Mä joskus taistelin saman asian kanssa. Silloin juurisyyksi osoittautui liian tiukka jarrupalojen sovitus, jarrutuksessa kun ne kuumeni niin alkoivat jumittaa. Kylmänä ongelmaa ei huomannut. Viilasin jarrupalojen liukupintoja ja sillä tuli kuntoon.Ps. puhdistithan myös liukutappien "reijät"? Jos siellä on korroosiota, voi kuumeneminen aiheuttaa saman ilmiön.
Vaihtaisin uuden satulan ja ehkä letkut (molemmille puolille) tuossa vaiheessa. Emännän Almeraan tein jarruremonttia, etusatula jumitti enkä saanut sitä kuntoon. Vei sitten ammattilaiselle ja vaihtoivat siellä uuden satulan. Tai sitten voi lähteä Performance kulmasta liikkeelle ja vaihtaa ISOT nelimäntäjarrut ja teräspunosletkut
Olisi helpoin tyyli kieltämättä, mutta kun auton vaihto on edessä lähitulevaisuudessa niin ei viitsi polttaa enää ylimääräistä melkeen tonnia tähän toimenpiteeseen.. Varsinkin kun Ocu näyttää tarjoilevan tällä hetkellä kaikkea muutakin yllätystä, joista ei muutamalla kolikolla enää selviä
Niin no, 179€ plus pantti, jos tässä 340mm levyt on edessä. https://www.motonet.fi/fi/varaosat/1968/923789/autot/skoda/octavia-iii-13-20#Jarruosat-Jarrusatulan-tiivistesarjatVaikea kyllä uskoa että jarrupaloista kanittaisi, etenkin jos on noin paljon jo hoonattu. Mutta mukavahan se on harrastaa.
Aivan turhaa vaihtaa satuloita, jos männät liikkuu.Palat saa sen puoli milliä millin liikkua hyvinkin.Ite ajanut vaggineilla yli 2 milj.km enkä koskaan ole joutunut satuloita vaihtamaan.