Kesävanteet 2012

Aloittaja Ton-1, 09.07.11 - klo:11:55

« edellinen - seuraava »

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 29.08.11 - klo:20:18
Myös nämä kiehtoisivat jollain tavalla, mutta hintaa on sitten jo ehkä hieman liikaa.

Ajatuksena olisi siis hyödyntää Slamitin lähetysmaksuton lauantai ;)
Nämä varmaan tulee tilattua ensi kesäksi, on ne kuitenkin noista vaihtoehdoista parhaan näköiset.

Osaako kukaan kertoa minkä orginaali vanteen replicat nuo on? Itse en ole löytänyt oikein mitään vastaavaa netistä.
Late ehdotteli näitä, mutta minusta noissa on kuitenkin jotain eroja vai tekeekö kokoero tuon?
Le Mans 7.5x17"
Audi A4 Allroad quattro -17

James

Olisko VW charlestonin jonkin asteinen kopio.

Rice

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 29.08.11 - klo:20:18

Oliskohan VW Azuro. Ainakin Eos:ssa käytetty vanne.

Itselläni on tällaiset Slamitilta tilatut replicat 16" Ocussa.
Opel Astra
Volvo V60

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: James - 01.09.11 - klo:21:39
Olisko VW charlestonin jonkin asteinen kopio.
James taisikin osua oikeaan.
Kävin Charlestonin kuvia katsomassa ainoastaan VW:n sivuilta, ja niissä kuvissa näytti niin erilaisilta etten uskonut niitä samaksi. Mutta noissa kuvissa on kyllä sama vanne...
Hyvä hyvä, oikean mallin vanne ;D

Slamitilla on harhaanjohtavaa tuotteiden nimeämistä kun sanotaan tätä Passat 3C:n vanteeksi ;)

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 29.07.11 - klo:14:24

Tuli tolle agentille virhe, noi oli 4 pulttiset .....  :(    ....... saa vain 8 x 17 ja paino n. 8 kg, ei kannata lähteen präkäämään kesäpuolta.

Taitaa olla mallisto updeitattu ? Nyt löytyis aika napsahtavaa yksilöä ?

http://www.ebay.co.uk/itm/17-AUDI-100-OZ-Racing-Ultraleggera-Alloy-Wheels-Only-/170680537256?pt=UK_CarParts_Acc_Wheels_tyres_Trims_Car_Rims_ET&hash=item27bd5a50a8

Pitänee check check check it out huomenissa.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 06.09.11 - klo:22:35
Pitänee check check check it out huomenissa.

Otinpa oikein puhelimen käteen (kun s-postikyssäreihin on vastaukset tiukassa): kyllä heillä ihka oikiasti tommoset on tarjolla ! Ihme kyllä, parit suomi- ja yksi muu englantilainen agentti ei tuommosta kokoa pystynyt tarjoamaan.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Mikko

Sagittat vaan jostain syystä polttelee. Kumma sinänsä kun ei nuo lopulta niin kovin erikoiset ole, kuume vaan nousi uudelleen kun näin livenä Sciroccon alla. :D

Mitään järkeähän ei noihin olisi lähteä vaihtamaan. OEM vanteet kun ovat hinnoissaan eikä noita taida muualta kuin marmorilta saada. Tuskinpa tuumaa isommat vanteet myöskään ainakaan lisää mukavuutta ajoon tuo, tai ei sitä tiedä kun samalla pääsisi noista runflateista eroon... Josta tulikin mieleeni, että pitäisikin käydä kyselemässä saako vararengasta jälkikäteen tilattua.

rob-s

Tästä jollekin edullisesti ensi kesäksi valmiiksi vanteet + renkaat..ja vieläpä OEM.

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6718.0
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

ma1ja

Pakko esittää esteettispsykologisfilosofinen kysymys:

Onko jotenkin yleistä miehille, että vanteissa miellyttää malli, jossa on mahdollisimman "sirot rimat"? Tuntuu vain, että minä tykästyn aina malleihin, jotka peittävät mahdollisiman paljon, mutta kaikki miespuoliset suosivat malleja, joissa on todella kapoiset spoket (=?).
Onko hienompaa, että jarrusatulat ja muut kalut näkyvät?

Tämä tuli taas mieleen, kun noista Kiviharjun mietinnöistä olisin valinnut ne passatin vanteet, ylimmät.
Niin se vaan menee.

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: ma1ja - 12.09.11 - klo:20:42
Pakko esittää esteettispsykologisfilosofinen kysymys:

Onko jotenkin yleistä miehille, että vanteissa miellyttää malli, jossa on mahdollisimman "sirot rimat"? Tuntuu vain, että minä tykästyn aina malleihin, jotka peittävät mahdollisiman paljon, mutta kaikki miespuoliset suosivat malleja, joissa on todella kapoiset spoket (=?).
Onko hienompaa, että jarrusatulat ja muut kalut näkyvät?

Tämä tuli taas mieleen, kun noista Kiviharjun mietinnöistä olisin valinnut ne passatin vanteet, ylimmät.
Kyllä ne samat oli itselläkin mielessä ensimmäisenä, mutta sitten tuli mieleen että tuollaiset massiivisemmat vanteet ei välttämättä sovi näin pieneen autoon niin hyvin. Hyviltä ne näyttää minun silmääni vieläkin, olisin ihan yhtä hyvin voinut nekin ottaa.
Ja onhan ne kuitenkin Passatin vanteet, kun nyt on tulossa Golfin omien vanteiden replicat ;)

Leroy

Minä kyllä hieman veikkaisin samaa kuin nimim. "Rice" tuolla ylempänä, että nuo Slamitin replicat mallaa Passatin "Azuro" -lisävarustevanteita..

http://www.volkswagen.com.au/en/sales/accessories/passatwagon_accessories.html#none

Mutta joka tapauksessa hyvin samannäköinen vanne kuin "Charleston" olipa kumpi tahansa.. :)
Outback

Reneto

VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.09.11 - klo:14:55
Sagittat vaan jostain syystä polttelee. Kumma sinänsä kun ei nuo lopulta niin kovin erikoiset ole, kuume vaan nousi uudelleen kun näin livenä Sciroccon alla. :D

Mitään järkeähän ei noihin olisi lähteä vaihtamaan. OEM vanteet kun ovat hinnoissaan eikä noita taida muualta kuin marmorilta saada. Tuskinpa tuumaa isommat vanteet myöskään ainakaan lisää mukavuutta ajoon tuo, tai ei sitä tiedä kun samalla pääsisi noista runflateista eroon... Josta tulikin mieleeni, että pitäisikin käydä kyselemässä saako vararengasta jälkikäteen tilattua.

Miks sulla on ylipäätään Run flatit eikä tavalliset kumit? Harvemmin noita vaan ostetaan folkkareihinkaan.

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: Leroy - 13.09.11 - klo:11:41
Minä kyllä hieman veikkaisin samaa kuin nimim. "Rice" tuolla ylempänä, että nuo Slamitin replicat mallaa Passatin "Azuro" -lisävarustevanteita..

http://www.volkswagen.com.au/en/sales/accessories/passatwagon_accessories.html#none

Mutta joka tapauksessa hyvin samannäköinen vanne kuin "Charleston" olipa kumpi tahansa.. :)
Kyllä siinä on puolan kiillotetun osan muodossa ja vanteen kehällä vähän eroa, melkein itsekkin kallistuisin Azuron kannalle noiden kuvien jälkeen.
Iloni oli ennenaikaista ;) Joka tapauksessa minun makuni mukaiset vanteet, oli kummat vaan ;D

Mikko

Lainaus käyttäjältä: autofanaatikko - 13.09.11 - klo:20:59
Miks sulla on ylipäätään Run flatit eikä tavalliset kumit? Harvemmin noita vaan ostetaan folkkareihinkaan.

Tuli tehtaalta noilla. Ja kun on kesärenkaat runflatit niin ei ole vararengasta eikä paikkaussarjaa. Kiva tilanne kun talvinakit on ihan tavalliset.

proV1

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 13.09.11 - klo:21:54

Tuli tehtaalta noilla. Ja kun on kesärenkaat runflatit niin ei ole vararengasta eikä paikkaussarjaa. Kiva tilanne kun talvinakit on ihan tavalliset.

Tätä varten Mikko otettiin se vararengas siinä tilauksen yhteydessä ;)

Mikko

Lainaus käyttäjältä: proV1 - 13.09.11 - klo:22:04
Tätä varten Mikko otettiin se vararengas siinä tilauksen yhteydessä ;)

Olisin minäkin ottanut ellei myyjältä olisi saanut väärää tietoa siitä, että paikkaussarja tosiaan myös poistuu noiden runflatien myötä.

proV1

Jep, moka myyjältä. Mulla ei tota ongelmaa ollut. No, toivottavasti saat tilattua sen vielä jälkikäteen.

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 13.09.11 - klo:21:54

Tuota, eihän Volkkarilta tule RunFlatteja vaan contiSeal renkaat, jotka on käsittääkseni ihan eri asia teknisestikin. Sitä ei saa ajaa tyhjänä "=run flat". Totta kyllä on että paikkausarjaakaan niiden kanssa ei tule.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Mikko

Kyllä Sciroccoon tulee 18" vanteiden tehdastoimituksen myötä Run-flatit. Pirellin Cinturato P7:t, uskokaa nyt. ;D

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 14.09.11 - klo:10:54
Kyllä Sciroccoon tulee 18" vanteiden tehdastoimituksen myötä Run-flatit. Pirellin Cinturato P7:t, uskokaa nyt. ;D

ADAC motorwelt: "Very balanced summer tyre; good on wet and dry surfaces; low fuel consumption; tyre with the lowest noise" ;) Mitäköhän muita renkaita testissä oli...
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

proV1

Pakko kompata Mikkoa eli kyllä sieltä todellakin ne Cinturato P7:t tulivat itsellekin Sciroccon mukana, jotka ovat siis run-flatit. :)
RoccoScientist: Ei varmaan mitään muita!  ;D

Mikko

Hyvällä uudella asfaltillahan nuo on oikein hiljaiset, toista on sitten suomalaisella perusperunapellolla.

Zaasa

Löytyiskö joltain kunnollista kuvaa Skodan 16" Draconis vanteista?

makelja

Kiviharju

Tänään näin ensimmäistä kertaa Passatissa alla nuo aikaisemmin mainitut Chicago vanteet 17 tuumaisena(tai olen varmaan nähnyt ennenkin mutta en ajatellut sitä sen enempää).
Mutta olen kyllä vielä enemmän tyytyväinen valintaani. Kyllä olisi noiden vanteiden puolat olleet liian massiiviset Golfiin.

Viikon päästä pitäisi saada uudet vanteet kotiin, ja sitten alkaa taas koko talven kestävä odottelu. "Joko ne nyt uskaltaisi laittaa alle" :D

Max3

Laitanpa nyt tämän kesävanteet 2012 otsikon alle hieman juttua talvikäyttöön tulevista vanteista. Olen ajatellut hankkia talvivanteiksi etabeta tettsut 16" ja olen etsinyt tietoa et luvusta, joka taitaa olla 45, jolloin käsittääkseni vanteet tulee 9 mm ulommaksi kuin vakio 7" et54 leveä vanne Octaviassa. Onko ero liian suuri ? Vanne on mielestäni hyvän näköinen ja sitä saisi melko edullisesti.

Aika moni 16" vanne on leveydeltään 7" ja sopivin koko autolle ja aiotulle rengaskoolle 205/55 olisi 6,5" ja et 45, näitä parhaiten sopivia ja 5-puolaisia vanteita on sitten vähemmän. Hyviä ehdotuksia vanteista kaivataan.
Octavia 1.4 tsi combi 2017 black
ex Octavia: combi 2012, hb 2011

Killer

Dotz Tupac 18x8 tulee ensi kesänä alle

Kaikki on siistiä minkä itse tekee.....
Skoda Superb lb L&K 2.0T 4x4 -18
ex: Skoda Octavia RS 4x4 -18 hb

JMP

GTI vitosen alle tekis mieli kevyempiä vanteita, tällaiset TSW Nurburgringit kovasti kiinnostais 18x8 koossa, joko kuvan väreissä tai sitten matta gunmetal väreissä. Painoa pitäis olla alle 9kg, joka on yli 4kg vähemmän per nurkka kun vertaa GTI orggis 18":iin. Mistähän noi sais halvimmalla? Alla vanteet kutos GTI:ssä.

Timpe85

Lainaus käyttäjältä: JMP - 07.10.11 - klo:13:21
GTI vitosen alle tekis mieli kevyempiä vanteita, tällaiset TSW Nurburgringit kovasti kiinnostais 18x8 koossa, joko kuvan väreissä tai sitten matta gunmetal väreissä. Painoa pitäis olla alle 9kg, joka on yli 4kg vähemmän per nurkka kun vertaa GTI orggis 18":iin. Mistähän noi sais halvimmalla? Alla vanteet kutos GTI:ssä.

Itse tilasin kesäkuussa 18" TSW Zolderit Euromasterin kautta. Sieltä kannattaa kysellä, en tiedä onko halvin.. (maksoi 1040eur)
Audi A3 8Y 40TFSIe

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy