Huoltojen hinnat

Aloittaja cossu69, 08.06.11 - klo:01:49

« edellinen - seuraava »

dosetti

Lainaus käyttäjältä: poloboy - 13.04.12 - klo:15:07
Porvoon Laakkosen huollon hinta-arvio piti 1050. Kumma kyllä huomauttivat ettei tavaratilan valo toimi, mutteivät olleet tehneet mitään asialle.

Tarkistivatko öljypumpun rattaiston kunnon?

delerium

Audi Center Espoo,

Audi TT 2.0 TFSI S-Tronic -08, 60tkm huoltoarvio.

Longlifehuolto ja liikkumisturva:
sisältää: öljyt ja suodattimen, raitisilmansuodattimen ja vaihteistoöljyn vaihdon      KA. 650â,¬

Melko kallista??

Rauska

Lainaus käyttäjältä: delerium - 18.04.12 - klo:15:14
Audi Center Espoo,

Audi TT 2.0 TFSI S-Tronic -08, 60tkm huoltoarvio.

Longlifehuolto ja liikkumisturva:
sisältää: öljyt ja suodattimen, raitisilmansuodattimen ja vaihteistoöljyn vaihdon      KA. 650â,¬

Melko kallista??
Tuohon maksais huolenpito premium 81 E/kk 15000 vuosikilometreillä. Ei minusta  :)

Toisaalta jos tuo auto on jo noin 4 vuotta vanha ja toiseen huoltoon menossa, niin tuntuu kyllä kohtuuhinnalta :-\
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

amarok

Öljyt ja tarvikkeet kustantavat reilun satasen, joten parin tunnin työlle jää hintaa yli 500,00 euroa.
Ei minusta mitenkään edullista

poloboy

Lainaus käyttäjältä: dosetti - 13.04.12 - klo:15:50
Tarkistivatko öljypumpun rattaiston kunnon?

No eivät, pyynnöstäni huolimatta, 'eihän näissä niin paljon ongelmia ollut' huoltoneuvojan mukaan. Sehän tässä harmittaakin.
Vento 2.0 CL -96/-97 LC6P
Golf 1.5 TSI Variant -19 LR7H
VW 1300 -73/-74 L20B
Monark 1968
Specialized Crosstrail Pro 2009

ex.
Jetta 2.0 TDI Sportline -06 LA6R
Bora 1.6 Xline -04 LD1W
Polo 1.3 Variant -94 LB5T
Derby 1.1 CLS - 81 LB5Y

dosetti

Lainaus käyttäjältä: poloboy - 19.04.12 - klo:11:58
No eivät, pyynnöstäni huolimatta, 'eihän näissä niin paljon ongelmia ollut' huoltoneuvojan mukaan. Sehän tässä harmittaakin.

näistä kahdesta vaihtoehdoista se parempi meillä kuitenkin, sikäli oikeassa olivat. En jaksa itse vielä huolestua tuosta asiasta, öljyjä vaihtelen 15tkm välein max kun suht edullistakin 507-öljyä tullut markkinoille. Mutta kummallista että eivät pyynnöstä tarkista jos asiakas sen maksaa, eri asia takuun alainen auto.

BeeKasi

Käyttöauto, Seinäjoki

A4 3.0TDI S-Tronic 2010, Long Life huolto 88tkm. Kustannusarvio puhelimessa eur 400-450.

Autoa huollosta lunastettaessa dialogi

Huoltoneuvoja; "onko annettu varattaessa tällainen kustannusarvio kuin eur 400-450?"
Asiakas; "kyllä"
Huoltoneuvoja; "täällä nyt olis eur 530 maksettavaa"
Asiakas; "varmaan jäänyt xx:n bonukset pois?" (xx=kolme edellistä autoa asiakkaalle myynyt liikkeen henkilö)
Huoltoneuvoja; "aivan" (näpyttelee hetken konettaan)
Huoltoneuvoja; "käydäänpä läpi tämä huolto. Tässä on plaaa, plaa, plaa. Ja loppusummaksi tulee eur 450"

Hinta ok, asiakaspalvelu asiallista, Audit pestään huollon yhteydessä. Koin säästäneeni hieman, vaikka auton kauempaa ajoinkin ko. liikkeeseen huoltoon.
B8 3.0 TDIq S-Tronic -10 // C5 2.4 kuminauhaAvant-02

pasaatikuski

Lainaus käyttäjältä: BeeKasi - 27.04.12 - klo:18:50
Käyttöauto, Seinäjoki

A4 3.0TDI S-Tronic 2010, Long Life huolto 88tkm. Kustannusarvio puhelimessa eur 400-450.

Autoa huollosta lunastettaessa dialogi

Huoltoneuvoja; "onko annettu varattaessa tällainen kustannusarvio kuin eur 400-450?"
Asiakas; "kyllä"
Huoltoneuvoja; "täällä nyt olis eur 530 maksettavaa"
Asiakas; "varmaan jäänyt xx:n bonukset pois?" (xx=kolme edellistä autoa asiakkaalle myynyt liikkeen henkilö)
Huoltoneuvoja; "aivan" (näpyttelee hetken konettaan)
Huoltoneuvoja; "käydäänpä läpi tämä huolto. Tässä on plaaa, plaa, plaa. Ja loppusummaksi tulee eur 450"

Hinta ok, asiakaspalvelu asiallista, Audit pestään huollon yhteydessä. Koin säästäneeni hieman, vaikka auton kauempaa ajoinkin ko. liikkeeseen huoltoon.

Vai, että Audit pestään huollon yhteydessä; onko tuo tapana muuallakin? Mulle volkkarin huollon yhteydessä tarjottiin auton pesua 5 eurolla, jonka mielelläni otin vastaan.
Volvo V40 T2 Ocean Race Business -15

ex. VW Passat 2.0 TDI DPF 125kw Highline, -07

olli76

No niin Nyt on teetetty Passat 2.0TDI DSG -06:seen 120000km huolto!
Vaihdettu siis kaikki mitä siihen kuuluu, jakohihna rullineen, vesipumppu, moniurahihna, DSG öljyt+suodatin, kaikki nesteet(myös jarru), kaikki suodattimet, moottori öljy(longlife) + muut tarkastukset ja pikku osat.

Huolto tehtiin Saksa-autossa Tallinnassa(VW merkkihuolto) ja maksoi 761,31â,¬.
Matka toki maksoi sen 46â,¬(sis kansipaikan ja auton menopaluu) tallinkilla + ruuat + Diesel(Virossa 1.30â,¬/L) ja viel sai autos "vähän" kesäjuomii tuotuu helpol.

Tommi13

Skoda Superb Combi 1,8 TSI 1. huolto. Huolto tehtiin Salon Autotalossa. Kilometrejä ei ehtinyt tulla kuin 21500 km, mutta kun auto alkoi herjaamaan huoltoajasta, niin päätin sitten viedä huoltoon. Ikääkin autolla on käyttöönotosta laskettuna vasta noin 1v 7kk.

Huolto 123, 20
Öljynsuodatin 19,59
Raitisilmasuodatin 18,90
Mobil 1 ESP Formula 5W/30 83,49
Jätehuoltomaksua, yms.
Akun tarkistus (kun erikseen pyysin) 23,10
Tilinhoitomaksu (kun ehdottivat laskun lähettämistä kotiin enkä maksanut tiskillä  - en tee samaa virhettä toiste) 7,00

Yhteensä ALV'eineen 285,15 â,¬

Melko kallista.
Skoda Superb Combi 1.8 TSI DSG (vm. 2011)

Aba

Moro

Nolla kuus Fabia RäSään teetin 120tkm huollon (kaikki suodattimet, öljyt, jakohihnasarja, vesipumppu, jäähdytin neste), laturin hihna ja etulevyt+palat+jarruneste vaihdettiin. Kaikki tämä 1070,- MT-Autosähkö Oy, Vantaa.

Vehon arvio pelkälle 120tkm huollolle oli 1100,- ja "Lisätyöt katsotaan vielä erikseen paikanpäällä"
Das Autohuolto antoi arvion 1193,- tuolle samalle satsille ilman laturin hihnaa.

Mukavaa on tämä auton omistaminen  :-\
Superb Combi 1.4 TSI PHEV Ambition iV DSG -20
Ex-Superb Combi Ambition 2.0 TDI (man) 110KW CRLB -16
Ex- Octavia Combi Elegance 2.0 TDI DSG -11 CFHC
Ex-Fabia RS -06

transit

LL 60t Golf DSG /7v - toinen huolto, hinnaksi jarrunesteen ja rekisterikilven toisen polttimon vaihtoineen tuli 423â,¬,noin, öljyt vein itse. Huoltoneuvoja antoi laskun yhteydessä pesukupongin. Kassalla sain valita harjallisen tai harjattoman.

monster

Pyysinpä tarjoukset Golf VI 1.6 vm.2009 jakopäänhihna (sisältäen vesipumppu, moniurahihna, kiristimet jne) huoltoon.

Hinnat:

- Laakkonen Joensuu 550eur
- Saksa Auto Tallinna (www.vw.ee) 349eur
- Forss Tallinna (www.forss.ee) 224eur ja tämä tingattu vielä 200euroon :=)

Ei tarvitse miettiä noilla hinnoilla missä huolto tapahtuu kesälomilla.

Tallinnasta onnistuu huoltohintojen kysely emaililla nettisivuilta löytyvistä huollon osoitteista. Runkonumerolla ja englanniksi laitoin kyselyt niin vastaukset tuli 2h sisällä. Forssilla kaverit huoltaneet nyt pari uudehkoa autoa (Audi ja BMW) ja homma toiminut moitteetta. Tankki tyhjänä Tallinnaan ja takaisin tankki täynnä saa maksettua lauttamatkan yhteen suuntaan + tietysti takakontti täyteen viinaksi säästää reippaasti toisen  suunnan lauttamaksun...
ex:t: F31, B9, B8 TDIq, A3 8V 2.0TDIq, B7 DTM, B7 3.0TDIq, A6 4F, A3 8p, B6 1.8Tq+1.9TDIq, Audi Coupe Quattro 2.8, Skoda Yeti 4X4, Ocu II 4X4 TDI, VW Golf II+IV+V GTI // Subaru Forester XT, Dacia Duster 1.5dci 4wd, Alfa 159 Q4 2.4JTDm, Clio Sport RS III, Peugeot 205 GTI

Filixon

Nelivuotiaan Golf Plussani toisen longlifehuollon hinnaksi tuli 20,5 euroa kuukautta kohden. Ei se halpaa ollut, mutta kaikki tiedossani olevat huolenpitosopimukset ovat kyllä tuota kalliimpia. Miten sitten jatkossa käynee...?
Meidän Musti on karjalankarhukissa.

Kasis

Lainaus käyttäjältä: Tommi13 - 03.05.12 - klo:10:04
Skoda Superb Combi 1,8 TSI 1. huolto. Huolto tehtiin Salon Autotalossa. Kilometrejä ei ehtinyt tulla kuin 21500 km, mutta kun auto alkoi herjaamaan huoltoajasta, niin päätin sitten viedä huoltoon. Ikääkin autolla on käyttöönotosta laskettuna vasta noin 1v 7kk.

Huolto 123, 20
Öljynsuodatin 19,59
Raitisilmasuodatin 18,90
Mobil 1 ESP Formula 5W/30 83,49
Jätehuoltomaksua, yms.
Akun tarkistus (kun erikseen pyysin) 23,10
Tilinhoitomaksu (kun ehdottivat laskun lähettämistä kotiin enkä maksanut tiskillä  - en tee samaa virhettä toiste) 7,00

Yhteensä ALV'eineen 285,15 â,¬

Melko kallista.

Kertoivatko etukäteen laskutuspalkkiosta?
Jos eivät, ei heillä ole oikeus sitä periä, jos kyseessä on kuluttaja(yksityishenkilö).  8)
Pieni, mutta periaatteellinen kysymys.  ;)
Scirocco & VI Golf Variant

Markku

Hihnahuolto tulee ajankohtaiseksi tuolle '07 Oculle. Sovin homman tehtäväksi Leppävirran Autohuollossa.
-Jakohihna lisäosineen
-vesipumppu
-kiristimet
-laturin hihna
-jäähdytinneste (ei vaihto, lisätään mitä tarvii)

yhteensä pakettihintana 450 â,¬
Octavia 1,9 tdi 2008
Rouvalla Skoda Rapid 1,6 tdi dsg -14
Pojalla Jetta V 2,0 tfsi -07

Vagaaja

Lainaus käyttäjältä: monster - 18.05.12 - klo:18:58
Pyysinpä tarjoukset Golf VI 1.6 vm.2009 jakopäänhihna (sisältäen vesipumppu, moniurahihna, kiristimet jne) huoltoon.

Hinnat:

- Laakkonen Joensuu 550eur
- Saksa Auto Tallinna (www.vw.ee) 349eur
- Forss Tallinna (www.forss.ee) 224eur ja tämä tingattu vielä 200euroon :=)

Ei tarvitse miettiä noilla hinnoilla missä huolto tapahtuu kesälomilla.

Tallinnasta onnistuu huoltohintojen kysely emaililla nettisivuilta löytyvistä huollon osoitteista. Runkonumerolla ja englanniksi laitoin kyselyt niin vastaukset tuli 2h sisällä. Forssilla kaverit huoltaneet nyt pari uudehkoa autoa (Audi ja BMW) ja homma toiminut moitteetta. Tankki tyhjänä Tallinnaan ja takaisin tankki täynnä saa maksettua lauttamatkan yhteen suuntaan + tietysti takakontti täyteen viinaksi säästää reippaasti toisen  suunnan lauttamaksun...

Itse käytin viimeviikolla auton Tallinnassa (saksa-auto) remontissa. Vaihdatin kaksoismassa vauhtipyörän, DSG kytkinpaketin, vaihteistoöljyt ja suodattimen, jarrunesteet ja muutamat osat, jotka tilasivat mulle valmiiksi. Hinta n. 1200 â,¬ halvempi kuin Suomessa merkkiliikkeessä.
Palvelu erittäin hyvää ja antoivat lisäalennusta pyytämättä summasta, joka oli sähköpostiin lähetetyssä tarjouksessa.

Itse tankkasin myös auton (diesel 1,28 â,¬) ja toin takakonttilisen virvokkeita ;). Vielä kun olisin tajunnut tilata juomat etukäteen Tallinkilta, niin olis säästänyt muutaman kympin lisää. (maissa pantti 2â,¬ / laatikko.)

Ei tarvitse miettiä missä kalliimmat huollot / remontit teettää jatkossakin.

Minä

Tekisi mieli tehdä äänestys, kuinka moni uskoo, että huollon saa hintaan 40 â,¬ ilman suhteita  ;D . Jostain syystä jatkan tätä vaikka kaikki tietää lopputuloksen.

Jatketaas skriko täällä tuota huoltokeskustelua. Miksi et halua kertoa missä huollon saa noin halvalla? Okei, tuo ei ole konkreettisesti ilmaiseksi, mutta puhekielessä ilmaiseksi sanalla usein tarkoitetaan myös naurettavan halvalla. Jos huollon tasokin on erinomaista niin kuin olet kehunut niin ehdottomasti vien tuonne. Kerro vaan sen huollon nimi nyt. Ei siinä mitään salaista ole, firman omistajakin on varmasti tyytyväinen kun mainostat hänen liikettään. Kohta varmaan asiakkaitakin riittäisi siellä.

Kun saat tuota öljyäkin halvalla vai oliko peräti ilmaiseksi niin paljon kuin haluat niin voin kertoa kuinka kohta olet miljonääri. Alat myydä tuota öljyä halpaan hintaan (esim. 5 â,¬ pönikkä) täällä areenalla ja netin välityksellä ympäri maailman. Myytkö mullekin halvalla, kun kerran ilmaiseksi saat. Voin tulla hakemaan samalla kun vien sinne halpaan huoltoon.

Ja koska jokaiseen viestiin kuuluu pieni ot:
Täytyy sanoa, että olet kyllä melkoinen mies hommassa kuin hommassa. Kun viestihistoriaasi lukee niin olet menestynyt varmaan melkein kaikessa. Kumma kyllä melkein kaikki muutkin kuin Minä  ;) ei vaan jostain kumman syystä usko juttuihisi. Mikäköhän siinä on?  ::)
Mutta joo olen samaa mieltä (huh) , että onhan siinä hyviäkin puolia, että saa anonyymisti kirjoittaa. Voin kyllä kertoa kengän numeroni, masssani (kg:n tarkkuudella) ja pituuteni (cm:n tarkkuudella) kunhan kerrot sen halvan huoltopaikan. Eikö olisikin hyvä diili?  :)
Fabia 1.4 Elegance ´08

pokkus

Lainaus käyttäjältä: Minä - 03.06.12 - klo:22:55
Ja koska jokaiseen viestiin kuuluu pieni ot:

Jos kuitenkin jätetään ne henkilökohtaisuuksiin menevät jutut tähän.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Minä - 03.06.12 - klo:22:55
Tekisi mieli tehdä äänestys, kuinka moni uskoo, että huollon saa hintaan 40 â,¬ ilman suhteita  ;D .

Kyllä minä uskon, että "huollon" saa neljällä kympillä. Eli suodattimen ja öljyjen vaihtotyön ja vikakoodien lukemisen. Ei näe tässä mitään ongelmaa. Mutta sitä en usko, että merkkihuolto laittaa leimaa huoltokirjaan tuolla hinnalla. Ei ainakaan minulle laittaisi. Siihen vaaditaan jo suhteita.

Wekotin

No itse ainakin aiemista skrikon viesteistä ymmärsin, että hän ei anna hullon esim. tutkia jarrujen kuntoa kun voi tehdä sen itsekin. Kuitenkin hänelle joku suostuu lyömään sen merkkihuollon lätkän huoltokirjaan.

Minä

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 03.06.12 - klo:23:17
Kyllä minä uskon, että "huollon" saa neljällä kympillä. Eli suodattimen ja öljyjen vaihtotyön ja vikakoodien lukemisen. Ei näe tässä mitään ongelmaa. Mutta sitä en usko, että merkkihuolto laittaa leimaa huoltokirjaan tuolla hinnalla. Ei ainakaan minulle laittaisi. Siihen vaaditaan jo suhteita.

Niin tuota tarkoitin, halpa huolto joka tapauksessa. Pahoittelen jos tässä menin liikaa henkiökohtaisuuksiin, vaikka mielestäni vain kehuin skrikoa. Laiton pokkus asiasta yv:tä sulle.
Fabia 1.4 Elegance ´08

Oktaavi

Itselläni on -06 Octavia 2.0TDi ja teetätin Puijon autohuollossa ( Autofit-ketju ) LL-määräaikaishuollon tuossa alkukeväästä.

Vaihdettiin/tehtiin:

Mobil 1 ESP Formula 5w-30
Öljynsuodatin
Proppu + tiiviste
Raitisilmasuodatin aktiivihiili
Ilmansuodatin panos
PA-suodatin
Lasinpesunesteen lisäystä muutama litra
Jäähdytinnestettä pari desiä
Moottorin sisähuuhtelu
Huoltovalon kuittaus

Operaatiolle tuli hintaa omasta mielestä aika siedettävät 286e ( 68e työn osuus ). Homma toimi hyvin, auto huollettu ja pari tuntia kesti kaikkinensa + leima huoltokirjaan. Osat olivat aikaslailla samanhintaisia kuin merkkiliikkeessä, mutta polttoainesuodatin oli tajuttoman kallis, vähän yli 50e. Tuosta huollosta jätettiin tuo polttoaineenpuhdistusmömmö pois. Olivat sitämieltä, että ei tarvitse laittaa.

Kysyin myös merkkiliikkeestä tuolle huollolle hintaa, niin toisessa 450e ja toisessa 480e. Ã,,änestin lompakolla ja onhan tuolla kohta jo 200tkm lasissa, niin valinta oli helppo tehdä  :D Juuri ennen tuota huoltoa olikin katsastus suoritettu, puhtailla papereilla mentiin läpi.

Senverran hyvää ja edullista oli palvelu, että jatkossakin käytän omia kampeja tuolla.

Qrmu

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 03.06.12 - klo:23:17

No jos merkkihuollosta saa nuo työt tuohon hintaan, niin miten muutenkaan se työ sitten merkataan tehdyksi? Tuskin merkkihuollolla on muuta merkintätapaa kuin se merkkihuollon leima.

Huoltokirjaan jää merkintä että öljyt on vaihdettu ja leima on merkkihuollon. Liikkumisturvakin taitaa pysyä voimassa noilla merkinnöillä.
Bensaturbonelivetoautomaattifarmari

skriko

Lainaus käyttäjältä: Qrmu - 04.06.12 - klo:10:13
No jos merkkihuollosta saa nuo työt tuohon hintaan, niin miten muutenkaan se työ sitten merkataan tehdyksi? Tuskin merkkihuollolla on muuta merkintätapaa kuin se merkkihuollon leima.

Huoltokirjaan jää merkintä että öljyt on vaihdettu ja leima on merkkihuollon. Liikkumisturvakin taitaa pysyä voimassa noilla merkinnöillä.

Onhan täällä järkeviäkin ihmisiä. Joo kyllä leima tulee kirjaan. Ajatelkaapa muuten itse kauanko ammattimiehellä menee merkkiliikkeessä aikaa kun on osaava kaveri ja asianmukaiset vehkeet öljyn ja putsarin vaihtoon sekä vikakoodin lukuun ja poistivat vielä ABS merkkivalon vikakoodin. Jos se olisi vaikka 15 minuuttia. 40 eurolla tuntipalkka 160â,¬. Aika hyvä tuntipalkka meikein vanha 1000 markkaa. Ihmettelen mitä kummaa tuossa on.

skriko

;D

Geoman

Kyllähän tuo esitetty huoltohinta ei ole oikea - elämä on realismiä eikä fantasiaa. Saattaa oll, että tuo huoltaja maksaisi hieman, jos saisi huoltaa minun autoni. Eiköhän tämä hölmöily, johon vain me urheilijat pystymme, riitä.

Vaginisti

Lainaus käyttäjältä: skriko - 04.06.12 - klo:16:33
Ei kiinnosta mitä kukin täällä uskoo, en ole uskonkappaleita laatimassa.
Minulla ei ole mitään velvollisuutta kertoa palstalla missä huollon saa tuolla hinnalla. Vaikka kertoisinkin niin ei siitä sinulle mitään hyötyä olisi, koska sinä et saa sita huoltoa silla hinnalla. Liikkeellä on kyllä asiakkaita kuukausien jonoksi asti ilman vagarenalaisiakin.
Kiitos Minä neuvoista, mutta olen jo miljonääri ilman neuvojasikin ja ethän sinä sitä varmaankaan voi ymmärtää, että ihmiset, jotka tekevät kauppaa saavat usein ilmaiseksi paljon tavaraa. Itse otan ilmaiseksi kauppojen yhteydessä öljyä itselleni, puolisolleni ja äidilleni. Jollekin mukavalle kaverille voin niin halutessani myydä pöntön esim. 30e ( kauppasin tuolla Sciroccoketjussa proV1:lle ). Jos joku myy autoja ammatikseen ja saa autokaupoissa joskus vaikka moottoripyöränahkapukuja ilmaiseksi, ei kai hän niitä työkseen rupea myymään. Menikö jo yli ymmärryksen.
Eikö se ole kiva kun pienestä lähtien on yrittänyt, tehnyt ja harrastanut niin menestyy. Olen kyllä käynyt pianonsoittotunnilla 8 vuotta ja menestynyt siinä hyvin. Jääkiekossakin on tullut voitettua Suomen mestaruus poikineen ja korkeushypyssä Sm-pronssia. Autoliikettä pitäessäkin tuli hyvin pärjättyä, pörssikaupat onnistuivat aika hyvin. Nyt toki tulot laskeneet 65%, joten piti mennä vieraalle töihin.  Ainoa mikä kismittää että L:n papereita en saanut,cum laudeen oli tyytyminen. Että se menestyksestä. Yksi menestyksen suurin salaisuus on se, että kateellinen ei saa olla. Mitä paremmin muut pärjää, sitä paremmin pärjäät itsekin.

Eiköhän se ollu siinä. Alkaa muistuttaa jo rinkelimaskin juttuja, tuohon vielä pari kommenttia skodan itä-hajusta niin olis täydellinen. On tästä tullut kumma "autoharrastaja" palsta...blaaaahhh

pokkus

Kysymykset ja vastaukset omasta elämänkerrasta toiseen ketjuun, kiitos. Ei kuulu tänne.

skriko

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 04.06.12 - klo:17:08
Kysymykset ja vastaukset omasta elämänkerrasta toiseen ketjuun, kiitos. Ei kuulu tänne.

Annoin vain vastauksen Minän kysymykseen. Olisit sitten poistanut Minän kirjoituksen niin olisin ollut vastaamatta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy