Kirjoittaja Aihe: En pysy kirjautuneena  (Luettu 6760 kertaa)

Poissa transit

• Jäsen
  • **
    • Profiili
En pysy kirjautuneena
« : 27.06.13 - klo:15:29 »
Olen aikaisemminkin pohtinut tätä täällä - tuli taas mieleen, kun kävin eräällä brittifoorumilla jolla käyn harvoin. Totesin sen olevan samalla alustalla kuin tämä eli "Simple Machines". Siellä pysyn kirjautuneena vaikka päivittelen selainta lähes päivittäin, sammutan konetta n kerran viikossa jne. Toinen alusta jolla olen pysynyt samoilla ehdoilla toimii vbulletinissa.

Tänne vaivauduin kirjautumaan aamusella, useimmin olen täällä vieraana. Muutamaan tuntiin en ollut täällä, ja äsken jouduin taas kirjautumaan. Täppää "muista minut" tms ei kirjautumisikkunassa ole.

Mikä tällaisen voisi aiheuttaa?

Poissa dosetti

• Konkari
    • Profiili
Vs: En pysy kirjautuneena
« Vastaus #1 : 27.06.13 - klo:15:35 »
kirjaudu etusivun kirjaudu-linkin kautta, älä oikeasta yläkulmasta.

Poissa Quality

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #2 : 27.06.13 - klo:15:45 »
Vähän vielä tarkennusta ja rautalankaa dosestin hyvään ohjeeseen.

Voit määritellä ihan itse, miten kauan pysyt kirjautuneena, kun käytät tuolla Etusivu - Ohjeet - Haku jne. rivillä olevaa "Kirjaudu" -ikkunaa, joka näyttää allaolevalta. Siinä on myös paikka täpääle "Pysy aina kirjautuneena". En kyllä ymmärrä, miksi pitäisi olla jatkuvasti kirjautuneena, mutta jokainen tyylillään.

A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Poissa transit

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #3 : 27.06.13 - klo:16:31 »
Kiitos rautalangasta - miksi istunnon pituus on määritetty 60 minuuttiin, vai voiko sen vaihtaa? Brittisivulla pituus oli forever.

Olen jatkuvasti kirjautuneena aivan mukavuussyistä, koska tekniikka sallii sen. Tunnusten ja salasanojen kanssa olen jmuutenkin helisenässä, eilen piti kaivaa yhden webbimailin salasana avainnipun hallinnasta, PayPalin kanssa tulee joka kerta muutama virheyritys kun en muista kuinka pitkä ja minkämuotoinen.

Onneksi macci muistaa suurimman osan, mutta joskus ei.

Poissa Karvis

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #4 : 27.06.13 - klo:16:32 »
En kyllä ymmärrä, miksi pitäisi olla jatkuvasti kirjautuneena, mutta jokainen tyylillään.

Ei tartte aina näpytellä tunnuksia uudelleen ;) Itse käytän tuota ominaisuutta kaikilla foorumeilla niissä laitteissa jotka on pelkästään minun henkilökohtaisessa käytössä, perheen yhteisillä laitteilla sitten kirjaudun aina erikseen.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Poissa Karvis

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #5 : 27.06.13 - klo:16:35 »
Kiitos rautalangasta - miksi istunnon pituus on määritetty 60 minuuttiin, vai voiko sen vaihtaa? Brittisivulla pituus oli forever.

Voit itse määritellä tuon ajan kirjautumisvaiheessa, ja ruksi ruutuun "pysy aina kirjautuneena" niin sitten ei tarvitse siitäkään huolehtia.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Poissa transit

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #6 : 27.06.13 - klo:17:20 »
Voit itse määritellä tuon ajan kirjautumisvaiheessa, ja ruksi ruutuun "pysy aina kirjautuneena" niin sitten ei tarvitse siitäkään huolehtia.

Kiitos  -  oli näköjään kiinni selaimesta, webkit ei sallinut muuttaa istunnon pituutta, varsinainen Safari kyllä.

Poissa panu

• Seniori
  • Passat Variant 2.0 8v TDI 4Motion Sportline '08
    • Profiili
« Vastaus #7 : 28.06.13 - klo:09:07 »
Saako tuota oletusaikaa säädettyä pysyvästi jostain asetuksista? Ellei muista laittaa täppää päälle tai säätää aikaa isommaksi, tulee aikaraja vastaan juuri silloin kun on kirjoittamassa viestiä ja kaikki häviää bittiavaruuteen. Monesti kirjoittaminen on pätkittäistä, kun joutuu lapsen perässä juoksemaan välillä :)

Exät: Typ 19 EZ, Typ 89q "KV", B5 ADP, B5 AEB tip, 3C CAXA

Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy