Cupra Formentor

Aloittaja Rabalski, 10.01.22 - klo:21:33

« edellinen - seuraava »

Rabalski

Onkos kellään kertoa kokemuksia kyseistä autosta? Itselläni vähän käynyt mielessä tähän autoon vaihtaminen. Mahtaakohan päästä yhtään helpommalla kuin Octavian kanssa? Sen tiedän että softan kanssa samoja ongelmia mutta entäs mitä muuta "kivaa" löytyy? Octaviassa menee perjantaina latauspistoke jo toistamiseen vaihtoon ja näitä ei enää hirveästi viitteisi käydä tekemässä vuoden vanhaan autoon.
Formentorista katsoin jotain pätkiä youtubesta ja alustaa ainakin kovin kehuttiin..

Farao

Tässä on ollut plugari käytössä reilu 9kk. Mitään ongelmia tai huoltokohteita ei ole ilmennyt, bugeja on tosin ollut sen mitä Leonissakin, mutta harvakseltaan. Mitään vastaavaa mitä Octavia IV -foorumilla on saanut lukea ei ole kyllä kuulunut. Tässä 204(?) heppaisessa mallissa alusta on tosi mukavuuspainoitteinen, josta itse tykkään enemmän kuin sporttisesta "kivet tuntuu perseessä" -menosta. Auto on toiminut näppärästi ja omilla ajoilla kotilataus/lämmitysmahdollisuudella on kesällä menty akulla about 60km ja näin talvisin pakkasten mukaan akulla pääsee 25-40 kilsaa. Itsellä on softaversio 1803 sisällä ollut alusta asti ja se on toiminut siinä mielessä näppärästi, ettei ole tarvinnut boottailla infotainmentia tai muuta sellaista. Lieneekö tässä perusnakkimallissa sen verran vähän kaikkea "ylimääräistä" et sekoilee vähemmän tms.

Ongelmaton tämä yksilö on ollut. Vikoja mitä sattunut eteen: SOS meni kerran pimeäksi kesällä. Jos painaa startissa samalla jarrua ja kaasua, saa keltaisen moottorivalon ja herjan "4000rpm maks." ilmoituksen - tämä on softabugi. Ei mitään valittamista omalla kohdalla.

Hazz

Itse olen nyt ajellu myös noin 9kk plugari plugari vz Formentorilla ja ainoat ärsyttävät jutut on tod näk softabugeja (kosketusnäytön takkuilu, kessyn takkuilu, front assistin ajoittainen katoaminen, connect softan kiukuttelut) jotka toivon katoavan viimeistään alkuvuodesta julkaistavan ison softapäivityksen myötä. En pidä mahdottomana, että tän mallin lisäominaisuudet tuo lisäonglemia, onhan siellä enemmän koodia prossulle pureksittavaksi. 

DCC-alusta on mun makuun täydellinen. 19" renkaillakaan ei paikat putoa suusta vaikka olisi jäykimmällä asetuksella. Pehmeimmällä on jo aiikas mukava. Joudun ajelemaan hidastetöyssyistä jatkuvasti ja jousitus toimii niissä varsin mukavasti. Makuasioitahan nämä tietty on enkä muista huomanneeni suurta eroa normi alustalla olevaan Formentoriin joten ehkä kannattaa koeajaa molemmat jos tällä on merkitystä itselle.

Hazz

Lainaus käyttäjältä: Farao - 11.01.22 - klo:09:46
Tässä on ollut plugari käytössä reilu 9kk.

Itse olen pannut merkille, että eturenkailla on enemmän pitoa kuin aikaisemmissa vag konsernin autoissa joilla olen ajanut (leon,golf,a4). Oletko huomannut samaa? Mietin alustan vaikutusta tuohon.

Farao

Lainaus käyttäjältä: Hazz - 11.01.22 - klo:11:49
Itse olen pannut merkille, että eturenkailla on enemmän pitoa kuin aikaisemmissa vag konsernin autoissa joilla olen ajanut (leon,golf,a4). Oletko huomannut samaa? Mietin alustan vaikutusta tuohon.

Ei se ainakaan sudittele kauhean herkästi jos normimoodia käyttää näin talvisin kitkoilla. Kesällä mennään sportti päällä jatkuvasti (jos siis tarvitsee polttomoottoria ylipäänsä). Itse pidosta en osaa kommentoida, kuin verrokkina olevaan Octaviaan, joka tuntui vetelevän enemmän. Toki itselläni nämä perus 18" renkaat, eli ei ole niitä VZ:n hienompia rinkuloita. Kaikkiaan tuo on aika mukava auto pidemmälläkin matkalla ja kulutus pysyy maltillisena ottaen huomioon ilmavastuksen ja möhkökeulaisuuden. Huojentavinta omalla kohdalla oli se, että tuon kääntäminen ja ohjaaminen tiukoissa halleissa on aika helppoa vrt. mitä voisi luulla. Menee helpommalla kuin esim. saman voimalinjan omaava Passat.

Hazz

18" kitkat mullakin on alla ja tuntuu paljon helpommin yliohjaavan kuin aikaisemmat vaggineeni. Se progressiivinen ohjaus toimii kyllä loistavasti ja tekee autosta ketterämmän kuin se onkaan... ainakin itse olen yhdistänyt et se "nopea" ohjaus saa auton tuntumaan ketterältä.

Rabalski

Kiitoksia näistä vastauksista. Kuulostaa sentään paremmalta kuin miten on nyt mennyt rs iv octavialla. Ja hyvä tietää että  cuprallekkin on tulossa iso päivitys pian. Skodasta en tiedä vielä että milloin tulee. Itsellä käynyt mielessä tuo hybridi vz 245 hv malli. On ollut voimanlähteenä todella mukava ja pieni kulutuksellinen.
Tuo ratti missä on satelliittinappulat vaikuttaa kivalta, mutta sivustolla kahta eri tietoa. Löytyy etusivua selaamaalla alta kohokohdista että kuuluu tuohon malliin ja sitten taas lisävarusteluettelosta että vakiona vain 2,0 tsi..toki luettelo on juuri tammikuun alussa päivitetty niin saattaa olla että joutuu tällä hetkellä ruksaamaan tuon. Ja beatsia ei ilmeisesti edelleenkään saa tuohon hybridiin? Octaviassa tuon Cantonin sai sentään ladattavaan malliin.

Weekke

Itsellä ollut VZ310 -malli kohta puolisen vuotta. Moitittavaa en juuri keksi. Muutaman kerran on peruutuskamera jäänyt kytkeytymättä kun nopeasti lähtee liikkeelle ja -25c pakkasella toinen takaovi ei suostunut menemään lukkoon, mutta sekin ongelma poistui kyllä. Bensaa palaa ja makea on ajaa.  ;D

Moose

Lainaus käyttäjältä: Rabalski - 11.01.22 - klo:13:39
Tuo ratti missä on satelliittinappulat vaikuttaa kivalta, mutta sivustolla kahta eri tietoa. Löytyy etusivua selaamaalla alta kohokohdista että kuuluu tuohon malliin ja sitten taas lisävarusteluettelosta että vakiona vain 2,0 tsi..toki luettelo on juuri tammikuun alussa päivitetty niin saattaa olla että joutuu tällä hetkellä ruksaamaan tuon. Ja beatsia ei ilmeisesti edelleenkään saa tuohon hybridiin? Octaviassa tuon Cantonin sai sentään ladattavaan malliin.

Kahden nappulan ratti ei ainakaan kesällä kuulunut VZ plugariin vaan olisi maksanut merkittävästi lisää. Ymmärtääkseni se ei kuitenkaan tuo lisää kuin kaksi nappia ja hienommat läpyskät. Beatsit eivät myöskään olleet optiona.

Onko joku nähnyt Cupra Connectin hintoja? Ymmärtääkseni se meille tärkein varuste, eli lämmityksen kauko-ohjaus kuuluu kahdesta connect-paketista kalliimpaan. Myyjä kertoi nuo kesäiset hinnat, mutta olen ehtinyt jo unohtaa ne.

Saksalaisella foorumilla joku taisi sanoa, että Seat ja Cupra kallistuvat jälleen tämän kuun puolivälissä.
Cupra Formentor VZ PHEV

Rabalski

Lainaus käyttäjältä: Moose - 11.01.22 - klo:15:46
Kahden nappulan ratti ei ainakaan kesällä kuulunut VZ plugariin vaan olisi maksanut merkittävästi lisää. Ymmärtääkseni se ei kuitenkaan tuo lisää kuin kaksi nappia ja hienommat läpyskät. Beatsit eivät myöskään olleet optiona.

Onko joku nähnyt Cupra Connectin hintoja? Ymmärtääkseni se meille tärkein varuste, eli lämmityksen kauko-ohjaus kuuluu kahdesta connect-paketista kalliimpaan. Myyjä kertoi nuo kesäiset hinnat, mutta olen ehtinyt jo unohtaa ne.

Saksalaisella foorumilla joku taisi sanoa, että Seat ja Cupra kallistuvat jälleen tämän kuun puolivälissä.

Ai hinnatkin nousevat taas ::) Täältä karanteenista ei päästä ennen kuun puolta väliä edes ihmisten ilmoille  :D

miz

Ai onko cuprallakin erikseen oma Connect setti..

Seatillahan on eka vuosi ilmainen ja sen jälkeen luokkaa 235 eur 2 vuotta. Ja vain yksi paketti valittavana, johon kuuluu kaikki palvelut.

Leon puolella kirjoittelinkin noista hifeistä, että omaan pheviin laitettiin sk-autosoundilla äänet kuntoon.

Hazz

Lainaus käyttäjältä: miz - 11.01.22 - klo:17:13
Ai onko cuprallakin erikseen oma Connect setti..

Leon puolella kirjoittelinkin noista hifeistä, että omaan pheviin laitettiin sk-autosoundilla äänet kuntoon.

Cupralla on kaikki omalla logolla... seinälaturista lähtien. Toiminta on valitettavasti yhtä luotettava ;) Onkohan kukaan kysellyt Seatin/Cupran osalta connectin ilmaisia jatkoja koska se palvelu on toiminu aikas surkeesti välillä.

En tiedä onko Formentorissa samat kaiuttimet kuin Leonissa mut olen toistaiseksi ollut riittävän tyytyväinen Formentorin äänentoistoon etten ole alkanut säätämään ääntä paremmaksi. Pääsin vertaamaan Passatin Dynaudioon jossa oli ylä ja keskiäänet on selkeesti parempia mut alapää aika voimaton Formentoriin verrattuna. Olen tyytyväinen Cupran bassoon joka on riittävän napakka eikä puuroudu.

Moose

Autobildin juttu 2% hinnankorotuksesta. Saksassa nämä tulivat voimaan tällä viikolla.
https://www.autobild.de/artikel/seat-cupra-2022-sparen-preiserhoehung-schnell-sein-guenstig-jahreswechsel-21103547.html

Tehtaassa on puolet tuotantolinjoista suljettuna
https://www.abc.es/motor/economia/abci-seat-retoma-produccion-martorell-mitad-turnos-202201101303_noticia_amp.html

Oma Formentor näyttää edelleen alustavaa tuotantoviikkoa 10.
Cupra Formentor VZ PHEV

miz

^^
Logot ymmärrän toki, mutta palvelun rakentaminen erilaisiin paketteihin kuulostaa hassulta. Toisaalta taitaa noudattaa volkkarin paketteja tässä tapauksessa, ja Seatilla on se kalliimpi pakkomyynti jos haluaa etäkäyttöjä tms. Yleensä vaan on ollut Seatin kanssa lähes 1:1 useimmissa asioissa.


Itse en ole kysynyt ilmaisia jatkoja (kohta tulee ajankohtaiseksi ostaa jatko), kun Seatin osalta on mulla toiminut hämmästyttävän luotettavasti kun lukee rinnakkaismerkkien kokemuksia.

Sorry että spammaan tässä ketjussa Seat Leon kokemuksilla, mutta omassa farkussa jo ovien valmennus teki tosi ison muutoksen soundiin ja ovien jämäkkyyteen. Sitä voin kyllä varauksetta suositella.

Hazz

Lainaus käyttäjältä: miz - 12.01.22 - klo:09:55
^^
Sorry että spammaan tässä ketjussa Seat Leon kokemuksilla, mutta omassa farkussa jo ovien valmennus teki tosi ison muutoksen soundiin ja ovien jämäkkyyteen. Sitä voin kyllä varauksetta suositella.

Itse häiriköin Leonin ketjussa kun se nyt taitaa olla käytännössä sama auto hieman eri kuoriin pakattuna. Itse olen harkinnut että ehkä jossain vaiheessa voisi elementit vaihtaa hitusen laadukkaampiin jos se tois selkeyttä ylä- ja keskiääniin. Omilla koeajoilla Leon - Formentor oli sen verran aikaa välissä, etten osaa itse arvioida, mutta maailmalla liikkuu huhuja, että Formentor olisi hieman hiljaisempi kuin Leon. Jos näin on niin ehkä se tulee jostain mikä vaikuttaa äänentoistoonkin? Ehkä joku päivä pitää selvittää tuo ero.

miz

Saattaa hyvin olla että eroja on.

Ovet taitaa näissä olla sisältä kuitenkin poikkeuksetta paljasta peltiä samoin kuin Seatilla ja suurimmalla osalla muita merkkejä. Sen kun vaimentaa kunnolla jos on vaihtamassa elementtejä, niin menee melkeinpä samalla vaivalla kun paikat on levällään.

Jolly Roger

Lainaus käyttäjältä: Moose - 12.01.22 - klo:09:44
Autobildin juttu 2% hinnankorotuksesta. Saksassa nämä tulivat voimaan tällä viikolla.
https://www.autobild.de/artikel/seat-cupra-2022-sparen-preiserhoehung-schnell-sein-guenstig-jahreswechsel-21103547.html

Tehtaassa on puolet tuotantolinjoista suljettuna
https://www.abc.es/motor/economia/abci-seat-retoma-produccion-martorell-mitad-turnos-202201101303_noticia_amp.html

Oma Formentor näyttää edelleen alustavaa tuotantoviikkoa 10.

Koska olet tilannut auton? Mulla on tilattu viime toukokuussa eikä mitään käryä koska tulee.

Moose

Tilattu 27.7 pääkaupunkiseudun Seat centeristä. Auto on VZ plugari koukulla, pre-crash assistentilla ja varashälyttimellä.

Eikö sulla ole vielä mitään alustavaa viikkoa tuolla? Tai niin joo ei tietenkään näy jos ei ole tuon ketjun kautta tilannut. Minkälaista toimitusaikaa ne lupaili toukokuussa?
https://oma.k-auto.fi/

Myyjä pistää myös päivityksen parin viikon välein kun semmoista pyysin.

Cupra Formentor VZ PHEV

Rabalski

Lainaus käyttäjältä: Weekke - 11.01.22 - klo:14:03
Itsellä ollut VZ310 -malli kohta puolisen vuotta. Moitittavaa en juuri keksi. Muutaman kerran on peruutuskamera jäänyt kytkeytymättä kun nopeasti lähtee liikkeelle ja -25c pakkasella toinen takaovi ei suostunut menemään lukkoon, mutta sekin ongelma poistui kyllä. Bensaa palaa ja makea on ajaa.  ;D

Skodassa sentään on päästy tuosta peruutuskameran ongelmasta päivyksen myötä ja samoin kuolleen kulman varoittajasta joka jäi "huutamaan" puoleksi tunniksi vaikka sammutit autonkin ;D Kessy vaivaa myös edelleen. No täytyy kyllä käydä testaamassa tämä auto ehdottomasti.

Hazz

Lainaus käyttäjältä: Rabalski - 14.01.22 - klo:21:24
Skodassa sentään on päästy tuosta peruutuskameran ongelmasta päivyksen myötä ja samoin kuolleen kulman varoittajasta joka jäi "huutamaan" puoleksi tunniksi vaikka sammutit autonkin ;D Kessy vaivaa myös edelleen. No täytyy kyllä käydä testaamassa tämä auto ehdottomasti.

Kiva auto, kannattaa testata :) Edelleen elän kuvitelmassa, että kaikki viat on hoidettavissa softapäivityksin. Mun autolla on kuukauden kuluttua eka huolto ja samalla päivitellään kessyä ja kosketusnäyttöä. Hyvällä tuurilla silloin löytyy jo isompi päivitys.

JP84

Tänään Formentori kävi valtuutetussa huollossa satunnaisen navigaattorin/infotainmentin jumittamisen, sekä ajoittaisten vakionopeudensäätimen ja kessyn ongelmien takia. Lopputulos ei ollut yllättävä; vikoja ei havaittu huollossa, kaikki toimii ok. Ei auta kuin seurata tilannetta.

Samalla huollossa päivitettiin avoimena olevaan kampanjaan liittyen jonkin ohjainyksikön ohjelmistot, jonka pitäisi korjata luistoneston ja vaihteiston toiminnan ongelmia. Sen verta jo huomasin, että ainakaan luistoneston aktivoituessa ei enää tule front assist ym. herjoja, eli ainakin jotain positiivista. Tosin tämän palstan perusteella pidin tuota kyllä ominaisuutena, en vikana :D

Huoltoneuvoja oli kyllä optimistinen, että tämä päivitys saattaa korjata vakionopeudensäätimeen liittyvän ongelman, koska se on mahdollisesti voinut liittyä vaihteiston virheelliseen toimintaan.

Hazz

Lainaus käyttäjältä: JP84 - 18.01.22 - klo:21:54

Tänään Formentori kävi valtuutetussa huollossa satunnaisen navigaattorin/infotainmentin jumittamisen, sekä ajoittaisten vakionopeudensäätimen ja kessyn ongelmien takia. Lopputulos ei ollut yllättävä; vikoja ei havaittu huollossa, kaikki toimii ok. Ei auta kuin seurata tilannetta.


Noniin... itsellä samat jutut edessä kuukauden kuluttua. Salaa toivoin, että nuo toimenpiteet olisi korjanneet näitä ominaisuuksia. Miltäs nyt näyttää kun on ajellut muutaman kerran lisää?

Jolly Roger

Lainaus käyttäjältä: Moose - 13.01.22 - klo:12:27
Tilattu 27.7 pääkaupunkiseudun Seat centeristä. Auto on VZ plugari koukulla, pre-crash assistentilla ja varashälyttimellä.

Eikö sulla ole vielä mitään alustavaa viikkoa tuolla? Tai niin joo ei tietenkään näy jos ei ole tuon ketjun kautta tilannut. Minkälaista toimitusaikaa ne lupaili toukokuussa?
https://oma.k-auto.fi/

Myyjä pistää myös päivityksen parin viikon välein kun semmoista pyysin.

No eipä ole tuonne tunnuksia saanut. Aluksi luvattiin elokuussa, sitten marraskuussa, nyt viikolle 4 joka ei kuulemma sekään enää pidä paikkaansa:(

JP84

Lainaus käyttäjältä: Hazz - 19.01.22 - klo:08:26
Noniin... itsellä samat jutut edessä kuukauden kuluttua. Salaa toivoin, että nuo toimenpiteet olisi korjanneet näitä ominaisuuksia. Miltäs nyt näyttää kun on ajellut muutaman kerran lisää?

Kokeen vuoksi olen nyt käynyt yhteensä sata kilsaa ajelemassa erillaisissa pätkisssä. Vakinopeudensäädin vaikuttaisi ainakin tähän mennessä toimivan ok ja toivottavasti näin pysyykin. Lisäksi tarkoituksella olen sellaisa lähtöjä tehnyt, että luistonesto aktivoituu; ainoastaan luistoneston merkkivalo on vilkkunut, mitään muita valoja tai virheilmoituksia ei enää ole tullut. Eli sekin vaikuttaisi nyt olevan kunossa. Mutta navigaattorin opastus kaataa edelleen infotainment järjestelmän, eli navigaattori on edelleen ajoittain käyttökelvoton.

Kessyhän toimi eilisen päivän ja tämän aamun kuin unelma, mutta nyt iltapäivällä palasi tuttuihin tapoihinsa; lukituksen avaus ei toimi kummankaan oven kahvasta. Ovien lukitseminen kyllä toimii, kuten on aina muutoinkin tähän mennessä toiminut.

Pitänee näistä laittaa huoltoon taas viestiä, mutta jotenkin epäilen, ettei näitä ainakaan ihan heti kuntoon saada... Vaikka viat eivät kriittisiä olekkaan, niin ovat nämä pirun ärsyttäviä uudessa autossa. Muutoin kyllä autoon voi olla tyytyväinen.

Moose

Lainaus käyttäjältä: Jolly Roger - 19.01.22 - klo:10:54
No eipä ole tuonne tunnuksia saanut. Aluksi luvattiin elokuussa, sitten marraskuussa, nyt viikolle 4 joka ei kuulemma sekään enää pidä paikkaansa:(

Onko sunkin autosi siis Seat-centeristä tilattu? Sehän on K-ryhmää ja silloin tuonne toimii samat tunnarit kuin plussa-tilille kirjauduttaessa.

Oman tilauksen koko päivitetty historia: Plugari VZ tilaus 27.7., alustava luovutus marraskuun 25., syyskuussa päivitys alustavalle tuotantoviikolle 2/22, siitä sitten  5/22 -> 9/2022 -> 10/2022 ja nyt takaisin 9/2022.

Myyjän mukaan mikään (heidän kauttaan) noihin aikoihin tilatuista plugareista ei ole vielä asiakkaalla ja näistä useat ovat nyt alustavalla tuotantoviikolla 9-10. Kuulemma syksyn jälkeen plugareita ei ole juurikaan saapunut maahan.
Cupra Formentor VZ PHEV

Hazz

Lainaus käyttäjältä: JP84 - 19.01.22 - klo:13:44

Pitänee näistä laittaa huoltoon taas viestiä, mutta jotenkin epäilen, ettei näitä ainakaan ihan heti kuntoon saada... Vaikka viat eivät kriittisiä olekkaan, niin ovat nämä pirun ärsyttäviä uudessa autossa. Muutoin kyllä autoon voi olla tyytyväinen.

Sama juttu, muuten mahtava auto mutta bugit ottaa päähän. Ajattelin, että voisi alkaa kiukuttelemaan kunnolla jos kevään aikana ei tule softapäivitystä joka korjaisi edes suurinta osaa vaivoista. Sotkisi vaikka kuluttaja-asiamiehenkin tähän soppaan.

JP84

Lainaus käyttäjältä: Hazz - 21.01.22 - klo:07:39
Sama juttu, muuten mahtava auto mutta bugit ottaa päähän. Ajattelin, että voisi alkaa kiukuttelemaan kunnolla jos kevään aikana ei tule softapäivitystä joka korjaisi edes suurinta osaa vaivoista. Sotkisi vaikka kuluttaja-asiamiehenkin tähän soppaan.

On käynyt myös täällä mielessä, että jossain vaiheessa ottaisin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, jos nyt alkaa näyttää, ettei vikoihin tule korjausta. Jos myyjä/maahantuoja/valmistaja ei kertakaikkiaan saa korjausta vikoihin, niin käytännössä kuluttajaneuvoja voinee vaan hinnan alennusta suosittaa. Tietenkin sekin on parempi, kuin ei mitään...

Laittaahaan tämä miettimään, että miten ihmeessä isolta valmistajalta on voinut päästä tuotantoon esim. nyt tämä Kessyn toimintavarmuuden omaava tekele. Testaukset ovat kyllä olleet varmasti aika olemattomia. En nyt ainakaan vielä ole autoa vaihtoon laittamassa näiden vikojen takia, mutta kyllähän tämä aika vahvan kuvan antaa siihen, että seuraava auto ei tule olemaan vaggilainen.

Moose

Ilmeisesti ainakin päivitystä käytön sujuvuuteen on tulossa. Tiedä sitten miten paljon se vaikuttaa muuhun. En tajua kaikkea tuosta tekstistä, mutta kyse lienee kuitenkin normaalista softapäivityksestä.

https://www.facebook.com/groups/750659785608657/posts/946972915977342/

"MQB-Coding & Retrofit is feeling blissful.
t71t712Sp4ho1astlfiire  ·
### BREAKING NEWS ###
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
It's finally there!! - the new SEAT MIB3OI (MOI3) software 1890!
After some testing i have to say - WELL DONE @ SEAT S.A.! ❤ 🤩
I love the speed. I doesnt have my old problems since i was using 1810.
Expected roll-out:
16xx versions -> 1810
17xx/18xx -> 1890
but 1810 is compatible to 1890  😉
Now testing 1890 with old sw-versions of clima, RVC, gateway etc.
Current shown testcar is up2date and partially about 1 year ahead.
No more random reboots, no lags, better RAM management, always pretty quick "online". The Cupra Connect application is loading 50% faster than before etc.
Pinch-to-Zoom on your navigation map and the voice-commands are now way better working and will you understand almost perfect.
It's a huuuuge jump for the happiness of everyone (my personal opinion).
Hopefully they will release it for the "KD" workshops quickly - that you boys n girls out there will come to the same point of joy like i am at the moment 🙂 😎🥳
Where to get this software?
At your workshop of trust!
This is will become a field-action software with some dependencies (bugs, problems...) for customer happiness. In combination with that update you will probably get some new updates, for eg: Kessy Advanced.
All rights reserved SEAT, S.A.
#vagcars #cupra #MQB #cuprasport #SEATLeon #CUPRAFormentor #MIB3 #vagfamily #hacking4life

Cupra Formentor VZ PHEV

Hazz

Lainaus käyttäjältä: JP84 - 21.01.22 - klo:09:18
Laittaahaan tämä miettimään, että miten ihmeessä isolta valmistajalta on voinut päästä tuotantoon esim. nyt tämä Kessyn toimintavarmuuden omaava tekele. Testaukset ovat kyllä olleet varmasti aika olemattomia. En nyt ainakaan vielä ole autoa vaihtoon laittamassa näiden vikojen takia, mutta kyllähän tämä aika vahvan kuvan antaa siihen, että seuraava auto ei tule olemaan vaggilainen.

Osittain silläkin ajattelin kuluttaja-asiamiesta konsultoida ja koittaa saada edes nimellisen korvauksen, että valmistaja saisi pienen paineen tehdä parempaa jälkeä jatkossa. Toivottavasti mahd. moni ajattelee samoin. Mietin jo että pitäisikö yrittää jotain ryhmäkannetta jos korvauksia ei meinaa herua... en vaan tiedä miten ne täällä Suomessa toimii. Jos asiasta ei koidu muuta kuin suun mutrustelua ehkä asiaa ei oteta niin vakavasti kuin silloin kun siitä koituu rahallista menetystä.

JP84

Lainaus käyttäjältä: Moose - 21.01.22 - klo:09:40
Ilmeisesti ainakin päivitystä käytön sujuvuuteen on tulossa. Tiedä sitten miten paljon se vaikuttaa muuhun. En tajua kaikkea tuosta tekstistä, mutta kyse lienee kuitenkin normaalista softapäivityksestä.

https://www.facebook.com/groups/750659785608657/posts/946972915977342/

In combination with that update you will probably get some new updates, for eg: Kessy Advanced.


Onko tuo Kessy Advanced jotenkin kehittyneempi versio "perus Kessystä", vai mitähän tuo meinaa? Voisiko tarkoittaa, että lukitus aukeaa jo sillä, että avain on lähellä ovia? Eli kahvaan ei tarvitsisi koskea.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy