Exon xenon valo muutos

Aloittaja Korka55, 29.08.16 - klo:18:45

« edellinen - seuraava »

Korka55

Minulla on EXEO 2010 jossa alkuperäiset kääntyvät xenon ajovalot,ostin2012 vuosimallin xenon valot jossa led päivän ajovalo.Kysymys kuuluu kuinka parkit ja päivän valot saa palamaan, liittimet ovat samat molemmissa vuosi malleissa mutta 2010 puuttuu johto kahdesta nastasta elikkä numero 3 AFS CAN BUS shield ja nasta numero 8 terminal56a/1 additional route. Joten osaako kukaan sanoa onko ollenkaan mahdolista saada tuota LED valoa palamaan muuten valot palaa normaalisti ja säätää ylös ja alas päin. Tai ietääkö joku onko ulkomaisilla sivuilla mitään juttua näistä. Kiitokset jo etu käteen.

Korka55


Jultsu

Muistelen että joissakin uudempien autojen ohjauspurkeissa on täppä jossa lukee jotain tyyliin "DRL separate led", ei tuossa sinun tilanteessasi muu auta kuin haketua VCDS:n omistavan henkilön käsiin ja katsotte mitä asetuksia purnukasta löytyy ja kokeilette niitä.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

JoAT

Onkohan '09 malliin mahdollista saada noi xenonit toimimaan? Mun autossa on tällä hetkellä alkuperäiset halogeenit.

dwntime

Lainaus käyttäjältä: JoAT - 01.03.17 - klo:08:49
Onkohan '09 malliin mahdollista saada noi xenonit toimimaan? Mun autossa on tällä hetkellä alkuperäiset halogeenit.

Onhan ne. Vaatii uudet/käytetyt xenon umpiot, xenon-ohjainlaitteen, asentoanturi(n)(t) (1-2 riippuen autosta), johdotusta ja umpiolle tulevan liittimen vaihdon ja vähän lisäjohdotteluja. Tämän jälkeen koodauksen VCDS:llä tai huollossa.

Voi tehdä ja ei ole edes oikeasti paha homma, mutta vie toki aikaa ja vaivaa. Selvittelytyö on se suurin vaihe kun pitää etsiä oikeat umpiot, ohjainlaitteet, johtosarjat sekä anturit.

Lainaus käyttäjältä: Korka55 - 29.08.16 - klo:18:45
Minulla on EXEO 2010 jossa alkuperäiset kääntyvät xenon ajovalot,ostin2012 vuosimallin xenon valot jossa led päivän ajovalo.Kysymys kuuluu kuinka parkit ja päivän valot saa palamaan, liittimet ovat samat molemmissa vuosi malleissa mutta 2010 puuttuu johto kahdesta nastasta elikkä numero 3 AFS CAN BUS shield ja nasta numero 8 terminal56a/1 additional route. Joten osaako kukaan sanoa onko ollenkaan mahdolista saada tuota LED valoa palamaan muuten valot palaa normaalisti ja säätää ylös ja alas päin. Tai ietääkö joku onko ulkomaisilla sivuilla mitään juttua näistä. Kiitokset jo etu käteen.

Oliko edellisissä umpioissa DRL toteutettu hehkulankapolttimolla vai oliko sitä ollenkaan? jos ei ollenkaan, niin vaatii vielä erillisen piuhan vedon molemmille umpioille BCM moduulilta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy