Uaz

Aloittaja jni, 09.04.11 - klo:12:52

« edellinen - seuraava »

jni

Näitä näkee usein täällä Kaakkois-Suomessa.



Ihan modernin näköinen, mutta tekniikka vaikuttaisi hieman koetellulta. Ainakin eilen nähdyssä oli selvästi kiinteä etuakseli. Tuossa viralliset sivut:

http://patriot.uaz.ru/eng/

Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Jamo

Aivan loistava technical specification tuolla kotisivuilla: kerrankin ne ajoneuvotyypille olennaiset seikat käyvät ilmi.
D4RD / F800ST / 4Motion / Special / GTI / P221

jni

Samoin takuu- ja huoltoasiatkin tulivat kertalukemalla selväksi.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

ma1ja

Aika tiuhaan tahtiin pitää huollattaa. Tuleeko viisumi kaupanpäälle vai missähän on merkkihuolto?
Niin se vaan menee.

Jamo

Jos ovat teknisesti samaa tasoa kuin "firman" pommikoneet (siis nämä), niin ei kannata merkkikorjaamolle vaivautua.  :P
D4RD / F800ST / 4Motion / Special / GTI / P221

jni

Lainaus käyttäjältä: Jamo - 09.04.11 - klo:21:01
Jos ovat teknisesti samaa tasoa kuin "firman" pommikoneet (siis nämä), niin ei kannata merkkikorjaamolle vaivautua.  :P

Sama logo on maskissa.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

tommyt

Intissä kun "joutui" ajamaan B-kortin niin samalla annettiin ihan kunnollinen koulutus UAZ:in huoltoonkin. Aiheesta oli oma kirja ja kaikki huoltokohteet käytiin pajalla läpi. Ja ne huoltovälit oli tosiaan lyhyet, tosin eihän niissä tarvitse muuta huoltaa kuin huolehtii että moottorissa, laatikossa ja perissä on öljyä eli huolto on yhtä helppoa kuin kultaisella 80-luvulla. Oliskohan tossa jo synkronoitu vaihdelaatikko.
Karoq FL 1.5 Style DSG 2022
Fabia 1.0 TSI 2017

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy