Yksi hyvä puoli museoautoissa on se, että ne tarvitsee katsastaa vain joka neljäs vuosi. Ja tietääkseni museoautoon ei saa pidempää kuin se 30 päivän vakuutus. Noita päiviä ei tosin laske muut kuin v-mäinen naapuri jos se tietää, että kyseessä on museoauto Itsellä ei ole kuin museomopo ja tänä vuonna käyttöpäiviä tasan nolla, kuten kilometrejäkin. Kysykää vaikka mökkinaapureilta
-Kaarissa on alunperin ollut levikkeet, täytyy hommata sellaiset jostain
Jonkun auton mukana tulleen lapun välissä oli valokuva jostain ehkä 90-luvulta jossa nuo kaaret oli paikoillaan, sillä niitä meinasin laittaa, onhan ne hienot.
Kun jostain vielä löytäisi mitä mikäkin koodi tarkoittaa.
täältä löytyy ainakin koodien selityksiähttps://www.doppel-wobber.de/lexicon/index.php?lexicon/55-ausstattungscodes/
Ratti täytynee käyttää irti, se on ainakin 2 pykälää liikaa vasemmalle. Kääntyessä risteyksestä vilkku menee pois päältä kuten kuuluu molempiin suuntiin vaikka ratti on vinossa, joten rattiakseli on menossa suht suoraan.