Kokemuksia 1.9 TDI (BRR)

Aloittaja magett1, 17.01.25 - klo:21:46

« edellinen - seuraava »

magett1

Kokemuksia kyseisestä moottorista?
Tekeekö tuollasella mitään jos on jo 500 tkm rullailtu?
Kiihtyykö kuski nopeammin, kun auto ennen kun päässyt 100 vauhtiin?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy