RNS 315 vaihto RNS510 VW Passat b7 2012 ??

Aloittaja Garry Grandy, 24.04.25 - klo:11:43

« edellinen - seuraava »

Garry Grandy

Tuossa lueskellut noita radio/cd vaihtoja mutta on monenlaista tarinaa mitä kaapeleita milloinkin pitää hankkia jotta vaihto menee ok? Autossa on nyt toi RNS 315 EU 3C0 035 279 C tiedossa olis RNS 510 1T0 035 680 C mukaan tulee BT boksi 7P6 035 730 D olen myös kysellyt merkkiliikkeestä koodia tuohon laitteeseen mutta ei onnistu enää alustanumeron perusteella kertomaan suoraan sitä koodia pitää laittaa merkkiliikkeessä piuhaan kiinni ja hakea se koodi sieltä laitteesta ja alustanumerolla mitäs piuhoja nyt sitten tarvitaan lisäksi jotta rupee toi RNS 510 toimimaan tuossa mun Passat 20 TDI DSG 2012 autossa?

Daatta

Merkkiliike pystyy kertomaan, millainen boksi autoosi kuuluu, jos se on tullut tehtaalta ko. varusteella. Ns. retrofittejä eivät tee, eivätkä koodaa.

Koodaukseen riittänee VCDS tai OBDeleven. Tai sitten kääntyy harrastajan/putiikin puoleen kuka noita tekee.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Garry Grandy

On poistettu samanlaisesta autosta ja tehdas asennus josta laitteet on mutta auto johon se on tarkoitus laittaa ei ole muuta kuin tuo RNS 315 tämän RNS 510 ja asennettavan välille varmaankin pitää löytää se BT ja GBS kaapeli sinne radion liittimelle jotta rupee toimimaan eli se BT poksi on myös luovuttaja autosta.

Daatta

Luulisi että luovuttaja-autosta löytyisi tarpeelliset kaapelit.

Soittimen vaihtoa on yleisesti käsitelty esim. täällä:

https://www.vagarena.fi/index.php?topic=51495.0
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Garry Grandy

Olishan ne piuhat ollu siinä puretussa autossa mutta kun auto mennyt jo paaliin niin ei enää niitä saa sieltä

Garry Grandy

Lainaus käyttäjältä: Garry Grandy - 24.04.25 - klo:16:02Olishan ne piuhat ollu siinä puretussa autossa mutta kun auto mennyt jo paaliin niin ei enää niitä saa sieltä
Noniin nyt on toi RNS510 laitettu autoon ja melkein kaikki toimii mites toi mediasoitin joka mun autossa on siellä hanskalokerossa tarviiko se koodata myös auton tietoihin ja AUX oliko siinä BT kaapelisarjassa toi AUX liitin

Garry Grandy

Lainaus käyttäjältä: Garry Grandy - 04.05.25 - klo:14:10Noniin nyt on toi RNS510 laitettu autoon ja melkein kaikki toimii mites toi mediasoitin joka mun autossa on siellä hanskalokerossa tarviiko se koodata myös auton tietoihin ja AUX oliko siinä BT kaapelisarjassa toi AUX liitin,
[/quote Siinä autosta poistetussa laitteessa RNS 315 EU on siellä antenniliittimen vieressä sininen liitiin mihin se liittyy (GBS)vai johonkin toiseen

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy