Kävinpä ajelemassa ja otinpa vähän videota...

Aloittaja Docw, 04.06.11 - klo:02:12

« edellinen - seuraava »

Raimo Miettinen jr.

Tuo viimeisin video on koostettu n. 1000 valokuvasta ja photoshoppasin värit vielä nurin (kuvattu eilen eikä syksyllä). Hain jotain sienitrippimeininkiä, kait. Jos kiinnostaa enemmän tuollainen tekniikka niin googlesta löytyy hakusanoilla time lapse tai intervallikuvaaminen.

Docw

Lainaus käyttäjältä: Raimo Miettinen jr. - 26.06.11 - klo:11:29
Hieno meininki! Ei taida kamera pysyä ropellin pyörimistahdissa mukana tai sitten oli todella oudosti toimiva. ;)

Aika perinteisesti se potkuri tuossa pyöri :) Pitänee seuraavalla kerralla ottaa videota tuplanopeudella.

Ps. oli muuten auringonpolttama daami ratissa. Vähän mietitytti noin etukäteen että minkälaiset kyydit saadaan, mutta vielä mitä, rouva tuumasi lähtiessä että otetaan aluksi vähän Rock'n'Roll meininkiä ja niinhän sitä otettiin ;D GPS:llä katselin niin huiput oli 75km/h...


Quality


Aivan mahtava kuvakavalkadi - K I I T O S !  Siinä tuli namua peräjälkeen - vain entrance'n selostus a la pressan kutsut puuttui, kun autoista tunnistin tuskin puoliakaan. Eikös tänä vuonna tapahtuma ollut aiempia laajempi? Millä muuten itse osallistuit?
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Ton-1

Hienosti tehty pätkä (vaikka en noitten vanhojen kärryjen fani olekaan), hienon Corveten silti onnistuit 'vangitsemaan' (07.00 min. kohdalle).
Member of a A(udi) & A(prilia) club

RTWteam

Limen vihree Mini oli meitsin suosikki.  :-X

tsiih

( Pitäiskö nää videosta alaspäin siirtää Tapahtumat-ketjuun? )

Voe helvata, Tsiih ruutupaitaukkoineen ja sinisine dartteineen on päässyt filmitähdeksi, kulkueen taustalla kohdassa 4.50- 5.20  ;D

Tässä isompi kuva meistä,
sekä auto joka ei TODELLAKAAN kuulu harrasteautotapahtumaan näytille. Parkkimikkojen löysästä seulasta johtuen moni oikea harrastepeli joutui tyytymään kunniakierrokseen.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Quality


Anteeksi maalaisuuteni, mutta Tsiihistä autoineen en saa minkäänlaista näköhavaintoa, mies ja Dart erottuvat kyllä.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

tsiih

Et kai tosissasi golfiani kuvista etsi?  ;) En ikinä tulisi mokomalla... Tuo musta variant edellisessä viestissäni on ehkä irvokkainta mitä siellä näin, teinituningcivicin lisäksi.
Näyn hieman huonosti, ensin nojailen punaisen etulokariin ja sitten heiluttelen käsiäni mustassa tuolissa selkä kameraan päin. Ehkä parhaiten juuri 4.48 kohdalla.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Quality

LainaaEt kai tosissasi golfiani kuvista etsi?

No en, vaan kun viittasit tuohon grafiitinharmaaseen vastaavaan. En saanut tolkkua yhteydestä. Enkä ole enää uudelleen videota katsonut.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Raimo Miettinen jr.

Lainaus käyttäjältä: Quality - 08.08.11 - klo:17:16
Aivan mahtava kuvakavalkadi - K I I T O S !  Siinä tuli namua peräjälkeen - vain entrance'n selostus a la pressan kutsut puuttui, kun autoista tunnistin tuskin puoliakaan. Eikös tänä vuonna tapahtuma ollut aiempia laajempi? Millä muuten itse osallistuit?

Kiitos sulle! Ekaa kertaa olin Forssassa. Todella paljonhan tuolla on autoja ja vaikka kuinka yrittää koostaa jotain "kaiken kattavaa" tiiviiseen pakettiin niin filmille tuntuu päätyvän niitä omaa silmää miellyttävät (anteeksi, pick up-, kantti- ja rekka-harrastajat ja prätkäjätkät). Tuolla dieselinrutkulla olin liikkeellä, kun on sellanen ikuinen haaveilija eikä omistaja harrasteautojen suhteen. Euro ja japsipelejä saisi omasta mielestäni olla vaikka enemmän. Osaako joku kertoa miksi ne oli ajettu nurkkaan ja miksi jenkkejä on noinkin paljon suhteessa muihin? Lahden Classic on tässä mielessä hyvä, kun arvon järjestäjät autokerhoineen rankkaavat näytille todella laajan ja monipuolisen kattauksen vähän kaikkea vanhempaa päristintä ja parkkiksella sama monen kirjava kattaus.

Quality

LainaaEuro ja japsipelejä saisi omasta mielestäni olla vaikka enemmän. Osaako joku kertoa miksi ne oli ajettu nurkkaan ja miksi jenkkejä on noinkin paljon suhteessa muihin?

Minulla on käsitys, että tapahtuma on ollut aiemmin käytännössä amerikkalaisten esiinmarssi, ja että eurooppalaiset ovat tulleet kuvaan myöhemmin. Kehityksen voi todeta vaikkapa tuolta: http://www.kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2006/PickNick-06/http://www.kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2010/PickNick2010/ .
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

tsiih

#42
LainaaEuro ja japsipelejä saisi omasta mielestäni olla vaikka enemmän. Osaako joku kertoa miksi ne oli ajettu nurkkaan ja miksi jenkkejä on noinkin paljon suhteessa muihin? Lahden Classic on tässä mielessä hyvä, kun arvon järjestäjät autokerhoineen rankkaavat näytille todella laajan ja monipuolisen kattauksen vähän kaikkea vanhempaa päristintä ja parkkiksella sama monen kirjava kattaus.
Mitä sitä ihmettelemään?? Sehän on kuin Luonnonystävää vertais Serlaan.
Pick-nick on pick-nick ja Classic on classic. Hyvä näin, olis pirun tylsää jos olisivat samanlaiset.

Kun itse olin ensimmäistä kertaa siellä n. -98, oli järjestys aivan samanmoinen. Jenkkejä paljon ja muita mitä sekaan mahtui. Euroalue on laajentunut kuninkuusravien seurauksena sen jälkeen, tuning-autot vähentyneet.
Luulen, ettei SMCF ry:ssä montaa rättisitikkaa ole  ;)
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Raimo Miettinen jr.

Ok eli tapahtuma on vaan kasvanut pelkästä jenkkiautotapahtumasta enemmän yleisesti kaikkia harrastepelejä koskevaksi tapahtumaksi (jenkit edelleen pääosassa). Enkä oikeastaan verrannut tapahtumia muilta osin kuin autovalikoiman laajuudessa sillä niin kuin edellä sanottiin niin piknik on piknik johon nurmikenttä antaa oivan mahdollisuuden.

Docw

Taas pukkaa GoPro videota :) Tällä kertaa leikkimaasturi soratiellä, äksöni on taas vähissä mutta onpa ainakin erilaista maisemaa  ;)

Cross Golf @ Cross Country road

puerco

VW Scirocco 2009 FakeR
www.elpuercosi.fi

Docw

Vähänkö harmitti kun veti linssin huuruun heti alkumatkasta. Mistähän moinen edes johtuu kun kosteutta ei kovin paljoa ollut ja lämmintäkin parinkympin tienoilla...?

No tekaisinpa kuitenkin taas yhden ajopätkän, tällä kertaa suhailu New Jerseyn länsipuolelta Manhattanin läpi JFK:lle.

YouTube - Broadcast Yourself.

pokkus

Lainaus käyttäjältä: Docw - 11.09.11 - klo:01:33
No tekaisinpa kuitenkin taas yhden ajopätkän, tällä kertaa suhailu New Jerseyn länsipuolelta Manhattanin läpi JFK:lle.

Video ainakin näkyy paremmin kun sitä ei ole asetettu privaatiksi... :D

Docw

MitäMitä, eikö meissä kaikissa asukkaan pieni hakkeri?  ;D ...josko nyt  :-[

Tsuku

#49
Tällainen turhuus tuli kuvattua Ahvenistolta kotiin ajaessa. Piti oikeastaan vain testata miten pahasti Youtube raiskaa kuvanlaadun eri asetuksilla.

Random highway driving

Mikko83

edit! Väärä topiikki, piti mennä kuvien puolelle.  ;D
Kyllä jettamies on aina jettamies.

Docw

Kovin meni tummaksi kun yritin laskevaa aurinkoa filmata. Pitää kokeilla joku päivä uusiksi...

Sunset @ Naples Pier

EDIT: Ps. Parempaa resoluutiota saa kun katsoo youtubessa....

Docw

Ajelua kai se on tämäkin. Ihan epähuomiossa jäi kamera päälle kuvaamaan, hyihyi minua  ::)

...ohjelmassa nousu Miamin kaupungin ylle ja lopussa kaarretaan Manhattanin päällä.

Miami & Manhattan

VWonderman

Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)


Docw

Puoli amerikkaa videoituna:

Naples To Irving

...kaikenkaikkiaan ajoa noin 18h, kuvat otettu kymmenen sekunnin välein ja sitten nuo kuvat tiivistetty reiluun viiteen ja puoleen minuuttiin. Laitoin noita paikkakuntia tuohon videolle jonkinverran niin pysyy suurinpiirtein kartalla missä mennään. Samoin osavaltioiden rajat ylitetään silloin kun uuden osavaltion nimi napsahtaa ruutuun. Lopussa vielä googlemapsin kartta tuosta reitistä.

Docw


Tos®

Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy