Liikenteestä bongattuja valokuvaotoksia

Aloittaja Erkka, 09.12.09 - klo:22:08

« edellinen - seuraava »

makelja

Tässä nämä Aston Martin kuvat:





Ja sitten eilen bongasin Suomenojan Automaassa Huyndai Velosterin. Eihän se nyt ole kummakaan peli tuohon AM.ään verrattuna, mutta en sellaista ole aiemmin luonnossa nähnyt.






rob-s

LainaaTänään Tampereen kylpylän parkkihallissa Aston Martin "joku". Ja suomen kilvissä vielä.
Laitan kuva huomenna kun saan siirrettyä kännykästä.

Joku on Aston Martin Vantage V8 eli ns. step in -malli..mikä on kuitenkin minun "unelmani"..:)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

makelja

Kiitos tarkennuksesta. En noita malleja tunne ja ei siinä lukenut perässäkään mitään niinkuin "Golf TSI Bluemotion" jne.  :P

VWonderman

Tuollaisen Velosterin näin elokuun lopulla Kivenlahdessa, kyllä käänsi pään kun en tuollaista ollut aiemmin nähnyt.

Tämäkin bongaus on elokuulta, monta kuukautta ehti tämä Chrysler 300C seisoa Merituulen "takana" parkkiksella, nyt on jo vissiin siirretty muualle/romutettu kun ei ainakaan pari päivää sitten siellä ollu?





Trafi vain tiesi kertoa että autosta on määräaikaiskatsastus suorittamatta.
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Docw

Pari kuvatusta tältä illalta.

Neliovinen Aston... Kaksioviset Aston Martinit ovat minun silmääni jumalaisen kauniita autoja. Tämä sen sijaan näyttää luonnossa mittasuhteiltaan jokseenkin oudolta ja siksi fiilis jää vähän vajaaksi  :-\



TT FUN, kyllähän tuollainenkin olisi kakkosautoksi kelvannut vaikka tämä kyseinen auto ei ihan se kaikkein tuorein enää olekkaan...



Amerikkalaiset rakastavat puskuritarroja, mutta tämä menee jo hieman yli...



pokkus

Lainaus käyttäjältä: Docw - 23.10.11 - klo:03:51
Pari kuvatusta tältä illalta.

Neliovinen Aston... Kaksioviset Aston Martinit ovat minun silmääni jumalaisen kauniita autoja. Tämä sen sijaan näyttää luonnossa mittasuhteiltaan jokseenkin oudolta ja siksi fiilis jää vähän vajaaksi  :-\

TT FUN, kyllähän tuollainenkin olisi kakkosautoksi kelvannut vaikka tämä kyseinen auto ei ihan se kaikkein tuorein enää olekkaan...

Amerikkalaiset rakastavat puskuritarroja, mutta tämä menee jo hieman yli...


Pakko kyllä itsekin sanoa, että Astoni oli sellainen auto, jota itsekin himoitsisin, jos rahasta ei olisi pulaa. Jäisi Lambot ja muut huippuautot kauaksi taakse tuollaisten rinnalla :)

Nuo puskuritarrat on tullut itsekin huomattua. Jos jonkinmoista tarraa löytyy melkein jokaisesta autosta. Viime viikolla juuri huomasin ihan tuliterän Nissan Maximan joka oli tosi sporttisen oloinen peli, mutta takana törrötti dealerin kaksi tarraa. Pilasin kyllä hienon auton ihan kokonaan.

Pertsa

Messukeskuksessa tuli käytyä tänään skiexpossa. Siellä oi näytillä Q3 ja faceliftattu A5 SB. Kyllähän tuo naamannosto ihan hyvältä alkaa vaikuttaa kun sen luonnossa näkee. Kuvia en saanut otettua. Sen sijaan Messukeskuksen parkkihallissa oli tämä jo tuolta A7 ketjusta tuttu Darth Vader A7 Mersun 21" AMG mustaksimaalatuilla vanteilla. Mahtavan hieno tuo on livenäkin.


Markku J

Saattaahan tuo seiska olla livenä "hieno", mutta jotenkin vierastan ajatusta käyttää A7:aa pohjana tällaiselle tuunaukselle, kun se on melko iso auto. Sporttisuus siitä on aika kaukana, vaikka alustan tiputtaa ja laittaa järkyttävät 21" vanteet.

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 04.11.11 - klo:20:02
Saattaahan tuo seiska olla livenä "hieno", mutta jotenkin vierastan ajatusta käyttää A7:aa pohjana tällaiselle tuunaukselle, kun se on melko iso auto. Sporttisuus siitä on aika kaukana, vaikka alustan tiputtaa ja laittaa järkyttävät 21" vanteet.
Mites sitten S7?

juupeli

Jep, onpas aikamoinen A7. Tuo täytyisi kyllä nähdä livenä että hahmotan kunnolla kokonaisuuden. Mikähän olisi sellainen auto jota ei joku tuunaisi...  ;D

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 04.11.11 - klo:19:51Siellä oi näytillä Q3 ja faceliftattu A5 SB. Kyllähän tuo naamannosto ihan hyvältä alkaa vaikuttaa kun sen luonnossa näkee. Kuvia en saanut otettua.
Itsekin kävin Messukeskuksessa ja tässä parit kuvat siellä olleesta A5 Sportbackistä:





Kuvat/viestin saa siirtää vaikka A5-alueelle jos ne/tämä sopii sinne paremmin. :)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Ton-1

Tuossa keskustan läpi pyörällä töihin tullessa oli taas semmonen ( niin juuri, semmoinen  8)  ) bongon paikka näin perjantaiksi mutta nyt slow hand swimmer oli herrasmies ja jätti otannan ottamatta.

Kesäisin noita 'linjoja' on vielä helpommin bongattavissa.  ;D
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Pertsa

Todella räyhän näköinen ja tyylikäs Q7 tänään itiksessä. Livenä näytti vielä hienommalta kuin näissä kuvissa. Vanteet oli upeat (varmaan 22" luulisin).






Pekka T


^ Pakoputkista päätellen (jos tulevat suoraan takapuskurin läpi ja ovat soikeat) kyseessä on V12 TDI, hinnat alkaen n. 240 t â,¬.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 19.11.11 - klo:17:28
^ Pakoputkista päätellen (jos tulevat suoraan takapuskurin läpi ja ovat soikeat) kyseessä on V12 TDI, hinnat alkaen n. 240 t â,¬.
Rekkarihaku paljasti sen olevan kuitenkin ihan "tavallinen" 3.0 TDI. Eli jälkiasenteiset siis olivat.

juupeli

Kas, Pertsa on käynyt kameroineen tutuilla kulmilla. Täytyykin alkaa bongailemaan autoasi  ;D

rob-s

LainaaTässä nämä Aston Martin kuvat:

AM V8 Vantage Suomen kilvissä..eli niitä on! Tulisipa niitä joskus käytettynä myyntiin:)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 19.11.11 - klo:16:32
Todella räyhän näköinen ja tyylikäs Q7 tänään itiksessä. Livenä näytti vielä hienommalta kuin näissä kuvissa. Vanteet oli upeat (varmaan 22" luulisin).







Joo siinä gigantin edessä toi pötkötti itiksessä. Muuten hyvä, mutta aivan saa*anan rumat vanteet. Huh kaikkea sitä ihmisen pitää kestää :P

Pertsa

Tänään motonetin pihalla kovassa sateessa bongattu ruotsalaiskilpinen punainen A5 cabrio. Tosin suomalaisperäinen omistaja taisi olla takaluukkuun liimatusta pienestä suomenlipusta päätellen.
No, olipa kyllä melko masentava näky. Autossa oli jotkut 15" max 16" tusinavanteet ja ET "noin 100". Aikalailla oli tilaa lokasuojissa. Näytti ihan asuntoautolta :)


Golfauto

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 27.11.11 - klo:21:14
Tänään motonetin pihalla kovassa sateessa bongattu ruotsalaiskilpinen punainen A5 cabrio. Tosin suomalaisperäinen omistaja taisi olla takaluukkuun liimatusta pienestä suomenlipusta päätellen.
No, olipa kyllä melko masentava näky. Autossa oli jotkut 15" max 16" tusinavanteet ja ET "noin 100". Aikalailla oli tilaa lokasuojissa. Näytti ihan asuntoautolta :)


No on sitä rumempiakin nähty. En nyt vaan just muista koska... ::)

Docw

Monikohan mummeli on jo ehtinyt soittaa miliisit tämän perään?  ::)

re2

^Mainio tuo tekokäsi. Ostin joskus vuonna kivi-ja-keppi samanlaisen, mutta silloin en vielä omistanut autoa ja nyt kun auto löytyisi, ei enää tohdi moisella mummoja ja kukkahattutätejä järkyttää.

Korvaton

Berliinissä tuli vietettyä viikonloppu ja komea autokantahan siellä oli... pikku hiivassa tuli bongattua parit kaunokit.




makelja

Samassa kaupungissa tuli vietettyä viikonloppua. Siellä hienot autot ovat niin jokapäiväisiä, joten tämä oli ainoa jonka viitsin ottaa:




Passatti

Tässä muutama otos matkaltamme Route 66.Kävimme Shelbyn pajalla Vegasissa.Kannatti käydä.
Always lead, never follow

Pertsa

On kyllä härski laite tuo Super Snake. Mitähän tuollainen mahtaa kustantaa jenkkilässä.
Hieno on tuo Chevykin, makee väri.

Passatti

Super Snake maksaa noin 60.000â,¬ noissa varusteissa.Oli kyllä mahtavat äänet kun pakoputket jylisi ja kompressori vinkui.
Always lead, never follow

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 08.12.11 - klo:21:39
On kyllä härski laite tuo Super Snake. Mitähän tuollainen mahtaa kustantaa jenkkilässä.
Hieno on tuo Chevykin, makee väri.

Suomessakin on ainakin yksi, ja vieläpä täällä lapissa :)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Kapa

makelja, upea tuo volkkari, lienee mallia -64 tai -65. Veljelläni oli joskus samanlainen ja saman värinen. 

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 08.12.11 - klo:22:41
Suomessakin on ainakin yksi, ja vieläpä täällä lapissa :)

Joku on kypsynyt nykyautojen vaisuihin lämmityslaitteisiin ja päättänyt hankkia auton, jonka motti tuottaa taatusti riittävän määrän hukkalämpöä kabiinin lämmittämiseen? ;) Häijyn näköinen tuo kyllä on, ei siitä pääse mihinkään.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy