Kysymys plugin in version tehdas webastosta!

Aloittaja Temex, 18.11.21 - klo:18:11

« edellinen - seuraava »

Temex

Hei!
Haluaisin kysyä muutaman kysymyksen Octavian plug in ladattavan versiosta

1) tehdas webastosta, että lämmittääkö webasto sekä moottoria ja sisätiloja? (kun joissain plugareissa lämmittää vain sisätiloja)

2) Millaisiin kulutuslukemiin pääsette Octavian plug in versiolla?

3) Toimiiko peruutuskamera hyvin talvella tai rapaisella kelillä? (kun jos olen oikein käsittänyt niin kamera ei ole luukun alla suojassa niin kuin Vw:ssa)

4) Mikä mahtaa olla huoltoväli plugarissa ja hintataso?

Kiitos etukäteen!

Renoo

#1
Lainaus käyttäjältä: Temex - 18.11.21 - klo:18:11
Hei!
Haluaisin kysyä muutaman kysymyksen Octavian plug in ladattavan versiosta

1) tehdas webastosta, että lämmittääkö webasto sekä moottoria ja sisätiloja? (kun joissain plugareissa lämmittää vain sisätiloja)

2) Millaisiin kulutuslukemiin pääsette Octavian plug in versiolla?

3) Toimiiko peruutuskamera hyvin talvella tai rapaisella kelillä? (kun jos olen oikein käsittänyt niin kamera ei ole luukun alla suojassa niin kuin Vw:ssa)

4) Mikä mahtaa olla huoltoväli plugarissa ja hintataso?

Kiitos etukäteen!

1. Webasto lämmittää PHEV mallissa vain sisätiloja.

2. Kulutus riippuu täysin ajoprofiilistasi. Itse pääsen kaikki nurkka-ajot sähköllä ja nyrkkisääntönä voi pitää, että kulutus on 20kwh/100km. Pidemmällä matkalla sitten sähkö avustaa riippuen vaikka mistä, 200km lenkillä ilman väli sähkötankkauksia menee minulla noin 4,0 - 5,2 L/100km + täysi akullinne eli 10kwh sähköä päälle.

Tällä hetkellä tankkauksesta lähtien kulutus kertoo 1.5L/100km ja 15kwh/100km ja ajettuna noin 1100km.

Morpheus3

Samat asiat on kysytty kahteen kertaan, myös ketjussa http://www.vagarena.fi/index.php?topic=50042.0 ja lisäksi noissa laajemmissa Octavia nelosta ja PHEV:iä koskevissa ketjuissa, joten tmän ketjun voisi mielestäni sulkea..
Uusin VCDS ja OBDEleven Ultimate käytettävissä Oulussa, YV:llä tavoittaa.

Ajossa: Octavia IV Combi Style 2.0 TSI 190 4x4 DSG Black Magic
Ex: Skoda Octavia Combi L&K 1.8 TSI 4x4 DSG -16, Skoda Octavia Combi Elegance 2.0 TDI 4x4 DSG -12, Audi A4 Avant Business 1.8T Multitronic -07, ja kasa Saksan Ladoja.

jarski66

Lainaus käyttäjältä: Renoo - 19.11.21 - klo:08:12
1. Webasto lämmittää PHEV mallissa vain sisätiloja.

2. Kulutus riippuu täysin ajoprofiilistasi. Itse pääsen kaikki nurkka-ajot sähköllä ja nyrkkisääntönä voi pitää, että kulutus on 20kwh/100km. Pidemmällä matkalla sitten sähkö avustaa riippuen vaikka mistä, 200km lenkillä ilman väli sähkötankkauksia menee minulla noin 4,0 - 5,2 L/100km + täysi akullinne eli 10kwh sähköä päälle.

Tällä hetkellä tankkauksesta lähtien kulutus kertoo 1.5L/100km ja 15kwh/100km ja ajettuna noin 1100km.

Tuo 5.2 kuulostaa kyllä erikoisen kovalta kulutukselta. Itellä menee n. 3 litraa..
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV iV DSG '2021

ex VAG autot:
-VW Passat 2.0 TFSI Sportline (2007)
-VW Golf V GTI DSG (2005)
-Audi A4 1.8T B6 (2002)

pomo

#4
Lainaus käyttäjältä: Temex - 18.11.21 - klo:18:11
Hei!
Haluaisin kysyä muutaman kysymyksen Octavian plug in ladattavan versiosta

1) tehdas webastosta, että lämmittääkö webasto sekä moottoria ja sisätiloja? (kun joissain plugareissa lämmittää vain sisätiloja)

2) Millaisiin kulutuslukemiin pääsette Octavian plug in versiolla?

3) Toimiiko peruutuskamera hyvin talvella tai rapaisella kelillä? (kun jos olen oikein käsittänyt niin kamera ei ole luukun alla suojassa niin kuin Vw:ssa)


Onto puhuja  varma  tuosta lämmityksestä?  Minä kyselin tuosta liikkeestä autoa tilatessa ja jäin siihen käsitykseen, että skodalla lämmittää myös moottorin. Volkswagenilla webastoa ei edes saa tehtaalta. Tuntuisi Kummalta, jos skoda ei käyttäisi sähköistä sisätilojen lämmitystä? 


heller

Lainaus käyttäjältä: Temex - 18.11.21 - klo:18:11
Hei!
Haluaisin kysyä muutaman kysymyksen Octavian plug in ladattavan versiosta

1) tehdas webastosta, että lämmittääkö webasto sekä moottoria ja sisätiloja? (kun joissain plugareissa lämmittää vain sisätiloja)

2) Millaisiin kulutuslukemiin pääsette Octavian plug in versiolla?

3) Toimiiko peruutuskamera hyvin talvella tai rapaisella kelillä? (kun jos olen oikein käsittänyt niin kamera ei ole luukun alla suojassa niin kuin Vw:ssa)


Onto puhuja  varma  tuosta lämmityksestä?  Minä kyselin tuosta liikkeestä autoa tilatessa ja jäin siihen käsitykseen, että skodalla lämmittää myös moottorin. Volkswagenilla webastoa ei edes saa tehtaalta. Tuntuisi Kummalta, jos skoda ei käyttäisi sähköistä sisätilojen lämmitystä?
Varmistettu Skodan maahantuonnista, että webasto lämmittää vain sisätiloja, ei moottoria.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

Len

Lainaus käyttäjältä: heller - 22.11.21 - klo:09:58
Varmistettu Skodan maahantuonnista, että webasto lämmittää vain sisätiloja, ei moottoria.

Onkos kukaan onnistunut tuota koodaamaan VCDS:llä niin että myös moottori lämpiäsi? Wanhemmissa VAG-kulkineissa tuo kyllä onnistui..
Ammunta Jarru & Wanha Nafta Pasuuna lehmännahkapenkeillä

Renoo

Lainaus käyttäjältä: jarski66 - 20.11.21 - klo:20:40
Tuo 5.2 kuulostaa kyllä erikoisen kovalta kulutukselta. Itellä menee n. 3 litraa..

Omaan korvaan 3 litraa satasella kun ajetaan 200km lenkki kuulosta taas pieneltä. Tuo tarkoittaisi käytännössä 4L/100km kulutusta ilman sähköä, en minä saa tuota meidän PHEViä menemään kyllä noin pienellä ilman sähköä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy