ID.7

Aloittaja concorde, 05.01.23 - klo:08:35

« edellinen - seuraava »

concorde

CESsin satoa:  https://www.motor1.com/news/629414/volkswagen-id7-spy-shots-camouflage/





Tuohon vielä farkkuperä, niin vois olla aika jeppis

VW Passat GTE & BMW F33 430 xDrive

Antore

On kyllä omaan silmään harvinaisen mitäänsanomattoman näköinen auto.

M1k4

Lainaus käyttäjältä: concorde - 05.01.23 - klo:08:35
CESsin satoa:  https://www.motor1.com/news/629414/volkswagen-id7-spy-shots-camouflage/





Tuohon vielä farkkuperä, niin vois olla aika jeppis

Taitaa olla volkkarilla aika kova luotto autoon kun on nokassa hinauslenkinkin jo valmiina ;D
Exät:
1 x Audi
1 x BMW
1 x Buick
2 x Citroen
9 x Datsun/Nissan
1 x Fiat
2 x Ford
1 x Honda
3 x MB
1 x Mitsubishi
14 x Opel
3 x Peugeot
1 x Seat
1 x Skoda
1 x Toyota
2 x Volvo
1 x Zastava
10 x VW

ukormi

Lainaus käyttäjältä: Antore - 05.01.23 - klo:09:06
On kyllä omaan silmään harvinaisen mitäänsanomattoman näköinen auto.
Aivan samaa mieltä. Ja miksi nää on tällaisia koppakuoriaisen muotoisia? Aerodynamiikka? Isoja autojahan noiden pitää olla että mahtuu akut sisäpuolelle mutta kyllä ne vaan omaan silmään näyttävät tuollaisilta massiivisilta möykyiltä.
Skoda Octavia Combi RS TDI MY2015
Audi S3 Sportback 2009

Pihistelijä

Lainaus käyttäjältä: Antore - 05.01.23 - klo:09:06
On kyllä omaan silmään harvinaisen mitäänsanomattoman näköinen auto.
Alvar Aalto sanoi aikoinaan: "Kaikki käytännöllinen muutuu ajan myötä tyylikkääksi"

Tämä ID.7 on hyvä esimerkki. Siinä ei ole lähdetty kikkailemaan muodoilla, jotka sitten vanhenisivat nopeasti. Se on käytännöllinnen ja muotoilu tulee kestämään aikaa. Hyvä VW.
Cupra Born 150 kW 58 kWh -22

f080421

Lainaus käyttäjältä: Pihistelijä - 05.01.23 - klo:10:02
Alvar Aalto sanoi aikoinaan: "Kaikki käytännöllinen muutuu ajan myötä tyylikkääksi"

Tämä ID.7 on hyvä esimerkki. Siinä ei ole lähdetty kikkailemaan muodoilla, jotka sitten vanhenisivat nopeasti. Se on käytännöllinnen ja muotoilu tulee kestämään aikaa. Hyvä VW.

Juu, minua ei ID.3-kuskina ID.4 tai ID.5 niin hirveästi kiinnosta, koska ovat periaatteessa sama auto, mutta ID.7 voisi kiinnostaakin ja tulee varmasti myymään hyvin:

https://www.volkswagen.fi/fi/mallit/id7.html
ID.3 Pro Performance Business 2021

concorde

Vielä ku sais farkkuna, niin olis aika timanttia
VW Passat GTE & BMW F33 430 xDrive

Daatta

Hienoa että ID-perheeseen saatiin Corollan näköinen auto  ;D

Korkeus tulee akustosta, jo sijaitsee lattian alla.

Farkkujen haikailijoille on kovat ajat edessa, kun esim. MB leikkaa farmarit kokonaan mallistostaan. Aika ostaa on nyt.
Tulossa: ID.4 Pro 4MOTION Elegance
ID.3 Pro Performance Business -20
Ex: Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18, Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Vastarakki

Corolla, jonka keula on Astran, Insignian ja Polon risteytys  ;D jos speksit on muuten kunnossa niin ajaisin, ei tuo nyt niin kamala ole. Ei kyllä erityisen hienokaan.

makelja

Eikös tuosta farkkua tai shooting brakea ole tulossa tarjolle. Sellaista jostain mielestäni luin.
Pelkään vaan pahoin että tuon hinta tulee alkamaan 7:lla. Paha vaan on että tuo on ainoa auton näköinen auto VW:n ID-perheessä.

jt

Vastaavia "premium" sedaneita on jo useilla kilpailijoilla tarjolla, ei vain Tesla, MB etc, vaan myös uudet kiinalaiset merkit jotka yrittävät maihinnousua myös Eurooppaan, kuten BYD, Xpeng etc. Joten siinä mielessä tarpeellinen segmentti täyttää, kaikki eivät halua kaupunkimaasturia. Hintaluokka on kiinalaisissakin kuitenkin tyyliin 6 tai 7 alkava vähintään eli eivät ne mitään halpoja ole. 
VW Touran Ecofuel 1.4TSI DSG -11

concorde

https://www.motor1.com/features/651615/volkswagen-id7-horsepower-range-price-details/

Aika tuttua juttua, mutta lopussa oleva:

LainaaHow Much Will It Cost?

The ID.7 will be a global vehicle, and the price will certainly vary by region. The automaker hasn't announced pricing for any region at this time, or even offered estimates. But with its size comparable to the Arteon, a base model starting in the high $30,000 range isn't out of the question.

Jos tuota Arteon-viittausta voisi pitää jonain arviona?
VW Passat GTE & BMW F33 430 xDrive

makelja

Eli täällä kotimaassa hinnat alkaen 60tâ,¬.

f080421

ID.7 on saanut jopa yllättävänkin positiivisen vastaanoton nyt kun sitä ovat toimittajat päässeet koeajamaan:

https://www.youtube.com/watch?v=1wsKalO2Tc8

Hinta voi olla kovahko, mutta ID.7:n (ja ID.2:n) myötä VW vahvistaa hyvin asemiaan sähköautoissa.
ID.3 Pro Performance Business 2021

concorde

#14
https://www.hs.fi/talous/art-2000009524809.html
LainaaAutovalmistaja Volkswagen toi maanantaina julki uuden ison täyssähköautomallin ID.7:n.

https://www.volkswagen.de/de/modelle/id7.html

ID.7 Pro        77 kWh / 615 km    170 kW    RWD mit 210 kW / 545 Nm
ID.7 Pro S    86 kWh / 700 km    200 kW    RWD mit 210 kW / 545 Nm

Mitat: 4.961 mm Pit / 1.862 mm Lev / 1.538 mm Kork / 2.966 mm akseliväli

Ulkonäkökin on muuttunut ameriikan kuvista linjakkaammaksi ainakin etuvalojen osalta:


VW Passat GTE & BMW F33 430 xDrive

JPN_V70D3OR

Farkkua odotellessa 8)
Golf VII Multifuel 1.4TSI -14
Volvo V70 D3 OceanRace -12 DriverSupport

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: JPN_V70D3OR - 17.04.23 - klo:21:29
Farkkua odotellessa 8)

Iltalehti jo lupasi sinulle farmarin ensi vuodeksi  ;D

LainaaEnsimmäisiä autoja odotetaan Eurooppaan syksyllä ja himoittua farmariversiota vuodelle 2024.

https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/1073a82a-bcea-4aa0-bbf0-ef82f4d80b9a
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

JPN_V70D3OR

On vaan joltisenkin tylsää, kun etu- ja takarenkaat ovat erilaiset. Tuskin kuitenkaan kuluvat samaa tahtia.
Golf VII Multifuel 1.4TSI -14
Volvo V70 D3 OceanRace -12 DriverSupport

John_Galt

Mahtaakohan tuo akun esilämmityksen mainostus tarkoittaa että tulee vain ID7:n?

concorde

Ja farkkuna...



Alkaa näyttämään jo hyvältä  :)

282hp takaveto tai ~400hp nelikko. Akkua arvioiden mukaan 77/86kWh

https://www.motor1.com/news/665989/volkswagen-id7-wagon-spy-photos/
VW Passat GTE & BMW F33 430 xDrive

id135

Kyllä!
Taitaa tulla farmari eikä mikään shooting brake, onneksi

makelja

Vaikka enää ei farkut oikein kiinnostakaan niin tuo on paremman näköinen kuin sedan.

SlOrbA

Onko muut saaneet mitään viestintää ID.7:sta. Itse olen antanut yhteystiedot kahteen eri kiinnostuneiden listaan ja sen jälkeen ei muuta kuin hiljaisuutta.
Ajossa: ID.3 77kWh Tour 2021
Vanha: Jetta Hybrid TSI 1.4 2013

id135

#23
Minulle tuli sähköpostit automyyjältä 11.4 ja 20.4, jälkimmäisessä sen verran speksejä kuin silloin oli tiedossa.
"Uuden Volkswagen ID.7 - mallin lanseeraus on tänä syksynä ja ennakkomyynti on suunniteltu alkamaan kesällä"


SlOrbA

ID.7:n ensimmäiset hinnat tuli alk. 58 790 â,¬. Nyt näyttää alussa tulevain vain 77kWh akulla.

https://www.volkswagen.fi/fi.html
Ajossa: ID.3 77kWh Tour 2021
Vanha: Jetta Hybrid TSI 1.4 2013

Daatta

Ihanan kallista, Model Y ei (kuulemma) ole sopiva vertailukohta mutta kyllä sitä väkisinkin tulee tehtyä...

61 390â,¬ Max varustelu ei tietenkääs sisällä kaikkea tarvittavaa, päälle tulisi ainakin:

Metalli- ja helmiäisvärit 830
Assistance-paketti 1410 (Travel Assistant)
Design Plus (ilman Smart Glass -panoraamakattoa) Business Plus & -Max 1275 (DCC, prog. ohjaus, laminoidut sivulasit)
Vetokoukku 1 165
Lisäksi talvirenkaat, oletettavasti 3000

69070â,¬  :o Ja tästä puuttuu se tärkein varuste eli neliveto edelleen. Tulossa vasta ensi vuoden puolivälissä.

Jätin jo pois interior Style & Wellness Plus 2370 (parempi audio) koska johonkin kai se raja pitää vetää. Mutta luulen että tuo 69 donaa on jo meikäläiselle liikaa.

Premiumia on joo ja onhan tuo loppupeleissä ihan kivan näköinen. Sentään Business paketissa on nuo Matrixit, niiden saaminen seuraavaan autoon tuntuu olevan todella kallis paukku.
Tulossa: ID.4 Pro 4MOTION Elegance
ID.3 Pro Performance Business -20
Ex: Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18, Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

makelja

Samoilla linjoilla Daatan kanssa.
Koerakennus ja hinta läheni 65kâ,¬. Ja vielä puuttuu toinen moottori ja puolet hevosista vrt tuleva Bemarini.

juubatuuba

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 24.08.23 - klo:10:51
61 390â,¬ Max varustelu ei tietenkääs sisällä kaikkea tarvittavaa, päälle tulisi ainakin:

Metalli- ja helmiäisvärit 830
Assistance-paketti 1410 (Travel Assistant)
Design Plus (ilman Smart Glass -panoraamakattoa) Business Plus & -Max 1275 (DCC, prog. ohjaus, laminoidut sivulasit)
Vetokoukku 1 165
Lisäksi talvirenkaat, oletettavasti 3000

69070â,¬  :o Ja tästä puuttuu se tärkein varuste eli neliveto edelleen. Tulossa vasta ensi vuoden puolivälissä.
Minä otin suosiolla lähtökohdaksi Pro Business Maxin, johon
+ Glacier White -metalliväri
+ Mistral White -keinonahka ja sen myötä pakollinen Interior Style & Wellness Plus -paketti
+ Design Plus -paketti
ja muuta siihen ei sitten enää saakaan ruksittua. Hintaa tulee 67 125,00 â,¬.

Liekö tuossa nyt sitten ihan kaikki mitä autoon on ylipäätään mahdollista saada, se ei sivustolta ilman syvällistä analyysiä selviä. Esim. ErgoActive-istuimien olemusta ei kerrota tarkemmin (säätyykö 200 suuntaan, hierooko, viilentääkö,…).

John_Galt

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 24.08.23 - klo:10:51
Ihanan kallista, Model Y ei (kuulemma) ole sopiva vertailukohta mutta kyllä sitä väkisinkin tulee tehtyä...

61 390â,¬ Max varustelu ei tietenkääs sisällä kaikkea tarvittavaa, päälle tulisi ainakin:

Metalli- ja helmiäisvärit 830
Assistance-paketti 1410 (Travel Assistant)
Design Plus (ilman Smart Glass -panoraamakattoa) Business Plus & -Max 1275 (DCC, prog. ohjaus, laminoidut sivulasit)
Vetokoukku 1 165
Lisäksi talvirenkaat, oletettavasti 3000

69070â,¬  :o Ja tästä puuttuu se tärkein varuste eli neliveto edelleen. Tulossa vasta ensi vuoden puolivälissä.

Jätin jo pois interior Style & Wellness Plus 2370 (parempi audio) koska johonkin kai se raja pitää vetää. Mutta luulen että tuo 69 donaa on jo meikäläiselle liikaa.

Premiumia on joo ja onhan tuo loppupeleissä ihan kivan näköinen. Sentään Business paketissa on nuo Matrixit, niiden saaminen seuraavaan autoon tuntuu olevan todella kallis paukku.
Model y on kuin ID.4 ja ID.7 kuin model S. Pienempi/alemman tason auto tietysti halvempi

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy