RNS 510 + DVD katsominen liikkeessä.

Aloittaja janir82, 17.05.11 - klo:21:36

« edellinen - seuraava »

janir82

Varmasti melkein kaikki tämän tietävät, mutta jos joku ei tiedä.

Eli kun auto on paikallaan ja leffa pyörii, paina näitä kahta nappulaa ja lähde ajelemaan :)


Ohessa video, jonka kuvasin tänään. Näin saa liikkeessä toimimaan dvd-leffat. Miinuspuolena on, että vain oikeaa säätörullaa voi sen jälkeen käyttää, eli kappaleita selata eteen tai taakse. Ã,,äntä ei voi säätää ajossa, joten se kannattaa tehdä etukäteen :)

30 megaa
http://koti.welho.com/jrautiai/RNS510/RNS510%20DVD%20IN%20MOTION%20%282%29.3gp

mla

Tuo toimii vain tietyllä softaversiolla jossa on sitten vuorostaan monta bugia jotka eivät puolla sen version käyttämistä :)
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

janir82

Lainaus käyttäjältä: mla - 17.05.11 - klo:21:40
Tuo toimii vain tietyllä softaversiolla jossa on sitten vuorostaan monta bugia jotka eivät puolla sen version käyttämistä :)

Itse mietin kanssa, jos olisin päivittänyt softan tähän soittimeen. En tosin mitään vikaa tästä löydä ja toimii kuin unelma. Minkälaisia bugeja näissä on sitten ollut? Lukenut vain että jossain on tyhjentänyt akkua tms? Itselläni ei tätäkään ongelmaa ollut. Noh, en viitsi kokeilla päivittää, sillä minun onnellani se menee pilalle ja soittimesta tulee verkkopaino :D

mla

Regensburg-syndrooma tuli mieleen. Muita ongelmia oli joskus lueteltuina VWNavissa ja myös osa noissa muissa keskusteluissa.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

janir82

Lainaus käyttäjältä: mla - 17.05.11 - klo:22:31
Regensburg-syndrooma tuli mieleen. Muita ongelmia oli joskus lueteltuina VWNavissa ja myös osa noissa muissa keskusteluissa.

Lienee olen päässyt vähällä, kun mitään ei ole kertaakaan ollut. Päivitin juuri kartatkin laitteeseen ja kaikki meni nappiin :) Tosin, soitin on 03/2010-mallia, joten vaikuttaakohan se asioihin..  8)

Pupa

Eikai noi bugit enää omaa autoasi koske, kun CAN-väylän ohjainlaite on tarpeeksi uusi. Sillähän tuosta akun tyhjenemisestäkin selvisi.
ID.5 GTX Moonstone Gray -23
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

mla

Muut ongelmat tuossa versiossa kuin akun tyhjeneminen ei siis korjaannu CAN-gatewayn vaihtamalla. Jos ongelmia ei itse huomaa niin ne eivät liene niin pahoja että kannattaisi päivittää uudempaa softaa.
Esim. Regensburg (vai miten se kirjoitettiin) ongelma on se että laite aloittaa aina Saksassa ja kestää tovin kunnes löytää itsensä Suomeen tai missä maassa nyt sattuukin milloinkin olemaan.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

Pupa

#7
Lainaus käyttäjältä: mla - 18.05.11 - klo:12:43
Muut ongelmat tuossa versiossa kuin akun tyhjeneminen ei siis korjaannu CAN-gatewayn vaihtamalla. Jos ongelmia ei itse huomaa niin ne eivät liene niin pahoja että kannattaisi päivittää uudempaa softaa.
Esim. Regensburg (vai miten se kirjoitettiin) ongelma on se että laite aloittaa aina Saksassa ja kestää tovin kunnes löytää itsensä Suomeen tai missä maassa nyt sattuukin milloinkin olemaan.

Tuo oli kyllä rasittava ominaisuus, kun olit kiireessä lähdössä ja tarvitsit navigointia, niin mankka seilaa keskellä Saksaa. Uusimmalla firmiksellä tuota ei ole tosiaan esiintynyt kertaakaan. Laitteen käynnistyminen voisi tosin olla nopeampaa.
ID.5 GTX Moonstone Gray -23
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

janir82

#8
NYT TOIMII videot liikkeessä ilman mitään vippaskonsteja. Voi säätää ääntä, vaihtaa levyy, muuttaa kappaletta, eli kaikki toimii AJOSSAKIN.
Lisäsin tuonne Multimedia kohtaankin tiedot.

Juuri huomasin netistä aiheen ja tein levyn ohjeiden mukaan. 3min RNS510 ruksutti sitä ja sylki ulos. Nyt toimii kaikki videot ja toiminnot suoraan ajossa!
Autona 2008 Passat. Soitin RNS-510, jossa leimat päällä 2010 vuosimallista (eli on takuuna vaihdettu joskus)

Soitimen kuvat : http://koti.welho.com/jrautiai/Subbari%20Passattiin/soitin%20irti.jpg

1. Imuta http://www.robpol86.com/index.php/US_RNS-510_Video_In_Motion tiedosto http://www.robpol86.com/index.php/File:RECODE_VIM_Berto89.zip

2. Imuta cd:n poltto-ohjelma -> http://www.freeisoburner.com/

3. Polta ohjelmalla normi CDR levylle tiedosto "VIM_Berto89". Polta HITAIMMALLA ja ruksi ruutuun "Finalize Disc".

Itse tein näin :

1. Ovet auki (EI AVAINTA SISÃ,,Ã,,N)

2. Oli vanha levy jäänyt, joten sen Ejectillä ulos

3. Poltettu cd sisään ( Eka herjaa CD/DVD ERRORIA )

4. Hetki menee, tunnistaa levyn ja alkaa asentaa.

5. Kysyy kerran että haluatko asentaa --> OK

6. Buuttailee aika monta kertaa.

7. Aikaa asennukseen menee noin 3.5 minuuttia

8. Tyrkkää cd:n ulos ja käynnistää itsensä. Itselläni ei startannut, joten käynnistin itse ihan virtanapista

9. Lähdin ajaa ja remppaa, toimii täydellisesti.

Video 60 megaa: Videossa juuri ennen kerkesin iskeä vain levyn sisään, mutta heti siitä loppuun asti kuvasin, myös ajossa -> koti.welho.com/jrautiai/RNS510/RNS510VIDEOINMOTION.mpg

OMALLA VASTUULLA SITTEN NÃ,,MÃ,, ASENNUKSET Hymyilee Tosin ei tuolla ketään ole herjannut, että soitin olisi hajonnut. Suurin osa sanoo, että sai toimimaan, muutama sanoo, ettei toimi videot vieläkään, mutta laite normisti Hymyilee

Tonto

Lainaus käyttäjältä: janir82 - 05.06.12 - klo:23:13
NYT TOIMII videot liikkeessä ilman mitään vippaskonsteja. Voi säätää ääntä, vaihtaa levyy, muuttaa kappaletta, eli kaikki toimii AJOSSAKIN.
Lisäsin tuonne Multimedia kohtaankin tiedot.

Juuri huomasin netistä aiheen ja tein levyn ohjeiden mukaan. 3min RNS510 ruksutti sitä ja sylki ulos. Nyt toimii kaikki videot ja toiminnot suoraan ajossa!
Autona 2008 Passat. Soitin RNS-510, jossa leimat päällä 2010 vuosimallista (eli on takuuna vaihdettu joskus)

Soitimen kuvat : http://koti.welho.com/jrautiai/Subbari%20Passattiin/soitin%20irti.jpg

1. Imuta http://www.robpol86.com/index.php/US_RNS-510_Video_In_Motion tiedosto http://www.robpol86.com/index.php/File:RECODE_VIM_Berto89.zip

2. Imuta cd:n poltto-ohjelma -> http://www.freeisoburner.com/

3. Polta ohjelmalla normi CDR levylle tiedosto "VIM_Berto89". Polta HITAIMMALLA ja ruksi ruutuun "Finalize Disc".

Itse tein näin :

1. Ovet auki (EI AVAINTA SISÃ,,Ã,,N)

2. Oli vanha levy jäänyt, joten sen Ejectillä ulos

3. Poltettu cd sisään ( Eka herjaa CD/DVD ERRORIA )

4. Hetki menee, tunnistaa levyn ja alkaa asentaa.

5. Kysyy kerran että haluatko asentaa --> OK

6. Buuttailee aika monta kertaa.

7. Aikaa asennukseen menee noin 3.5 minuuttia

8. Tyrkkää cd:n ulos ja käynnistää itsensä. Itselläni ei startannut, joten käynnistin itse ihan virtanapista

9. Lähdin ajaa ja remppaa, toimii täydellisesti.

Video 60 megaa: Videossa juuri ennen kerkesin iskeä vain levyn sisään, mutta heti siitä loppuun asti kuvasin, myös ajossa -> koti.welho.com/jrautiai/RNS510/RNS510VIDEOINMOTION.mpg

OMALLA VASTUULLA SITTEN NÃ,,MÃ,, ASENNUKSET Hymyilee Tosin ei tuolla ketään ole herjannut, että soitin olisi hajonnut. Suurin osa sanoo, että sai toimimaan, muutama sanoo, ettei toimi videot vieläkään, mutta laite normisti Hymyilee

Tällä ohjeella allekirjoittanut ei saanut ominaisuutta päälle. Ilmeisesti minun softaversioni hylkii tätä?
Alkoi asentamaan, mutta lopetti kesken kaiken ja herjasi, että ei voi suorittaa tätä loppuun. Väärä versio tms..
Olisiko muita vinkkejä kenelläkään miten saisin tämän ominaisuuden toimimaan?

mla

Jos levy ei toimi niin koita toisella polttimella ja/tai toisen merkkistä mediaa. Yleisin ongelma mitä muut ovat valittaneet johtuu median toimimattomuudesta.
Sitten jos herjaa softaversiosta, siis että laitteessa on uudempi niin seuraa ruudulla olevia ohjeita joka kertoo miten tehdä downgrade päivitys.

Ja kuten aina jos tulee joku herja niin helpoimmin apua saa kun kertoo mikä se herja on :)

VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

Tonto

Lainaus käyttäjältä: mla - 26.07.12 - klo:11:07
Jos levy ei toimi niin koita toisella polttimella ja/tai toisen merkkistä mediaa. Yleisin ongelma mitä muut ovat valittaneet johtuu median toimimattomuudesta.
Sitten jos herjaa softaversiosta, siis että laitteessa on uudempi niin seuraa ruudulla olevia ohjeita joka kertoo miten tehdä downgrade päivitys.

Ja kuten aina jos tulee joku herja niin helpoimmin apua saa kun kertoo mikä se herja on :)



Kuva taitaa kertoa enemmän kuin tuhat sanaa  :) Olen aika untuvikko näissä hommissa  ::)

mla

Ja sama kuva kertoo ratkaisunkin - katso siitä EUROPE riviltä :)
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

Tonto

Lainaus käyttäjältä: mla - 26.07.12 - klo:15:05
Ja sama kuva kertoo ratkaisunkin - katso siitä EUROPE riviltä :)

Eli pidän levyn sisällä ja painan nuo näppäimet pohjaan? Missäs tuo mic -nappi on?  ::)

mla

Juu painat noita nappeja niin se aktivoi 'downgrade'-tilan. Ejectin viereinen nappi on MIC - uudemmissa laitteissa siinä on mikin kuva ja vanhemmissa taisi olla tähti tms.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

Tonto

Noniin vihdoin sain tämän toimimaan! Nyt pyörii hienosti kuva vaikka autolla ajaa  8)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy