Leonin tuotantoaikataulu

Aloittaja pasi, 07.10.20 - klo:12:11

« edellinen - seuraava »

pasi

Paikallisen sivuston mukaan Martorellissa on palattu koronaa edeltävälle tuotantotasolle 2200 autoa päivässä, mistä Leoneja ja Formentoreita 900 päivässä. Syyskuussa tehty viikonloppujakin ja samaa suunnitteilla lokakuulle.

Eli toivoa on ettei toimitukset pahasti viivästy ellei nyt sitten korona tule ja sotke.

https://www.elespanol.com/motor/coches/seat/20201006/seat-electrifica-verdad-nuevo-leon-hibrido-enchufable/526199001_0.html

Hego

Lainaus käyttäjältä: pasi - 07.10.20 - klo:12:11
Paikallisen sivuston mukaan Martorellissa on palattu koronaa edeltävälle tuotantotasolle 2200 autoa päivässä, mistä Leoneja ja Formentoreita 900 päivässä. Syyskuussa tehty viikonloppujakin ja samaa suunnitteilla lokakuulle.

Eli toivoa on ettei toimitukset pahasti viivästy ellei nyt sitten korona tule ja sotke.

https://www.elespanol.com/motor/coches/seat/20201006/seat-electrifica-verdad-nuevo-leon-hibrido-enchufable/526199001_0.html

Jep, toivoa vielä on. Tää odottaminen on kyllä syvältä.  :D
Seat León ST PHEV Xcellence

miz

Mulla on kesäkuussa tilatun st phevin toimitus vahvistettu enskuun loppupuolelle.
Nopeammassa aikataulussa kuin myyjä tai minä odotettiin.

Hego

Oman ST PHEVIN (vetokoukulla) oon tilannut Heinäkuun loppupuolella ja siitä ei ainakaan vielä toissa viikolla ollut myyjällä arviota tuotantoviikosta.
Papereissa toimitusaika arvio on Joulukuun puoliväli.
Seat León ST PHEV Xcellence

pasi

Lainaus käyttäjältä: Hego - 07.10.20 - klo:13:45
Oman ST PHEVIN (vetokoukulla) oon tilannut Heinäkuun loppupuolella ja siitä ei ainakaan vielä toissa viikolla ollut myyjällä arviota tuotantoviikosta.
Papereissa toimitusaika arvio on Joulukuun puoliväli.

Minulle myyjä kertoi että vetokoukullisten tuotanto starttaa viikolla 48. Aika optimistiselta siihen nähden kuulostaa joulukuun toimitus.

Minä tilasin syyskuussa, toimitusarvio siinä vaiheessa tammikuulle.

miz

Mulla on tosiaan pelkkä koukun esiasennus tuossa, ei itse koukkua.

Rice

Tilasi Leon ST PHEV:n heti juhannuksen jälkeen. Omassa tilauksessa tehdas vetokoukku mukana. Nyt alustava vahvistamaton tuotantoviikko on 52/2020.
Tilauksessa toimitusajaksi merkitty 01/21.
Opel Astra
Volvo V60

pasi

Lainaus käyttäjältä: Rice - 07.10.20 - klo:16:52
Tilasi Leon ST PHEV:n heti juhannuksen jälkeen. Omassa tilauksessa tehdas vetokoukku mukana. Nyt alustava vahvistamaton tuotantoviikko on 52/2020.
Tilauksessa toimitusajaksi merkitty 01/21.

Tuohon nähden oman syyskuussa tilatun arvioitu toimitus tammikuussa alkaa näyttää epätodennäköiseltä.

Epes

Lainaus käyttäjältä: Rice - 07.10.20 - klo:16:52
Tilasi Leon ST PHEV:n heti juhannuksen jälkeen. Omassa tilauksessa tehdas vetokoukku mukana. Nyt alustava vahvistamaton tuotantoviikko on 52/2020.
Tilauksessa toimitusajaksi merkitty 01/21.

Oma koukullinen ST Phev on tilattu ennen juhannusta. Alustava vahvistamaton tuotantoviikko on 48 ja myyjän mukaan se tarkoittaisi luovutusta tammikuun -21 loppupuolella.

mipefin

Itsellä lukee Oma K-autossa näin:
Alustava tuotantoviikko: 202041
Tila:   Tuotantoviikko vahvistettu

Saapa nähdä tuleeko lisätietoja näkyville tällä viikolla  :P
-21 Tesla Model 3 Long Range Dual Motor AWD 455hv
Ex: -20 Seat Leon FR 1.4 PHEV eHybrid DSG 204hv (MY21)
Ex: -19 VW Polo Highline 1.5 TSI EVO DSG 150hv
Ex: -07 Audi A3 Sportback 1.8TFSI 160hv

miz

Mulla kans tuo pelkkä vahvistettu tuotantoviikko k-auton tiedoissa.
Myyjältä sai sitten jo aikataulutetun päivämäärän maahantuonnille ja ennakon luovutukselle, jolle tule yllätyksiä matkan varrella.

Matskasi

Mihinkähän viikoille asti tuotantoviikot on vahvistettu? Itselläni vielä vko 50 on alustava.
Ajossa: Seat Leon ST 1.4 PHEV 204 eHybrid Xcellence DSG
Ex: Seat Leon ST 1.4 TSI 150 ACT FR DSG
Ex: Skoda Octavia Combi 1.4 TSI Elegance

Sam123

#12
Itsellä myös vahvistunut tuotanto viikolle 42.

Autokauppa ilmeisesti tilannut ennakkoon autoja määrän X, kaupat tein vasta Syyskuussa. Tilauspäivänä lukee 17.6.2020. Itselle tulee ”vain” koukun esiasennus. Myös lasikaton vaihdoin ihan viime tipassa pois. Kaikki muut herkut sitten tuleekin  8)

Auto lienee Suomessa marraskuun lopulla tai joulukuun alkuun. Tammikuussa kuitenkin vasta luovutus, jotta  saa auton 2021 puolelle rekisteröityä.  Odottavan aika on pitkä...


miz

Ihan uteliaisuudesta, mikä käytännön ero luovutuksen siirrosta tulee?
Auton valmistuspäivä ja vuosimalli pysyy samana, rekisteröinti joko 12/20 tai 1/21?

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: miz - 08.10.20 - klo:10:18
Ihan uteliaisuudesta, mikä käytännön ero luovutuksen siirrosta tulee?
Auton valmistuspäivä ja vuosimalli pysyy samana, rekisteröinti joko 12/20 tai 1/21?

Oleellinen ero on siinä, että muija on paljon tyytyväisempi jos uusi auto tulee vasta jouluvapaiden jälkeen. Jos uusi auto tulee juuri ennen joulua niin kaikki vapaat menee siihen kun ihmetellään auton ominaisuuksia ja plärätään ohjekirjaa etu- ja takaperin. Nyt kun auto tulee vasta tammikuussa niin jouluvapaalla on hyvin aikaa ihmetellä muijan ominaisuuksia etu- ja takaperin.  ;D
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

Yaffa0

Täytyy sanoa, että rohkeasti täällä tilataan autoa, jota ei ole päässyt koeajamaan missään, eikä esim. hybridin pienempää tavaratilan kokoa pystynyt omin silmin toteamaan. Eikä kaikki mallit ole edes hinnastossa vielä. Mikä on esim. 2.0 TSI:n toimitusaikataulu ja saatavuus? :O

Todennäköisesti tuo PHEV on se mikä päätyy omaankin tilaukseen, mutta täytyy nyt odotella sen verran, että pääsee tuon kerran edes koeajamaan. Ilmeisesti jossakin tuon PHEV:n pääsee omin silmin kokemaan nyt lokakuussa vai meneekö marraskuun puolelle?

Toinen mikä ihmetyttää on Cupran toimitusaikataulu tai sen tiedottamisen puute. Mitään hintoja, saatavuutta tai vastaavaa ei ole tiedotettu. Onkohan valmistusta edes aloitettu? Sielläkin olisi kuitenkin PHEV-malli saatavilla. Octavian osalta kuitenkin vastaavat RS mallit (niin PHEV kuin TSI ja TDI) ovat jo tilattavissa ja hinnoiteltu.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

miz

Lainaus käyttäjältä: a_jaba - 08.10.20 - klo:10:55
Oleellinen ero on siinä, että muija on paljon tyytyväisempi jos uusi auto tulee vasta jouluvapaiden jälkeen. Jos uusi auto tulee juuri ennen joulua niin kaikki vapaat menee siihen kun ihmetellään auton ominaisuuksia ja plärätään ohjekirjaa etu- ja takaperin. Nyt kun auto tulee vasta tammikuussa niin jouluvapaalla on hyvin aikaa ihmetellä muijan ominaisuuksia etu- ja takaperin.  ;D

Aah, nyt ymmärrän täysin, kiitos!

mipefin

Lainaus käyttäjältä: Yaffa0 - 08.10.20 - klo:10:56
Täytyy sanoa, että rohkeasti täällä tilataan autoa, jota ei ole päässyt koeajamaan missään, eikä esim. hybridin pienempää tavaratilan kokoa pystynyt omin silmin toteamaan. Eikä kaikki mallit ole edes hinnastossa vielä. Mikä on esim. 2.0 TSI:n toimitusaikataulu ja saatavuus? :O

Todennäköisesti tuo PHEV on se mikä päätyy omaankin tilaukseen, mutta täytyy nyt odotella sen verran, että pääsee tuon kerran edes koeajamaan. Ilmeisesti jossakin tuon PHEV:n pääsee omin silmin kokemaan nyt lokakuussa vai meneekö marraskuun puolelle?

Toinen mikä ihmetyttää on Cupran toimitusaikataulu tai sen tiedottamisen puute. Mitään hintoja, saatavuutta tai vastaavaa ei ole tiedotettu. Onkohan valmistusta edes aloitettu? Sielläkin olisi kuitenkin PHEV-malli saatavilla. Octavian osalta kuitenkin vastaavat RS mallit (niin PHEV kuin TSI ja TDI) ovat jo tilattavissa ja hinnoiteltu.

Heitetäänpä miten itse mietin tämän asian:

Kävin koeajelemassa 1.5TSI:llä tuon Leonin. Tavaratila on PHEVissäkin suurempi kuin nykyisessä autossa, joten se lienee ihan riittävä. Toki koeajoautostakin siitä sai aika hyvän kuvan, kun tavaratilassa on näkyvissä kiinnikepisteet mihin pohja ylemmässä asennossa tulisi.

Samaa voimalinjaa löytyy aiemmista Golf GTE:stä ja A3 E-tronista, joten niistäkin voi lueskella kokemuksia. Toisaalta itselle tuo plugari (n.200hp ja toisaalta sähköllä lyhyitä matkoja) on juuri se juttu mitä haluan, joten myöskään se ei haittaa yhtään että vaikka 2.0TSI:lle ei ole hintoja tai toimitusaikaa, kun en sellaista kuitenkaan ottaisi.

Plugari-Cupran hinnat olisi kyllä ollut kiva tietää, mutta noista ocu iV:n ja Formentorin hinnoista lienee pääteltävissä että yli 40k, ne taitaa mennä, joten tonnin alennuskampanjan aikana tilattu plugari-Leon on aika eri hintaluokassa siihen nähden että kyseessä on sama auto eri softalla ja koristeilla.
-21 Tesla Model 3 Long Range Dual Motor AWD 455hv
Ex: -20 Seat Leon FR 1.4 PHEV eHybrid DSG 204hv (MY21)
Ex: -19 VW Polo Highline 1.5 TSI EVO DSG 150hv
Ex: -07 Audi A3 Sportback 1.8TFSI 160hv

Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: mipefin - 09.10.20 - klo:13:59
Heitetäänpä miten itse mietin tämän asian:

Kävin koeajelemassa 1.5TSI:llä tuon Leonin. Tavaratila on PHEVissäkin suurempi kuin nykyisessä autossa, joten se lienee ihan riittävä. Toki koeajoautostakin siitä sai aika hyvän kuvan, kun tavaratilassa on näkyvissä kiinnikepisteet mihin pohja ylemmässä asennossa tulisi.

Samaa voimalinjaa löytyy aiemmista Golf GTE:stä ja A3 E-tronista, joten niistäkin voi lueskella kokemuksia. Toisaalta itselle tuo plugari (n.200hp ja toisaalta sähköllä lyhyitä matkoja) on juuri se juttu mitä haluan, joten myöskään se ei haittaa yhtään että vaikka 2.0TSI:lle ei ole hintoja tai toimitusaikaa, kun en sellaista kuitenkaan ottaisi.

Plugari-Cupran hinnat olisi kyllä ollut kiva tietää, mutta noista ocu iV:n ja Formentorin hinnoista lienee pääteltävissä että yli 40k, ne taitaa mennä, joten tonnin alennuskampanjan aikana tilattu plugari-Leon on aika eri hintaluokassa siihen nähden että kyseessä on sama auto eri softalla ja koristeilla.

Ymmärrän perustelut.

Olen itsekin käynyt koeajamassa tuon 1.5 TSI:n, mutta kyllä se takaluukku minun pitää nähdä plugrarista livenä ja kokeilla muutamilla tavaroilla ennen ostopäätöstä. Minulta lähtee nykylootaan verrattuna kuitenkin yli 100 litraa tilaa pois ja painoa tulee 400 kg (ja toki hevosiakin 50) lisää. Siksi ainakin minulle tuo 2.0 TSI joko Cuprana tai ilman toisi monta hyötyä: tavaratila säilyisi merkittävästi isompana, auton elopaino ei nouse (= suorituskykyä) ja muutamat varusteet (kuten Beats) ei jää valintojen ulkopuolelle. Plugarin osalta olisi nimenomaan kiva tietää mitä tuo 400 kilon lisäläski vaikuttaa ajettavuuteen. Vaikka pystyn lataaman auton taloni edessä, niin oikeastaan tuolla sähköajolla ei ole minulle juurikaan merkitystä. Se akulla ajo on niin naurettavan lyhyt matka kuitenkin ja latausta olisi pakko tehdä alvariinsa.

Ja kyllä siinä Cuprassa on eroa perusmalliin: erilainen digimittaristo, penkit, ratti, vanteet, jarrusatulat, 41 hv enemmän (204/245) ja ilmeisesti alustakin jousitukseltaan erilainen (25 mm edestä ja 20 mm takaa matalampi). Formentorin varustelua kun katsoo, niin siinä on kaikki DCC:t ja yms. vakiona. Eli ei pelkästään erilainen logo keulassa. Mutta riippuu tosiaan hinnasta kannattaako noista maksaa ekstraa. Maahantuoja voisi ainakin laittaa tiedon, että milloin hinnat ja koeajoautot tulee, vaikka se sitten menisi ensi vuoden puolelle.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

Hego

Se muuten onkin jännä nähdä onko Cupra Leon PHEV oikeasti matalampi kuin normi Leon PHEV. Ymmärtääkseni Skodan Octavia RS iV ei ole yhtään sen matalampi kuin perus iV Octavia. Ja sama homma Leon FR kohdalla, perus bensamallissa FR alusta on matalampi kuin Xcellence alusta, mutta FR PHEV mallissa on sama alusts kuin Xcellencessä.

DCC varmaan Cuprassa tuleekin vakiona.

Seat León ST PHEV Xcellence

pasi

Lainaus käyttäjältä: mipefin - 09.10.20 - klo:13:59
Heitetäänpä miten itse mietin tämän asian:

Kävin koeajelemassa 1.5TSI:llä tuon Leonin. Tavaratila on PHEVissäkin suurempi kuin nykyisessä autossa, joten se lienee ihan riittävä. Toki koeajoautostakin siitä sai aika hyvän kuvan, kun tavaratilassa on näkyvissä kiinnikepisteet mihin pohja ylemmässä asennossa tulisi.

Samaa voimalinjaa löytyy aiemmista Golf GTE:stä ja A3 E-tronista, joten niistäkin voi lueskella kokemuksia. Toisaalta itselle tuo plugari (n.200hp ja toisaalta sähköllä lyhyitä matkoja) on juuri se juttu mitä haluan, joten myöskään se ei haittaa yhtään että vaikka 2.0TSI:lle ei ole hintoja tai toimitusaikaa, kun en sellaista kuitenkaan ottaisi.


Aika samoilla linjoilla. Itse olin koeajanut superbin phevin ja ihastunut voimalinjaan.
Sen ja tdi-dsg-leonin koeajon tuntumien yhdistelmällä luulen saaneeni kuvan kokonaisuudesta.

Koeajoin myös octavian ja noiden kahden välillä jahkailin jonkin aikaa. Lopulta päädyin Leoniin osin hinnan, osin viiden vuoden takuun perusteella.



Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: Hego - 09.10.20 - klo:18:03
Se muuten onkin jännä nähdä onko Cupra Leon PHEV oikeasti matalampi kuin normi Leon PHEV. Ymmärtääkseni Skodan Octavia RS iV ei ole yhtään sen matalampi kuin perus iV Octavia. Ja sama homma Leon FR kohdalla, perus bensamallissa FR alusta on matalampi kuin Xcellence alusta, mutta FR PHEV mallissa on sama alusts kuin Xcellencessä.

DCC varmaan Cuprassa tuleekin vakiona.

Totta, voi olla hyvinkin niin, että hybridi-Cupra ei ole ylimääräisen painon takia matalampi. Olettama kuitenkin on, että halvin Cupra olisi 2.0 TSI, 180 kW (kuten Octavia RS:nkin bensamalli) ja sen pitäisi kyllä olla matalampi.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

Epes

Lainaus käyttäjältä: pasi - 09.10.20 - klo:19:02
Aika samoilla linjoilla. Itse olin koeajanut superbin phevin ja ihastunut voimalinjaan.
Sen ja tdi-dsg-leonin koeajon tuntumien yhdistelmällä luulen saaneeni kuvan kokonaisuudesta.

Koeajoin myös octavian ja noiden kahden välillä jahkailin jonkin aikaa. Lopulta päädyin Leoniin osin hinnan, osin viiden vuoden takuun perusteella.

Samoilla linjoilla mennään. Ajelin Passat GTE:ä ja ihastuin voimalinjaan. Olin jo kaupoilla Passatista mutta Leonin tulo markkinoille, koeajo TSI:llä, hinnan ja varsinkin takuun jälkeen homma oli aika lailla selvä. Leonin takuun 100000km riittää meille hyvin viiteen vuoteen. Todnäk. n. kolmen vuoden kohdalla vaihdetaan alle lopullinen ”eläkeauto”, luultavasti sähköpeli. Siinä kohdassa on ehkä hyvä myydä käytettyä jossa on 2 vuotta tehtaan takuuta jäljellä, ehkä :)

Hego

Lainaus käyttäjältä: Yaffa0 - 10.10.20 - klo:16:48
Totta, voi olla hyvinkin niin, että hybridi-Cupra ei ole ylimääräisen painon takia matalampi. Olettama kuitenkin on, että halvin Cupra olisi 2.0 TSI, 180 kW (kuten Octavia RS:nkin bensamalli) ja sen pitäisi kyllä olla matalampi.

Tämän videon perusteella  https://youtu.be/_zXFYY7ewFU vois sanoa et ei ainakaan merkittävästi matalampi.
Videosta myös voi vähän arvella suomen hintoja. Saksassa Cupra Leon eHybrid alk. 39k,

Seat León ST PHEV Xcellence

Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: Hego - 10.10.20 - klo:22:24
Tämän videon perusteella  https://youtu.be/_zXFYY7ewFU vois sanoa et ei ainakaan merkittävästi matalampi.
Videosta myös voi vähän arvella suomen hintoja. Saksassa Cupra Leon eHybrid alk. 39k,

Lukiosaksan pohjalta tuo täti videolla väittää (kohdassa 7 min 41 s.), että Cuprassa on jäykempi runko, progressiivinen ohjaus ja etupää 25 mm ja takapää 20 mm matalemmalla. Samalla hän sanoi aiemmin videolla, että hybrdidin myynti alkaa marraskuussa ja bensamallin heti 21 vuiden alussa.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

Yaffa0

Cupra myyjä otti tänään minuun pyynnöstäni yhteyttä ja vahvisti seuraavan Cupra Leon ST tuotantoaikataulun:

CUPRA 2.0 TSI DSG 180 kW / 245 hv --> 17/2021
CUPRA 2.0 TSI DSG 221 kW / 300 hv --> 17/2021
CUPRA 2.0 TSI 4Drive DSG 228 kW/ 310 hv --> 04/2021
CUPRA 1.4 eHybrid PHEV DSG 180 kW/ 245 hv --> 44/2020

Hinnat tulevat samalla kertaa kun tuotanto alkaa. Eli Hybridin hinnat saanemme kohtapuoliin tietoon ja hätäisimmät pääsevät tilaamaan. Kaikki muu meneekin ensi vuoteen. Koeajoautoista ei ole vielä tietoa.

Eli kovasti vaikuttaa siltä, että VAG -konserni pumppaa nyt kaikille hybridiä. Konsernin CO2 keskiarvo on saatava alas, muuten tulee penalttia.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

Rice

Lainaus käyttäjältä: Rice - 07.10.20 - klo:16:52
Tilasi Leon ST PHEV:n heti juhannuksen jälkeen. Omassa tilauksessa tehdas vetokoukku mukana. Nyt alustava vahvistamaton tuotantoviikko on 52/2020.
Tilauksessa toimitusajaksi merkitty 01/21.
Nyt oli tuotantoviikko muuttunut vko:lle 51/2020.
Edelleen kuitenkin tuo vko vahvistamatta.
Opel Astra
Volvo V60

batman14

Lainaus käyttäjältä: Yaffa0 - 12.10.20 - klo:15:53
Cupra myyjä otti tänään minuun pyynnöstäni yhteyttä ja vahvisti seuraavan Cupra Leon ST tuotantoaikataulun:

CUPRA 2.0 TSI DSG 180 kW / 245 hv --> 17/2021
CUPRA 2.0 TSI DSG 221 kW / 300 hv --> 17/2021
CUPRA 2.0 TSI 4Drive DSG 228 kW/ 310 hv --> 04/2021
CUPRA 1.4 eHybrid PHEV DSG 180 kW/ 245 hv --> 44/2020

Hinnat tulevat samalla kertaa kun tuotanto alkaa. Eli Hybridin hinnat saanemme kohtapuoliin tietoon ja hätäisimmät pääsevät tilaamaan. Kaikki muu meneekin ensi vuoteen. Koeajoautoista ei ole vielä tietoa.

Eli kovasti vaikuttaa siltä, että VAG -konserni pumppaa nyt kaikille hybridiä. Konsernin CO2 keskiarvo on saatava alas, muuten tulee penalttia.

Kiitos näistä tiedoista! Minulle myyjä ei osannut sanoa mitään arvioita, eikä enää palannut lisäkysymykseeni ollenkaan...

Harmi, ettei hybridi ole neliveto. Nyt omat katseet on käännetty tuohon 228kw versioon juuri nelivedon takia.

Sam123

#28
Onko nämä Cuprat ns. kaikilla herkuilla jo valmiiks? Vähän tuli paha mieli, kun ite tilannut jo oman FR ja haluamallani varusteilla hinta siellä n.41te sis kaiken (kitkat myös).
Ei varmaan kuitenkaan kauhean kauaksi jää enää tämän Cupran PHEV in hinta...

mipefin

Lainaus käyttäjältä: Sam123 - 13.10.20 - klo:12:15
Onko nämä Cuprat ns. kaikilla herkuilla jo valmiiks? Vähän tuli paha mieli, kun ite tilannut jo oman FR ja haluamallani varusteilla hinta siellä n.41te sis kaiken (kitkat myös).
Ei varmaan kuitenkaan kauhean kauaksi jää enää tämän Cupran PHEV in hinta...

Käy kurkkaan vaikka Atecan tai Formentorin hinnastosta mitä on vakiovarusteena... Ei siellä läheskään kaikkea ole, mutta kalliista lisävarusteista esim DCC kyllä on.
Formentorille on konfiguraattorikin mistä näkee mitä sinne saa lisävarusteina.
https://api.k-auto.fi/priceCatalog/api/PriceCatalog/67ae219e-c3db-426a-8cf8-555dee9aaaf1
https://api.k-auto.fi/priceCatalog/api/PriceCatalog/18fe404f-7abe-4f64-9912-a314236647c6
https://configurator.cupraofficial.fi/
-21 Tesla Model 3 Long Range Dual Motor AWD 455hv
Ex: -20 Seat Leon FR 1.4 PHEV eHybrid DSG 204hv (MY21)
Ex: -19 VW Polo Highline 1.5 TSI EVO DSG 150hv
Ex: -07 Audi A3 Sportback 1.8TFSI 160hv

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy