VAGarena -tapaaminen (jossain pääkaupunkiseudulla)

Aloittaja tibis, 09.03.11 - klo:15:36

« edellinen - seuraava »

Paha71

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 26.11.12 - klo:21:24
Ã,,läs nyt. Siinä voi niinkin käydä että rinkulakeuloista hyppää ruostepeikko sun pirssiin, ja öljynsyöjäbakteeri ja muut pöpöt... :D

Ai saakeli...  :D Unohtamatta jakoketjuvaurioita ja DSG:n porsimista niille sijoilleen... Ai niin, eihän mulla ole sellaisia.  ::)  ;)
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

Mikko

Oliskos kiinnostusta pitkästä aikaa? Olen Rob-s:lle Ikean lihapullat pystyssä niin jos vaikka siellä. :)

Seba

RSOCUstin

Dirti

Millos olisi aikomus mennä lihankaltaisille pullille?
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

Mikko

Ensi viikko? Vai odotellaanko elokuun alkuun? Viikonloppuisin ainakin minulla jonkunlaista menoa, mutta arki-iltaisin olisi aikaa.

Seba

Joku arki-ilta klo 18 jälkeen käy ainakin mulle.

VWonderman

Kompataan tuota Ikeaa, ja ittelle käy käytännössä mikä päivä tahansa mihin aikaan tahansa. :D
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

KingMo

Olen mukana. Periaatteessa käy päivä kuin päivä, mutta torstai-iltaisin olisi sählyvuoro, joten joku muu päivä kävisi paremmin.
Skoda Octavia RS 2.0 TSI 2014
Ford Mustang Boss 302 1970 ratapäiväkimppaprojekti

rob-s

LainaaOliskos kiinnostusta pitkästä aikaa? Olen Rob-s:lle Ikean lihapullat pystyssä niin jos vaikka siellä

Mukana ollaan!..:)                 (23-26.7 ollaan reissussa jolloin en pääsisi)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

oopp99

Lainaus käyttäjältä: rob-s - 18.07.13 - klo:09:35
Mukana ollaan!..:)                 (23-26.7 ollaan reissussa jolloin en pääsisi)

Loistavaa Mikko kun laitoit täällä alulle miitin kun ei näköjään Roccoilijat innostuneet!
Ehdottaisinkin ma 22.7. tai ma 29.7. Jatkakaa tästä (ja tämähän oli siis vain ehdotus. ;))
Scirocco 2009 2.0 TSI DSG (Dynaudio, ACC, Xenon), APR stg1, EBC, Whiteline, Powerflex, Eibach, Collinite :)

Taskukeke

^Ma 29.7. sopisi minulle paremmin ja pääsisin paikalle klo 19 aikoihin.  :)

TT_rex

Tulossa ollaan.
Ma 29.7  ilta sopii hyvin ja ens viikolla sopis 24. ja 25.7 illat.
Ex: Mini Cooper S -05, TT 2.0 TFSI S-tronic -07

Mikko

Oisko se sitten tuo ma 29.7. klo 18 (vai 19?) ja Espoon Ikea?

TT_rex

Varmaan 18:00 olis parempi, kun se Ikean lihapullapuoti menee kiinni jo 20:00.

Mikko

Lainaus käyttäjältä: TT_rex - 18.07.13 - klo:12:48
Varmaan 18:00 olis parempi, kun se Ikean lihapullapuoti menee kiinni jo 20:00.

Olet oikeassa. En ikinä muista, että se ravintola sulkee tuntia aikaisemmin. Eli

VAGarena pk-seudun tapaaminen
Maanantaina 29.7.2013, klo 18 alkaen

Paikka: Espoon Ikea (Turunväylän päädyssä vasemmalla oleva parkkis / lihapullabaari)

VWonderman

No voi rähmä, itellä on juuri tuona maanantaina klo 15-21 töitä. :'( No, katsotaan jos saisin jonkun muun tekemään vuoron puolestani...
(•_•)

Levjsa

Sopinee myös minulle. Jos sitä vaikka ajaisi Golfin paikalle, johon juuri työnsin uudet renkaat & vanteet alle.

Skula

Täytyy sovitella kalenteriin, josko itsekin piipahtaisi.. Edellisestä onkin jo vuosi aikaa   :-\
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Mikko

Lainaus käyttäjältä: Skula - 23.07.13 - klo:18:25
Täytyy sovitella kalenteriin, josko itsekin piipahtaisi.. Edellisestä onkin jo vuosi aikaa   :-\

Taitaa edellisestä tapaamisestakin olla melkein yhtä kauan aikaa. :o

Ocu_P

Olen yleensä alkuviikot työn puolesta Helsingissä, joten miitti olisi mukavaa ohjelma. Tämä ei kuitenkaan sovi. Lomailu jatkuu vielä tuon viikon.  :)

VWonderman

PääseNpäs sittenkin, taidan tulla pyörällä (säävarauksella), kun sen toivottavasti perjantaina saan huollosta. :)
(•_•)

Dirti

Näillä näkyminen en pääse. Mökki vie voiton.
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

makelja

Koska olen kesäleski ensiviikolla niin minäpäs tulen.
Vähän myöhässä saavun, koska duuni loppuu vasta 17 ja bussikuljetus ensin himaan.

superbdyberi

Mitäs tällasis miiteis tapahtuu? Potkitaan kumeja ja juodaan eeässää? Eiku joo täytyy kattoa jos eksyis myös joukkoon sekavaan  8)
Superb 1.8 TSI DSG elegance 2009

TT_rex

Lainaus käyttäjältä: superbdyberi - 25.07.13 - klo:08:47
Mitäs tällasis miiteis tapahtuu? Potkitaan kumeja ja juodaan eeässää? Eiku joo täytyy kattoa jos eksyis myös joukkoon sekavaan  8)

Potkitaan kumeja ja jutellaan niitä näitä :) Ja nälkäisimmät käyvät vielä syömässä Ikean lihapulla-annokset :)

Mikko

SKU

Pitäisköhän repästä... en ole  koskaan ollu, joten josko sitä ainakin kerran elämässä tämmöstäkin kokeilisi. Näillä näkymin kurvaan profiilin kutosella messiin. Kunhan ei ole kuten se kuuluisa Ladojen kokoontumisajo  :P
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

TT_rex

Lainaus käyttäjältä: SKU - 26.07.13 - klo:22:27
Pitäisköhän repästä... en ole  koskaan ollu, joten josko sitä ainakin kerran elämässä tämmöstäkin kokeilisi. Näillä näkymin kurvaan profiilin kutosella messiin. Kunhan ei ole kuten se kuuluisa Ladojen kokoontumisajo  :P

Noilla viestimäärillä se alkaa olemaan jo velvollisuus osallistua alueosaston meetinkiin :) Kyllä sinne kutonenkin hyvin joukkoon sulautuu :)

eXZess

Tarkotus olisi tulla ensimmäistä kertaa, mutta olen töissä silloin!  :-\
Nykyisin alla: VW T-Porteri 2.5TDI (CarSport) -06
ex- Seat Exeo 1.8 TSI -11

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy