Miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?

Aloittaja MikkoL_78, 21.02.25 - klo:14:14

« edellinen - seuraava »

MikkoL_78

Pitäisi vaihtaa data-USB liitin. Kosketusnäytön saan irti, mutta miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?

-Mikko

Jacce75

http://www.vagtech.fi

Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099

Uusi VAG-foorumi avattu, liity mukaan:
keskustelu.vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (198hv/355Nm)
- A6 S-line 55 TFSIe 2.0 DLGA 2021 (367hv/500Nm)

MikkoL_78


philips

Tuo taitaa olla vanhempi 3 mallin octavia eikä 4
Skoda Octavia Combi 1.5tsi e-tec style -21
ex Passat B8 variant 2.0tdi 4motion 2018 R-line

MikkoL_78

hups, niin on. Meni vahingossa tää mun postaus väärään ryhmään. Pahoittelut!

o.b.

Näyttäisi samalta kuin B8 Passatissa.

Ensin radion kehys pois, voi olla tiukassa. Sen jälkeen Climatronicin kehys. Sitten näkyykin neljä muovista "niitiä", jotka irtoavat kun nupin vetää hieman ulospäin.

MikkoL_78

Paneeli irtosi helpoisti irroitustyökaluilla. Climatronicia ei uskalla irroittaa voimalla :(

MikkoL_78

No olishan se pitänyt uskoa että lähtee voimalla :)


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy