Passat B8 pukin paikat

Aloittaja ABC-123, 30.10.22 - klo:20:30

« edellinen - seuraava »

ABC-123

Moi,
tarkoitus olisi etujarrupalat ja levyt vaihtaa itse, mutta en viitsisi pelkän tunkin varassa projektia suorittaa ja ymmärrys auton rungon rakenteesta on aika vajavainen. Omassa autossa pohja on täynnä muovilevyä eikä helman tunkkauspisteiden lisäksi oikein omaan silmään osu mitään minne uskaltaisin pukin/pukit laittaa?
Jos jollain sattuu olemaam valokuvia/piirustuksia sopivista kohdista niin kiitos jo etukäteen.
Passat Alltrack 140kw tdi -16

Daatta

Pukit laittaisin juurikin helmojen alle. Nostaminen täytyy tehdä pyörätuennan alta tms. vahvasta paikkaa. Ei ole helppoa vaggineiden nostelu ollut koskaan, vrt. joku Almera missä saa etu- ja takaan ilmaan helposti moottorin alapalkin/taka-akselin alta nostamalla.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

M_M

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 31.10.22 - klo:08:36
Nostaminen täytyy tehdä pyörätuennan alta tms. vahvasta paikkaa. Ei ole helppoa vaggineiden nostelu ollut koskaan

Teenkö minä nyt jotain väärin kun nostan autoa siitä helmassa olevasta nostokohdasta? Väliin jääkiekko johon on ajettu ura helman pokkausta varten ja sitten vaan tunkki ylös niin etu- sekä takapyörä nousevat samalla kertaa.

Mikä kohta tuossa on se vaikea ja miksi pitäisi tehdä jotenkin toisin?  ???
VCDS (HEX-V2) käytettävissä, Kotkan seudulla

Skoda Enyaq iV 80x 4x4 -23
Seat Ateca 2.0TSI 190 DSG 4x4 -18

erWin - täältä löydät kaikki korjausoppaat ja kytkentäkaaviot autoosi

ukormi

Lainaus käyttäjältä: M_M - 31.10.22 - klo:08:59
Teenkö minä nyt jotain väärin kun nostan autoa siitä helmassa olevasta nostokohdasta? Väliin jääkiekko johon on ajettu ura helman pokkausta varten ja sitten vaan tunkki ylös niin etu- sekä takapyörä nousevat samalla kertaa.

Mikä kohta tuossa on se vaikea ja miksi pitäisi tehdä jotenkin toisin?  ???
Ka jos sinne haluaa pukin alle. Itse olen laittanut alatukivarren takakiinnikkeen kohtaan. Audeissa (A4 ja A3 ) sekä tuossa Octaviassa.
Skoda Octavia Combi RS TDI MY2015
Audi S3 Sportback 2009

Daatta

Helman nostokohta toki, se kestää nostamisen ilman tuota jääkiekkoakin. Mutta jos laittaa pukit helman alle, ei tunkilla voi siitä kohtaa nostaa.  :D
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

ABC-123

Kiitos vinkeistä, nyt alkoi selviämään avainsanoilla noita tunkkauskohtia minkä avulla laittaa pukit helman nostopisteisiin 👍
Passat Alltrack 140kw tdi -16

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy