Asiakaskokemus huollossa

Aloittaja McVAG, 12.04.11 - klo:11:28

« edellinen - seuraava »

McVAG

Aaah, parin vuoden VW Centerin kanssa säätämisen jälkeen oli hieno tunne palata Metroauton asiakkaaksi. Miten oikeasti voi olla samassa kaupungissa olevilla huolloilla niin suuri ero?

Volkkarilla kaikkia oli vaikeaa ihmisten tavoittamisesta lähtien, Metroautolle menee niin kaikki hoituu samalta tiskiltä ja osataan suoraan ehdottaa soveliaita lisäpalveluja JA useamman työn samalla keikalla tekemistä. Omassa tapauksessa parkkikolhun korjaus&maalaus (onneksi ei oma vika) ja 60tkm huolto samalla keikalla ilman ongelmia. VW:llä ei ikinä onnistunut mikään samalla keikalla. Ei edes vaikka auto oli huollossa 3vko.

Toivottavasti en nyt manannut itseäni...

Miten muilla, onko valikoitunut paikkaa jonne on mukava mennä kun palvelu pelaa tai vastaavasti paikkoja joihin ei viitsisi mennä niin millään.

RSOCUstin

Metro-auto Viikki, toimiva paikka. Siellä käyttänyt nyt 5v autojani ja aion viedä vastaisuudessakin.
Osuvasti sanottu että töitten niputus onnistuu. Asiakkaalle helppoa kun tietää että kaikki hoituu.

McVAG

Metroautolla, ainakin Espoossa, on muutenkin paketti kunnossa. Automyynnin puolella on ilo asioida ja huollossa myös. Huollossa kun poikkeaa niin automyyjät morjenstaa ja vaihtaa pari sanaa jos ei ole asiakasta.

Itsellä on nyt kolmas Skoda jonka kanssa Metroautolla asioin, neljäs jos lasketaan heidän lainaamansa odotusajan auto Roomster. Kaksi autoa ostanut, yhden lainannut ja nykyistä huollatan. Kavereita ja tuttuja ilolla ohjannut asiakkaaksi ja useampia (yli 5) autoja on tullu  tuttavapiiriin uutena kun on suositeltu. Että eiköhän tuossa ala näkyä heillekin päin, että hyvään palveluun ja ystävällisyyteen panostaminen tuo rahaa taloon. Melkein harmitti etten ostanut heiltä Superbia kun vähän käytetty sopiva yksilö ilmestyi kalkkiviivoilla myyntiin. Noh, mielelläni menen taas muutaman vuoden päästä katselmaan kun nykyiselle tulee vaihdonaika.

Sitä ennen huollon tyytyväisenä asiakkaana ja ostelemassa lisävarusteita jne. Kevään listalla uudet vanteet, kangasmatot ja takaroiskeläpät.

Wekotin

Lainaus käyttäjältä: McVAG - 12.04.11 - klo:11:28
Aaah, parin vuoden VW Centerin kanssa säätämisen jälkeen oli hieno tunne palata Metroauton asiakkaaksi. Miten oikeasti voi olla samassa kaupungissa olevilla huolloilla niin suuri ero?

Oliko Turku kyseessä?

Itseä ainakin VW Center Turun tapauksessa häiritsee, että se korikorjaamo on täysin eriytetty ja eristetty sinne takapihalle eivätkä ole millään tavalla tekemisissä normaalin huoltopuolen kanssa. Systeemi on asiakkaalle täysin katastrofi. Puhumattakaan nyt niistä kuukauden jonoista koripuolelle jolloin juurikin tälläiset 60tkm huollot + kolarikorjaus eivät millään mene samalla vaivalla. Ongelma vain korostuu jos on tarvetta sijaisautolle. Korikorjaamolla on omat sijaisautot (luulen, että niitä on kaikki kaksi kappaletta), joita ei anneta juuri milloinkaan takuukorjauksiin vaan ovat tietysti työjohtajien käytössä. Asiakkaan pitää itse hakea auto korikorjaamon puolelta, ajaa se etupihalle "oikean" huollon puolelle ja sitten varata aika huoltoon. Toivottavasti tämä niiden laajennusremppa tuo muutosta asiaan kun saavat ilmeisesti oman maalaamonkin.

McVAG

Lainaus käyttäjältä: Wekotin - 13.04.11 - klo:19:15
Oliko Turku kyseessä?...
Systeemi on asiakkaalle täysin katastrofi. ...

Espoo oli kyseessä, mutta sielläkin systeemissä on oikeasti jotain todella pahasti pielessä. Huoltoneuvojat ovat kyllä ystävällisiä ja avuliaita, mutta minkä he sille mahtavat että eivät työtaakan takia ehdi vastailla puhelimeen tai soittaa asiakkaille jne. Tuskin siellä VW-Centerillä ihan tynnyrissä eletään, luulisi palautteen kuuluneen monestakin tuutista perille ja joku miettisi että mikä mättää. Vai onko tämä niitä tapauksia, että miksi korjata tilannetta kun asiakkaita riittää ja jonot huoltoihin on riittävän pitkät. "Miksi parantaa kun nytkin on enemmän businesta kun ehtii hoitamaan..."

Ehkäpä vaikka siksi, että jos parantaisi niin voisi hoitaa nykyiset ja kaikki uudetkin businekset = enemmän businesta = enemmän rahaa firmalle.

T0mmy

Itse tykästyin Turussa autohuolto P.huttuun.

Erikoistunut volkkareihin,audeihin ja skodaan.

Palvelu pelasi hienosti,ja loppusumma huollolle olikin huomattavasti pienempi kuin oletin ja arvio aluksi oli. Jakopään+ muuta laitettiin kuntoon.

Kasis

Omia kokemuksia VW ja Skoda huoltojen osalta.

Veho koivuhaka(Vantaa) -> HYV,, ;D
VW center Vantaa -> OK
Laakkonen Kerava -> OK
Metroauto Tikkurila & Viikki -> EI EN,,,, IKIN,,! >:(

Scirocco & VI Golf Variant

skriko

Laakkoselle en menisi enää ikinä. ( muutama takuujuttu). Paikkakunnallani pieni vw merkkiliike huippupalvelu, halvat hinnat, ajan saa nopeasti, lähellä, auton saa ajaa itse pukille ja ulos. Vieressä saa katsella jos haluaa. Alennuksia tuli niinkuin Anneli Jätteenmäelle aikoinaan pyytämättä.

Newman

Lainaus käyttäjältä: skriko - 08.11.11 - klo:17:35
Laakkoselle en menisi enää ikinä. ( muutama takuujuttu). Paikkakunnallani pieni vw merkkiliike huippupalvelu, halvat hinnat, ajan saa nopeasti, lähellä, auton saa ajaa itse pukille ja ulos. Vieressä saa katsella jos haluaa. Alennuksia tuli niinkuin Anneli Jätteenmäelle aikoinaan pyytämättä.
Missä tuollainen pikkuliike sijaitsee? Kerro. Muutan samantien lähimaisemiin.

Kapa

Et kai vaan käynyt Leväsen Shellillä?

Golfauto

Ah täällä on tämmöinen avautumis osio. Rakastan näitä ;D

Automaa Herttoniemi (se peugeot liike) on mustalla listallani. Vaimon pösön pakoputki katkesi tai oikeastaan pakosarjan pää, jossa liitos pakoputkeen. Varsinainen pakoputki osio oli täysin kunnossa. Tämän vaativan havainnon tein kurkkaamalla auton alle ja kiinnitin putket yhteen rautalangalla, jotta sen pystyy ajamaan huolton (eli tonne Automaahan). Soitin toki korjaus ajan, mutta sieltä sitten keksittiin soittaa takaisin ja pyysivät tuomaan päivää aikaisemmin, jotta voivat arvioida millainen ongelma. No ajattelin, että mikäs siinä kun ei sillä kuitenkaan muualle ajella sitä ennen. Olin siis sitä ennen kertonut putken murtuneen pakosarjan päästä ja varsinaisen putken olevan ehjä. Sieltä sitten soitettiin ja sanottiin, että katalysaattorin (pakosarja ja katti samaa könttää) vaihto on ainoa mahdollisuus heillä, koska eivät noita hitsaile tms.., mutta joku pakoputkikorjaamo voisi. No selvitin hinnat ja automaan uusi katti olisi ollut joku 400-500e hintainen (en muista enään tarkkaa hintaa). Pakoputki liike lupasi hitsata 150e hintaan, joten sinne siis... Menin hakemaan pösöä automaasta pois, niin kuinka ollakaan noin 35e hintainen lasku vian tutkimisesta. Olin vähän ihmeissäni kun kukaan ei ollut sanonut tämän arvion maksavan jotain. Vähän avauduin aiheesta ja minulle kerrottiin, että olivat tutkineet katin kunnon jne... että siittä se maksu tulee pla pla. No maksoin vaikka aavistelin kusetusta. Kävelin pihalle ja kurkkasin auton alle. Tasan samat rautalangan solmut oli putkessa kiinni minun jäljiltäni. Eli automaa oli tehnyt vain 35e hintaisen 15sec kestävän kurkistuksen auton alle. Ihmettelen muutenkin mitä tarvetta pyytää arvioon ja jättää kertomatta sen maksavan. En tietenkään olisi tuonut arvioitavaksi maksua vastaan, kun tyhmempikin tyyppi pystyi hetkessä näkemään mikä on ongelma ja puhelimessa jo antamani arvio oli täysin selkeä jo alkujaan. Onneksi oli sopivasti tuo auton osto tuossa, niin pystyi jättämään kyseisen liikkeen fordit ja pösöt ostamatta, eikä ole vaimonkaan seuraava auto kumpaakaan noista merkeistä. Kyllä helpotti kun sai avautua  ;D

skriko

Lainaus käyttäjältä: Kapa - 08.11.11 - klo:18:26
Et kai vaan käynyt Leväsen Shellillä?
[/quote

Ei ollut Shell.

tsiih

^^ No voi hellanlettas, ymmärrät kai ettei asentajan ja varaosamiehen aika ole ilmaista oli vika mikä vaan. Katti voidaan tutkia esim. endoskoopin kanssa yms.
Ikävä kyllä asiakkaat ovat keskimäärin niin pääsiäiskäsiä ja heidän sanaansa ei voi luottaa pätkääkään, joten varsinkin jos hommaan liittyy kalliimmanpuoleisen varaosan tilaus täytyy tilanne kartoittaa omin silmin vaikka miten olisi simppeli juttu.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

juupeli

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 08.11.11 - klo:18:41
Ah täällä on tämmöinen avautumis osio. Rakastan näitä ;D
...
Kyllä helpotti kun sai avautua  ;D

Jep, juuri tätä varten met täällä ollahan  :)

Tarinat ovat aina yksilöllisiä yhden yksilön kokemuksia, mutta ainakin minä laitan jutuista tekemäni omat tulkintani korvani taakse...

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 08.11.11 - klo:20:31
^^ No voi hellanlettas, ymmärrät kai ettei asentajan ja varaosamiehen aika ole ilmaista oli vika mikä vaan. Katti voidaan tutkia esim. endoskoopin kanssa yms.
Ikävä kyllä asiakkaat ovat keskimäärin niin pääsiäiskäsiä ja heidän sanaansa ei voi luottaa pätkääkään, joten varsinkin jos hommaan liittyy kalliimmanpuoleisen varaosan tilaus täytyy tilanne kartoittaa omin silmin vaikka miten olisi simppeli juttu.

No kun mä oon tämmönen äipän kultsipuppeli, niin tuntui vaan niin pahalle kun laskutettiin jostain mistä ei olisi pitänyt. Kyllähän se avaimen luovuttajakin myönsi, että olisi pitänyt kertoa soitettaessa tarkistuksen maksavan. Silti vaan laskua kouraan. Nyt pitää mennä ottamaan aamu torkut, että jaksan tänään valvoa myöhään ja katsoa pikkukakkosen kokonaan. Toivottavasti nään hyviä unia endoskoopista yms. ::)

tsiih

Muista herätä aikaisin, pikku kakkonen tulee myös aamulla  ;) Minulle vaan on itsestään selvää että jos vien autoni korjaamolla ja auto ajetaan sisälle halliin niin se maksaa. Varsinkin jos en sitten teetäkään työtä siellä loppuun asti.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 09.11.11 - klo:08:32
Muista herätä aikaisin, pikku kakkonen tulee myös aamulla  ;) Minulle vaan on itsestään selvää että jos vien autoni korjaamolla ja auto ajetaan sisälle halliin niin se maksaa. Varsinkin jos en sitten teetäkään työtä siellä loppuun asti.

Myönnetään, että laskuttaminen on tavallaan odotettavaa. Tuo ongelma vaan on niin helposti/nopeasti nähtävissä, että on erittäin vaikea uskoa että autoa olisi tutkittu minkäänvertaa. Miksi edes tutkia sen enempää, jos kerran ainoa merkkiliikkeen korjausvaihtoehto kuitenkin on osan vaihto ja sen näki olevan rikki. Vähän sama kun soittaisin renkaan olevan puhki ja sitä sitten tutkittaisiin huollossa puolituntia mittareilla ja muilla, jotta voidaan todeta sen olevan puhki.

olympiavolkkari

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 08.11.11 - klo:18:41
noin 35e hintainen lasku vian tutkimisesta.
Mulla kävi yhtä kauhea tapaus kerran hammaslääkärissä. Lääkäri veloitti tarkastuksesta, vaikka yhtään reikää ei ollut!

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: olympiavolkkari - 09.11.11 - klo:08:45
Mulla kävi yhtä kauhea tapaus kerran hammaslääkärissä. Lääkäri veloitti tarkastuksesta, vaikka yhtään reikää ei ollut!

Hyvä että edes joku ymmärtää mua, niin ei tuu paha mieli :'(

tsiih

Tiedän että se tuntuu hullulta enkä nyt tarkoita tätä sinun tilannettasi mutta juuri niin joudutaan yleensä tekemään.

Rikkoutumisen syy pitäisi aina selvittää sillä jos katsotaan huolimattomasti että vaihdetaan vaan tää putki ja sen syy paljastuukin esim. auton alta joku kannake poikki yms. ja sitä odotetaan taas pari päivää menee siinä sekaisin aikataulut niin sinulta kuin korjaamolta, kustannusarvio ja tämä kaikki on asentajan vastuulla. Homman pitää olla satavarma.

Ota huomioon muuten, että tuo 35 e tarkoittaa työaikana n. 25 minuuttia maksimissaan. Auto sisälle, paperityöt kuntoon, tutkitaan ettei muuta ole rikki eli mitä pitää tilata (kaikki varaosat ovat nykyään tilauskamaa), mikä aiheutti moisen erikoisen vaurion, etsitään osan hinta ja saatavuus, soitetaan asiakkaalle, ajetaan auto ulos. Asentajalla, joka saattaa olla tunti-kuukausi tai suorituspalkkainen tähän tuhraantuu kevyesti 25 min jota korjaamo ei maksa puolestasi. Minä laskuttaisin sinulta moisesta 35 e kevyin mielin.

Vielä sen verran että yleisin syy, miksi tällaisia ei korjata on se että auton on tultava kerralla kuntoon pysyvästi. Toisen korjauskerran kun maksaa aina korjaamo ja hitsauksen riski on pieni mutta se on olemassa.
Anteeksi saarna mutta tämä on minun jokapäiväistä työtäni  :)

tsiih

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 09.11.11 - klo:08:48
Hyvä että edes joku ymmärtää mua, niin ei tuu paha mieli :'(
,,lä tule paha kakku  :-* Loppu hyvin, kaikki hyvin! Saithan pösön kohtuuhinnalla kuntoon kuitenkin  :)

Zaasa

Ainahan voi pyytää kustannusarviota korjausarviosta ;D

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 09.11.11 - klo:08:53
,,lä tule paha kakku  :-* Loppu hyvin, kaikki hyvin! Saithan pösön kohtuuhinnalla kuntoon kuitenkin  :)

Nyt on loppu hyvin, kun sain avautua ;D

skriko

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 09.11.11 - klo:08:38
Myönnetään, että laskuttaminen on tavallaan odotettavaa. Tuo ongelma vaan on niin helposti/nopeasti nähtävissä, että on erittäin vaikea uskoa että autoa olisi tutkittu minkäänvertaa. Miksi edes tutkia sen enempää, jos kerran ainoa merkkiliikkeen korjausvaihtoehto kuitenkin on osan vaihto ja sen näki olevan rikki. Vähän sama kun soittaisin renkaan olevan puhki ja sitä sitten tutkittaisiin huollossa puolituntia mittareilla ja muilla, jotta voidaan todeta sen olevan puhki.

Vähän sama juttu kun autoni oli päivän Laakkosella tutkittavana mistä perän kolina johtuu. Eivät löytäneet vikaa vaikka myönsivät, ettei kolina ole normaalia. Päättivät tilata uudet iskarit ja jotain yläpäähän ja varasivat minulle ajan. Peruin ajan. Menin kolmen kuukauden päästä uudestaan ja sanoin että vaihdetaan nyt sitten ne osat. Rupesivat vänkäämään että tarvitaan uusi aika tutkimista varten kun siitä on kulunut jo kolme kuukautta kun viimeksi tutkittiin niin vika on voinut pahentua. Eivät meinanneet millään antaa periksi, että aika ei pahenna iskareiden kolinaa kun auto jolla on ajettu 12 000 makaa kesän tallissa ja kilometrejä kertynyt viime "tutkimuksen" jälkeen 100. On ne kovia poikia tutkimaan mutta korjauksesta ei tule mitään.

JTjones

Tänään meni Contin nastat alle. Renkaat ostin ja vaihdatin VW Center Vantaalta. Pitkästä aikaa siis nastarenkailla liikenteessä. Edellisessä kulkineessani eli Jetassa oli kitkat ja voi pojat - kyllä on hirveä ero rengasmelussa kitkojen ja nastojen välillä.  :o No ehkäpä tuohon alkujärkytyksen jälkeen taas tottuu.  ::)

Mutta palataanpa itse renkaiden vaihtotapahtumaan. Meni meinaan taas ihan putkeen tuo VW Center Vantaalla asiointi.
Ensinnäkin meinasivat laittaa talvirenkaat kesävanteille alkuperäisen suunnitelman mukaisesti. Onneksi kysyivät ennen kuin alkoivat sähläämään. Sanoin, että "EI! Katsot nyt vanhaa tietoa. Alle on tilattu koko vanne + rengas-sarja." Siihen myyjä, että "kappas, onhan täällä tosiaan siitä maininta."
Sitten kysyin, että tuleeko uusien renkaiden mukana pussit. ”Kyllä tulee” vastasi kaveri tiskin takana. Sanoin, että ”hyvä. Takatilassa on vanhat pussit, älkää käyttäkö niitä vaan laittakaa niihin uusin.” "Tämä selvä", totesi myyjä.

No sitten odottelemaan renkaanvaihtoa ja tarinoimaan yli innokkaan teini-automyyjän kanssa, jonka mielenkiinto lopahti kuin seinään kerrottuani omistavani puoli vuotta vanhan Passatin. "Kunhan  ajan kuluksi vaan katselen."
Vajaa puoli tuntia myöhemmin auto oli valmis. Kaveri tiskin takana kysyi, että ”olihan se 225 leveä kumi, mikä piti alle laittaa”. Minä siihen, että ”ei, vaan 205! Niin, että kumpis leveys sinne laitettiin” Myyjä: ”No mennäänkö ihan yhdessä katsomaan, että mitä siellä on alla. Heh, heh.”
No olihan siellä oikea koko onneksi. Ja eikun takaisin sisälle maksamaan.

Autolle palatessani käytin kauko-ohjaimen sähköisen takaluukun avaustoimintoa tarkoituksena katsoa, että miten saan mukanani olleen 5kk-vanhan pojan rattaat mahtumaan kyytiin. Sillä hetkellä kun luukku lähti aukeamaan, kuului kova rymähdys ja yksi kesärenkaista tuli vauhdilla alas luukusta ja asfaltille. ”V**tu!”
Olivat siis väkisin sulloneet renkaat kyytiin sen enempää ajattelematta  mitä käy kun sähköinen luukku aukeaa. Puskuriin tuli (onneksi vain) pintanaarmuja, jotka toivottavasti ja uskoakseni lähtevät hiovalla vahalla pois, mutta kyllä otti päähän!  

Sattumalta ohi käveli yksi huoltoneuvojista ja pyysin kaverin autolle ja selititin tilanteen. Ei hirveästi kiinnostanut. Vilkaisi puskuria ja totesi, että pitäisi pestä auto, jotta näkisi jäikö siihen jälkiä. ”Mutta täytyy pojille puhua, etteivät tuolla tavalla renkaita laita”. V*tusti lohduttaa.

Ai niin. Kesärenkaat oli sitten kuitenkin laitettu vanhoihin pusseihin, että näin. Huoh..  :(

Karvis

Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Passatti

Nyt ainakin tiedän mihin autoani en ainakaan vie huoltoontai korjaukseen.Siis VW lento.Taitaa kaikki huolto korjaamot olla samanlaisia.
Mistä opinahjosta nämä työntekijät mahtaa tulla? Tulevat varmaan samasta putkesta.Ei ne mitään kuuntele vaan tekevät oman päänsä mukaan.Pitää itse olla paikalla ja valvoa.Onkohan mitään hyvää VW huoltoa pääkaupunki seudulla? Tai sitten pitää ajaa maaseudulle päin.
Always lead, never follow

Kasis

Huolloissa on vain yksi vika, ja se on korvien välissä!
On ammattitaidottomuutta ja asennevammaa. >:(
*Se mikä ei näy testerillä, se ei ole vika tai sitä "etsitään" 2 päivää. ???
*Ei kiinnosta, ei ehdi, "sä vaan luulet"  tai sitten työnjälki on mitä sattuu. >:(
Scirocco & VI Golf Variant

3.6 V6

Kannattaa jos vaan mahdollista olla AINA itse paikalla. Varauksin Metro-auto espoo on ihan ok paikka. Kerran kämmäsi kaveri, mutta huomattuaan erheensä, korjasi asian ja antoi 67 euron raitisilmasuodattimen vielä kaupan päälle. Ihan reilusti tehty mielestäni. :) Hinnat ei varmaankaan ihan halvimmasta päästä, mutta eiköhän täällä pk-seudulla ole hinnat muutenkin kovemmat kuin vähän syrjemmällä.

Jubilee

VAG-tuotteiden huolloista ei vielä ole ehtinyt kertyä kokemusta mutta mielenkiinnolla odotan ensimmäistä visiittiä Tampereen Laakkoselle.

Mutta aiempi autoni, Mazda 6 ehti käymään omistusaikanani kahdesti vuosihuollossa ja jokusen kerran takuukorjauksissa mm. kun moottori tuli tiensä päähän 115tkm jälkeen. Myyjäliike, huoltoliike ja takuukorjauksien suorittaja oli Tampereen Hatanpään Metro-auto. Kokonaisuutena hyvää palvelua face-to-face muutamaa pikkuseikkaa lukuunottamatta. Kasvotusten kun kävi, palvelu oli hyvää kunhan vaan asioit Mazda puolen huollon kanssa, opel-miehet eivät halunneet minua missään tapauksessa palvella. Soittamalla tuntui, että olen vaivaksi ja kysymykseni on turhia. Kun soitin ja kysyin, että missähän vika kun öljyvalo palaa ja edellisestä huollosta on 3000km epäilivät puhelimessa taitojani lukea öljytikkua. Diagnoosi oli huollossa, että oli pojat epähuomiossa täyttänyt öljysäiliön vajaaksi. No ei mitään, "pikkujuttu" kyllä sitä kahdella litralla öljyä pärjää neljän sijaan. Uudet öljyt koneeseen ja taas päästiin uuden huolettomat 3000km kun valo paloi taas. Metron korjausehdotus oli, että vaihdetaan öljyt ja katsotaan kuin käy. Ei tässä muuta ole tehtävissä. Sanoin tähän pikkaisen painokkaasti, että kun nyt kaksi kertaa on todettu, että säiliööljyä riittää 3500km niin nyt nostetaan kone pöydälle ja kurkataan mitä se on syönyt. Ja näin tehtiin, ei mennyt kuin tunti, soittivat perään että tule hakemaan auto pois, koneessa on nyt uudet öljyt niin eiköhän se vielä pari viikkoa kasassa pysy kun odotellaan uutta moottoria. En usko, että ne tuossa tunnissa sitä suuremmin avasi, tais vaan tehdä googlessa haun "mazda6 ja öljynkulutus".  ;D

Vähän meni tarina ohi ja pitkäksi mutta anyway, hyvää palvelua merkkiliikkeen huolloksi Tampereen Hatanpään Metrossa. Väittävät, että saman kaupungin toinen metro, bmw ja lantikka huolto niin palvelu onkin aivan p*skaa ja työnjälki ihan sutta.. tiedä häntä, nämä ovat sitten kavereiden suusta kuultuja.

Ex vag Ibiza ST, Leon ST

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy