Skodan myyntimäärät maailmalla

Aloittaja imoth, 19.03.11 - klo:02:30

« edellinen - seuraava »

ATM

Vähemmän huvittavaa ja suorastaan säälittävää että hymy syntyy vasta kun vääntää tonnin paskaa  ;D

Rinkulakeula

Lainaus käyttäjältä: ATM - 05.01.12 - klo:21:24
Vähemmän huvittavaa ja suorastaan säälittävää että hymy syntyy vasta kun vääntää tonnin paskaa  ;D

Ei näitä tatte ottaa vakavasti... on sua kuiteskin hymyilyttänyt  :)
Rinkulakeula vaihtui munuaiskeulaksi

automaattori

Toinen hihihtelee itsekseen ja toinen meinaa haleta nauruun sohvallaan. Sitten on vielä se kolmas. Ylläpidon on pakko tehdä jotain, kerran jo lähdin täältä noiden takia, toista kertaa en lähde. Ovatko he yksi trolli, vai useampia sillä ei ole väliä. Pahinta ettei foorumilla kiinnosta enää muu kuin noiden kuittailut.
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

chr

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 05.01.12 - klo:21:14
Niitä trollaajia on sitten myös skodistien keskuudessa.

Niin, tasapuolisuuden nimissä minä olen kyllä ollut melko varma, että se yksi auto-jotain on ihan aito trolli myös. Sen verran huvittavia ovat jutut.

Rinkulakeula

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 05.01.12 - klo:21:32
Toinen hihihtelee itsekseen ja toinen meinaa haleta nauruun sohvallaan. Sitten on vielä se kolmas. Ylläpidon on pakko tehdä jotain, kerran jo lähdin täältä noiden takia, toista kertaa en lähde. Ovatko he yksi trolli, vai useampia sillä ei ole väliä. Pahinta ettei foorumilla kiinnosta enää muu kuin noiden kuittailut.

Ootkos Automaattori ihan varma, että me emme ole sama trolli? Vuorotellen kehutaan ja haukutaan Skodaa... jos sulla ja mulla onkin yhteinen skitsofrenia?
Rinkulakeula vaihtui munuaiskeulaksi

tn62634

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 05.01.12 - klo:21:32
Ylläpidon on pakko tehdä jotain, kerran jo lähdin täältä noiden takia, toista kertaa en lähde. Ovatko he yksi trolli, vai useampia sillä ei ole väliä. Pahinta ettei foorumilla kiinnosta enää muu kuin noiden kuittailut.

Mielestäni pikku kiistely antaa myös ihan suolaa foorumille. Kyllä asioista pitää voida keskustella. Harvempi täällä kai haudanvakavasti Skodaa mollaakaan.

Ennemminkin pitäisi keskittyä henkilökohtaisuuksien karsintaan, tosin itse en kyllä loukkaannu Mersuni nimittelystä. Nämä samat tyypit sitäkin tekevät.

Miksi sitä miltään nettifoorumilta lähtisi, jos joku pitää Skodaa esim. itäautona? Harvempi töistäkään irtisanoutuisi, jos kahvipöytäkeskusteluissa kaikki eivät yhtyisikään ylistysvirsiin.

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Rinkulakeula - 05.01.12 - klo:21:42
Ootkos Automaattori ihan varma, että me emme ole sama trolli? Vuorotellen kehutaan ja haukutaan Skodaa... jos sulla ja mulla onkin yhteinen skitsofrenia?
Ei vi*tu, reps  ;D ;D Nään varmaan painajaisii ens yönä...

nemos

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 05.01.12 - klo:21:38
Täällähän alkaa olemaan meno kuin suoli24:ssä. Mikä ihme siinä on, että Skodasta julkaistavat positiiviset uutiset saavat aina aikaan näin paljon pelkkää pa**apuhetta?

Tämän tasoinen keskustelu ihan oikeasti tuhoaa asiallisen keskustelupalstan. Näiden häiriköiden lisäksi rasittaa muutama tyyppi, jotka päivästä toiseen jankkaavat omaa mielipidettään eivätkä ota onkeensa muiden asiallisista perusteluista vastakkaisen mielipiteen oikeutukselle. Esim. eräs, joka vetää jokaiseen keskusteluun mielipiteensä että 19" pyörät ovat ehdoton minimi eikä dieseleillä eikä automaateilla ole mitään olemassaolon oikeutusta.
Volvo XC60 T8 Inscription

pokkus

Eiköhän tämän keskustelun anti ollut taas tässä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy