Caravelle 2007 TDI, ulkolämpötila ja etuvalo-ongelma!

Aloittaja jouman3, 12.06.23 - klo:19:26

« edellinen - seuraava »

jouman3

Tervehdys kaikille!

Huomasin, että WV osaston alla ei ollut Caravellelle omaa osastoa (tai sitten olin sokea), mutta, taitaa olla samaa tämän T5:n kanssa... enivei...
Ongelma olisi seuraavanlainen. Auto oli korjaamolla laturin vaihdon takia. kun saimme takaisin, niin vasemmat etuvalot ja ulkolämpötila ei enää toimi.
Olisiko ajatuksia mistä kohtaa lähteä hakemaan vikaa, kun eivät osanneet kyseisellä korjaamolla sitä korjata, vaikka vian päälle saivatkin.... Olisin kovasti kiitollinen vastauksista. Ulkolämpötila-anturi on siinä puskurissa edessä... mutta missä voisi olla avoinna oleva liitos kyseisille asioille / asialle? Pittääkös se koko puskuri taas purkaa?

Terkuin,
Jani

Kampiveivi

Lainaus käyttäjältä: jouman3 - 12.06.23 - klo:19:26

Olisiko ajatuksia mistä kohtaa lähteä hakemaan vikaa, kun eivät osanneet kyseisellä korjaamolla sitä korjata, vaikka vian päälle saivatkin.... Olisin kovasti kiitollinen vastauksista. Ulkolämpötila-anturi on siinä puskurissa edessä... mutta missä voisi olla avoinna oleva liitos kyseisille asioille / asialle? Pittääkös se koko puskuri taas purkaa?



Ei tarvi purkaa. Viet auton sinne korjaamolle. Kyllä se siihen korjauksen takuuseen kuuluu että korjauksen seurauksena autossa ei ole uusia vikoja.  Ei ole oikein että asiakas alkaa itse korjaamon jälkiä korjailemaan.  Jos näin on korjaamon mielestä niin miksi alkujaan edes viedä autoa korjaamolle?  Tälläkin foorumilla on käsitelty laturin vaihtoa, joten se onnistuu kyllä itsekkin niillä ohjeilla siinä missä korjaamon jälkien korjaus. 
Siellä voi olla liitos auki tai johdot poikki. Voi päästä alakautta sorkkimaan liittimen kiinni, tai sitten joutuu sitä puskuria irrottamaan osittain tai kokonaan että saa liittimet kiinni.  Valojen liitin pitäs olla siellä konehuoneen puolella.  Mitähän muuta siellä on tupeloitu?

jouman3

Jeppistä. näinhän se oli... korjasivat, kun vähän "ohjasin".. Oli lämpötila-anturin liitin auki, jonka takia ei myöskään vasemmat etuvalot toimineet, koska on samassa maadoituksessa... kaikki toimii nyt.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy