PASSAT B8 GTE lämmityslaitteen surina

Aloittaja petrite, 07.05.21 - klo:22:07

« edellinen - seuraava »

petrite

Minua on hieman alkanut ärsyttämään lämmityslaitteen surina sitä käännettäessä, joko lämpimän tai kylmän suuntaan. Ihmeellistä surinaa pukkaa kojelaudan alta puhaltimen suunnilta. Onko muilla GTE passatin climatronikeissa tällaista ongelmaa? Lämmönsäätimen kääntämisen jälkeen surina kuitenkin hieman vaimenee. Huomasin tämän yöllä parkkiruutuun ajaessani ensimmäistä kertaa ja asia rupesi häiritsemään minua. Mistähän tämä ääni johtuu? Voiko se olla climatronikin normaalia toimintaa?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy