VAGarena -tapaaminen (jossain pääkaupunkiseudulla)

Aloittaja tibis, 09.03.11 - klo:15:36

« edellinen - seuraava »

tibis

Lainaus käyttäjältä: Quality - 04.08.11 - klo:17:03
Tuo Tibiksen viimeisin heitto eli Tuomarinkylän ABC ([img]
Mutta ihan järkevää voisi olla katsoa paikkaa hieman kiertoperiaatteella, jolloin se olisi itsekutakin osallistujaa aina joskus lähellä.

Olisko Quality joku ehdotus? :) Mun mielestä toi Tuomarinkylän ABC on aika hyvä paikka, keskellä koko pk-seutua. Että mun mielestä ei itä-hki enää kauemas

Mikko

Omasta mielestäni kiertoperiaate ihan hyvä, mutta vaikka tuon Tuomarinkylän ABC:n voisi lukita "vakiopaikaksi" ja erikseen sopia jos on jossain muualla.

Katselin juuri kalenteria ja itselle ei tämän vuoden puolella enää sovi minkään kuun ensimmäinen torstai (ellei aikatauluihin tule muutoksia), elokuun miittiä voisi siis omasta mielestä vielä yrittää vaikka ensi viikolla tai viikonloppuna. Nyt on vielä hiljaista muiden menojen suhteen ja kesälomareissutkaan ei enää paina päälle. Maanantai sopisi itselle parhaiten, mutta sääennuste ei sille näytä kovin mairittelevalta.

tibis

mulle sopiisi 10.8 klo 18 ja paikka sit olisi vaik toi Tuomarinkylän ABC

Quality

Lainaus käyttäjältä: tibis - 05.08.11 - klo:09:17
Olisko Quality joku ehdotus? :) Mun mielestä toi Tuomarinkylän ABC on aika hyvä paikka, keskellä koko pk-seutua. Että mun mielestä ei itä-hki enää kauemas

Mikäli minun mielipiteelläni on jokin merkitys, niin äänestän Tuomarinkylän ABC:n puolesta, ehdottomasti. Olen samaa mieltä Tibiksen kanssa siitä, että paikka on tasavertainen oikeastaan kaikille, myös vähän pohjoisempaa eli Hyrylästä, Keravalta ja Järvenpäästä tuleville.

Paikka on varsin suosittu, mutta uskoisin, että sekä parkkipaikka (joka ei ole hehtaariluokkaa) että sisätilat riittävät 10-15 hengen kokoontumisille. Sitä enempää ei liene realistista haaveilla osanottajia. Mutta tosiaan, jos lyödään lukkoon kiinteä paikka ja säännöllisesti toistuva aika, niin on mahdollisuus osallistua niille jotka ehtivät.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

tibis

Lainaus käyttäjältä: Quality - 05.08.11 - klo:10:07
Mutta tosiaan, jos lyödään lukkoon kiinteä paikka ja säännöllisesti toistuva aika, niin on mahdollisuus osallistua niille jotka ehtivät.

Totta, Eli paikka on

Tuomarinkylän ABC, ensimäinen torstai kuukaudessa klo 18. Nyt ei enää muutoksia eli tämä aika ja paikka aina

Mutta jos on halukaita tulla 10.8 vaik klo 17-> niin se olisi kiva  :D

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 05.08.11 - klo:09:41
Katselin juuri kalenteria ja itselle ei tämän vuoden puolella enää sovi minkään kuun ensimmäinen torstai (ellei aikatauluihin tule muutoksia), elokuun miittiä voisi siis omasta mielestä vielä yrittää vaikka ensi viikolla tai viikonloppuna. Maanantai sopisi itselle parhaiten, mutta sääennuste ei sille näytä kovin mairittelevalta.
Heti olis yks osallistuja vähemmän jos pidetään kuun eka to  :(. Kuun toka to? Eli eka olis 11.8...

Mikko

^ Pidetään vaan se kuun ensimmäinen torstai kun niin jo sovittiin. Kalenteri näyttää synkältä ehkä tällä hetkellä, mutta tilanteet muuttuu. Kohta saattaa olla ne kuun toiset torstait taas kiinni.

Tämä eka tosin voitaisiin siirtää vaikka kuun toiselle torstaille (tai tibiksen ehdottamalle keskiviikolle, tai minun ehdottamalle maanantaille) kun eilinen tuli selvästi liian äkkiä. Kaikki tietenkin riippuu siitä, että onko kiinnostusta riittävästi. :)

tibis

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 05.08.11 - klo:14:51
^ Pidetään vaan se kuun ensimmäinen torstai kun niin jo sovittiin. Kalenteri näyttää synkältä ehkä tällä hetkellä, mutta tilanteet muuttuu. Kohta saattaa olla ne kuun toiset torstait taas kiinni.

Tämä eka tosin voitaisiin siirtää vaikka kuun toiselle torstaille (tai tibiksen ehdottamalle keskiviikolle, tai minun ehdottamalle maanantaille) kun eilinen tuli selvästi liian äkkiä. Kaikki tietenkin riippuu siitä, että onko kiinnostusta riittävästi. :)

Jo eli nämä voidan sumppla edes takaisin kuin paljon vaan, pidetäänkö kiinni nyt tämä eka to kuukaudessa. Mutta jos on halukaita niin 11.8 voisi kyllä nähdä  :)?

JeanC

kylhä sitä vois nähä ens to, jos populaa tulee ja aurinko paistais ees vähän  :D

Miiizka

Lainaus käyttäjältä: Quality - 05.08.11 - klo:10:07
Mikäli minun mielipiteelläni on jokin merkitys, niin äänestän Tuomarinkylän ABC:n puolesta, ehdottomasti. Olen samaa mieltä Tibiksen kanssa siitä, että paikka on tasavertainen oikeastaan kaikille, myös vähän pohjoisempaa eli Hyrylästä, Keravalta ja Järvenpäästä tuleville.

Paikka on varsin suosittu, mutta uskoisin, että sekä parkkipaikka (joka ei ole hehtaariluokkaa) että sisätilat riittävät 10-15 hengen kokoontumisille. Sitä enempää ei liene realistista haaveilla osanottajia. Mutta tosiaan, jos lyödään lukkoon kiinteä paikka ja säännöllisesti toistuva aika, niin on mahdollisuus osallistua niille jotka ehtivät.

Ite vähän epäilen parkkipaikkojen riittävyyttä, on sen verran "nuorison" suosiossa iltaisin...

Tosin olen muutenkin Saksan maalla ens torstaina, ettei sen väliä.

TT_rex

Voisin osallistua kekkereihin torstaina, jos homma toteutuu.
Tulkaa vetämään konkarit hihasta sitten, jos yksinäinen TT pyörii ympyrää parkkialueella :)
Ex: Mini Cooper S -05, TT 2.0 TFSI S-tronic -07

tibis

Lainaus käyttäjältä: TT_rex - 07.08.11 - klo:12:14
Tulkaa vetämään konkarit hihasta sitten, jos yksinäinen TT pyörii ympyrää parkkialueella :)

Tai valkoinen Yeti  :D

tibis

Onko VAG miitting kiinnostusta 11.8 klo 18  Tuomarinkylän ABC ?

dead line 10.8 klo 22

Eli

1. tibis
2. Mikko

JeanC

Vettä näyttää torstaina tulevan, mutta jos sinne on porukkaa tulossa, niin on messis kans...

Mikko

Minä voisin tulla torstaina, ihan kuudeksi en välttämättä ehdi.

tibis

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 08.08.11 - klo:18:39
Minä voisin tulla torstaina, ihan kuudeksi en välttämättä ehdi.

Hieno, pistän sut listaan  :)

Mikko

^ Onpa pitkä lista. ;D

Nyt näyttäisi sääennustekin jo suosiollisemmalta, kauhea kiire tulee kun pitää käydä pesemässä auto vielä ennen miittiä tämän kurakelin jälkeen. :P

Onko VWonderman tulossa? Kyytitarjous on edelleen voimassa. :)

tibis

No niin kaikki mukaan  :) eli nyt torstai klo 18

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.08.11 - klo:08:57Onko VWonderman tulossa? Kyytitarjous on edelleen voimassa. :)
Voinhan mie tullakkin kun ei näillä näkymin ole muita suunnitelmia torstai-illalle. Yv:llä laitan lisää tietoa että mistä saa noutaa. ;)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

tibis

Lainaus käyttäjältä: tibis - 07.08.11 - klo:12:45
Onko VAG miitting kiinnostusta 11.8 klo 18  Tuomarinkylän ABC ?

dead line 10.8 klo 22

Eli

1. tibis
2. Mikko
3.VWonderman

Mikko

tibis

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.08.11 - klo:14:49
Vieläkö TT_rex ja JeanC on tulossa?

tai Erkka   tai Arcca ?

Erkka

Minä olen kahdenvaiheilla pääsenkö tulemaan. Huomenna alkaa hampaidenlaitto-operaatio ja saattaa jatkua seuraavana päivänä töiden jälkeen. Tulen ilman muuta, jos em. aikataulu ei ole esteenä.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

JeanC

tibis

TT_rex

Yes, homma sopii aikatauluihin, joten tulossa ollaan.
Ex: Mini Cooper S -05, TT 2.0 TFSI S-tronic -07

JeanC

1. tibis
2. Mikko
3. VWonderman
4. JeanC
5. TT_rex

Miggo

Riippuu pääseekö ajoissa töistä.. tänään oli 10h päivä, joten en pidättäis hengitystä sen suhteen..
Skoda Suberb 2.0 TDI DSG6 Ambition 2016- ex
Skoda Superb 1.4TSI plugin Sportsline 2019
Skoda Enyaq 85 Style Olibo Green, tilattu arvioitu toimitus 11.2025

tibis

Hieno 5 yht. tulossa , ja ehkä Miggo  :)

Mikko

Ja kaatosadettakin saadaan jos ennuste pitää paikkansa. ;D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy