Yleistä Sciroccosta

Aloittaja RoccoScientist, 07.12.09 - klo:00:30

« edellinen - seuraava »

Mikko

Ainakin maailmalla ovat sanoneet, että 235/35 -kumilla 9" leveät ET 33 Savannah-vanteet menee raapimatta alle. Tuossahan joutuu jo pikkasen venyttelemään.

Tätä olen itse käytellyt: http://www.1010tires.com/wheeloffsetcalculator.asp

Sinänsä tuo on aika helppo laskea päässäkin, jos ET pysyy samana. Tällöin vanne leviää tasaisesti molempiin suuntiin eli tulee 1/4 tuumaa (noin 6 milliä) lisää ulospäin. :)

snoogie

Näinhän se olikin, löysin googlella tuon laskurin jota itse käyttänyt, voi lisätä renkaan leveydenkin

http://www.rimsntires.com/specs.jsp

Ei tuolla vanteen leveydellä tosiaan näytä juuri vaikutusta olevan, se 6mm tulee ulospäin, pitäisi vain sitten löytää sopivan leveys renkaalle jotta jää kulutuspinta kaaren sisään. 235lla taitaa tulla ulos, kun 8,5 on myös siinä aika hyvin kaarella.

RoccoScientist

No niin. Jetexin tilaus vaihtunut BSR:n tilaukseen. Aikaisempi viive Doc Powerin vastauksissa oli johtunut BSR:n vastausten viipymisestä ja nyt kun nuo asiat olivat selvillä, sujui kommunikaatio Doc Power kanssa esimerkillisesti. Kiitokset tästä heille. Jetex Sports Exhausts Europe sen sijaan ihmettelee nyt, että miksi perun tilausta kun tuote oli jo paketoitukin ja he olivat valmiit tulemaan tuossa kurssiasiassa vastaan. Toivon, että tyytyvät antamiini syihin eivätkä rupea väittelemään asiasta enempää. Edit: Tyytyivät mukisematta ja ottivat tuon asiakaspalautteen kannalta. Toivottivat hyvää jatkoa ja ilosia hetkiä valitsemani putkiston kanssa, joten tästäkin jäi fiilis plussan puolella kaikesta huolimatta.

Lainaus käyttäjältä: sjobbe - 06.10.11 - klo:21:47
Noi putkihommat on melkosen turhia. Mopossa sen jotenkin vielä ymmärrän tai autossa jossa putkisto on ruostunut vaihtokuntoon niin jotain vähän laadukkaampaa ku tilalle.

Kallista hyötyyn nähden se jokatapauksessa on.

Kallista on juu ja minun tapauksessani myös pelkkä ostotapahtuma on ollut aika paljon aikaa ja vaivaa vaativaa kaikkine säätöineen. Hyötyä ei tehojen suhteen varmaan tule kuin ehkä prosentti tai kaksi (eli 1-2 hv), jos sitäkään, mutta äänimaailmasta tulee toivottavasti vähän kivempi ja perän ulkonäkökin voi jopa parantua hieman. Lisäksi saa sen kivan fiiliksen, että auto on pykälän verran ainutlaatuisempi ja tämän fiiliksen arvolle on vaikea lätkäistä mitään tarkkaa euromäärää. Tällä hetkellä olen itse joka tapauksessa tyytyväinen siihen, että kaupat on (taas) tehty.

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 06.10.11 - klo:23:37
No lukitaanko tuo 16. päivä. Missä ja mihin aikaan?

Mulle käynee välillä 11-14 tai 16-19. Nihtisillan ABC on jälleen yksi vaihtoehto, mutta jos on jotain kuvauksellisempia ympäristöjä tiedossa, niin käyvät nekin. Rajasaaressa tietämillä on yksi parkkis, jossa saisi taustaksi merimaisemaa. ;)
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

skriko

Olisiko joku Sciroccon omistajista ystävällinen ja kertoisi oman näkemyksensä asiasta. Miksi niitä tehtaalta tulleita valmiita autoja täytyy "tuunata". Sehän on selvä, että jälleenmyyntiarvo putoaa suhteessa jokaiseen käytettyyn euroon. Onko syy se, että ei ole tyytyväinen oman autonsa ulkonäköön, ajo-ominaisuuksiin, vai haluaako sitä vain väkisin keksiä itselleen muutakin puuhaa autonsa kanssa kuin ajaa, katsella, pestä, vahata, imuroida, pyyhkiä pölyt, pestä lasit, vaihtaa renkaat, tarkistaa nesteitä ja polttimoita, viedä huoltoon, katsastukseen ja korjattavaksi. En halua arvostella ketään, kysyn vain siksi, että nuoresta pitäen itse kun olen ostanut auton, olen ainoastaan jälkeenpäin ostanut talvirenkaat ja toiset vanteet ja lohkol. sekä sisäp. jos tarve on vaatinut. Kun tuolla katselee sitten näitä kovin laitettuja autoja. On madallusta, leveätä rengasta, ihmeellisen näköistä vannetta, pakoputken päätä, sisällä kaikkea "rihkamaa" niin tulee joulu mieleen. Jos joku tietää niin valistakaa minuakin.

Mikko

Voisin heittää vastakysymyksen: onko auton hankinnassa ja pitämisessä vain pyrkimys päästä mahdollisimman hyvään hyvitykseen seuraavassa auton vaihdossa? Ja nimenomaan hyvitykseen liikkeestä, jälleenmyyntiarvo on edelleen minusta aivan eri asia... Kannattaisko olla kokonaan hankkimatta sitä autoa?

Olet varmaan niitä, jotka maalaavat kotinsa seinät vaan maalarinvalkoisella (vaikka muulla värillä haluaisi) eivätkä uskalla edes naulata tauluja seinään siinä pelossa, että kämppä on joskus vaikeampi myydä... Mahtaa olla ahdistavaa kokoajan miettiä ettei vaan sellainen ratkaisu, josta on vuosiksi itselle iloa, joskus tulevaisuudessa vaan maksa vähän vaivaa tai rahaa.

skriko

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 07.10.11 - klo:22:21
Voisin heittää vastakysymyksen: onko auton hankinnassa ja pitämisessä vain pyrkimys päästä mahdollisimman hyvään hyvitykseen seuraavassa auton vaihdossa? Ja nimenomaan hyvitykseen liikkeestä, jälleenmyyntiarvo on edelleen minusta aivan eri asia... Kannattaisko olla kokonaan hankkimatta sitä autoa?

Olet varmaan niitä, jotka maalaavat kotinsa seinät vaan maalarinvalkoisella (vaikka muulla värillä haluaisi) eivätkä uskalla edes naulata tauluja seinään siinä pelossa, että kämppä on joskus vaikeampi myydä... Mahtaa olla ahdistavaa kokoajan miettiä ettei vaan sellainen ratkaisu, josta on vuosiksi itselle iloa, joskus tulevaisuudessa vaan maksa vähän vaivaa tai rahaa.

Vaikka et vastannut kysymykseeni ja menit henkilökohtaisuuksiin, vastaan minä kuitenkin sinulle. Jos sitten joku muu voisi valaista minun epätietoisuuttani edellä kysytystä asiasta. Auton hankinnassa ei ole pääasiallisesti pyrkimys päästä hyvään jälleenmyyntiarvoon. Jos olisi, niin ostaisin 100 euron auton, niin tappiota tulisi vain 100â,¬. En olisi ostanut Sciroccoa, jonka kilvittäessäni tappio oli välittömästi tuhansia euroja. En maalaa koskaan seiniäni valkoiseksi, koska ostan asunnon, joka on jo mieleiseni. Ostaessani uuden asunnon pari vuotta sitten siinä sattui olemaan jo rakennusyhtiön valmiiksi maalatut seinät ja ne kävivät laatuun. Tauluja uuden asuntoni seinällä on 9 kappaletta, ja itse kiviporalla reiittty. Olen elämässäni tehnyt aina juuri sellaisen ratkaisun, josta on ollut iloa, siksihän rahaa tehdään, että sitä käytetään juuri niihin asioihi joista pitää. Eli olen aina ostanut sellaisen auton, mopon, asunnon ja kesähuvilan jonka olen halunnut ja josta olen pitänyt, sen enempää sen myyntiä ajattelematta.

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: skriko - 07.10.11 - klo:17:14
Miksi niitä tehtaalta tulleita valmiita autoja täytyy "tuunata"

Lainaus käyttäjältä: skriko - 07.10.11 - klo:23:23
Olen elämässäni tehnyt aina juuri sellaisen ratkaisun, josta on ollut iloa, siksihän rahaa tehdään, että sitä käytetään juuri niihin asioihi joista pitää.
Taisitkin vastata jo omaan kysymykseesi. ;)

Joku ostaa joka viikko uusia vaatteita ja käyttää niitä vain kerran. Joku toinen tekee rahoillaan jotakin muuta, mikä tekee hänet henkilökohtaisesti iloiseksi. Joku kaunistaa tai virittää autoaan. Jos se silloin miellyttää omistajaansa enemmän niin mikäpäs siinä. Ei sitä tarvitse kenellekään selitellä, eikä sille tarvitse olla mitään "järkiperustetta".

Ei kaikkea, mitä ei itse ymmärrä tai pidä tärkeänä, tarvitse kyseenalaistaa. Huomioiden aiemmat postaukset, postauksesi oli kirjoitettu sen verran provosoivaan sävyyn (itsekin sorrun joskus samaan), etten yhtään ihmettele Mikon kommentin sävyä. Ei pidä ottaa nokkiinsa jos joku tuon postauksesi jälkeen antaa pikkuisen takaisin. :)

Mikko

Välillä vaan ärsyttää tyylisi mustavalkoistaa asioita, jotka eivät ole mustavalkoisia. Väsyneenä saattaa sitten hieman kiehahtaa. Sori siitä.

Vastasit jo tavallaan omaan kysymykseesi tuossa. Itse ostin auton joka oli (lähes) sellainen jonka halusin. Valmistaja/maahantuoja on kuitenkin suurta yleisöä tai omistajiaan miellyttääkseen tehnyt sellaisia kompromissejä jotka itse haluaisin korjata. Suomesta ei saanut R-line varustepakettia ja maasturilook tuppasi häiritsemään, kaksoisahdetun putkenpäät rupeavat ajan kuluessa ilman kromikuoria näyttämään rumilta ja muovinen lepuutustuki ei vaan sopinut yhteen polkimien kanssa.

Itse ostin taas asunnon joka oli täysin pommin jäljiltä, sai tehdä sellaisen kun itse tykkää eikä sellaista josta rakennusyhtiön kustannuslaskentamiehet tykkää. Oma maku ei kummassakaan, asunnoissa eikä autoissa osu sinne keskiharmaaseen massa-osastoon. Asuntoonkin on tehty sellaisia ratkaisuja joista suurin osa suomalaisista ei tykkää, saattaa kostautua myyntitilanteessa tai sitten kohdalle osuu ostaja joka ymmärtää miksi ratkaisu on tehty ja on valmis maksamaan siitä.

Sama pätee autoonkin. Auton valmistaja on tehnyt suunnitteluvaiheessa päätöksiä joiden avulla se toivoo saavansa mahdollisimman monta autoa kaupaksi. Päätöksillä on joko keskiarvoistettu ulkonäköä (ja/) tai karsittu hintaa. Maahantuojan päätöksien järkisyitä on taas välillä aika vaikea (edes yrittää) ymmärtää. Muutoksilla pyrin poistamaan itseäni häiritsevät kompromissit. Autoa ei kuitenkaan ole tullut ostettua sijoitusmielessä niin oikeastaan ihan sama jos jonkun satasen vuosien varrella häviää ja vastalahjaksi saa hieman mielihyvää. Saattaa tietenkin käydä sitten joskus tuuri ja kohdalle osuukin autoistakin samoin ajatteleva henkilö joka on valmis maksamaan niistä muutoksista, että ei tarvitse enää itse tehdä.

skriko

^
No eipä mitään Mikko. Kiitos vastauksestasi. Itseänikin vähän häiritsee noi pakarinpäät, eikö 160 hv:een nyt sitten olisi voinut kromattuja laittaa kun 210 hv:ssäkin on. Tota täällä monien mainitsemaa "tornilookia" en oikein sisäistä. Asuntoihin vielä palatakseni, itse olen hulluna hienojen asuntojen perään. Edellinen -97 ostamani oli kolmessa tasossa oleva kolmio. Myydessäni pari vuotta sitten sen, välittäjä piti huonona asiana kolmitasoisuutta. Sanoi sen karsivan ostajia. Se on kyllä totta, mutta onneksi asunto tarvitsee vain ( niinkuin autokin ) yhden ostajan.

skriko

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 07.10.11 - klo:23:42
Taisitkin vastata jo omaan kysymykseesi. ;)

Ei kaikkea, mitä ei itse ymmärrä tai pidä tärkeänä, tarvitse kyseenalaistaa. Huomioiden aiemmat postaukset, postauksesi oli kirjoitettu sen verran provosoivaan sävyyn (itsekin sorrun joskus samaan), etten yhtään ihmettele Mikon kommentin sävyä. Ei pidä ottaa nokkiinsa jos joku tuon postauksesi jälkeen antaa pikkuisen takaisin. :)

Ei ollut tarkoitus provosoida ketään eikä mitään. Siksihän tuon alkuperäisen kysymyksen esitin että ymmärtäisin, en kyseenalaistaakseni. Ja Cyclic Stig niinhän se on, ettei täällä kirjoituksista nokkiimme oteta. Kyllä täällä itse kullekin on moni nälvinyt vaikka olemme vain ilmaisseet mielipiteitämme asioista. Yleensä ihmisistä joilla on vahvat mielipiteet ja vielä uskaltaa sanoa ne, ei pidetä. Suurin osa Suomalaisista on "em mää nyt tiedä" porukkaa. ;)

juupeli

Väitän ymmärtäväni ja vielä hyvin, sekä skrikon että "tuunaajien" ajatus- / arvomaailmaa. Erityisesti Mikon ja RoccoScientist'in, ketkä olen molemmat hät'hätää ilokseni tavannutkin. Itse huomaan toimivani liki täysin skrikon tavoin (näissä kyseisissä esimerkeissä) ja homma toimii, minulla.

Mutta. Mikäs sen maukkaampaa kuin suunnitella, selvitellä, hankkia, asentaa ja sitten lopuksi nauttia omaan autoonsa tekemistään parannuksista. Mitäs olette mieltä, hiipuuko "parantelu" (mikä hitto olisi teknisesti korrekti termi) iän myötä? Kuinka monta 50-60 vuotiasta autoilijaa tunnette, jotka tuunaavat innolla autoaan suhteutettuna vaikka 20-30 vuotiaisiin?

Ja. Ei sitten hävetä yhtään jatkaa tätä OT. Jos otsikon alla on kirjoitettu jo 79 sivua tarinaa, se ei vaan voi olla pelkästään Sciroccoa, eihän  ;D

skriko

^
En tiedä miten tuo ikä sitten vaikuttaa kyseiseen asiaan. Onhan autojen entisöijinä vielä 80-vuotiaitakin. Omalta kohdaltani voin sanoa, että käyttäydyin samoin 20-30 vuotiaana kuin nyt ja tuskin muutan tapojani 50-60 vuoden iässä. Jos sinne pääsee. Onhan sanonta " minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa". En oikein nauti renkaanvaihdoista, auton siivouksesta yms. ne ovat välttämätön paha minkä saa kylkiäisenä. Ajaminen niin autolla ja mp:lla on se hauskin asia. Roccokin on niin hauska ajaa, että jos olis aikaa ja rahaa niin sillä vaan ajais ja ajais. Kyllä se mainos "oikeastaan" on hyvin osuva. Monesti tulee ajettua illalla kotiin mennessä risteyksen ohi ja jatkettua vielä lenkki, niin nautittavaa se on.

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: juupeli - 08.10.11 - klo:01:14
Mutta. Mikäs sen maukkaampaa kuin suunnitella, selvitellä, hankkia, asentaa ja sitten lopuksi nauttia omaan autoonsa tekemistään parannuksista.

Naulan kantaan. =) Puuhan ei tarvitse myöskään olla mitenkään suurimuotoista tarjotakseen huvia. Eikä tämä tuunailu ole vain autoharrastajien "sairaus": vaateintoilijat tuunailevat kaupasta ostettuja vaatteita, sisustuksesta kiinnostuneet tuunailvat ostamaansa asuntoa jne.

LainaaMitäs olette mieltä, hiipuuko "parantelu" (mikä hitto olisi teknisesti korrekti termi) iän myötä? Kuinka monta 50-60 vuotiasta autoilijaa tunnette, jotka tuunaavat innolla autoaan suhteutettuna vaikka 20-30 vuotiaisiin?

En usko, että näpertely- tai virittelyinto sinällään katoaa, mutta kohde voi kyllä vaihtua. Kun asiaa ajattelee tarkemmin, niin omat tuunailut ovat alkaneet jo noin 7 tai 8 vuoden iässä, kun PC:n vanhassa Test Drive -pelissä nimesin pelin tiedostoja ristiin antaen esim. Porsche 911:lle Lamborgini Countachin ominaisuudet. Nyt vuosikymmeniä myöhemmin jatketaan näpertelyä vähän toisella tavalla. =)

Mitenkäs sen miitin laita nyt on? Jos snoogieta uhkaa krapula, niin ehkä iltapäivä olisi parempi vaihtoehto? Nihtisillan ABC kello 17?

Mikko

Sopiihan tuo 16.10. klo 17 ainakin minulle.

skriko

Onko kenelläkään tietoa mitä öljyä Sciroccossa on uutena. Onkohan eri öljyjä Sciroccoissa verrattuna toisiin. Mistähän sen näkisi tai saisi selville, onko joku tarra jossain. Laakkosella eivät tietäneet siitäkään mitään. Ensin tuntui, että bensankulutus nousi huollon jälkeen, ja ainoa syy siihen olisi eri öljy. Nyt kuitenkin eilen ajelin tasaista nopetta niin päivän kulutus oli 5,1.

re2

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: skriko - 09.10.11 - klo:14:11
Onko kenelläkään tietoa mitä öljyä Sciroccossa on uutena. Onkohan eri öljyjä Sciroccoissa verrattuna toisiin. Mistähän sen näkisi tai saisi selville, onko joku tarra jossain. Laakkosella eivät tietäneet siitäkään mitään. Ensin tuntui, että bensankulutus nousi huollon jälkeen, ja ainoa syy siihen olisi eri öljy. Nyt kuitenkin eilen ajelin tasaista nopetta niin päivän kulutus oli 5,1.

Tosiaan, unohdin taannoin palata siihen omaan auton laitettuun öljyyn. Olin hävittänyt kuitin ja löysin sen vasta äskettäin paperikasoja setviessäni. Olivat siis laittaneet koneeseen Mobil 1 ESP Formula 5W-30-laatua.

proV1

On noi skrikon kulutuslukemat kyllä aika huikeita. Itsellä tuli nyt 400 km kurvailtua vkl:na. 80-100 rajoituksella mentiin suurimmaksi osaksi ja keskikulutus oli 6,1. Olen joillain ajamillani pätkillä n. 90km/h nopeudella päässyt 5,8 arvoon, mutta ei kyllä tuon alemmaksi. Ehkä itsellä on sitten vaan raskas kaasujalka :)

Niin ja nyt olis yksi rocco myynnissä kivalla rekkarilla: http://www.nettiauto.com/volkswagen/scirocco/4321091
Eikös tuo jonkun autokoulun ollut..?

skriko

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 09.10.11 - klo:20:23
Tosiaan, unohdin taannoin palata siihen omaan auton laitettuun öljyyn. Olin hävittänyt kuitin ja löysin sen vasta äskettäin paperikasoja setviessäni. Olivat siis laittaneet koneeseen Mobil 1 ESP Formula 5W-30-laatua.

Sama öljy mullakin nyt. Ootko RoccoScientist huomannut, että bensankulutus kulutus olisi noussut?

re2

^^ Tuossa myynnissä olevassa roccossa mainitaan lisävarusteina löytyvän mm. pysäköintitutka ja -kamera. Kuitenkin konsolissa kuvan perusteella nököttää RCD-310, joten mistäköhän sitä kamerakuvaa oikein silmäillään? Monokromaattisena pikselimössönä tuosta radion ruudultako? ;)

Ja kieltämättä nuo skrikon kulutuslukemat hämmästyttävät itse kutakin. Itselläni pitkäaikaisotanta kertoo lukemiksi tätä nykyä 7,3 l/100km ja arkiajossa en koskaan pääse alle seiskan. Olethan skriko tarkistanut tankilla käydessäsi noiden lukemien paikkansa pitävyyden?

E: Ja öljystä vielä sen verran, että Mobilia tuntuvat Oulunkin merkkihuollossa VW:n LL-ohjelmissa suosivan.

E1: Ääh... Luin huolimattomasti tuon myynti-ilmon. Siinä lukikin "Pysäköintitutka tai -kamera."

skriko

Lainaus käyttäjältä: proV1 - 09.10.11 - klo:20:35
On noi skrikon kulutuslukemat kyllä aika huikeita. Itsellä tuli nyt 400 km kurvailtua vkl:na. 80-100 rajoituksella mentiin suurimmaksi osaksi ja keskikulutus oli 6,1. Olen joillain ajamillani pätkillä n. 90km/h nopeudella päässyt 5,8 arvoon, mutta ei kyllä tuon alemmaksi. Ehkä itsellä on sitten vaan raskas kaasujalka :)

Niin ja nyt olis yksi rocco myynnissä kivalla rekkarilla: http://www.nettiauto.com/volkswagen/scirocco/4321091

Voi muuten olla, että perusajoni on tietämättäni erittäin rauhallista. Lähdettiin kerran kaverin kanssa treffipaikalta peräkkäin(hänellä Volvo turbolla) sanoi minun lähteneen valoista aika hitaasti. Moottoripyöräni Honda CBR 600 RR 2010 viime kesän keskikulutus ( 9000 km) 3,92. Muilla vie 6-7 litraa. Alkuperäinen takarengas kesti 17200 km ja edellisellä -07 kyykyllä 18 800. Kai se ajo on niin kuin Valentino Rossilla jouheaa mutta joutuisaa. ;)

skriko

Lainaus käyttäjältä: re2 - 09.10.11 - klo:22:22
^^ Tuossa myynnissä olevassa roccossa mainitaan lisävarusteina löytyvän mm. pysäköintitutka ja -kamera. Kuitenkin konsolissa kuvan perusteella nököttää RCD-310, joten mistäköhän sitä kamerakuvaa oikein silmäillään? Monokromaattisena pikselimössönä tuosta radion ruudultako? ;)

Ja kieltämättä nuo skrikon kulutuslukemat hämmästyttävät itse kutakin. Itselläni pitkäaikaisotanta kertoo lukemiksi tätä nykyä 7,3 l/100km ja arkiajossa en koskaan pääse alle seiskan. Olethan skriko tarkistanut tankilla käydessäsi noiden lukemien paikkansa pitävyyden?

E: Ja öljystä vielä sen verran, että Mobilia tuntuvat Oulunkin merkkihuollossa VW:n LL-ohjelmissa suosivan.

Aina on tullut tarkistettua. 10.9.2010-31.12.2010 keskikulutus ajotietokoneen mukaan 6,17 ja oman laskun mukaan ( tankatessa trippi nollille(aina) ja uudestaan tankatessa tankattumäärä/ajetut kilomeritX100) 6,19. 1.1.2011-nyt vastaavat lukemat 5,98 ja 5,96. Pienin kulutus per tankki 47 litraa/823,2 km = 5,71, suurin 6,4

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: skriko - 09.10.11 - klo:22:19
Sama öljy mullakin nyt. Ootko RoccoScientist huomannut, että bensankulutus kulutus olisi noussut?

En ole pistänyt merkille. En tosin pientä kasvua varmaan huomaisikaa, sillä viime vuoteen nähden on kulutus lisääntynyt muutenkin maantieajelun vähennyttyä.

skriko

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 09.10.11 - klo:23:13
En ole pistänyt merkille. En tosin pientä kasvua varmaan huomaisikaa, sillä viime vuoteen nähden on kulutus lisääntynyt muutenkin maantieajelun vähennyttyä.

Ok. Täytyy seurailla.

TuplaVW

Lainaus käyttäjältä: proV1 - 09.10.11 - klo:20:35
Kyllä vaan. Ainakin Hämeenlinnassa tuo Top Driving on toiminut eli alkukilometrit lienee siellä tahkottuja.
"Vähän käytetty"  ;D
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

HJP

Autokouluhistoriaa ja jälkiasennettua parkkitutkaa lukuunottamatta tuo Scirocco olisi ihan hyvä vaihtoehto tuommoista etsivälle, käytettyjen Sciroccojen hinnat alkavat pikkuhiljaa järkeytyä...

Mikko

Pitääkö vielä se ensi sunnuntain (16.10.) pääkaupunkiseutu-miitti?

Paikka taisi olla ABC Nihtisilta ja aika klo 17, ellei jollakin ole jotain parempaa ehdottaa. :)

RoccoScientist

Minun osaltani tuolla mennään, jollei muita toiveita tule. =)

pahasutta

Jaa, oon taas näemmä melkosen myöhässä heräämässä miittiin. ::) Huomiseksi on kivasti jo ohjelmaa, mutta jos saan hommat hoidettua ja raon päivään niin tulen paikalle.

snoogie

Snoogie on vielä baarissa, auto kaverilla, toivottavasti ehtii hakea huomenna ennen miittiä :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy