Kirjoittaja Aihe: Vauhtipyörän/kytkimen paine-asetelman pulttien uusinta vai ei?  (Luettu 355 kertaa)

Poissa ErikFinn

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 49
    • Profiili
Onko iso virhe käyttää vanhat pultit uudestaan? "Pitäisi" uusia jos olleet auki, mutta onko tuo niin kriittinen paikka?
Golf4 1.9tdi ALH 90hv.

Poissa mruotz

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 712
    • Profiili
Ei kokemusta dieselin vastaavasta mutta bensa vehkeellä ajettu nyt yli 70tkm vanhoilla auki olleilla osilla. Vielä on pysynyt vauhtipyörä paikallaan ja joka pvä tulee lisää kilsoja.

Pitäisi vaihtaa mutta ei sitä kaikkea jaksa uusia..
Klackern / klappern & kolbenkipper : 1J1/1J2/1J5

Poissa Larmatin

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 585
    • Profiili
eikös ne vauhtipyörän pultit ole 60Nm ja 90ast.. uskon että pysyy jos vetää kiinni mutta haluuko ottaa riskin?
Lukkoliimaa laittasin ainakin lisää.
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

Poissa mruotz

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 712
    • Profiili
Kyllä, 60nm + 90ast. Itse nykäsin pienen siivun kierrelukitetta.
Klackern / klappern & kolbenkipper : 1J1/1J2/1J5

 




www.autodoc.fi
www.euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy
Auton omistaminen on helpompaa autopecasonline24.pt: n avulla