Konepellin avausvipu

Aloittaja Altmies, 18.12.20 - klo:10:50

« edellinen - seuraava »

Altmies

Joo elikkäs konepellin avausvipu mikä tulee maskista ulos hajosi. Uusi osa on jo tilauksessa, mutta saako tuon konepellin kuitenkin kiinni laitettua mitenkään ilman tota. Varmaan joku nippuside ainakin pitämään sitä metallista lukitusklipsiä paikallaan ettei se lähde ajossa pois?

Jultsu

Konepellin saa tottakai kiinni ilman sitä muovista avausvipua, mutta sen lukitusha'an avaaminen ilman vipua voi olla vähän vaikeaa. Pitkäkärkisillä pihdeillä pitäisi saada kiinni siitä nysästä ja sitten vedettyä sen lukituksen auki.

Siihen voi väliaikaisesti viritellä vaikka jekkulangalla pienen nysän josta saa tartuttua kiinni.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Altmies

Joo sain suhteellisen helposti sitä lukitushakaa käännettyä yli sen konepellin u-muotoisen tapin ja täten avattua konepellin, mutta lähinnä tarkoitan, että tippuukohan tuo vivun paikallaan olemisen varmistava metalliklipsi ajossa, se olisi hieman sen itse vivun lukitustapin edessä

Jultsu

ei se kyllä lähde mihinkään kävelemään, mutta eipä sitä myöskään ole tarvinnut, itse olen jättänyt sen lerpattamaan vaan siihen päälle kun noita muovivipuja saa vaihdella melkein joka kerta puskuria irroitettaessa muutenkin.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy