Talvi vanteiden sopivuus kyselyä

Aloittaja topiolavi, 30.10.21 - klo:21:41

« edellinen - seuraava »

topiolavi

Talvivanteet kiikarissa tuohon omaan gte:eehen. Mahtaako 18" vanne joka on 7,5" leveä ja et51 mennä tuohon omaan passattiin missä Eibach pro kit -30mm madallusjouset,renkaan koko 225/40 18 ??


topiolavi

No myöhästä enään,vanteet varastossa...ehkä niillä talven ajelee :-\

makelja

Kannattaa tarkistaa renkaiden kantavuus myös. Tuon kokoiset on monesti vain 92:n kantavuudella ja muistaakseni GTE:ssä pitää olla 96.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy