alustasarja golf v

Aloittaja Samuel, 17.10.24 - klo:12:13

« edellinen - seuraava »

Samuel

Moro. Oon kattellu jo keväästä asti, että vois hommata 2008 vuoden golf v varianttiin säädettävää alustasarjaa mahdollisimman halvalla (tässä vakiona sport alusta). Nyt noi jouset meni takaat poikki niin täs kohtaa vois olla hyvä sauma vaihtaa koko alusta, kun iskareitakaan ei vissiin ikinä oo vaihdettu  ;D. Mulle riittää melkeenpä, että talvella saa korkeelle, kesällä saa matalaks ja kestää vaikka ois takakontissa tavaraa. Joku mahdollisimman halpa, mutta kumminki käyttökelpoinen, mites noi Jomin alustat yms? onko ne mistään kotosin?

Jultsu

JOMit ja ta-technixit on niitä suomen suvessa kerran säädettäviä, niissä taisi olla tolpat sekä säätölautaset rosterista joten ne ottaa aika piukkaan kiinni muutaman suolatalven jälkeen. Kalliimmissa sarjoissa (kuten Eibach) ne kiekot on jotain muovikomposiittia ja ei kärsi tuosta ongelmasta.

Itse ajomukavuuteen en osaa ottaa kantaa kun ostin aikoinaan suoraan Eibachit vakiovietereiden tilalle.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy