Kirjoittaja Aihe: Cupra 2009 vaihteensiirron vika  (Luettu 1100 kertaa)

Poissa isoeikka

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Cupra 2009 vaihteensiirron vika
« : 23.08.22 - klo:23:04 »
Mulla on alle vuodessa mennyt kaksi kertaa nyt vaihteensiirto niin ettei yhtäkkiä ole saanut vaihteita päälle. Ajo loppuu siihen. Vika on ollut nyt yhdessä muovipalassa joka rikkoutuu. Tollanen sokeripalan kokoinen neliön muotonen pala. Huollossa sanoivat että rikkoutuu kun on muutenkin kulahtanut ja muitakin osia pitäis vaihtaa. Ohje että vaihdappa hellävaraisesti... Onko kellään kokemusta moisesta ja onko olemassa joku toinen palikka joka tehty metalllista että kestäis vaihtamista? Aika outoa ylipäätään että tuonne laitetaan muoviosia...

Poissa isoeikka

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Vs: Cupra 2009 vaihteensiirron vika
« Vastaus #1 : 25.05.23 - klo:13:14 »
Halloo? Taas takkuaa, kakkoselta ei meinaa irrottaa kolmoselle joka kerta, välillä jees välilllä nou....pitää pikkasen väkisin irrottaa ja työntää kolmosta silmään. Onko kellään tietoa miksi reistaa ja ennen kaikkea mitä voipi tehdä? Huoltoliikkeen mukaan kyseessä on vaan semmonen vaihteensiirto että pitää varovasti vaihtaa... kummallista että suht ripeään autoon laitettaisi ns hidas vaihteensiirto. Itse olen koittanut vaihtaa nätisti koko ajan mutta silti tuntuu taas takkuavan, luultavasti tuo sama osa...

Poissa [kassu]

• Jäsen
  • **
    • Profiili
Vs: Cupra 2009 vaihteensiirron vika
« Vastaus #2 : 25.05.23 - klo:22:52 »
Erikoista.. Itellä 275tkm ajettu 2.0tfsi 2006 leon kestää kyllä kepitystä ilman ongelmia, silloin tällöin tulee rivakammin vaihdeltua eikä ikinä ole ongelmia ollut. Voikohan jossain joku olla sulla väärässä linjassa tms. ?
Seat Leon 1.4 e-HYBRID Xcellence ST 2022
Seat Leon 2.0 tfsi Sport-Up 2006

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy
Auton omistaminen on helpompaa autopecasonline24.pt: n avulla
Hifitalo.fi