Octavia lV uuden auton ongelmia

Aloittaja Atsii, 30.10.20 - klo:20:36

« edellinen - seuraava »

tigeli

#420
Lainaus käyttäjältä: pikatsu - 18.02.21 - klo:19:16
Asensin tänään mySkoda aplikaation ja tein tarvittavat aktivoinnim auton päässä. Webasto lähti ainakin 1. kerralla ihan hyvin sovellutuksella käyntiin. En itse kyllä missään huomannut mitään maapallo kuvioita, joista käyttäjät täällä on yhteyksiä stekannut.

Itse alkuviikosta testailin erästä Pythonille tehtyä Skodaconnect-kirjastoa ja kun autolta kysyi statusta parin minuutin välein niin myös käskyt menivät läpi MySkodasta. Tänään en tuota ole ajanut ja kaikki käskyt ovat toimineet kerrasta ja samaa havaintoa myös Superb IV-ketjussa.

Se maapallo on auton infortainmentin alareunassa keskellä, harmaana = ei yhteytttä Skoda Connect-palveluihin ja valkoisena = yhteys ok Skoda Connect-palveluihin.

Ainiin, on eilisestä saakka maapallo pysynyt kokoajan valkoisena eli mahdollisesti joku on korjannut jotain jossain. Toivottavasti.

prinne

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 18.02.21 - klo:20:55
Oletko päässyt kokeilemaan vesisateessa missä ajourissa on vettä?

Eli oletan että järkyttävä kaistavahdin toiminta liittyy siihen että haluat esim. sateella ajaa urien vieressä, eli lähellä reunaviivaa ja kaistavahti ei tykkää siitä. Siltikin kaistavahti toimii kuten sen pitääkin toimia. Vai miten ajattelit että sen tällaisessa tilanteessa kuuluisi toimia? Unohdetaan nyt se pois kytkentä.

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 18.02.21 - klo:21:10
Joka käynnistyskerta pitää erikseen ruksia pois päältä! Täyttä idiotismiä, jos et halua jotain avustinta käyttää, joka haittaa ajoa.

Oletan jälleen että ajotyylisi on sellainen että ajat lähellä reuna/keskiviivaa, pois urista. Satoi tai paistoi. Ja tästä syystä kaistavahti tönii kokoajan ajamaan keskemmällä? Tässäkin tapauksessa toimii kuten kuuluukin toimia. Eiköhän kaistavahdin ajatus nyt ole että et vahingossa aja metsähallituksen puolelle tai vastaantulevien kaistalle. Syitä miksi niin voisi tapahtua on monta. Varmaan 99,9% ajosta on sellaista että kaistavahtia ei tarvi. Mutta sitten kun se vahinko tapahtuu, niin voi pelastaa sinun tai jonkun muun hengen. Oletko eri mieltä?

Se että jos se ei lähde kokonaan pois päältä, niin siinä olen kyllä samaa mieltä. Pois päältä on pois päältä, tai kuuluisi olla.
Skoda Enyaq iV 80 -23, VW eGolf -18
ex-vag: Skoda Octavia IV 1.5TSI LE combi -20, VW Passat Variant 3C 1.8TSI -10, Skoda Octavia III FL 1.4TSI 2017 Combi, Audi S6 C5, Octavia III LB 1.4TSI Elegance, Audi A4 B6 1.8Tq, Octavia II Combi 1.4TSI, Passat 3B 2.8V6, Audi A3 3.2q, VW Golf V Variant 1.4TSI (140hv), VW Passat 3B 1.8T Variant, VW Golf III VR6

KKN

Kaistavahtien ja muiden turvallisuusjuttujen poiskytkentä on vaan nykyautojen vitsaus. Ne pitää vaan olla päällä joka käynnistyksen jälkeen, että täyttää määrätyt turvallisuusnormit. Sama juttu nämä start&stop ja eri ajotilat, jotka aina on palaa oletusasetuksiin käynnistyksessä, jotta auto täyttää tietyt päästödirektiivit.
Octavia Combi 1.5 Style Launch Edition

Needleman

Omastakin mielestä kaistavahti jopa vaarantava avustin. Muutaman kerran avustin luullut lunta valkoiseksi viivaksi ja tempaissut rattia. En käsitä, miksi tälläiset huonoissa olosuhteissa vaaratilanteita aiheuttavat avustimet ovat uusissa autoissa pakollisia

Entäpä penkinlämmittimet. Jos mietin omaa käyttöä, niin tarvitsisin fyysiset nappulat penkinlämmittimelle ja webastolle. Eipä oo tulla paineltua ajoprofiilin valintaa tai muitakaan ”pikavalintanäppäimiä”. Nyt kun tulet autoon, niin otat haskat pois, odottelet että järjestelmä käynnistyy ja painat kaksi kertaa ennen kuin lämmitin päällä. Vois kuvitella, että penkinlämmittimen saisi päälle hanskat kädessä.

Positiivista on se, että plim ääniä ei ole kuulunut huollossa tehdyn päivityksen jälkeen.

Stig

Lainaus käyttäjältä: Needleman - 19.02.21 - klo:21:17
Entäpä penkinlämmittimet. Jos mietin omaa käyttöä, niin tarvitsisin fyysiset nappulat penkinlämmittimelle ja webastolle. Eipä oo tulla paineltua ajoprofiilin valintaa tai muitakaan ”pikavalintanäppäimiä”. Nyt kun tulet autoon, niin otat haskat pois, odottelet että järjestelmä käynnistyy ja painat kaksi kertaa ennen kuin lämmitin päällä. Vois kuvitella, että penkinlämmittimen saisi päälle hanskat kädessä.

Samaa mieltä, että näille oletettavasti hanskat kädessä käytettäville toiminnoille olisi suonut mekaaniset nappulat. Toisaalta, on ilmastoinnin valikkoon tehty tätä silmälläpitäen ominaisuus, jossa kylmän auton käynnistyessä kytkeytyy automaattisesti päälle ratin ja penkin lämmitykset halutulla voimakkuudella. Oletko kokeillut?

Ksalmi

Olen kokeillut toimintaa mutta niistä ei mikään muu mene päälle automaattisesti kuin ratin lämmitys. Penkkien,tuulilasin ja lisälämmittimen automaattinen kytkeytyminen ei mene päälle. Huollossa tätä on jo kertaalleen yritetty korjata ilman tulosta.

Needleman

Lainaus käyttäjältä: Stig - 19.02.21 - klo:21:25
Samaa mieltä, että näille oletettavasti hanskat kädessä käytettäville toiminnoille olisi suonut mekaaniset nappulat. Toisaalta, on ilmastoinnin valikkoon tehty tätä silmälläpitäen ominaisuus, jossa kylmän auton käynnistyessä kytkeytyy automaattisesti päälle ratin ja penkin lämmitykset halutulla voimakkuudella. Oletko kokeillut?

Kiitti vinkistä. Pitää tutkia josko mulla toimis.

Stig

Lainaus käyttäjältä: Ksalmi - 19.02.21 - klo:22:25
Olen kokeillut toimintaa mutta niistä ei mikään muu mene päälle automaattisesti kuin ratin lämmitys. Penkkien,tuulilasin ja lisälämmittimen automaattinen kytkeytyminen ei mene päälle. Huollossa tätä on jo kertaalleen yritetty korjata ilman tulosta.

Joo sama itsellä. Muistelen että ihan alkuun toimi. Sitten kun säädin penkinlämmitystä startista pienemmälle, ei enää lähtenyt päälle. Ratin lämmitys kytkeytyy päälle automaattisesti.

marse

Lainaus käyttäjältä: Stig - 19.02.21 - klo:21:25
Samaa mieltä, että näille oletettavasti hanskat kädessä käytettäville toiminnoille olisi suonut mekaaniset nappulat. Toisaalta, on ilmastoinnin valikkoon tehty tätä silmälläpitäen ominaisuus, jossa kylmän auton käynnistyessä kytkeytyy automaattisesti päälle ratin ja penkin lämmitykset halutulla voimakkuudella. Oletko kokeillut?

Jos autoa käyttää englannin kielellä niin ilmeisesti osaisi puheellakin ohjata penkinlämmittimet ja ratinlämmittimet päälle, itse ajattelin pitää auton tämän vuoksi alkuun  englannin kielellä, kunhan se saapuu.

Vastaavasti itsellä kotona hoituu laitteiden ja valaistuksien ohjaukset eri järjetelmien välillä Amazonin Alexan / echo dottien kautta englannin kielellä, joten en koe tätä ongelmaksi. Plussana alakoulu ikäiset lapsetkin tykkäävät jutella näille järjestelmille englanniksi.

Budejovitz

Lainaus käyttäjältä: Atsii - 17.02.21 - klo:12:51
Suomeen tuotavia Skoda Octavioita valmistetaan ilmeisesti vain maanantaisin  ;D

Jos joltain löytyy 2020-2021 Skoda Octavia jossa ei ole ilmennyt mitään huomautettavaa voisi tänne ilmoittaa.
Epäilen, että suomesta ei löydy yhtäkään kappaletta jossa ei olisi mitään vikaa >:(

Luulen että olet oikeassa. Mutta jotkut niistä on vioista pieniä ja toisinaan esiintyviä jolloin niiden kanssa voi elää (ehkä). Mutta kun MySkodalla ei saa webastoa päälle, ajastus ei toimi ja kauko-ohjain ei yllä niin se on ISO vika. Erityisesti on vituttanut nyt tammi-helmikuussa kun on kerrankin pakkasia.

ToyotastaSkodaan

Lainaus käyttäjältä: ak72 - 17.02.21 - klo:20:16
Nyt puhutaan sentään autosta eikä tojotasta. Tojotan tekniikka on niin yksinkertaista ettei niihin voi kertakaikkiaan tulla vikoja. Sillä maineella ne ratsastaa. Nämä uudet hypriditojotat on sitten luku erikseen, pakoputkesta tulee talvella koko ajan savu ja sähköllä mennään se 3 minuuttia 😂 Mutta tuulipukukansa päättää millä ajaa 😝🤭😋

Onhan sitä nyky Toyotoissakin aikamoinen määrä kaikenlaista roinaa ja elektroniikkaa sisällä. Savumerkeistä olen ihan samaa mieltä. Ei se "itselataava" järin paljon talvella auta. Kesä on sitten toinen juttu. Tuskin Camryn kokoisella normiautolla ajelee 3.5-4.5 litran kulutuksilla kaupungissa... Maantiellähän kaikki bensa-autot vie suurinpiirtein sen +-5 litraa.

Se että autossa on paljon tekniikkaa ... ja vikoja, ei kyllä ole meriitti sekään  ;D.

Mutta palataan asiaan kunhan saa oman Skodillakin alle.
Kohta vaihdetaan merkkiä ...

prinne

Noin 840km ajo tänään. Keli oli hyvä, ei mikään avustin valittanut mistään. All good...

Lane assistista. Otin pois päältä, ei reagoinut mihinkään viivoihin tai lumivalleihin. Eli kyllä se mun mielestä pois lähtee ihan kokonaan. Kun se oli päällä, niin eipä tehnyt mitään peliliikkeitä. Ei kyllä näkynyt reunaviivojakaan.

Ainoa "vika" oli kun loppumatkasta kävin tankkaamassa ja palasin takaisin autoon, niin digitaalimittariston navi näyttö ei näyttäny enää sitä reittiviivaa pitkin tietä. Infotainmentissa näkyi. Muuten kaikki tiedot/opastukset oli kohdallaan.

2+2 kyydissä, takaluukku täynnä tavaraa, suksiboksi katolla. ACC päällä about kokomatkan. Kulutus maltillinen 5.1
Skoda Enyaq iV 80 -23, VW eGolf -18
ex-vag: Skoda Octavia IV 1.5TSI LE combi -20, VW Passat Variant 3C 1.8TSI -10, Skoda Octavia III FL 1.4TSI 2017 Combi, Audi S6 C5, Octavia III LB 1.4TSI Elegance, Audi A4 B6 1.8Tq, Octavia II Combi 1.4TSI, Passat 3B 2.8V6, Audi A3 3.2q, VW Golf V Variant 1.4TSI (140hv), VW Passat 3B 1.8T Variant, VW Golf III VR6

HAL9000

Lainaus käyttäjältä: marse - 20.02.21 - klo:12:35
Jos autoa käyttää englannin kielellä niin ilmeisesti osaisi puheellakin ohjata penkinlämmittimet ja ratinlämmittimet päälle, itse ajattelin pitää auton tämän vuoksi alkuun  englannin kielellä, kunhan se saapuu.

Vastaavasti itsellä kotona hoituu laitteiden ja valaistuksien ohjaukset eri järjetelmien välillä Amazonin Alexan / echo dottien kautta englannin kielellä, joten en koe tätä ongelmaksi. Plussana alakoulu ikäiset lapsetkin tykkäävät jutella näille järjestelmille englanniksi.

Tätä käytin oman Golfin kanssa ihan alkutaipaleella. Englannin kielellä tosiaan tuo äänikomentojen määrä ihan toista luokkaa.

Ongelmaksi saattaa muodostua tuo MySkoda sovellus. Sama softa (luulisin), We Connect lakkasi tyystin toimimasta kun auton kieli oli jotain muuta kuin appsin asennuksen aikana. Ehkä jos sen asentaisi uudestaan niin että kielenä autossa jo on englanti...? Kun vaihdoin kielen takaisin suomeksi, niin kännykkäsovellus alkoi toimimaan, tai noh, toimimaan ja toimimaan. Ihan samat ongelmat kuin MySkodassakin.
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

octaani

Lainaus käyttäjältä: Ksalmi - 19.02.21 - klo:22:25
Olen kokeillut toimintaa mutta niistä ei mikään muu mene päälle automaattisesti kuin ratin lämmitys. Penkkien,tuulilasin ja lisälämmittimen automaattinen kytkeytyminen ei mene päälle. Huollossa tätä on jo kertaalleen yritetty korjata ilman tulosta.

Tulipa mieleen, että kannattaa varmistaa, että on samalla käyttäjällä kirjautunut sisään jolle asetukset on tehty. Ilmeisesti asetukset on käyttäjäkohtaisia? Itse olen ihmetellyt, että ihan kuin lisälämmitin kävisi automaattisesti vaikka olen sen ottanut pois päältä. Tässä yksi kerta, kun ei taas ilmeisesti yhteysongelmien vuoksi oma käyttäjä kirjautunut sisään ja katsoin asetuksia, niissä olikin automaattinen lisälämmitin päällä, vaikka voisin vannoa että olin sen omalla käyttäjällä ottanut pois päältä. Epäilen siis että "vieras" käyttäjällä oli automaattilämmitys päällä ja omalla ei. Seurauksena toisinaan lisälämmitin kävi automaattisesti ja toisinaan ei. Tästä ei kuitenkaan vielä ole täyttä varmuutta itselleä, mutta kannattaa tsekata. Ja mielellään otetaan vastaan varmistus, jos muilla samanlaisia kokemuksia.

pikatsu

Lainaus käyttäjältä: octaani - 21.02.21 - klo:13:18
Tulipa mieleen, että kannattaa varmistaa, että on samalla käyttäjällä kirjautunut sisään jolle asetukset on tehty. Ilmeisesti asetukset on käyttäjäkohtaisia? Itse olen ihmetellyt, että ihan kuin lisälämmitin kävisi automaattisesti vaikka olen sen ottanut pois päältä. Tässä yksi kerta, kun ei taas ilmeisesti yhteysongelmien vuoksi oma käyttäjä kirjautunut sisään ja katsoin asetuksia, niissä olikin automaattinen lisälämmitin päällä, vaikka voisin vannoa että olin sen omalla käyttäjällä ottanut pois päältä. Epäilen siis että "vieras" käyttäjällä oli automaattilämmitys päällä ja omalla ei. Seurauksena toisinaan lisälämmitin kävi automaattisesti ja toisinaan ei. Tästä ei kuitenkaan vielä ole täyttä varmuutta itselleä, mutta kannattaa tsekata. Ja mielellään otetaan vastaan varmistus, jos muilla samanlaisia kokemuksia.
Itse pääkäyttäjänä  kirjautuneena, niin kaikki yllämainitut lämmitykset toimii. Auto saatu keskiviikkona.

pikatsu

Nyt kun pääkaupunki seudulla iltapäivällä  satoi alijäähtynyttä vetta, niin mitkään avustusjärjestelmät +ACC ei toimi enää. Tuulilasin kamerat ovat kyllä ihan puhtaat. Onkohan keulassa tutkia vai pitäskö  viedä vaan johonkin parkkihalliin sulamaan. Lunta ei ole kyllä missään häiritsemässä.

geezer

Lainaus käyttäjältä: pikatsu - 21.02.21 - klo:21:36
Nyt kun pääkaupunki seudulla iltapäivällä  satoi alijäähtynyttä vetta, niin mitkään avustusjärjestelmät +ACC ei toimi enää. Tuulilasin kamerat ovat kyllä ihan puhtaat. Onkohan keulassa tutkia vai pitäskö  viedä vaan johonkin parkkihalliin sulamaan. Lunta ei ole kyllä missään häiritsemässä.

Tutka(t?) on siinä keulassa ylhäällä keskellä, siinä tasaisessa kohtaa "ritilää". Ja itselläkin on jää siinä kohtaa sekoittanut avustimet.

tigeli

Lainaus käyttäjältä: pikatsu - 21.02.21 - klo:21:36
Nyt kun pääkaupunki seudulla iltapäivällä  satoi alijäähtynyttä vetta, niin mitkään avustusjärjestelmät +ACC ei toimi enää. Tuulilasin kamerat ovat kyllä ihan puhtaat. Onkohan keulassa tutkia vai pitäskö  viedä vaan johonkin parkkihalliin sulamaan. Lunta ei ole kyllä missään häiritsemässä.

Onhan siinä keulassa Skoda-logon alapuolella tutka. Itsellä ei toiminut enää 50km ajon jälkeen, mutta kun hetkeksi pysähdyin ja moottori sulatteli keulaa niin taas alkoi toimimaan. Sellainen reipas 5mm tuota jäätä konepellillä.. ;)




pikatsu

Thanks. Luulen, että huomenna vähän pitempi kauppareissu ja laittaa lämpimään parkkihalliin sulamaan.

pva86

Kun on oikein auto lumessa, niin taitaa olla ongelmia luvassa. Huomasin että etuovien etu-alakulmaan pääsee kertymään jäätä ja kun avaa ovea tarpeeksi, kuuluu kova paukahdus, kun ovella ei ole tarpeeksi tilaa aueta.

Lisäksi kun auto ehti hieman sulaa, alkoi katossa olevan mustan paneelin (jossa valot ja huolto ym. napit) välistä valua vettä. Auto yritti kertaalleen myös soitella huoltoon ilman painikkeen painamista, joten vesi kai aiheutti ongelmia siellä.
Audi A4 2.0TDI Quattro 2018

Ex. Skoda Octavia 1.5 TSI LE Style 2020
Ex. Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 DSG 4x4 BusinessLine
Ex. Skoda Octavia 1.0 TSI Style -18
ex. VW Passat 1.9 TDI -03
ex. Skoda Octavia 1.4 TSI -13
ex. Audi A4 1.6 -04
ex. Seat Altea 1.6 -04
ex. Skoda Octavia 1.9 TDI -04
ex. Audi A4 1.6 -97
ex. Seat Toledo TDI -04
ex. VW Polo SDI -00
ex. Seat Toledo TDI -99

Erkka

Siis, vuotaako auton katosta vettä sisätilaan? Ohhoh  :(
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

pva86

Ei sitä nyt valtavan paljon tullut. En tiedä mistä se vesi/jää on sinne päässyt kun ei ole lasikattoa tai muutakaan. Täytyy seurata tapahtuuko uusiksi. Ei jaksaisi taas mennä huoltoon.
Audi A4 2.0TDI Quattro 2018

Ex. Skoda Octavia 1.5 TSI LE Style 2020
Ex. Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 DSG 4x4 BusinessLine
Ex. Skoda Octavia 1.0 TSI Style -18
ex. VW Passat 1.9 TDI -03
ex. Skoda Octavia 1.4 TSI -13
ex. Audi A4 1.6 -04
ex. Seat Altea 1.6 -04
ex. Skoda Octavia 1.9 TDI -04
ex. Audi A4 1.6 -97
ex. Seat Toledo TDI -04
ex. VW Polo SDI -00
ex. Seat Toledo TDI -99

Jasca

Lainaus käyttäjältä: pva86 - 22.02.21 - klo:08:37
Kun on oikein auto lumessa, niin taitaa olla ongelmia luvassa. Huomasin että etuovien etu-alakulmaan pääsee kertymään jäätä ja kun avaa ovea tarpeeksi, kuuluu kova paukahdus, kun ovella ei ole tarpeeksi tilaa aueta.
Tuo ongelmahan oli ainakin VI-koppaisissa Golfeissa. Omaani vaihdettiin molemmat etuovet takuuna. Eihän niistä virheistä oppia kannata..?  ::) Toki eri merkki, mutta sama konserni.
Cupra Ateca DSG 4Drive MY19
Ex: Seat Leon ST Cupra 300 DSG 4Drive MY17
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI R-Line MY15
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline MY12
Ex: Skoda Octavia Combi 1.6 FSI Elegance MY08

Erkka

Lainaus käyttäjältä: pva86 - 22.02.21 - klo:08:52
Ei sitä nyt valtavan paljon tullut. En tiedä mistä se vesi/jää on sinne päässyt kun ei ole lasikattoa tai muutakaan. Täytyy seurata tapahtuuko uusiksi. Ei jaksaisi taas mennä huoltoon.

Vie ihmeessä auto takuukorjaukseen, jotta ei vika äityisi kovin pahaksi. Tuulilasin tiiviste ilmeisesti vuotokohta? Katossa on sähkölaitteita, jotka voi mennä oikosulkuun, jos ei vikaa korjata ajoissa,
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Foxit

Lainaus käyttäjältä: pva86 - 22.02.21 - klo:08:37
Kun on oikein auto lumessa, niin taitaa olla ongelmia luvassa. Huomasin että etuovien etu-alakulmaan pääsee kertymään jäätä ja kun avaa ovea tarpeeksi, kuuluu kova paukahdus, kun ovella ei ole tarpeeksi tilaa aueta.

Lisäksi kun auto ehti hieman sulaa, alkoi katossa olevan mustan paneelin (jossa valot ja huolto ym. napit) välistä valua vettä. Auto yritti kertaalleen myös soitella huoltoon ilman painikkeen painamista, joten vesi kai aiheutti ongelmia siellä.
Tarkoitat jotain tämän tyylistä josta Kuuki oli laittanut kuvia Seat Leonin tapauksessa? Tässä linkkiä: https://www.vagarena.fi/index.php?topic=46983.570
Toyota Prius+ (2020) Business
ex: Toyota Prius (2016) Active, Lexus CT 200h (2011) Comfort, Toyota Auris 1,8 HSD (2011) Linea Sol, Volkswagen Polo 1,2 TDI (2011) Bluemotion

Antore

Lainaus käyttäjältä: Jasca - 22.02.21 - klo:08:52
Tuo ongelmahan oli ainakin VI-koppaisissa Golfeissa. Omaani vaihdettiin molemmat etuovet takuuna. Eihän niistä virheistä oppia kannata..?  ::) Toki eri merkki, mutta sama konserni.

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=46983.msg733349#msg733349

pva86

Lainaus käyttäjältä: Foxit - 22.02.21 - klo:09:00
Tarkoitat jotain tämän tyylistä josta Kuuki oli laittanut kuvia Seat Leonin tapauksessa? Tässä linkkiä: https://www.vagarena.fi/index.php?topic=46983.570

Samalta tuo nurkka näyttää. Tosin ei nyt noin paljon ollut kertynyt ja ovi on vielä ehjä. Kannattaa tarkkailla muidenkin tuolta suunnalta.
Audi A4 2.0TDI Quattro 2018

Ex. Skoda Octavia 1.5 TSI LE Style 2020
Ex. Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 DSG 4x4 BusinessLine
Ex. Skoda Octavia 1.0 TSI Style -18
ex. VW Passat 1.9 TDI -03
ex. Skoda Octavia 1.4 TSI -13
ex. Audi A4 1.6 -04
ex. Seat Altea 1.6 -04
ex. Skoda Octavia 1.9 TDI -04
ex. Audi A4 1.6 -97
ex. Seat Toledo TDI -04
ex. VW Polo SDI -00
ex. Seat Toledo TDI -99

Foxit

Lainaus käyttäjältä: Antore - 22.02.21 - klo:09:01
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=46983.msg733349#msg733349
Antore, sinulta kun löytyy tuollainen ID.3, niin onko noin uudessa Volkswagenin mallissa osattu jo ottaa oppia tästä ovien kulmien jäätymisistä ja vääntymisistä?
Toyota Prius+ (2020) Business
ex: Toyota Prius (2016) Active, Lexus CT 200h (2011) Comfort, Toyota Auris 1,8 HSD (2011) Linea Sol, Volkswagen Polo 1,2 TDI (2011) Bluemotion

prinne

Takaluukussa pieni suunnittelukukkanen. Luukun alareuna laskeutuu puskurissa olevaan "syvennykseen" , joka kerää helposti lunta ja jäätyy. Pitää tarkemmin putsata ennen avausta kuin vanhassa.
Skoda Enyaq iV 80 -23, VW eGolf -18
ex-vag: Skoda Octavia IV 1.5TSI LE combi -20, VW Passat Variant 3C 1.8TSI -10, Skoda Octavia III FL 1.4TSI 2017 Combi, Audi S6 C5, Octavia III LB 1.4TSI Elegance, Audi A4 B6 1.8Tq, Octavia II Combi 1.4TSI, Passat 3B 2.8V6, Audi A3 3.2q, VW Golf V Variant 1.4TSI (140hv), VW Passat 3B 1.8T Variant, VW Golf III VR6

Atsii

Voisikohan puskuriin porata pari reikää josta vesi valuisi pois urasta ?
Skoda Octavia Combi 1.5TSI Style Launch Edition man. 110kW 2021
ex.VW Golf Variant Comfortline Edition 40 TSI 1.4TSI 90kW MT 2015
ex. VW Golf Variant Comfortline 1,4TSI 90kW MT  2010

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy