Hyvät pesupaikat - pääkaupunkiseutu

Aloittaja Golf, 08.12.09 - klo:07:36

« edellinen - seuraava »

pantero

Lainaus käyttäjältä: Timppe - 06.04.13 - klo:23:34
En ole pesettänyt autojani konepesussa yli 25 vuoteen. Olin aikanaan kesätyössä Haagan Essolla ja pesin siellä autoja Tammermaticin pesukoneella. Se oli vielä hellävaraista nykyharjoihin verrattuna.

Auto säilyy "kuin uutena" kunnon käsipesussa. Naarmuja paljon vähemmän ja mikä parasta KOKO auto tulee pestyä kunnolla. Suolat ja nastarengassonta saadaan kunnolla pois.
...
Pesen autoni pelkästään käsipesulla(itse tai ostettuna). Kerran vuodessa teetän jonkun kovavahakäsittelyn, uuteen autoon yleensä ensin erikoispinnoitteenkin. Autonvaihdossa on poikkeuksetta kehuttu maalipinnan kuntoa. Välirahoihin olen yleensä ollut tyytyväinen.

Nesteen TI-pesupaikkoja on tullut kokeiltua(viimeksi Muurala, ihan OK).

Aikoinaan leasingautoja tuli pestyä koneessa. Leasareiden jälkeen omaa Bemariakin tuli säännöllisesti koneenläpi ajettua. Vaihdon lähestyessä huomasin, että maalipinta on erittäin huonossa kunnossa, maalin värisävy haalistunut ja pintalakka täynnä hiusnaarmuja. Vein auton profixausliikkeeseen näytille. Siellä kerrottiin madonluvut pesukoneille ja niissä käytettäville liuotteille(voihan olla nykyisin jo muuttuneet suopeammiksi...). Ainoa tapa palauttaa maalipinta olisi ollut auton täysmyllys, joka maksoi maltaita.

Jätin myllytyksen uudelle omistajalle ja päädyin vain kovavahaukseen, joka paransikin hiukan tilannetta. Vaihdossa sitten harmitti viedä tuommosta näytille, vaikka auto muuten oli tiptop kunnossa. Maalipinnasta ei kaupanteossa puhuttu(ei kyllä kehuttukaan), mutta kyllä se välirahaan vaikutti. Auto oli kauan vaihtoautohallissa tarjolla, ennenkuin se myytiin edelleen. Todennäköisesti autoliike vei sen lopulta itse myllytykseen. Tämän kokemuksen jälkeen siis vain käsipesua...

Quality

Lainaus käyttäjältä: pantero - 07.04.13 - klo:07:16
Pesen autoni pelkästään käsipesulla (itse tai ostettuna). Kerran vuodessa teetän jonkun kovavahakäsittelyn, uuteen autoon yleensä ensin erikoispinnoitteenkin.

Samoin. Silver One -käsittelyn teetin viime keväänä Volvolle, Audin pinnoite uusittiin lähes vuosittain. Samoin olen ajatellut Volvolle. Edullinen käsinpesupaikka (20 â,¬) löytyy mm. Viikin Prisman parkkihallista. Ei varmasti se kaikkein fiinein, mutta omaan vaatimustasoon riittävä.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Ohikulkija

Espoon Kivenlahti. Kivenlahden autopesu. Käsinpesu 18â,¬, tekevät hyvää jälkeä. Myös vahaukset ym hoituu.

Vaarivanhus

Käytännön pakko sanelee, missä ja millä menetelmillä auto on yleensäkin mahdollista varsinkin talviaikaan pestä.

Harjakoneita ei ole tullut neljään viimeiseen autoon käytettyä, muutama kerta tosin on käytetty harjatonta pesua. Ei niillä kummallakaan saa pahasti likaista, talvella joka päivä ajettavan ja lämpimässä tallissa yöt viettävän auton pintaan kuivunutta ja pinttynyttä likaa joka paikasta autoa pois.

Vaihtoehdoksi jää pestä auto "käsin" tarjolla olevissa vaihtoehdoissa eli itsepalvelupesuloissa. Niiden laitteista voi ensin auton päälle ruiskuttaa "kevyehköä" liuotinta tai sitten hyönteistenpoistoliuotinta kesällä, seuraavaksi korkeapainepesu (alhaalta ylös) , pesu harjalla, josta tulee vaahtoa (ylhäältä alas), huuhtelu ja sitten kauppakeskuksen parkkihallin lämpimälle puolelle kuivattelemaan pehmeillä pyyhkeillä (vaikka kauppakeskus hieman nihkeästi asiaan saattakin suhtautua?). Itsepalvelupesulassa, jota itse käytän, ei saa käyttää omia pesuaineita ja -välineitä ja asiaa myös valvotaan pesupaikan henkilökunnan toimesta.

En tiedä kerrostaloasukkaana mitään muutakaan vaihtoehtoa autoni hellävaraiseen pesemiseen, ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla kuin nuo itsepalvelupesulat. Auton maalipinnan käsittelyn, vaikka se kallista onkin, toivon auttavan maalipinnan hyvänä säilymisessä mahdollisimman pitkään ja sen myötä myös auton jälleenmyyntiarvoon positiivisesti vaikuttavana asiana kuin myös siihen, että onhan se mukavampaa katsella ja ajella puhtaalla ja mahdollisimman vähänaarmuisella autolla. Auto on kallis kapine hankkia ja pitää, siksi panostan kaikkeni myös sen hoitoon, niissä rajoissa kuin se käytännössä on mahdollista.

Kyllä, olen lukenut ketjun, jossa käsitellään auton pesemistä, mutta on vaan valitettavasti pakko toimia niiden pesumahdollisuuksien ehdoilla, jotka on käytännössä tarjolla. Omakotitaloa, jossa olisi täydellisesti varustettu autonhoitotalli, minulla ei valitettasti ole mahdollisuutta hankkia. Siksi joudun pesemään autoni pääkaupunkiseudulla niissä paikoissa (pesupaikkojen asettamien sääntöjen mukaisesti), mitä on tarjolla. Hyvä näinkin.
Joutilas 76v

Pertsa

Espoossa on ainakin kolme eri Neste-asemaa jossa on itsepesuhalli jossa on painepesuri ja auto pestään omilla välineillä. Tuolla jo hiukan aiemmin mainittu Muuralan Neste jossa en ole tosin käynyt enää pitkään aikaan koska sinne on aina jonoa. Siellä on kaksi TI-hallia joissa molemmissa painepesuri ja myös nosturi jos haluaa alustaa pestä. Painepesurit toimivat ilman polettia, ainakin kun viimeksi siellä kävin. Silloin halli maksoi 30snt/minuutti, joku voi korjata jos on hinta muuttunut. Lisäksi siellä on vielä erikseen tuollainen poleteilla toimiva harjasysteemi kuin Isossa Omenassa ja Lippulaivassa.

Viime vuonna kävin vielä yleensä Olarin Nesteellä. Siellä on TI-hallissa 5 pesupaikkaa, joista 3:ssa painepesuri. Hinta oli viimeksi 40snt/minuutti. Painepesurit toimivat poleteilla 1eur/poletti. Koskaan ei ole tarvinnut jonottaa.

Viime aikoina olen käynyt Suomenojan Nesteellä, jonne avattiin viime syksynä kaksi TI-hallia.  Hinta on 39snt/minuutti. Painepesurit toimivat poleteilla 1eur/poletti. Koskaan ei ole tarvinnut jonottaa noihinkaan.

Likaisuudesta ja hinkkaamisen tasosta riippuen olen saanut noissa auton puhtaaksi yleensä 10-25eurolla.

Mikko

Eikö Suomenojan Nesteellä ole sama 40 snt/minuutti hinnoittelu? Itse olen käynyt tuolla pariin kertaan, mutta talvella ongelma on se, että kuivaamiseen uppoaa niin paljon rahaa. Alle tunnin en ole valmista saanut ja hinta alkaa tuolloin lähestymään jo 30 euroa. Kesällä hinta sitten puolittuu tuosta.

Kiinnostaisi siis kovasti jos jostain suhteellisen läheltä putkahtaisi joku kimppa-pesupaikka kk-vuokralla, joka asettuisi 50-100 euroa/kk luokkaan yhdeltä henkilöltä. Oliko täällä joku joka joskus mainitsi, että Kivenlahden teollisuusalueella (vai mikä Kiviruukki se nyt onkaan) olisi joku kuukausimaksullinen pesupaikka? En Googlella löytänyt tuosta mitään.

Pertsa

^39snt/min mulla on ollut. Ei mulla kuivaamiseen mitenkään älyttömästi kulu aikaa talvellakaan. Paljon nopeamminhan se menee kuin itse pesu. En tosin kyllä ihan joka koloa viitsi alkaa kuivaamaankaan

ull3

Nyt Espoolaiset(miksei muutkin PK seudulla) keskustelemaan ja touhuamaan omaa pesupaikkaa; http://www.vagarena.fi/index.php?topic=14742.0

Paha71

Koneellisia autopesuja vierastamattomille raportti yhdestä pesupaikasta.

Postin mukana tuli Autokeskus Airportin lehtinen, jossa mainostivat "uutta pesulinjaansa" ( avattu kuitenkin - saman mainoksen mukaan - jo tammikuussa 2012 ) hinnastoineen päivineen. Vinkistä vaari, ja keväisen torstai-iltapäivän ratoksi etsimään kyseinen autoliike.  :)

Palatsi löytyi, portista sisään ja ihmettelemään missä se pesukatu on. Julkisivu pelkkää lasia; päättely: pesu lienee jossain sivummalla. Ja olihan se, takapihalla.  ::)  :D No, ketään ei näkynyt mailla eikä halmeilla, joten tutustumaan pesulinjan maksu- ( pesukoodi- ) pömpeliin. Olin jo etukäteen päättänyt pesuohjelman, joten toiminta oli helppoa: sirullinen maksukortti laitteeseen, pesun valinta, kortin tunnusluku, maksu hyväksytty, ja masiina antaa kuitin ostoksesta. Kas, linjaston nosto-ovi aukeaa. Eikun autoon, ja ajo sisään. Linja toimii vasemman puoleisia pyöriä rullaamalla. Koko hoito kesti vajaa kymmenen minuuttia. Jälki täysin kelvollista, kun ottaa huomioon pesutavan, eikä hintakaan ollut paha.  :)  Valitsemani ohjelma 12,20â,¬, sisältäen esipesun, pesuvaahdon, painepesun, harjapesun, pyörien pesun, alustapesun, vahan, kuivausvahan ja kuivauksen.

Plussat ja miinukset:

+ ei jonoa ( sattumaa ?  ::) )
+ nopea pesuohjelma
+ kelpo pesutulos
+ edullinen vrt. huoltoasemien automaattipesuihin
+ sijainti ( mm. kauppakeskus Jumbo käytännössä vieressä )

- sijainti, jos ei tiedä missä liike sijaitsee
- opasteiden puuttuminen
- pesun jälkeen ei omaa tilaa, jossa suorittaa tiivisteiden, kynnysten ym. kuivaus; parkkipaikat tukossa
- lienee auki vain samaan aikaan, kuin itse autoliikekin
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

Warlord

Sellon Fikos on tehnyt poikkeuksetta hyvää jälkeä jo vuosia, pääosin pesua mutta pari vahaustakin. Käyttävät Auto Glymiä.
VW Polo mk.6

- Heavy Metal will never die!! -

Tulppa

Lainaus käyttäjältä: Warlord - 27.04.13 - klo:13:28
Sellon Fikos on tehnyt poikkeuksetta hyvää jälkeä jo vuosia, pääosin pesua mutta pari vahaustakin. Käyttävät Auto Glymiä.

Jumbon Fikos (jossain piireissä kulkee nimellä Rikos) ihan perseestä. Octavian käytin tuolla käsinpesussa ja vahauksessa, 45â,¬. Pinta oli karheata paskaa ja konepellissä oli edelleen joku jäteöljyklöntti mikä oli siinä kun vein auton pesuun, jonka itse sitten hinkkasin pois. Irtopölyn huuhteluun paikka voi olla ok mutta kalliimpi kuin harjaton pesukatu.
VW Passat Variant Highline 2.0 TSI 206kW 4Motion DSG -18
Edelliset: Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S tronic -13, Octavia Combi Elegance 1.8 TSI DSG -11, V70 2.5T GearTronic Chromium Summum -05, V40 2.0T A Classic -04, Astra Caravan Sport 1.8 -01

55kW

Espoon alueelta olisi pesupaikka hakusessa. Nihtisillan Nesteellä halvin pesu on 17,50 e, joka lähentelee jo ryöstöä.
Maakunnissa saman palvelun saa hintaan 8 e.  >:(

Tämä voisi olla hyvä, mutta aukio-oloajat ovat huonot: http://verkkokauppa.bilia.fi/Pesukatu-Bilia-Olari

Löytyykö muita vastaavia? Kesällä kävisi harjatonkin.

Taloyhtiön pihallakin voisi onnistua (vesi omasta letkusta & mittarista), jos vaan kehtaisi. Pesu kastelisi kulkuväylän pariin asuntoon.

Pekezi

Lainaus käyttäjältä: 55kW - 23.05.13 - klo:17:20

Tämä voisi olla hyvä, mutta aukio-oloajat ovat huonot: http://verkkokauppa.bilia.fi/Pesukatu-Bilia-Olari


Tuon linkin mukaan pesukatu menee kiinni arkisin jo klo 18, mutta tämän linkin mukaan aukioloaikaa on pidennetty...
http://www.bilia.fi/huolto/huoltopalvelut/olarin-pesukatu
Auttaako yhtään tuo kolmen tunnin lisäaika?
Käytössä:   Skoda Superb Combi 2.0 Tdi 4x4 -16
                 Skoda Octavia Combi 2.0 Tdi 4x4 -17
Ex:            Seat Leon FR 2.0 Tdi 184 hp 2013
                 Skoda Superb Combi 2.0 Tdi 2013
                 Seat Ibiza 1.2 Tsi Itech 2014
                 Skoda Octavia Elegance 1.6 TDi 2012

55kW

Lainaus käyttäjältä: Pekezi - 23.05.13 - klo:19:16
Tuon linkin mukaan pesukatu menee kiinni arkisin jo klo 18, mutta tämän linkin mukaan aukioloaikaa on pidennetty...
http://www.bilia.fi/huolto/huoltopalvelut/olarin-pesukatu
Auttaako yhtään tuo kolmen tunnin lisäaika?

Auttaa hyvinkin. Kiitos tiedosta.

Beki

Jos etsitte edullista ja hyvää autopesu paikkaa pk-seudulla niin suosittelen herttoniemen gs autopesua, et maksa turhasta. Käykää kokeilemassa erittäin hyvä asiakaspalvelu ja aina voi poistua hyvin mielin paikalta :D kannattaa varaa aika jos ei halua jonottaa yrityksen numero 045-8548050.
Käykää kokeilemassa ja kertokaa mielipiteenne paikasta :)  Laivalahdenkatu 8 herttoniemi helsinki

tapanixxx

Lainaus käyttäjältä: Beki - 02.06.13 - klo:15:28
Jos etsitte edullista ja hyvää autopesu paikkaa pk-seudulla niin suosittelen herttoniemen gs autopesua, et maksa turhasta. Käykää kokeilemassa erittäin hyvä asiakaspalvelu ja aina voi poistua hyvin mielin paikalta :D kannattaa varaa aika jos ei halua jonottaa yrityksen numero 045-8548050.
Käykää kokeilemassa ja kertokaa mielipiteenne paikasta :)  Laivalahdenkatu 8 herttoniemi helsinki

automaattipesu vai mika?

Mikä on hintataso? Edullinen on aika venyvä käsite :) 10 e vai 30 e?

Beki


Jiivee

Espoon Lippulaivassa on tullut omia autoja pestyä.
3 vai 4 pesupaikkaa siellä ja seinässä automaatti, josta valintakiekkoa pyörittelemällä saa painepesurista/liukkaripistoolista mitä tykkää.
(itse tosin käytellyt pelkkää painepesuria)

Itse kuitenkin "hifistelijänä" ottanut kotoa pesuvehkeet (2x 10L ämpäri, jossa toisessa pelkkää vettä ja toisessa pesuaine mukana, pesukinnas, liukkaripullo ja mikrokuituliinoja)
mukaan, jolloin loppusummaksi jää about 5e/pesu. Eli 5x polettia.

Tässä vielä yhteystietoja:
http://www.lippulaiva.fi/shoplist/-/shoplist/Muut-erikoisliikkeet/1000984/Parkkipesu
-13 B7 Passat R-line 2.0TDI 4motion
Ex: -10 mk6 Gti Golf

TJI

Autopesu Meti Valimotiellä Pitäjänmäessä.

Jaskamad

Moro, hankin kolmen vuoden ikäisen A3:n, ja haluaisin pistää pinnan iskuun. En ymmärrä (vielä) hölkäsenpöläystä näistä "kovavahauksista" sun muista pinnotteista, joten kysynkin: mitä suosittelisitte tuolle tehtäväksi ja missä ko. toimenpiteet onnistuisivat (Espoo tai Hki)? Eli varmaan jokin käsinpesu + kovavahaus tms. kombo?

Hinnalla ei niin välistä, kunhan auto pinta säilyisi hyvänä, vaikka pirssi onkin ulkomajoituksessa.
Kiitos.

tlindstr

#110
Lainaus käyttäjältä: Jaskamad - 02.07.13 - klo:23:11
Moro, hankin kolmen vuoden ikäisen A3:n, ja haluaisin pistää pinnan iskuun. En ymmärrä (vielä) hölkäsenpöläystä näistä "kovavahauksista" sun muista pinnotteista, joten kysynkin: mitä suosittelisitte tuolle tehtäväksi ja missä ko. toimenpiteet onnistuisivat (Espoo tai Hki)? Eli varmaan jokin käsinpesu + kovavahaus tms. kombo?

Hinnalla ei niin välistä, kunhan auto pinta säilyisi hyvänä, vaikka pirssi onkin ulkomajoituksessa.
Kiitos.
Näitä erinäköisiä pesu- ja puunauspaikkoja on pk-seudulla todella paljon ja laatu vaihtelee laidasta laitaan. Joka tapauksessa autosi pinnan kunto vaikuttaa pitkälti millaisiin toimiin sen kanssa on ryhdyttävä.

Foorumilla on esim jäsen rob-s, jonka yritys Myyrmäessä on tarjonnut puunauspalveluitaan erikoishintaan käyttäjille. Itsellänikin kokemusta ja voin suositella.

Mutta mikäli autosi tarvitsee myös naarmujen poiston (myllytys/kiillotus) ennen vahausta/pinnoitusta niin tällöin suosittelisin laittamaan ostetaan ilmoituksen Pesukinnas foorumille. Sitä kautta löytyy varsinkin pk-seudulta erinomaisia ammattilaisia/harrastelijoita. Siellä tekijät käyttävät aikaa suurinpiirtein 10-20h/auto, joten samantasoista palvelua harva yritys pystyy tarjoamaan kohtuulliseen hintaan. Kannattaa tutustua: http://www.pesukinnas.com/viewforum.php?f=22
Pihassa majailee Pappa-Pasuuna -15

psxgamer

Osaako joku suositella PK-seudulla liikettä joka suorittaa auton hyvälaatuisen sisäpesun ilman ulkopesua? Itse kun käyn aina Autopesu centerin itsepesuloissa niin en jaksaisi maksaa isosta pesupaketista joka sisältää ulkoa pesun ja sisäpesun. Näkemäni mukaan pesulat eivät usein tunnut tarjoavan pelkkää auton sisältä pesua ilman ulkopesua.

Dirti

Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 17.07.13 - klo:20:41
Osaako joku suositella PK-seudulla liikettä joka suorittaa auton hyvälaatuisen sisäpesun ilman ulkopesua? Itse kun käyn aina Autopesu centerin itsepesuloissa niin en jaksaisi maksaa isosta pesupaketista joka sisältää ulkoa pesun ja sisäpesun. Näkemäni mukaan pesulat eivät usein tunnut tarjoavan pelkkää auton sisältä pesua ilman ulkopesua.

Kannattaa kysyä rob-s:ltä....
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

petskuz

Joku mainitsikin Sellon Fikosin. Onko kokemuksia sen paikan kovavahauksesta? Edellinen pulju (HKI keskustassa) oli vähän huolimaton, ötököitä vahan alla, kiillottamattomia kohtia ja vahaa takaluukun tekstien väleissä.

petskuz

Nyt on Sellon Fikosilla teetetty kovavahaus. Olen tyytyväinen työn jälkeen ja homma hoitui lähes sovitussa ajassa (1,5 h). Tuo edellisessä viestissä maintsemani huono kokemus oli Helsingin keskustan Raimarcosta. Muuten ok, mutta jälkeä ei ollut viimeistelty (kiillottamattomia kohtia siellä täällä, muoviosien väritöhnää sutattu maalipinnalle). Voin siis suositella Sellon Fikosia. Hinta kovavahaukselle oli 129 eur.

Passatti

Lainaus käyttäjältä: petskuz - 29.07.13 - klo:16:13
Nyt on Sellon Fikosilla teetetty kovavahaus. Olen tyytyväinen työn jälkeen ja homma hoitui lähes sovitussa ajassa (1,5 h). Tuo edellisessä viestissä maintsemani huono kokemus oli Helsingin keskustan Raimarcosta. Muuten ok, mutta jälkeä ei ollut viimeistelty (kiillottamattomia kohtia siellä täällä, muoviosien väritöhnää sutattu maalipinnalle). Voin siis suositella Sellon Fikosia. Hinta kovavahaukselle oli 129 eur.
Mikä oli se kovavaha ,jota he käyttivät.Nopeasti he ainakin vahasivat autosi.Kovavahauksen työ kestää yleensä yli 4 tuntia kun se tehdään kunnolla.
Always lead, never follow

Paha71

Lainaus käyttäjältä: petskuz - 29.07.13 - klo:16:13Tuo edellisessä viestissä maintsemani huono kokemus oli Helsingin keskustan Raimarcosta. Muuten ok, mutta jälkeä ei ollut viimeistelty (kiillottamattomia kohtia siellä täällä, muoviosien väritöhnää sutattu maalipinnalle).

Reklamoitko viimeistelemättömästä työnjäljestä?  :o  Pilkunn***imisena todettakoon, että ko. firma on iät ja ajat sijainnut Helsingin Kalliossa, osoitteessa Neljäs linja 3; Metro-Auto Kallion parkkihallissa.   :)
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

Ade

Itselläni ei ole kokemusta, mutta Eläintarhan (Eltsun) Neste tuossa vieressä on ja 9â,¬/20 min hintaan mainostavat. Tulee useita kertoja päivässä kuljettua ohi enkä ole ikinä nähnyt siinä jonoa TI-halliin. Ajattelin itse käydä tutustumassa tuohon uudella ajokillani kunhan pesutarvetta tulee (lue: alle viikon ollut)
Audi A4 1.8T (B7)

Ade

Lainaus käyttäjältä: Ade - 02.08.13 - klo:10:30
Itselläni ei ole kokemusta, mutta Eläintarhan (Eltsun) Neste tuossa vieressä on ja 9â,¬/20 min hintaan mainostavat. Tulee useita kertoja päivässä kuljettua ohi enkä ole ikinä nähnyt siinä jonoa TI-halliin. Ajattelin itse käydä tutustumassa tuohon uudella ajokillani kunhan pesutarvetta tulee (lue: alle viikon ollut)

Kävin kokeilemassa. Kysyin kassalta voiko ajan laittaa rullaamaan 5 min päästä ja se kävi. Näin ehti laittaa esipesuaineet ja vannepesun aineet autoon ennen halliin ajoa. Hallissa oli lavuaari, ämpäreitä, mattojen pesuteline, imuri selä erittäin tehokas painepesuri. Itselleni riitti 20 minuuttia oikein hyvin ja hinta oli 9â,¬. Ylimeneviltä minuuteilta otetaan 0,45â,¬/min.

Suosittelen!
Audi A4 1.8T (B7)

aikon

Tuli käytettyä kaara autopesula Delfiinissä käsinpesussa. Sijaitsee lähellä lentokenttää Helsingin ja Vantaan rajamailla. Käyttivät aikaa pesuun n. 30 minuuttia ja lopputulos oli hyvä. Hintaa oli 28 euroa.
http://autopesuladelfiini.com/

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy