P-GEAR P610 GPS kiihtyvyysmittari - haasta, kilpaile, mittaa 100-200km/h ja muut

Aloittaja Futurez.Fi, 19.03.23 - klo:02:08

« edellinen - seuraava »

Futurez.Fi

Futurez.Fi, valikoituja erikoisosia jo parin vuosikymmenen ajan.

Futurez Oy (2432636-3)
www.futurez.fi
puh. 09-31575960
e-mail. info @ futurez.fi

Mittaa todellista suorituskykyä GPS ja G-anturien sekä tarkkojen korjausalgoritmien myötä jopa 1/100 tarkkuudella.
Huoltsikan huhujen ja tulkinnanvaraisten dynolappujen sijaan, kello on lahjomaton.

Kilpaile, haasta kavereita, testaa, tallenna rata-ajoa. Aja omaa "haamuautoasi" vastaan radalla ja hio ajolinjoja sekä jarrupaikkoja rata-ajossa.

P-Gearista on noussut nopeasti suosittu vimpain autonvirittäjien ja harrastajien keskuudessa.
Laite edustaa sorttinsa kärkeä, etenkin viimeisimmän laitteeseen ammattilaisten toimesta kalibroidun sisäänrakennetun korjauslaskimen myötä.

Tutustu laitteeseen netissä ja hyödynnä tarjous -->
P-Gear P610 kiihtyvyysmittari

• Mittaa ammattilaistarkkuudella kaikki yleisimmät suoritusarvot kiihtyvyyden ja hidastuvuuden osalta
  • Tallenna ja kellota rata-ajoasi monipuolisen datan ja grafiikan muodossa
  • Luo omia ratoja, ja haasta kavereita erilaisiin haasteisiin apissa
  • Aktiivisesti kehittyvä laite ja harrastajayhteisö

Viimeisimpänä tulossa HUD henkinen tallennustila, OBD-väylään liitettävällä adapterilla maustettuna. Näin saat mittaukseen monipuolisesti myös auton ja moottorin tietoja mukaan.

Tutustu lisää netissä, sekä laitteen omassa P-Gear instagramissa ja verkkosivuilla.

Klikkaa tästä -> P-Gear P610 tuotesivulle

Yhteistyöterveisin,
Futurez Oy tiimi
www.futurez.fi

petrisa

^ Saattaa olla ihan hyväkin :-\

Itse olen joskus käyttänyt tätä: https://www.motortrend.com/how-to/m5lp-0401-passport-g-timer/. Tämä käyttää kiihtyvyys antureita. Muistaakseni tarkuudeksi luvattiin 1/100- osa sekunti. Itse en välttämättä ihan luota noihin GPS paikkatietoon perustuviin. Voi olla että olen vain väärässä luulossa.

Futurez.Fi

Näissä on siis kiihtyvyysanturit myös. :) Ja tulee ihan tarkkaa graafia myös G-voimista mittauksen ajalta, joka on hauska lisä myös tuossa rata-ajossa kun mutkista saadaan tilastoa aika monipuolisesti.

Laite tarkistaa myös tien kaltevuuden, että kiihdytyksessä ei ole muita poikkeamia sekä sen että satelliittiyhteys on riittävän vahva ja riittävän moneen satelliittin. Näiden pohjalta tulee sitten hyväksytty arvosana vasta testille.

Jos tahtoo "kilpailla" laitteen Leaderboardissa kansainvälisesti, tarvitaan vahvimpaan varmennukseen myös videotallenne ja manuaalitarkistus.

Sadasosan toleranssi on parhaimmillaan ihan tosi homma.  :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy