Skoda Octavia -08 TDI DSG farkku

Aloittaja isopahasusi, 13.03.11 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

RSOCUstin

Jaa ne oli 18" no johan, niitä ei kyllä paljoa ole liikenteessä näkynyt. Pojot sille.

MVA

Lainaus käyttäjältä: isopahasusi - 19.07.11 - klo:20:38
En vaihtanu, kun toinen olikin vain löysällä, vaikka useampaan otteeseen kiristelin. Oli vissiin kanittanut jotenkin asennettaessa, että tuntui niin kireeltä. Ei oo kolissu sen jälkeen.

Joo noi on ehdottomasti hienot vanteet, vielä kun satuin löytään sopuhintaan noi harvinaisemmat 18" :P
18" Zenithit? Hienot ovat, ehkä tuollaiset pitäisi hankkia omaankin pirssiin kuin 18" Neptunet.

isopahasusi

Lainaus käyttäjältä: MVA - 20.07.11 - klo:11:09
18" Zenithit? Hienot ovat, ehkä tuollaiset pitäisi hankkia omaankin pirssiin kuin 18" Neptunet.
Makuasioita, omaan silmaan Zenithit ovat paremman näköiset. Tuntuu vaan olevan kiven alla nuo 18" alkuperäisvanteet, mutta kyllä niitä välillä löytyy. Uudet suvikumit tilattu, ja nyt odotellaan saapumista.
Skoda Octavia Combi 2013 | HB 2005

RSOCUstin

Vastaavanlainen näytäis oleva itiksen Tojotalla myynnissä, 88tkm mittarissa.
Mites Skoda on pelaillut muuten?
Taitaa tuolla Tuomarilassa majailla kun yhellä parkkiksela oon auton parikertaa pongailla.

isopahasusi

Lainaus käyttäjältä: RSOCUstin - 29.04.12 - klo:17:00
Vastaavanlainen näytäis oleva itiksen Tojotalla myynnissä, 88tkm mittarissa.
Mites Skoda on pelaillut muuten?
Taitaa tuolla Tuomarilassa majailla kun yhellä parkkiksela oon auton parikertaa pongailla.
Skoda on pelaillu ihan hyvin, mitä nyt kerran hinattu korjaamolle, virtareleen hajottua kesken ajon ;) Turbo yliahtaa jostain syystä, en tiedä missä vika on. Ihmettelen jos turbo olis niin karstainen 108tkm ajettu ja kenkään on kyllä saanut  ;D Ei majaile Tuomarilassa, mutta pari kertaa olen törmännyt itsekin lähes samanlaiseen Skodaan Espoossa.
Skoda Octavia Combi 2013 | HB 2005

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy