Tuulilasinäyttö rikki?

Aloittaja miksu123, 15.05.21 - klo:09:17

« edellinen - seuraava »

miksu123

Ostin käytetyn -17 Passatin, johon on lisävarusteeksi ruksittu tuulilasinäyttö eli head up display.
Luukku, josta näytön pitäisi ilmestyä esille on kuitenkin kokoajan auki ja valojenkytkimen vieressä olevasta napista ei tapahdu mitään.
Jos tuulilasinäytön asetuksiin menee kosketusnäytön kautta niin tulee ilmoitus että toiminto ei ole tällä hetkellä käytettävissä.
Onko näyttö siis yksinkertaisesti rikki? Automyyjä ei kyllä puhunut mitään että osa varusteista ei toimi   :P

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy