ID.4

Aloittaja JPN_V70D3OR, 24.09.20 - klo:08:39

« edellinen - seuraava »

M_M

Lainaus käyttäjältä: Karoq - 09.05.24 - klo:19:43Reilun puolen tunnin rassauksen jälkeenkään en löytänyt mistään valikosta sellaista vaihtoehtoa, millä saisi ovien lukituksen pois.

Ei löydy kun sellaista ei ole. Obdeleven tai muut diagnostiikkatyökalut saattavat auttaa mutta ilman niitä ei onnistu mitenkään.
VCDS (HEX-V2) käytettävissä, Kotkan seudulla

Skoda Enyaq iV 80x 4x4 -23
Seat Ateca 2.0TSI 190 DSG 4x4 -18

erWin - täältä löydät kaikki korjausoppaat ja kytkentäkaaviot autoosi

jarmaho

Lainaus käyttäjältä: Karoq - 09.05.24 - klo:19:43Reilun puolen tunnin rassauksen jälkeenkään en löytänyt mistään valikosta sellaista vaihtoehtoa, millä saisi ovien lukituksen pois. Eli siis se asetus jossa ovet menee lukkoon kun auto liikkuu. Lasten harrastuksissa on kimppakyytejä ja koukitaan porukkaa kyytiin, niin ei jaksaisi/muista aina avata lukitusta.
Copilot antoi tällaisen vastauksen:
Volkswagen ID.4 -mallissa voit vaikuttaa ovien automaattilukituksen asetuksiin seuraavasti:

Navigoi valikkoon: Avaa auton infotainment-järjestelmä ja siirry "Ajaminen" -valikkoon.
Valitse asetukset: Etsi "Ovien automaattilukitus -asetus ja valitse se.
Muokkaa asetuksia: Voit säätää automaattilukituksen toimintaa haluamallasi tavalla. Esimerkiksi voit valita, että ovet lukkiutuvat automaattisesti tietyn ajan kuluttua tai kun ajoneuvo saavuttaa tietyn nopeuden.
Laatua se on huonokin laatu!
Edelliset käyttöjärjestyksessä:Passat GTE, Sharan, 2 x Touran, 2 x Passat, Golf, 2 x Passat.

M_M

Lainaus käyttäjältä: jarmaho - 09.05.24 - klo:22:28Copilot antoi tällaisen vastauksen:

Tässä havainnollistuu hyvin näiden AI-sovellusten ongelmat. Annetaan asiallisia ja tarkalta vaikuttavia vastauksia joilla ei kuitenkaan ole mitään yhtymäkohtaa todellisuuteen.
VCDS (HEX-V2) käytettävissä, Kotkan seudulla

Skoda Enyaq iV 80x 4x4 -23
Seat Ateca 2.0TSI 190 DSG 4x4 -18

erWin - täältä löydät kaikki korjausoppaat ja kytkentäkaaviot autoosi

Jacce75

Lainaus käyttäjältä: Karoq - 09.05.24 - klo:19:43Reilun puolen tunnin rassauksen jälkeenkään en löytänyt mistään valikosta sellaista vaihtoehtoa, millä saisi ovien lukituksen pois. Eli siis se asetus jossa ovet menee lukkoon kun auto liikkuu. Lasten harrastuksissa on kimppakyytejä ja koukitaan porukkaa kyytiin, niin ei jaksaisi/muista aina avata lukitusta.
Toiminnon saa koodattua päälle jolloin se ilmestyy auton valikoihin valittavaksi. Eilen viimeksi kävi eräs Formentor koodattavana ja tämä toiminto oli yksi niistä useista tehdyistä muutoksista.
http://www.vagtech.fi

Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099

Uusi VAG-foorumi avattu, liity mukaan:
keskustelu.vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (180hv/335Nm)
- Passat B8.5 R-line 1.5 DPCA 2020 (191hv/355Nm)

Karoq

800km alkaa olla mittarissa, tänään tuli ajettu 260km ja matkaan lähdetiin 80% latausella. Moottoritietä suorin osa ja rangeahdistushan siitä tuli, kotona 9% akkua jäljelllä. Positiivistä että tuohon paljonko matkaa jäljellä mittariin voinee luottaa aika hyvin.

Yritin ladata Pukinmäen mäkkärin laturilla, kaksi rikki yksi käytössä ja en vaan saanut sitä viimeistä toimimaan. Sovellus vaan "pyörittää" ja fortumin tagi joka pitäisi kai käydä noissa niin ei sano mitään. Aika huono ensimmäinen julkinen lataus kokemus siis. Ehkä tämä tästä.

Muuten autossa on paljon hyviä ominaisuuksia mutta osa on melkoisia aivopieruja:
- käyttäjän valinta joka kerta vaikka ei ole kuin yksi käyttäjä.
- ovet aina lapsilukossa
- tuttu kokeili reititystä rovaniemelle, no navi muistaa nyt aina tätä reittiä niin pitää kartassa on aika kauan kestäisi Rovaniemelle.

Ajettavuudesta voi sanoa että taajamassa todella hyvä, tänään motarilla kun oli sivutuulta reilusti niin autoa sai mielestäni "ajaa" koko ajan.

Tuli myös todettua se että jo apista laittaa kotona kesken latauksen 80% --> vaikka 100% niin Wall box ei osaa ladata kuin 80%. Pitää käydä käyttämässä kaapeli irti. Olisin ennen pitkää ajoa laittanut kätevästi hieman lisää latausta apista mutta eihän se tienkään onnistu.
Nyt: Id.4 4motion
Ex: Nissan Primera 1,6, Opel Vectra 2.2, Skoda Fabia RS 1.9, Seat Leon 1.8T, Karoq 1.5 TSI Exclusive MY18 Moon White
Pellolla: Ford Taunus, Lada,

Valmet

Mulla Walle jatkaa latausta 80-100, jos sovelluksesta niin laittaa. Pitää muistaa synkronoida päälle vielä.

Daatta

Minulla on ollut myös ongelmia latauksen synkronoinnin kanssa, lähtökohtaisesti toimii ei koskaan ja apissa ja autossa voi olla ihan eri latausasetukset. Miten tuo manuaalisesti synkronoidaan?

Navin asetuksista on laitettavissa "oppiminen" päälle, jos on oppinut väärin niin asetukset voinee käydä resetoimassa samasta paikasta. Toki navin pitäisi tarjota useita, vaihtoehtoisia reittejä.

Sivutuulella kannattaa muistaa sivutuulikompensaatio, mikä on ollut VAG:neissa toistakymmentä vuotta. Pitää vaan rattia paikallaa, eikä lähde kompensoimaan sitä kompensaatiota. Toki korkea auto on lähtökohtaisesti alttiimpi sivutuulelle.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Karoq - 11.05.24 - klo:21:50- ovet aina lapsilukossa


Eikös tuo ajoonlähtölukitus ole turvalukitus ettei liikennevaloissa ryöstetä. Jossain päin maailmaa lienee todellinen vaara.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Karoq

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 14.05.24 - klo:12:07Eikös tuo ajoonlähtölukitus ole turvalukitus ettei liikennevaloissa ryöstetä. Jossain päin maailmaa lienee todellinen vaara.

Näinhän se on, aikanaan seat leonissa törmäsin ensimmäisen kerran 15-v sitten ja se piti silloinkin käydä koodiwelholla ohjelmoimassa pois. Harvinaisiahan noita liikennevaloissa ryöstöt on vielä paitsi pk-seudulla . Sitten kun sudet ja karhut oppivat avaamaan ovet autosta niin tulee minulle hyödylliseksi.
Nyt: Id.4 4motion
Ex: Nissan Primera 1,6, Opel Vectra 2.2, Skoda Fabia RS 1.9, Seat Leon 1.8T, Karoq 1.5 TSI Exclusive MY18 Moon White
Pellolla: Ford Taunus, Lada,

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Karoq - 14.05.24 - klo:17:18Näinhän se on, aikanaan seat leonissa törmäsin ensimmäisen kerran 15-v sitten ja se piti silloinkin käydä koodiwelholla ohjelmoimassa pois. Harvinaisiahan noita liikennevaloissa ryöstöt on vielä paitsi pk-seudulla . Sitten kun sudet ja karhut oppivat avaamaan ovet autosta niin tulee minulle hyödylliseksi.

Tarkoitin lähinnä ettei kyse ole lapsilukituksesta, jolla tarkoitetaan ettei takaovia saa sisältä auki.

Turvalukituksen tarpeellisuus Suomessa sitten tosiaan henkilökohtainen, pitäisi olla ehdottomasti konfiguroitavissa. Itsellä kay jatkuvasti niin kun poimin tuttavia kyytiin niin nykivät ensin lukittua ovea ennenkuin muistan ja ehdin avata lukon.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

atula

mistän voisi johtua seuraavanlainen ääni, se tulee hiekkatiellä (kuoppia) ja myös muualla kun autoon tulee sivuttaisliikettä, ei maantieajossa
ääni ilmestyi lämpötilojen noustessa parinkympin tietämiin nyt keväällä
se kuuluu kuljettajan puolelta kuulostaen niinkuin jokin pusla olisi löysä = kulunut
tässä viedeo äänestä kun autoa liikuttaa kattotelineen kiinnikkeestä sivuttain

http://korsteeni.fi/public_html/volkkari.mp4
ID.4 GTX

Zigu

Lainaus käyttäjältä: atula - 24.05.24 - klo:18:52mistän voisi johtua seuraavanlainen ääni, se tulee hiekkatiellä (kuoppia) ja myös muualla kun autoon tulee sivuttaisliikettä, ei maantieajossa
ääni ilmestyi lämpötilojen noustessa parinkympin tietämiin nyt keväällä
se kuuluu kuljettajan puolelta kuulostaen niinkuin jokin pusla olisi löysä = kulunut
tässä viedeo äänestä kun autoa liikuttaa kattotelineen kiinnikkeestä sivuttain

http://korsteeni.fi/public_html/volkkari.mp4


Aloita tästä

https://www.autotie.fi/tien-sivusta/sahkoautoileva-motoristi/sahkoauto-id4-heikoin-lenkki-ei-liity-liikenne-energiamuotoon

atula

aika selkeästi tuo on aiheuttaja
jotain sensuuntaista arvelinkin mutta tuntui vaan niin ihmeelliselle kun autolla on vasta 18k ajettu.
en nyt motonettiin ainakaan alkajaisiksi lähde, käyn ensin purkamassa sanaisen varastoni sylttytehtaalle
josko saan jonkun heiluttamaan autoa jotta voin käsin todeta täsmällisesti ja kiistatta tuon äänilähteen niin on jotain konkreettista kerrottavaa

en ole 1968 jälkeen kelpuuttanut muuta autoa kun toyota käyttööni
viime kesänä kait helle tai ikä pehmitti aivoni kun menin lankaan
nyt seisontavakuutuksessa olevassa 22 vuotiaassa toyotassa ei ole yhtään niveltä kulunut eikä muitakaan vikoja ollut, onneksi se on varalla
ID.4 GTX

Daatta

Lainaus käyttäjältä: atula - 25.05.24 - klo:11:26jotain sensuuntaista arvelinkin mutta tuntui vaan niin ihmeelliselle kun autolla on vasta 18k ajettu.
en nyt motonettiin ainakaan alkajaisiksi lähde, käyn ensin purkamassa sanaisen varastoni sylttytehtaalle

Ei tarvitse sen enempää avautua, kunhan mainitsee asiasta niin vaihtavat nuo koiranluut takuuna. ID.3:ssa kestivät 3v/50km, sen jälkeen kolina oli kyllä aikamoista.

Motonetista ei näytä saavan, listoilla kyllä on: Vakaajan yhdystanko 18-02390 19,90.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

f080421

#1124
Lainaus käyttäjältä: Karoq - 11.05.24 - klo:21:50Muuten autossa on paljon hyviä ominaisuuksia mutta osa on melkoisia aivopieruja:
- käyttäjän valinta joka kerta vaikka ei ole kuin yksi käyttäjä.
- ovet aina lapsilukossa


Lapsilukkohan on aivan eri asia kuin tuo katuryöstönestolukitus joka minulla oli jo 12 vuotta sitten ranskalaisessa autossa. Lapsilukon saa päälle ovien päädyistä nutikkaa kiertämällä ja se estää oven avaamisen sisältä.

Käyttäjän valinta on todennäköisesti EU:n yksityisyyssäädösten takia, koska siinä annetaan asetuksista riippuen lupa paikantaa auto sovelluksella. Voihan sitä joku vieraskin ajaa.
ID.3 Pro Performance Business 2021

Karoq

Sähköautomiehet podcastissa oli suora tieto maahantuojalta että faceliftatut id.3:set tulee suoraan 5.0 infortaimentilla, joten voisi kuvitella että se tulee myös näihin 2024 id.4:n
Nyt: Id.4 4motion
Ex: Nissan Primera 1,6, Opel Vectra 2.2, Skoda Fabia RS 1.9, Seat Leon 1.8T, Karoq 1.5 TSI Exclusive MY18 Moon White
Pellolla: Ford Taunus, Lada,

Daatta

^Sanottiinko mitä ID 5.0 pitää sisällään? Minulle tuli sähköpostiin taannoin päivityslupakysely, jonka kävin sallimassa. Ei siinä yhteydessä kerrottu mitä tuo pitää sisällään.

4.1 softa on jo niin hyvä, ettei paljon parempaa toivoisi. No, jos USB-mediatoisto alkaisi muistamaan viimeksi soitetun biisin niin se olisi mukava yllätys.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Karoq

Eipä sanottu, juttu löytyy jaksosta 202 saunan lauteilla, aika lopusta.
Nyt: Id.4 4motion
Ex: Nissan Primera 1,6, Opel Vectra 2.2, Skoda Fabia RS 1.9, Seat Leon 1.8T, Karoq 1.5 TSI Exclusive MY18 Moon White
Pellolla: Ford Taunus, Lada,

Daatta

Kävin laittamassa tarinaa Nelosesta ja sen hifistämisestä tuonne "toiselle" foorumille:

https://www.vagtech.fi/keskustelu/viewtopic.php?p=280#p280

On vähän toimivampi systeemi, etenkin kuvien laitto pelaa ilman kyyneleitä. Eikä teksti häviä tietokantavirheen takia kuin tuhka tuuleen. ::)
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Daatta

Eilen tuli Volkkarilta postia, "Kätevä tapa varata aika korjaamolle". Eli pyysivät valitsemaan oman korjaamon, mutta samalla tuli näkyviin taas uusi OTA-päivitykset salliva kytkin ja tietoviihdejärjestelmän pikäkäynnistys ajastettuja lähtöjä käyttäessä. Eli kannattanee käydä myVolkswagenissa katsomassa, että kaikki vivut ovat halutussa asennossa. Tiedä sitten kuinka monessa paikkaa tuo OTA-päivitys pitää erikseen käydä sallimassa. ::)

Olen odotellut että koska Volkkarin parviäly aktivoituu ja alkaa opettamaan Travel Assistanttia. Tuota ei voi työmatkalla käyttää muuten kuin suoralla tiellä, silloinkin alkaa vatkaamaan ohjausta esim. levennyksen tai liikenteenjakajan kohdalla. Tiet alkaa olla siinä kunnossa, että 19" rengastuskin tuntuu kovalta ja kuoppia saa väistellä ihan urakalla. Olisiko DCC sittenkin ollut lisähintansa arvoinen, vähän on huojakkaa tuo meno välillä. Joo, en ole vielä ihan tottunut nelosen kokoon ja ennen kaikkea painoon.

Muuten meno maistuu, vikoja ei ole yhtään(!). Kop kop, pitkästä aikaa auto mitä ei ole tarvinnut kiikuttaa merkkiliikkeeseen korjailtavaksi. Tänään tulee testattua käyttäytyminen kuorman kanssa kun haen isältä kärryn ja traktorin perälevyn sen kyydissä.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Arcca

#1130
Menin tuonne myVolkswageniin tietsikalla, ja sehän on näköjään sama tili kuin Volkswagen ID. Huomasin ettei incar sovellukset ole aktiivisena Spotify, pelit, wecharge. Tyhmä kysymys, maksaako nuo jotain kun siinä on ostoskärryn kuva?
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Arcca

Jatkoa edelliseen: Wechargesta löytyikin nopeasti kuuklaamalla tietoa. En vaan oikein ymmärrä miksi tarvitsisin jotain "Lataus kotona" fiitseriä kun on Defan laturi ja muutenkin. On minulla laatikossa ID Charger Connect latausasemakin mutta toivottavasti se toimii ilman nettiä yms itsellä ja muiden merkkien autoilla kun on tarkoitus sitä ihan tyhmänä asemana käyttää mökillä.

Spotifylle nyt voisi jotain käyttöä olla jos se on ilmainen?
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Daatta

^Ei nuo maksa mitään, tai hinta on 0 euroa. Spotify toimii, mutta tarvitse datapaketin mikä on helkkarin kallis. Mobiili-hotspotista voi jakaa nettiä, mutta ei maksa vaivaa kun Android Auto toimii puhelimen omalla liittymällä. Toki kotipihalla voi kuunnella Spotifyä, kiinteistön Wi-FI:n kautta. ;D

Lataus kotona toimii Elli Pro laturin kanssa, statistiikkaa saa ainakin ulos.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Daatta

Eilen tuli ajettua isompi kuorma päällä. Jarruton telikuomukärry, kuormana traktorin perälevy ja pressukatos. Ei paljon kuorma tuntunut, kulutus 111km matkalla 19,7kWh. 95km/h mittarinopeus tuntui olevan sopiva vauhti, pientä nypystystä lukuunottamatta hyvin eleettömästi tuli perässä. Pihassa jouduin pysäköimään yhdistelmän mäkeen, tuulilasista olisi näkynyt pelkkää taivasta jos talo ei olisi ollut välissä. ID piippaili pysäköinnin yhteydessä tyyliin pysäköintijarru, jyrkkyys liian suuri. Hyvin se silti pysyi paikallaan kuorman purun ajan. Liikkeelle lähtöä (tyhjällä kärryllä) vähän jännitin mutta mitä vielä, traction moodi päälle ja yhdistelmä nousi mäen päälle sutaisematta kertaakaan. On se vaan epeli tuo sähkötekniikka.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

f080421

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 04.06.24 - klo:13:34Jatkoa edelliseen: Wechargesta löytyikin nopeasti kuuklaamalla tietoa. En vaan oikein ymmärrä miksi tarvitsisin jotain "Lataus kotona" fiitseriä kun on Defan laturi ja muutenkin. On minulla laatikossa ID Charger Connect latausasemakin mutta toivottavasti se toimii ilman nettiä yms itsellä ja muiden merkkien autoilla kun on tarkoitus sitä ihan tyhmänä asemana käyttää mökillä.

Spotifylle nyt voisi jotain käyttöä olla jos se on ilmainen?

Auton WeCharge-sovelluksella voi kätevästi etsiä latauspaikkoja ja navigoida niihin. ID.Chargerit kyllä toimivat kaikilla autoilla ja varmasti toimivat ilman nettiäkin. Nettiyhteys on vain lisäominaisuus jolla saa halutessaan ulos statistiikkaa yms.
ID.3 Pro Performance Business 2021

Karoq

Lainaus käyttäjältä: f080421 - 07.06.24 - klo:17:16Auton WeCharge-sovelluksella voi kätevästi etsiä latauspaikkoja ja navigoida niihin. ID.Chargerit kyllä toimivat kaikilla autoilla ja varmasti toimivat ilman nettiäkin. Nettiyhteys on vain lisäominaisuus jolla saa halutessaan ulos statistiikkaa yms.


Onkos se nyt niin että kun olen tilaillut we charge kortin, liittänyt auton joka paikkaan, niin lataus pitäisi toimia niin että we charge yhteensopivalla latausasemalla auto latausasema kättelisivät suoraan keskenään tesla tyyliin? Eli kaapeli kiinni ja lataus alkaa?
Nyt: Id.4 4motion
Ex: Nissan Primera 1,6, Opel Vectra 2.2, Skoda Fabia RS 1.9, Seat Leon 1.8T, Karoq 1.5 TSI Exclusive MY18 Moon White
Pellolla: Ford Taunus, Lada,

f080421

Lainaus käyttäjältä: Karoq - 08.06.24 - klo:16:25Onkos se nyt niin että kun olen tilaillut we charge kortin, liittänyt auton joka paikkaan, niin lataus pitäisi toimia niin että we charge yhteensopivalla latausasemalla auto latausasema kättelisivät suoraan keskenään tesla tyyliin? Eli kaapeli kiinni ja lataus alkaa?

Tuo Plug & Charge -ominaisuus pitää erikseen aktivoida sovelluksesta eli se ei ole automaattisesti käytössä. Itselleni sen näköjään olen laittanut, mutta en ole vielä kertaakaan käytännössä testannut kun tulee ladattua kodin ulkopuolella niin harvoin. Tuon ominaisuuden pitäisi Suomessa ainakin Ionityssä toimia:

https://www.volkswagen.fi/fi/sahkoautot/lataaminen/plug-and-charge.html

ID.3 Pro Performance Business 2021

Karoq

Ok, kai tuon voisi itsekin testailla. Olen tosiaan myös antanut lupia luottokortteja autoaan ja jurvan kuntaa myöden. Katselin että ne ionityn hinnat on aika halpoja tuon we chargen kautta. Kesälomalla varmaan viimeistään tulee mentyä ionitylle.
Nyt: Id.4 4motion
Ex: Nissan Primera 1,6, Opel Vectra 2.2, Skoda Fabia RS 1.9, Seat Leon 1.8T, Karoq 1.5 TSI Exclusive MY18 Moon White
Pellolla: Ford Taunus, Lada,

Zigu

Uutta ongelmaa. Vasemmassa peilissä olevaan aluekameraan ei saada yhteyttä = ei näytä kuvaa.
Kuva kuitenkin voi toimia aivan satunnaisesti joillain kerroilla. Kuva ei kuitenkaan palaudu, kun vika on päällä, vaan ainoastaan silloin, kun järjestelmää käytetään uudestaan tauon jälkeen. Olisikohan jostain yhteyskatkosta kysymys?

Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?

Lisäksi kerran käynyt sellainen, että yhdenkään kameran kuvaa ei näkynyt, vaikka peruutuskamerajärjestelmä aktivoitui. Auto ei antanut mitään vikakoodeja tästä. Seuraavan kerran, kun autoa käytettiin uudestaan, järjestelmä toimi normaalisti.

Onko muilla käynyt samaa?

Daatta

^Millä laitteella vikakoodit on luettu? Merkkihuoltoon vaan yhteyttä, jos on takuun/goodwillin alainen auto.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy