Turun alueen VAG-meeting

Aloittaja clima, 12.04.11 - klo:14:30

« edellinen - seuraava »

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 24.05.11 - klo:23:06
Olisin myös tulossa paikalla, mutta olen matkoilla 28.5.-5.6., joten jos miitti on sen jälkeen niin yksi onpahan yksi jäsen enemmän? Olisiko viikolla helpointa järjestää miitti tai sitten sunnuntaina?

Olen harmillisesti juuri tuolloin etelän lämmössä ja todennäköisesti tuohon ilta-aikaan nauttimassa paikallista olutta.  ;D
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

ATM

Järjestyyhän näitä useamminkin jos ei nyt pääse ja aika sovi. Otetaan kokoon ne ketkä pääsee. Se on selvä että tuskin koskaan kaikille sopii.

Ton-1

Tulevana lauantaina varsin paljon auto-jutskaa Turun ympäristössä, on Katsastusaseman ja AD-pihalla tapahtumaa Raision suunnalla, jotkut sudittelevat Artukaisissa ...... voipi olla että tuo tuleva lauantai ei ole paras mahdollinen tai juurikin siksi olisi? 
Member of a A(udi) & A(prilia) club

clima

Tuo Ruissalo kuulostaa hyvältä idealta:

+ alue ympäristönä ABC:ta viihtyisämpi
+ Ruissaloon ajo on jo yleensä itsessään virkistävää kauniin luonnon ja mielenkiintoisen tien takia
+ parkkipaikkoja pitäisi arki-iltana löytyä hyvin
+ terassi ja meri

Yritin keksiä miinuksiakin:

- paikalle joutuu jonkin verran ajamaan, Ruissalontiellä liian alhaiset nopeusrajoitukset ja poliisejakin aika ajoin tutkaamassa. Lisäksi on ainakin teoreettinen mahdolllisuus että joku tempaisee matkalla golfpallon autonkylkeen  :P
- katu-uskottavuus: pitäisikö tällaiset, pääasiasssa autoäijien (autoilevat naiset ovat muuten enemmän kuin tervetulleita), autoilumiitit kuitenkin aina järjestää jollain asemalla (esim. huolto-, katsastus-, palo-, poliisi- jne.) ikäänkuin paremmin teemaan sopien  :P

Viimeksi meillä kävi niin että ilmoitus kokoontumisajankohdasta tuli liian nopeasti ja täten osa palstalaisista huomasi koko suunnittelun liian myöhään.
ATM avasi hienosti ajankohtaehdottelun, mites on palstalaiset, tuleeko 1.6 liian nopeasti? Vai pitääkö siirtää viikolla tai kahdella-kolmella? Onko arkipäivät jengille yleensäkään ok?

Vastaankin heti itse: 1.6 käy mulle, pääsen paikalle tosin n. klo 20 töiden takia. Seuraavan viikon ke sama juttu. 15.6 olen pelkäämässä Alastarolla Porschen kyydissä  ;D

Kuten tässäkin ketjussa on jo pariin kertaan todettu niin kaikki eivät pääse menojensa takia aina mukaan, itse olen ainakin valmis tulemaan jatkossakin eli järjestetään näitä sitten sen verran että kaikki halukkaat pääsevät mukaan.

ATM

Ruissalo on minun suosikki. Siellä on tavattu muitakin palstalaisia ja kaikille se on mieleenpainuva, eikä vähiten juuri tuon Ruissalontien ja ympäristön vuoksi. 1.6. sopii iltakahvittelunkin merkeissä. ABC:lle vedän stana tuulipuvun jos sinne mennään... ja ripustan megakarvanopat ja vedän vanneteippiä autonkylkiin... Ja erkkaa lapaan...

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: ATM - 25.05.11 - klo:12:54
... Ja erkkaa lapaan...

Ã,,lähän nyt, moderaattori voi ottaa nokkiinsa.  ;D

Toi 1.6 kuulostaa ihan hyvältä kun on viikolla vaikka ei sitten ei ikäänkuin olekaan (kun seuraava päivä on se monille vapaa Helatorstai).

Rice

Pitäisköhän lähteä hiukan ajelulle myös.
Paikalle ehtisin aikaisintaan klo 18 kun Raumalta on hiukan matkaa...
Opel Astra
Volvo V60

Ton-1

Jos 'tyäläisten' kokoontumisesta puhutaan niin ei aikaisempi kuin 18.00 ole kovin järkeväkään?

Rauska

1.6 on ok myös mulle....ko 18:00 jälkeen
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

ATM

Taidetaan pistää työläisten palaveri pystyyn tuonne Ruissaloon ja ei ainakaan ennen kello yhdeksäätoista. Ehdotan itseni kanssa yksimielisenä että paikalle siinä 19-20 aikaan, ja jos sattuu olemaan yksin kentällä niin potkii siinä omia kumejaan. Tulee ketkä tulee.  ;D

Ton-1

Tuo 19.00 - kuulostaa hyvältä, liikuntaa harrastava tyäläinenkin voi keretä paikalle. 8)

ATM

LainaaTuo 19.00 - kuulostaa hyvältä, liikuntaa harrastava tyäläinenkin voi keretä paikalle.

Et kai nyt kuitenkaan KENGI itseäsi paikalle, vaan tuot punaisen paholaisen sinne ihmeteltäväksi?  :P

1.8 "APR" Q

Kuulostaa ihan hyvältä ajankohdalta. Tosin silloin pitkä työputki loppuu just klo 19.00 ja voi olla,että sen jälkeen on aika poikki. Mut tulen,jos vaan suinkin jaksan.
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: ATM - 25.05.11 - klo:13:37
Et kai nyt kuitenkaan KENGI itseäsi paikalle, vaan tuot punaisen paholaisen sinne ihmeteltäväksi?  :P

Kyllä tuossa vaiheessa iltaa on jo varmaan siirrytty nautinnan puolelle eli punskulla tullaan ....  ;)

clima

Yritetään päästä paikalle, tosiaan voi mennä lähemmäs klo 20:tä.

Lainaus käyttäjältä: Rice - 25.05.11 - klo:13:05
Pitäisköhän lähteä hiukan ajelulle myös.
Paikalle ehtisin aikaisintaan klo 18 kun Raumalta on hiukan matkaa...

Hatunnosto että kauempaakin löytyy mielenkiintoa osallistua.

Mitään paikkakunta- tai aluerajoja ei muuten osallistujille ole asetettu eli kaikki muutkin halukkaat nokka kohti kaunista Ruissaloa!

Wilburi

Kreikasta asti ei ihan viitsi tulla, mutta olen sitten paikalla seuraavassa miitissä.
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

clima

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 25.05.11 - klo:16:53
Kreikasta asti ei ihan viitsi tulla, mutta olen sitten paikalla seuraavassa miitissä.

Perhana, sulla on käynyt miittien suhteen huono tuuri. Mutta jos jatketaan sitä järjestelyä että miitistä estynyt ehdottaa aina seuraavaa ajankohtaa niin varmaan seuraavaksi natsaa.  ;)

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 25.05.11 - klo:13:00
Ã,,lähän nyt, moderaattori voi ottaa nokkiinsa.  ;D
;D  ;D

RTWteam

Lainaus käyttäjältä: clima - 25.05.11 - klo:12:45
Yritin keksiä miinuksiakin:

- paikalle joutuu jonkin verran ajamaan, Ruissalontiellä liian alhaiset nopeusrajoitukset ja poliisejakin aika ajoin tutkaamassa. Lisäksi on ainakin teoreettinen mahdolllisuus että joku tempaisee matkalla golfpallon autonkylkeen  :P
- katu-uskottavuus: pitäisikö tällaiset, pääasiasssa autoäijien (autoilevat naiset ovat muuten enemmän kuin tervetulleita), autoilumiitit kuitenkin aina järjestää jollain asemalla (esim. huolto-, katsastus-, palo-, poliisi- jne.) ikäänkuin paremmin teemaan sopien  :P

Hjhehejheh.  ;D Reps. On se hurjoo siellä päin maailmaa kun pitää golfpallojakin väistellä.

ATM

Tuonne sitten hiekkakentälle autot parkkiin. Siellä on meille riittävästi tilaa.
Terassille hikoileva lasi mukaan. Voittaa ABC:n kuusi nolla.  ;D

Lisätty sisäänajo-ohje.

Ton-1

^ Hyvä lisäys tuo 'kartta', meinaa en itsekään turkulaisena tiennyt tuosta sivualueesta ja meinasinkin heittää että 'missä se tila on' sillä se asfalttialue siinä Kylpylän edustalla on monasti kyllä aivan täynnä.

1.8 "APR" Q

Monesti olen käynyt Ruissalon kylpylässä terassilla. On muuten ihan mukavan kokoinen ja rauhallinen terassi (johtuu varmaan kylpylän asiakkaiden keski-iästä :)). Mut itse ajan aina tuolle hiekkaparkkikselle....siellä on yleensä hyvinkin tilaa.
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

ATM

UP!, että muutkin alueen asiasta kiinnostuneet huomaavat tapahtuman.

Keskiviikko 1.6. Turku VAGarena
Ruissalon Kylpylä
Klo. 19:00 eteenpäin

Ocu_P

Todennäköisesti onnistuu. Paikka kuulostaa hyvä ja näillä koordinaateilla turkulaistunut ex-helsinkiläinenkin osaa perille.  :)

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: ATM - 26.05.11 - klo:23:55
UP!, että muutkin alueen asiasta kiinnostuneet huomaavat tapahtuman.

Keskiviikko 1.6. Turku VAGarena
Ruissalon Kylpylä
Klo. 19:00 eteenpäin

Harmittaa etten pääse osallistumaan, koska olisi mukavaa nähdä muiden palstalaisten tuunauksia, mutta ehkäpä sitten seuraavalla kerralla???

MoFFe

Minuakin harmitta kovasti kun ei päse tulemaan. Ois kiva käydä näissä joskus...
Kun nytten harvemmin käyn Suomessa.
Mutta toivottavasti on lisää miittejä kesällä, kun tulen luultavasti viettämään lomat suurin osaksi Suomessa.

ATM

Alustavan ennusteen mukaan vettä on luvassa keskiviikkona, mutta tässä on neljä päivää aikaa sääennusteen muuttua parempaan suuntaan. Tuskin meitä pieni sade haittaa jos sellainen sattuu kohdalle.

Reneto

Lainaus käyttäjältä: ATM - 28.05.11 - klo:10:31
Alustavan ennusteen mukaan vettä on luvassa keskiviikkona, mutta tässä on neljä päivää aikaa sääennusteen muuttua parempaan suuntaan. Tuskin meitä pieni sade haittaa jos sellainen sattuu kohdalle.

Nyt teitin sää näyttää jo paljon paremmalta
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Ton-1

^^ Olipas ATM keksiny kivan signeerauksen sääennusteelleen ....  :D :D :D :D

ATM

Mitä pidemmälle mennään sitä paremmaksi muuttuu ennuste. Meillähän on jo hellettä tiedossa keskiviikoksi ja sateen uhka väistynyt. Nyt loputkin saapumistaan puntaroivat voivat laittaa merkin kalenteriin.  :P

Rice

Opel Astra
Volvo V60

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy