Octavia III lisävalot

Aloittaja maxim71, 27.01.26 - klo:22:34

« edellinen - seuraava »

maxim71

Octavia III 2019. Millaisia lisävaloja rekisterikilven yläpuolelle olette asentaneet/asennuttaneet? Ilmeisesti tuossa maskin välissä on jotain antureita niin kovin korkea ei varmaankaan saa olla.
Harkinnassa tuolle Optima 8 kaveriksi lisää valoa.

petrisa

Keulalla rekkarin yläpuolella kaksi pyöreää LED valaisinta. Alapuolella ei voinut laittaa panelia, kun tässä minun mallissa on se tutka. En sitten halunnut panelia rekkarin yläpuolelle, niin asensin kaksi pyöreää.

zamik

Itselläni vm.2017 ja tutka kilven yläpuolellä. Oletteko miten korkeita paneeleja asentaneet ettei häiritse tutkaa?

Killer

Rekisterikilpitelineellä siihen puskurin päälle, lisävalo ei kestä olla kauhean korkea (paneeli). Talvella saattaa joutus putsaamaan lumet valon päältä, ettei häiritse tutkaa.

Toinen vaihtoehto on upottaa alamaskiin rekisterikilpitelineellä.
Joutuu leikkaamaan ritilään aukon, ainaki  jos on Rs.

Molemmilla noilla tavoilla ollut itsellä asennettuna.
Kaikki on siistiä minkä itse tekee.....
Skoda Superb lb L&K 2.0T 4x4 -18
ex: Skoda Octavia RS 4x4 -18 hb

zamik

Lainaus käyttäjältä: Killer - 01.02.26 - klo:07:44Rekisterikilpitelineellä siihen puskurin päälle, lisävalo ei kestä olla kauhean korkea (paneeli). Talvella saattaa joutus putsaamaan lumet valon päältä, ettei häiritse tutkaa.

Toinen vaihtoehto on upottaa alamaskiin rekisterikilpitelineellä.
Joutuu leikkaamaan ritilään aukon, ainaki  jos on Rs.

Molemmilla noilla tavoilla ollut itsellä asennettuna.

Onko ollut miten korkea paneeli?

petrisa

Itse kelpuuttaisin kaarevan paneelin maskin alaosaan upotettuna, jos paneelin ylipäätänsä asentaisin. Tämä ei tietenkään omassa -17 (ei FL) onnistunut, kun tutka on alhaalla.

Itselleni soveltui sitten kaksi pyöreää suhteellisen ohutta lisävaloa yläosaan. Tämä asennustapahan on jo tuttu perinteisistä halogeenivalaisimista. Kolmea en laittanut, koska se taas rikkoo liikaa keulan ilmettä, kun valoja olisi pariton määrä. Tämä on myös syy paneeliin, etten hyväksy sitä muutoin kuin upotettuna.

Eihän ne lisävalot kauniita ole, mutta täytyy saada mahdollisimman vähän häiritseväksi. Edestäpäin katsottuna täytyy olla samalla tavalla parillinen määrä kuin auton omat valot ja sivusta katsottuna ei saa tulla liikaa keulan linjasta ulos. Tarkkaa on..... ;D

Killer

Lainaus käyttäjältä: zamik - 01.02.26 - klo:08:01Onko ollut miten korkea paneeli?

Optibeam commander. Ei ole kaikkein matalin paneeli.
Kaikki on siistiä minkä itse tekee.....
Skoda Superb lb L&K 2.0T 4x4 -18
ex: Skoda Octavia RS 4x4 -18 hb

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy