BOOM VW räjäytyskuvat ja tekniset piirrokset, osaluettelot

Aloittaja ErikFinn, 25.10.20 - klo:20:16

« edellinen - seuraava »

ErikFinn

Elikkä tämä varmaankin käsitelty monesti aikaisemminkin, mutta kun noobi vanhus vaan ei osaa löytää.. :/
Onko siis jostain netistä löydettävissä ilmaista helppokäyttöistä sivustoa jolta löytyisi vanhempiin Volkkareihin vinillä auton kaikki osat piirroksineen ja osayksityiskohtineen? Mistä??
Liitän tähän kaksi kuvaa havainnollistamaan mitä olen etsimässä:

M_M

http://www.catcar.info/audivw/?lang=en

Yksi esimerkki, on noita sivustoja monia joista valita.

Tosin useimpia autoja ei noista palveluista löydy alustanumerolla, vaan pitää itse tietää malli, vuosimalli, moottorin tyyppi jne ja selata oikeat tiedot.

ErikFinn

Kiitokset! Tuo on jo paljon parempi kuin mihin törmäsin aikaisemmin, vähän vaatii totuttelua mutta tämä sivusto on jo aika hyvä :)
Mistään tämmöisiltä sivuilta ei varmaankaan löydy maahantuojan hintoja osille?

Jultsu

Ei löydy, paras/lähin vaihtoehto on katsoa speed-autoteilen hausta mitä siellä lukee marmorin hintana
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

mruotz

Jos ei netistä jaksa kaivella osille hintoja niin itse laiskana olen ottanut OEM koodeja ylös nipullisen ja soittanut paikalliseen marmoriliikkeeseen, kyllä ne siellä palvelee ja hintoja antaa.
Klackern / klappern & kolbenkipper : 1J1/1J2/1J5 | VCDS apua tarjolla Päijät-Hämeessä | HEX-NET PRO

BKY x 1, BBY x 1, AZD x 2, BCB x 3

välkky

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21
Skoda Octavia TDI RS -16

ErikFinn

Kiitokset kaikille näistä vinkeista, kaikki hyviä, ja näillä pääsee jo pitkälle osto- ja hintavertailuissa!  :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy