Octavia II Styling Kit -korisarja

Aloittaja livejungle, 18.05.11 - klo:21:33

« edellinen - seuraava »

livejungle

Onko tietoa "Styling Kit" korisarjan osien hinnoista asennettuna?
Itseäni kiinnostaisi tuo etuspoileri..

Skodan sivuilta lainattua:
"...korisarja sisältää etupuskurin spoilerin, takapuskurin diffuusorin, takaluukun spoilerin ja pakoputken kromatun pään."

Tuosta löytyy kaikista osista kuva sivulta 6:
http://skoda.fi/files/esitteet/lisavarusteet/Skoda_Octavia-Lisavaruste-esite.html

Karvis

Joku täällä sen asensi omaansa mutta en jaksa muistaa kuka ??? Autotallista voisi löytyä kuva&juttua siitä.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

TimoS

Minulla uuteen Ocuun laitettiin marraskuussa luovutuksen yhteydessä ko. spoileri. Hintaa spoilerille tuli 170,- ja maalaus 150,-. Noilla hinnoilla se oli asennettu paikoilleen. Tulee kiinni etureunastaan liimamassalla ja altapäin ruuveilla. Käytössä hankala tuo huuli, talvella saa olla tosi tarkka parkkeerausten kanssa, ettei ota jokapaikkaan kiinni. Myös parkkipaikkojen reunakivet tulee lähelle. Muovilaatu spoilerissa on kuulemma jotenkin ihmeellinen ? Ensimmäinen maalaus alkoi hilseillä paloina pois noin kuukauden kuluttua. Nyt maalattiin takuuna pariviikkoa sitten uudelleen, toivottavasti maalit tälläkertaa pysyvät...

roadZ

Lainaus käyttäjältä: TimoS - 19.05.11 - klo:07:15
Ensimmäinen maalaus alkoi hilseillä paloina pois noin kuukauden kuluttua. Nyt maalattiin takuuna pariviikkoa sitten uudelleen, toivottavasti maalit tälläkertaa pysyvät...

mulla kävi ihan sama juttu, ekan talven aikana lähti maali paloina irti, maalattiin uudestaan ja nyt on pysynyt hyvin.  mulla maksoi etu-ja takaspoileri(ylälippa) asennettuna joku 600 euroa.

Peltzi

Minkähän takia ton Styling kitin yhteydessä ei voisi olla mietoja sivuhelmoja. ???

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy