BMW

Aloittaja makkis, 29.11.09 - klo:13:23

« edellinen - seuraava »

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: Qrainderi - 12.09.12 - klo:20:04
Onkos kellään ollut tuota bemarin vermillion red väriä? Näin sen tänään vain pikaisesti sateessa ja näytti kieltämättä ohan hyvälle, mutta en tiedä miten sitten auringossa, muuttaako paljonkin väriään.

Ja mites bemarin sporttipenkit vs normaalit? Sporttipenkeissä oli ainakin mukava istua, normaaleissa en ole istunutkaan. Onko tarvittavat tuet kuitenkin niissäkin.

Tosi jämäkkä oli tuo E91 alustaltaan vrt nykyiseen. Hyvä fiilis jäi. Kontti kyllä tosiaan lifestylea, mutta varmaan ihan riittävä. Autossa istuttiin aika alhaalla, tosin en löytänyt säätöä mistä penkkiä nostetaan niin voi olla, että oli edelliseltä jäänyt säätö aivan alas.

Vaikka takamatkustajien jalkatiloja on moitittu niin mahduin itsekkin hyvin taakse yli 190cm kroppani kanssa, kun oli kuljettajanpenkki omissa säädöissäni. Varvastilaa ei kyllä ollut, johtuen ehkä tuosta penkin korkeussäädöstä.

Mietitään... :)

Laita privana sun sähköpostiosoite, niin meilaan kuvat suoraan sun siviilisähköpostiin...

Markku J

Suosittelen kyllä autofanaatikolle ja kaikille F30:n tilaajille sporttipenkkejä. Vakiopenkkien istuinosa on lyhyt "lauta", ja lisäksi ruman näköinenkin. Minulla F30:ssa olleet sporttipenkit tarjosivat upean sähköisen selkänojien sivuttaistuen säädön, ja istuinosakin oli hyvä ja tyylikkäämpi & jatkettava reisituen osalta. Ristiseläntuen säädöt kannattaa ehdottomasti ottaa joka tapauksessa. Niissä on laaja ja selkeä säätöalue (toisin kuin VAGeissa).

Ehdottomasti sporttipenkit kaikille F30 -tilaukseen rumien ja täysin sivutuettomien vakiolautapenkkien sijaan.

Ja toinen F30:n välttämättömyysvaruste on sporttiohjaus (muuttuvavälitteinen aktiiviohjaus, joka on nyt todella halpa).

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 12.09.12 - klo:21:15
Suosittelen kyllä autofanaatikolle ja kaikille F30:n tilaajille sporttipenkkejä. Vakiopenkkien istuinosa on lyhyt "lauta", ja lisäksi ruman näköinenkin. Minulla F30:ssa olleet sporttipenkit tarjosivat upean sähköisen selkänojien sivuttaistuen säädön, ja istuinosakin oli hyvä ja tyylikkäämpi & jatkettava reisituen osalta. Ristiseläntuen säädöt kannattaa ehdottomasti ottaa joka tapauksessa. Niissä on laaja ja selkeä säätöalue (toisin kuin VAGeissa).

Ehdottomasti sporttipenkit kaikille F30 -tilaukseen rumien ja täysin sivutuettomien vakiolautapenkkien sijaan.

Koeistuttu on ja monta kertaa sekä E90:ssä ja F30:ssä ja kun en tykkää, niin en tykkää. A4 B8:n sportpenkit on paremmat. Kertakaikkiaan bemarin sportistuin on 1- ja 3-sarjoissa liian kapea omaa kroppaan etenkin selästä. Ei auta paineilmalla toimivien sivutukien säätökään mitään. Vaikka leväyttäys ne sivutuet kuinka levälleen hyvänsä, niin painaa vaan ja tuntuu ahdistavalta istua niissä. Olo on kuin kehdossa tai kohdussa. Painaa omaa selkääni liikaa ja tuntuu kuin olisi jossain poterossa. Istuinosa on niissä kyllä ihan hyvä, sitä en kiellä. Selälleni ja yläkropalleni ne eivät käy. Tykkään pitää talvella Gantin, Sandin, Camel Activen, Tommy Hilfigerin yms. paksuja untuva ja parkatakkeja ja niiden kanssa kun istuu tuollaisiin poteroihin on olo tosi epämukava. Joku verkkatakkipäällä noissa on varmaan vielä ihan kiva istua. Koeajoin ton F30:n sportpenkillisen mallin suht paksu Bossin syystakki päällä ja vähän ahdistavaa oli jo silloinkin.

ja jos taas joku epäilee minua läskiksi, niin mitat on 180cm ja paino jossain 73-76kg kintaalla. Vaimo sanoi tilaa ihan millä tilaa ja ota ihan mitä varusteita vaan, mutta nuo sportpenkit on rumat ja sulla menee hermo niiden kanssa kun istut niissä tuhti talvitakki päällä ja kun ajat niin paljon pätkäajoa jolloin pompit monta kertaa päivässä autoon sisään ja ulos. Hän jos kuka tuntee minut. Sanoi vaan, että senkun tilaa sportpenkeillä ja sinun autohan se on ja sinun rahat, mutta hän arvaa miten siinä käy ja tietää, että vielä kiroat ne hankaluutensa takia.

Kaikki ei pidä sportohjauksestaan. Minusta se oli ihan kumma. Pieni liike 30-50km/h kaupunkinopeuksissa väänteli ja käänteli autoa herkästi ties minne. Tuli ristiriitainen fiilis.

Mitä tulee penkin istuinosan pituuteen, niin muutamissa lehtien koeajoissa on sanottu, että jos tykkää istua kovin ylhäällä on penkin reisituki silloin aina huono oli se penkki sitten sport tai tavallinen. Molemmat penkit ovat parhaimmillaan kun istuin on tarpeeksi alhaalla.

F30:ssä istuintyyny on vakiojakkarassakin hieman pidempi kuin vanhassa 3-sarjassa, joten jotain kehitystä on niissäkin tapahtunut.

Rahasta se sportpenkkien poisjättö ei johdu, sillä täyssähkösäädöt+sähköiset ristiseläntuet maksaa tuplasti enempi kuin manuaalisäätöiset sportpenkit ilman ristiselätuensäätöä. Sportpenkissä ei pysty levittämään jalkoja kovin levälleen jos haluisi tehdä niin. Vakiopenkissä sekin on mahdollista.

Joku tykkää sport-ohjauksesta. Minä en tykkää ja joku tykkää sportpenkeistä-minä en. Enkä ota niitä vaikka ne olisivat vaikka kuinka jonkun muun mieleen.

Ostan autoni itselleni enkä muille. Sen pitää olla sellainen mistä minä tykkään ja missä minä viihdyn.

Raimo Miettinen jr.

Lainaus käyttäjältä: autofanaatikko - 12.09.12 - klo:21:31
Koeistuttu on ja monta kertaa sekä E90:ssä ja F30:ssä ja kun en tykkää, niin en tykkää. A4 B8:n sportpenkit on paremmat. Kertakaikkiaan bemarin sportistuin on 1- ja 3-sarjoissa liian kapea omaa kroppaan etenkin selästä. Ei auta paineilmalla toimivien sivutukien säätökään mitään. Vaikka leväyttäys ne sivutuet kuinka levälleen hyvänsä, niin painaa vaan ja tuntuu ahdistavalta istua niissä. Olo on kuin kehdossa tai kohdussa. Painaa omaa selkääni liikaa ja tuntuu kuin olisi jossain poterossa. Istuinosa on niissä kyllä ihan hyvä, sitä en kiellä. Selälleni ja yläkropalleni ne eivät käy. Tykkään pitää talvella Gantin, Sandin, Camel Activen, Tommy Hilfigerin yms. paksuja untuva ja parkatakkeja ja niiden kanssa kun istuu tuollaisiin poteroihin on olo tosi epämukava. Joku verkkatakkipäällä noissa on varmaan vielä ihan kiva istua. Koeajoin ton F30:n sportpenkillisen mallin suht paksu Bossin syystakki päällä ja vähän ahdistavaa oli jo silloinkin.

Hyvät perusteet. Olemme mitoilta suunnilleen samat (180cm/72kg) ja mun makuun E90/91:n sportit on just eikä melkein. Tänään tuli istuttua useampaa Mersua C-sarjan kangaspenkeistä GLK:n sportteihin (?) ja omaan autoon istuutuessa olisi voinut päästää suusta "aaah!" -huokauksen. Ei Mersun sportit huonoja ollut, mutta tykkään vain näistä BMW:n sporttipenkeistä. Mun talvitakit ovatkin kevyitä toppaukseltaan.

Newman

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 12.09.12 - klo:21:15
Ja toinen F30:n välttämättömyysvaruste on sporttiohjaus (muuttuvavälitteinen aktiiviohjaus, joka on nyt todella halpa).
Tuossa menneellä viikolla tuli nautittua tuosta ohjauksesta rataoloissa. Tosin alla oli vähän tavallista väkevämpi peli (F30 330i), joten meno meni vähän opetteluksi vaikka rata olikin tuttu.

Nopea ja johdonmukainen ohjaus on kuitenkin tiukoissa neulansilmämutkissa ja shikaaneissa ihan omiaan. Lisäksi harrastelijalle se antaa enemmän anteeksi, kun vastaohjaus (myös väistö) sujuu nopeammin ja ilman turhaa "ohjelmaa". Arkioloissa, kuten esimerkiksi maantiellä,  kannattaa kuitenkin ajaa nimen omaan sport-tilassa, mikä jäykistää muuttuvavälityksisen tehostimen toimintaa hyvällä tavalla. Kaupunkipyörityksessä ohjauksen nopeus ja keveys tuntuu toimivan ihan sellaisenaan, sekä ykkösessä että kolmossarjalaisessa.

Markku J

Kaikki kunnia jokaisen omille valinnoille, joku tyytyy lautaan, joku haluaa sivuttaistukea. Minä olen 105 kg ja 181 cm "läski" ja silti jäi F30:n sporttipenkeissä säätöä tuleville kiloillekin paljon joka suuntaan. Miten joku hoikka kaveri voi ne kokea liian tiukoiksi ?

Sporttiohjaus kannattaa jokaisen ostajan ihan itse kokeilla ennenkuin sen jättää pois - on todella upea muuttuvan välityksen kanssa, ja hinta on edullinen. Ihan "must to have" varuste F30:iin jos kaupunkiympäristössä ajaa.

Newman

Lainaus käyttäjältä: Raimo Miettinen jr. - 12.09.12 - klo:21:50
Mun talvitakit ovatkin kevyitä toppaukseltaan.
Minulla on aina päällä Säästötalo Robinhoodin vaalenvihreä pusakka, jonka kanssa mahdun kyllä myös sporttipenkkeihin.

Raimo Miettinen jr.

Aloin pohtimaan tuota ajoasentoa ja tuli mieleen, että saan oikean jalan polven (lumpion vierus) hangattua tuohon keskitunnelin kulmaan. Hiukan terävämpänä tuo kulma olisikin jo todellinen haitta ajossa.

Antza

Lainaus käyttäjältä: Newman - 12.09.12 - klo:21:54
Minulla on aina päällä Säästötalo Robinhoodin vaalenvihreä pusakka
REPS!  ;D

Itse ajan AINA ilman takkia, myös 30 asteen pakkasilla. Eber mahdollistaa sen. Tosin Volvon lautamaiset penkit mahdollistaisivat ajamisen vaikka kahdella päällekkäisellä soopeliturkilla.
Skoda

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: Antza - 12.09.12 - klo:22:37
REPS!  ;D

Itse ajan AINA ilman takkia, myös 30 asteen pakkasilla. Eber mahdollistaa sen. Tosin Volvon lautamaiset penkit mahdollistaisivat ajamisen vaikka kahdella päällekkäisellä soopeliturkilla.

Mitä hauskaa tuossa on. Jotkut ostaa vaatteet Citymarketista ja jotkut ihan oikeasti Tarjoustalosta tai samaan konserniin ja konseptiin kuuluvasta Robin Hoodista. Minä käyn Stockmannilla, kekäleessä, Muotitalo Lehdossa tai Sokoksella. Satuin nyt vaan mainitsemaan minkä tyylisiä vaatteita käytän ja ohessa tuli mainittua merkkejäkin. Vaatteet ja muoti kiinnostaa minua niinkuin autotkin. Jotkut ostaa täällä 70-100.000 euron autoja, läppärin pitää maksaa vähintää 1000,00 euroa (mulle riittää ja kelpaa Plussa-tarjousessa oleva 699,00 hintainen läppäri), rannekello maksaa tonneja (mulla on Sveitsiläinen Candino tajoushinta 150,00 eur), kamera on vähintään 800,00 euroa (mun maksoi 400,00 euroa), nettiyhteys on nopein ja hinnakkain (mulla perusnetti nettitikkuineen 13,90 euroa), stereot on tonnin hintaiset (mulla tarjoushintaan 249,00 ostetut Sonyt Full HD 100hz LED 699,00 ekua), telkkarit maksaa tonnin tai tonneja (mulla 32-tuumainen Sony), on veneet, kesämökit ja iso omakotitalo (mulla ei noista mitään muuta kuin vain 73-neliöinen rivitalokämppä). Jotkut laittaa rahaa tuollasiin ja minä sitten laitan rahaa itseni ja vaimon vaatteisiin. En halua näyttää täällä samalta kuin muut ja ostaa aina samoja värejä kuin suurinosa suomalaisista miehistä tai samoja Citymarketin vaatemerkkejä kuin suurin osa tässä kaupungissa ostaa. Vaatekaupassakin tiedän vaateasiat paljon paremmin kuin jotkut muut miehet ja paremmin jopa kuin jotkut naiset tai myyjät ja sitäkös myyjät kattoo haavi auki...

Takkia pidän yleensä talvella päällä autossakin, mutta hanskoja tai hattua en. Kolmenkilometrin työmatkat ja kilometrin kauppamatkat (mitä arkiajot on pääasiassa ovat) menee ihan kikkailuksi jos riisun ja puen takkia vähänväliä. Takin saatan riisua vain pidemmille reissuille, mutta harvoin silloinkin. Joskus ajelen kyllä sydäntalvella syömään ruokatauolle paitasillaan. Webastolla tai eeberillä en tee mitään koska se olisi aina rikki tai akku olisi ainakin aina tyhjä kun se ei kerkiä juurikaan latautua. Meillä on töissä lämmitystolpat, mutta ne ei ole toimineet kolmeen talveen. Niistä on valitettu, mutta silti ne ei toimi kun kukaan ei halua korjauttaa niitä. eli siis firma ei halua korjata.

Olen pyörittänyt F30 belarin konfiguraattioria viime syksystä ja pohtinut lukuiset yöt ja päivät melko tarkkaan sen mitä haluan ja mitä en.

Ainoa mitä vielä mietin on musta sisäkatto. Taidan haluta vielä sen mutta en ole varma sopiiko se yhteen melko ulkovärin kanssa. Jotenkin on sellainen fiilis että sopisi paremmin vaalena ulkovärin seuraksi. Muu verhoilu on musta ja listoitus on sisällä harjattua alumiinia ja kojelaudan listan alareunassa kulkee musta kiiltävä ohut "nauha".

Siks mietin nyt värien Sparkling bronze ja Liqued blue välillä (jos siis otan mustalla sisäkatolla)

Blue

http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=599109&d=1319669534

Bronze

http://imageshack.us/photo/my-images/801/dscn1783vt.jpg/sr=1

Newman

^ Tuo pronssi on ainakin kuvassa upeannäköinen. Sopii hyvin klassisesti muotoiltuun autoon, enkä ainakaan itse uskoisi kyllästyväni siihen. Sen ottaisin siis jos itse olisin F30:sta ostamassa!

gloter

Näistä valitsisin bronzen vaikka pidänkin tuosta bluen sävystä monessa automerkissä. Mitä tuota bronzea on nähnyt niin se tekee bemusta edustavamman näköisen. Tummemmat sävyt sopivat F30:een paremmin.
Octavia Combi Elegance 1,8 TSI -11

hosee

^Ã,,äni Bronzelle täältäkin. Jos sillä nyt mitään väliä sitten on..... ;)
Nyt: Mini John Cooper Works (F56), Alfa Romeo Tonale Q4 280 Veloce
Ex VAG mm. Seat Born, VW Beetle 2.0TSI DSG Sport, VW Golf VI 1.4TSI DSG, VW Passat CC 1.8TSI DSG

Antza

Lainaus käyttäjältä: autofanaatikko - 13.09.12 - klo:07:29
Mitä hauskaa tuossa on. Jotkut ostaa vaatteet Citymarketista ja jotkut ihan oikeasti Tarjoustalosta tai samaan konserniin ja konseptiin kuuluvasta Robin Hoodista.
Yhä enemmän vain OT mutta eihän siinä asiayhteydestä irroitettuna sinänsä mitään hauskaa olekaan. En epäile hetkeäkään etteikö ko. kaupoissa joku oikeasti kävisikin, minullakin on Tarjoustalosta ostettu sadeviitta.

Siks mietin nyt värien Sparkling bronze ja Liqued blue välillä (jos siis otan mustalla sisäkatolla)
Ã,,äni pronssille. Kuvan perusteella tuosta sinisestä tulee itselleni ensimmäisenä mieleen perustylsä hopea.
Skoda

Kvee

Mitä hauskaa tuossa on.

Blue

http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=599109&d=1319669534

Bronze

http://imageshack.us/photo/my-images/801/dscn1783vt.jpg/sr=1
Heh...ei saa provosoitua niin helposti. Bronze on hienompi minustakin!

autofanaatikko

Itseasiassa tuossa toisessa kuvassa olikin Mineral Gray eli se väri mitä ihan aluksi meinaisin

Auto on tilattu värillä Sparkling Bronze (väriä voi vielä muuttaa) eli sehän on tällainen:

http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=695755&stc=1&d=1337810536

http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=695667

http://www.bimmerfest.com/forums/image.php?u=146876&type=sigpic&dateline=1346437239

Markku J

Ihan asiallinen väri, kun siihen lisää vaalean verhoilun sporttipenkeillä.

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 13.09.12 - klo:16:55
Ihan asiallinen väri, kun siihen lisää vaalean verhoilun sporttipenkeillä.

Ylläri  :D Jokaisen mielipiteitä ja valintoja piti kunnioittaa, mutta silti kaksi herrasmiestä tuputtaa aina noita sportpenkkejä,vaaleaa verhoilua ja/tai sportohjausta. En tilaa autoa millään niistä, vaikka kuinka yritätte aivopestä minua  :D jos arvon herrat tykkää niistä niin kiva. Minulle ne on ei kiitos.

Vaaleaa verhoilua ei sitäpaitsi saa ilman Modern line-pakettia. Jos haluaa vaalean verhoilun pitää ottaa vaaleanruskea ratti ja kojelauta ja ne on minulle hyi yäk. Vaikka tililläni onkin käteistä maksaa väliraha ilman velkaa ja vaikka sinne jää mukavasti rahaa autokauppojenkin jälkeen, niin mitään kolmea tonnia en syydä rahaa siihen että saan vaalean verhoilun josta en pidä yhtään tai puiset rumat raadellun näköiset listat tai vaihtoehtoisesti kiiltävät harmaan listat jotka kummatkin kuuluu tuohon Modern lineen. Modern linessä tulee myös run flat renkaat joita vieruksun ja inhoan sydämeni kyllyydestä. Muuta hyvää tuossa Modern linessä ei ole kuin se että penkit ovat vakiona nahka-kangas-yhdistelmällä ja kynnyslistat ovat vakiota tyylikkäämmät ja kalliimmat. Myös sisävaloja tulee 2kpl enemmän eli b-pilariin tulee valot turvavöiden yläpuolelle. Kaikki muu on niin turhaa tuossa paketissa, etten näe mitään järkeä maksaa kolmatta tonnia moisista lisukkeista. Pidän lähes aina farkkuja ja vaaleita jakkaroita saa putsata jatkuvasti noilla housuilla ja minulla ole aikaa, kiinnostusta tai paikkaa puunata autoa moisen takia.

gloter

Lainaus käyttäjältä: autofanaatikko - 13.09.12 - klo:16:51
Itseasiassa tuossa toisessa kuvassa olikin Mineral Gray eli se väri mitä ihan aluksi meinaisin
Jaa, enpä tajunnut.  Mutta on se oikea bronzekin hyvän näköinen. Joka tapauksessa tummemmat sävyt parempia.

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: gloter - 13.09.12 - klo:17:28
Jaa, enpä tajunnut.  Mutta on se oikea bronzekin hyvän näköinen. Joka tapauksessa tummemmat sävyt parempia.

Täällä on hyvinkin paljon kuvaa ja videota tuosta väristä...Sitä vaan mietin, että onko liiän mörkki jos sisäkattokin on musta ja alumiiniset sisälistat on ainoat mitkä vaalentaa ja jakaa kokonaisuutta.

http://www.bimmertoday.de/2011/11/17/neue-bilder-und-video-bmw-320d-modern-line-limousine-f30-fur-2012/

https://picasaweb.google.com/101018761277887608379/BMWF30320iAXDrive#5786595648043878738

Reneto

Lainaus käyttäjältä: autofanaatikko - 13.09.12 - klo:16:51

Aamulla vähän ihmettelinkin, ettei siinä kauhiasti pronssi vivahda. Oma valintani olisi tuo mineraalin harmaa. Musta sisäkatto on jees.

Lainaus käyttäjältä: autofanaatikko - 13.09.12 - klo:17:15
Vaikka tililläni onkin käteistä maksaa väliraha ilman velkaa ja vaikka sinne jää mukavasti rahaa autokauppojenkin jälkeen, niin..

Se on tullut harvinaisen selväksi meille köyhille  ;D  Onnea vaan tulevasta velattomasta autosta.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Markku J

Tänään ihmettelin, miten vaisulta voikaan F30 näyttää, kun erään harmaasävyisen, ilman lines -paketteja olevan ja mustilla lautapenkeillä sekä 16" vanteilla varustetun yksilön bongasin Itäkeskuksessa. Meinasin kävellä ohi huomaamatta, että uusi F30 se siinä oli.

Newman

Lainaus käyttäjältä: Reneto - 13.09.12 - klo:17:49
Se on tullut harvinaisen selväksi meille köyhille  ;D  Onnea vaan tulevasta velattomasta autosta.
Mikä on tullut selväksi? Haluaisin lisätietoja. Minulla on matti kukkarossa, velkaa velan päällä mutta toisaalta pukeudun Säästötalo Robin Hoodin vaalenvihreään army-pusakkaan. Siinä on kätevä etutasku, jonne mahtuu jokunen kolikko sekä nenäliinoja. Itken usein.

Reneto

Lainaus käyttäjältä: Newman - 13.09.12 - klo:18:22
Mikä on tullut selväksi? Haluaisin lisätietoja.

Sarkasmia?  ::)

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 13.09.12 - klo:18:05
Tänään ihmettelin, miten vaisulta voikaan F30 näyttää, kun erään harmaasävyisen, ilman lines -paketteja olevan ja mustilla lautapenkeillä sekä 16" vanteilla varustetun yksilön bongasin Itäkeskuksessa. Meinasin kävellä ohi huomaamatta, että uusi F30 se siinä oli.

Se sinun mielipide ja kunnia sille. Kaikkien ei kuitenkaan tarvitse pitää samoista asioista ja samanlaisista autoista tai tilata samanlaisia autoja. Siksi en yleensä arvostele tai arvioi missään autopalstoilla kenenkään toisen autoja, tykkäsin sitten niistä tai en tykännyt. Pidän sen yleensä omana tietonani mielyttääkö jonkun tilaana tai omistama auto minua vaiko ei.

En myös koskaan valitse renkaita ja vanteita pelkän ulkonäön takia. Ajomukavuus, hiljaisuus uraherkyttömyys ovat itselleni tärkeimmät kriteerit ja noiden jälkeen tulee ulkonäkö. Olkoon vaikka kuinka nolot, rumat, tylsät tai vaatimmattovat niin isoihin vanteisiin ja leveisiin läskeihin en nytkään sorru ja kesät talvet ajan 16- tai max 17-tuuman vanteilla varustetuilla renkailla. Rahat voisin kyllä laittaa 18-tuuman vanteiisiin ja leveihin läskeihin, mutta en todellakaan halua ,vaikka joidenkin mielestä se jos mikä on tyhmää etten hommaa isoja renkaita tai vanteita koska ne on niin cool ja jopa muka parantaa ajettavuutta.

Newman

Lainaus käyttäjältä: Reneto - 13.09.12 - klo:18:24
Sarkasmia?  ::)
Onko se jotain syötävää? Maistunee karvaalle.

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: Reneto - 13.09.12 - klo:17:49
Aamulla vähän ihmettelinkin, ettei siinä kauhiasti pronssi vivahda. Oma valintani olisi tuo mineraalin harmaa. Musta sisäkatto on jees.

No en ole miljoonamies mutta täysin velaton. Tosin eipä ollut aiemminkaan kuin vain tämä autovelka ja nyt kuittasin lopulta senkin pois. Asiat on sanotaanko kaikinpuolin siinä kunnossa että harvalla vähän päälle 30-vuotiaalla on talous näinkään hyvin jollei ole joku pikku johtaja, osastopäällikkö, urheilija, poliitikko, menestynyt yrittäjä, keksijä yms. Jos vaan pysyn terveenä ja työelämässä sekä elän jotenkin järkevästi tuhlamatta aivan tolkuttomasti, niin tuskin tässä hätäpäivää tulee olemaan.

Tuo mineraalin harmaa on vähän kuin oopelisi väri. Siksi varmaan onkin susta ihan jees.

Tuo mineraalin harmaan auton kuva tuli googlesta hakusanalla Sparkling Bronze. Joissakin kuvissa on ihan selvästi Mineral gray vaikka viitteet tai teksti väittävät, että kuvassa on muka Sparkling Bronze. Sama se on tuon Sparkling Bronzen kanssakin, monessa kuvassa on kyllä Havanna vaikka väitetään että on Sparkling Bronze.

Parempi kuva tuosta vaaleansinisestä

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=599111&d=1319669534

Ton-1

on veneet, kesämökit ja iso omakotitalo (mulla ei noista mitään muuta kuin vain 73-neliöinen rivitalokämppä).

Vähän sama tilanne se itsellänikin, valintoja kaikki, tommosta settiä kerkeis millään käyttämäänkään, kova yrittäminen täytyy olla päällänsä jotta kerkiää edes tuota motoa ulkoiluttamaan.

Velattoman 'vapaapudottajan plaaniin' pääsin se minäkin kolmosella alkavalla iällä, tuntuu hyvältä.  8)

Antaa kummasti enemmän vapautta valita.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Reneto

Lainaus käyttäjältä: autofanaatikko - 13.09.12 - klo:18:39

Tuo mineraalin harmaa on vähän kuin oopelisi väri. Siksi varmaan onkin susta ihan jees.

No juu.. ex-Jettakin oli harmaa, mutta onneksi kuitenkin selkeästi eri sävyinen.
Muistelen, että nykyinen(?) farkkubemarisi on aika lähellä tuota mineral greytä. Ymmärrän hyvin, että välillä tahtoo vaihtelua. Ei se bronze pahan näköinen ole ollenkaan.

gloter

Sisustan väreistä paha sanoa, mikä on paras yhdistelmä. Itsellä kun on ollut hyvinkin tummia sisältä viimeisimmät autot niin jotenkin tuntuisi että nyt kaipaisi vaaleutta. Bimmertodayn sivuilla oleva modern line näytti hyvälle vaalean sisustan kanssa.

Renkaisiin en ota kantaa. Keväällä kävin koeajamassa (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=52.3390) juuri Markku J:n mainitseman kaltaisen hiirulaisen ja kyllä se oli todella mitäänsanomaton ilman mitään lineja. Vakiopenkeistäkään en tykännyt (ihan kuin olisi istunut jousilla). Itse ottaisin toisilla jakkaroilla. Tässä on mennyt kehitys taaksepäin sillä edellisessä sukupolvessa vakiopenkit olivat mielestäni paremmat = helpompi kotiutua ratin taakse kun ei tarvinnut säädellä kaikenlaista varsinkaan edellisen kuskin jäljiltä. Ja istuintuntumakin oli hyvä. En siis ole omistanut sellaista mutta ajattelin joskus kyllä ostaa ja silloin päädyin siihen että koska vaimon kanssa olemme hyvin erikokoisia, eivät sporttipenkit ole meidän juttu. Nyt jos katselisin sillä silmällä F30:ä, ottaisin sporttijakkarat huolimatta säätelyn tarpeesta. Makuasioita.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy