Kirjoittaja Aihe: Kytkimen outoudet  (Luettu 233 kertaa)

Poissa itv

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Kytkimen outoudet
« : 18.09.23 - klo:20:14 »
-05 -mallinen T5, ajettu 300t, alkoi oireilla kytkimen suhteen. Aikaisemmin on varsinkin kylmänä saattanut täristää luistattaessa, mutta tätä on esiintynyt lähinnä kotipihalta pieneen ylämäkeen hitaasti peruutellessa. Nyt sitten ihan yht'äkkiä kesken ajon polkimen tuntuma muuttui ja vapauttaa vasta kuin poljin on jo melkein pohjassa. Muuten kyllä toimii hyvin, vapauttaa kokonaan eikä ilmeisesti luistakkaan, eikä poljin jää pohjaan vaan palaa normaaliin asentoon.

Jarrunestettä säiliössä on melkein maksimiin asti, ei ole kylläkään vaihdettu hetkeen...Ilmausta en ole (vielä) kokeillut.

Tarttiskohan tuolle tehdä jotain, täysi kytkinremppa vai kovaa ajoa vaan?


Poissa o.b.

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.551
    • Profiili
Vs: Kytkimen outoudet
« Vastaus #1 : 18.09.23 - klo:22:28 »
Ilmaus nyt ainakin ensin. Työsylinterin ilmausruuvia kun raottaa, niin mahdollinen ilma tulee itsekseen pois.

Poissa sonic

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 319
    • Profiili
Vs: Kytkimen outoudet
« Vastaus #2 : 19.09.23 - klo:10:29 »
Eihän tuo selviä kuin tekemällä kytkinremontti, paineasetelman lautausjousen kärkiä voi olla jo poikki noilla kilometreillä, mutteria auki ja kiinni,siitä se lähtee...

 



Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy
Auton omistaminen on helpompaa autopecasonline24.pt: n avulla
Hifitalo.fi