Webastojen erot

Aloittaja 06Passat, 01.02.21 - klo:09:20

« edellinen - seuraava »

06Passat

Käykö diesel-ja bensawebastot keskenään ristiin.?

o.b.


06Passat

Mitä pitää vaihtaa?

o.b.

Elektroniikkaosa ja palopesä.

06Passat

Poltin siis on sama?
Mä tarvin nimittäin polttimen ja paloilmapuhaltimen uuden tai ehjän.
Muuten osat siis käy yksiin.

o.b.

Bensa ja diesel-versioissa on samaa vain kuoret ml. lämmönvaihdin. No lämpötila-anturit on samoja myös. Puhaltimen moottoritkin käy ristiin.

Lisäksi TT-V dieselistä on kahta eri versiota. Uudemmassa versiossa on takaiskuventtiili ja polttoaineen esilämmitys.

Vekkula

Eikös vanhemmissa vehkeissä ole ollut molemmille aineille käyviä lämppäreitä?
Ainakin Audifinns foorumilla on mainittu että jossain vanhassa laitteessa olisi ollut merkintä "brennstoff B und D".
”Niin siis en ole mikään trollailija vaan yksi tämän palstan asiallisimmista ja arvostetuimmista kirjoittajista.”

jabajee

Lainaus käyttäjältä: o.b. - 01.02.21 - klo:14:17

Lisäksi TT-V dieselistä on kahta eri versiota. Uudemmassa versiossa on takaiskuventtiili ja polttoaineen esilämmitys.

Eikös niitä ole kolmea eri versiota? Esilämmityksellä, ilman esilämmitystä ja solenoidiventtiilillä varustettuna.

o.b.

En ole törmännyt kuin kahteen eri versioon. Vanhemmassa menee vaan putki suuttimelle ja uudemmassa on takaisku ja esilämmitys. Annostelijapumppu on sitten myös erilainen noissa.

jabajee

Lainaus käyttäjältä: o.b. - 01.02.21 - klo:15:12
En ole törmännyt kuin kahteen eri versioon. Vanhemmassa menee vaan putki suuttimelle ja uudemmassa on takaisku ja esilämmitys. Annostelijapumppu on sitten myös erilainen noissa.

Manuaalista ymmärtäisin, että on kolmea erilaista. Tuli itsellekin joskus tilattua vääränlainen, mutta sain rakennettua vanhaa ja uutta yhdistelemällä toimivan palopesän.



o.b.

Suattaapi olla, että niitä on kolmea eri sorttia, mutta volkkarissa olen törmännyt vain kahteen versioon. Pääosin olen kyllä paloitellut lisälämmittimiä. Varaosanumerot kyllä löytyy kolmelle eri palopesälle. 1K0261433C -> 15.03.2006, 1K0261433D 16.03.2006 -> seisontalämmitin ja 1K0261433E 16.03.2006 -> lisälämmitin.

08.11.2010 lämmitin vaihtui VEVO:ksi.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy