Volkswagen Tiguan bensa / diesel / eHybrid 2021 ->

Aloittaja Erkka, 15.09.20 - klo:14:35

« edellinen - seuraava »

Erkka

^ Kiitos, Tussi.
Hyvä tunne täällä, kun Tiguan on muutaman päivän testailun jälkeen ollut sellainen, kun olen mielessäni toivonutkin. Ajo-ominaisuudet varusteet jne huippuluokkaa. Auto on todella hyvä hankinta meidän perheelle kaikinpuolin.

Tilasitko läpät tilausvaiheessa? Paljonko kustansi?
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Erkka

Lainaus käyttäjältä: JAK - 06.02.21 - klo:20:32
Eikö ne enää ole vakiovaruste? 2019 mallissa tuli tehtaalta takakontissa ja Hangossa asensivat, näin ainakin myyjä kertoi.

Ei ole vakiovaruste, ainakaan saamassani Tiguanissa.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Tussi

Hienoa, että auto on odotuksien mukainen. Roiskeläpät eivät ole vakiovaruste -ainakaan taakse. Yleensä eteen asennetaan Suomessa vakiona. Jännä, että omassasi ei ole. Itse merkkasin kaupanteossa listalle, että ne haluan/tarvitsen -niin eteen kuin taakse. Siellä ne on ollut sittemmin loppuun saakka. Nykyisessä autossa on ollut ja koen, että kyllä niitä vaan näillä leveysasteilla (*Suomi) tarvitaan. Ovat toki osan mielestä rumat, mutta rumia ovat kivenhakkaumat kyljissä ja perän muovipuskurissakin. Makuasioita. Itse olen käytännöllinen.

JAK

Toimiiko liikennemerkkitunnistus nykyään? Meillä näytti aivan ihmeellisiä nopeuksia, Mannerheimintiellä 120km/h jne. Ei sillä väliä mitä navi näytti koska Apple Car ja Waze korvasi sen, mutta siinä mittaristossa oli jatkuvasti aivan ufo lukemia. Tässä kuvassa navista otettu kuva, jotenkin siedettävästi toimi kun poisti navin muistikortin pois. Se tuossa oli ihmeellistä, että edellisessä Tiquanissa ilman liikennemerkkitunnistusta navikin näytti 99% oikeat nopeudet.



JAK

Jos menee aiheen ulkopuolelle poistakaa ihmeessä. Kiinnostaa vaan onko ne tuon saaneet kuntoon.

Erkka

JAK.
Kyllä liikennemerkkitunnistus toimii näissä uusissa Tiguaneissa. Ainakin näin kaupunkinopeuksissa toiminut moitteettomasti.

Tussi.
Itse en näe Tiguan Stylessä etu- enkä takaroiskeläppiä tarpeelliseksi. Koska autonsivuhelmoja ja takapuskuria kiertää korkeahkot muovilsuojukset. Lisäksi hieman vähenee tuulenvastus, kun ei ole kuraläppiä (energiansäästöä)  ;)
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

JAK

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 07.02.21 - klo:06:39
JAK.
Kyllä liikennemerkkitunnistus toimii näissä uusissa Tiguaneissa. Ainakin näin kaupunkinopeuksissa toiminut moitteettomasti.

Tussi.
Itse en näe Tiguan Stylessä etu- enkä takaroiskeläppiä tarpeelliseksi. Koska autonsivuhelmoja ja takapuskuria kiertää korkeahkot muovilsuojukset. Lisäksi hieman vähenee tuulenvastus, kun ei ole kuraläppiä (energiansäästöä)  ;)

Hyvä, että on korjattu, merkillisiä nopeuksia nytti. Hulluin oli tuo Mannarheimintie 120km/h ja toistuvasti samassa paikassa.

TOURAN HIGHLINE

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 06.02.21 - klo:20:38
Hyvä tunne täällä, kun Tiguan on muutaman päivän testailun jälkeen ollut sellainen, kun olen mielessäni toivonutkin. Ajo-ominaisuudet varusteet jne huippuluokkaa. Auto on todella hyvä hankinta meidän perheelle kaikinpuolin.
No miltä se nyt tuntuu noin niinkuin verraten T-Rociin? :D

Erkka

Lainaus käyttäjältä: TOURAN HIGHLINE - 07.02.21 - klo:07:18
No miltä se nyt tuntuu noin niinkuin verraten T-Rociin? :D

Isommalta, tilavammalta ja tehokkaammalta. Kaikinpuolin maukkaammalta, nam. Olihan T-Rock hyvä auto, mutta Tiguanin myötä siirryttiin seuraavalle levelille.  :D
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

TOURAN HIGHLINE

🙂👍
En tiedä, miltä tuo etuvetoversio ajossa maistuu, mutta eilen olin taas monen päivän paussin jälkeen liikkeellä tuon kanssa, kun hain kaverilta lainaan isomman suksiboksin. Kaveri asuu vähän mutkaisemman sivutien varrella ja ainakin tuo nelikko tuli taas todettua todella mukavaksi talvikelissä. Korkea ja melko painava "kaappi" kääntyy reippaamminkin liukkaalla ajaessa mutkissa ikään kuin "oman keskipisteensä ympäri". ESC antaa juuri sopivasti anteeksi ja auto ei sen paremmin ali- kuin yliohjaakaan, menee vaan just sinne minne ajaa. Melkoisen paljon maukkaampi ajettava kuin esim. tuo kakkosautona palveleva eGolf😎. Nk.  pintakovuus, jota jotkut moittii, tekee laitteesta minusta näissä oloissa juurikin herkästi aistittavan, tukevan ja luotettavan. Toivottavasti edes osa tuosta on pystytty säilyttämään etuvetoisessakin. Toki, jos enimmäkseen ajelee kaupunkiseudun liikenteessä, niin tuolla ei ole käytännössä mitään merkitystä.

Kaltsu75

#460
Lainaus käyttäjältä: Erkka - 07.02.21 - klo:07:25
Isommalta, tilavammalta ja tehokkaammalta. Kaikinpuolin maukkaammalta, nam. Olihan T-Rock hyvä auto, mutta Tiguanin myötä siirryttiin seuraavalle levelille.  :D

Hyvä, että auto on vastannut odotuksia  :) Minullakin oli Tiguan hybridinä tai 1.5TSI DSG versiona yhtenä vaihtoehtona uuden Octavian sekä Karoqin kanssa. Testasin myös Seat Leonin ja tsekkasin uuden Golf farkun ja Seat Atecan, mutta Seat ei sitten kuitenkaan ihan sytyttänyt, vaikka vähän edullisempia ovat ja samalla tekniikalla. Varmasti asiallisia pelejä nekin.

Sitten jäi Skodan ja Volkkarin pirssit vielä loppusuoralle ja päädyin aika pitkän pyörittelyn jälkeen jättämään vielä hybridit kauppaan ja päätin pysyä hyväksi todetussa Karoqissa.
Se oli myös kauniimmaan puoliskon toive, osallistuu kuitenkin kuluihin ja itseasiassa ajaa autolla enemmän kuin minä itse, koska oma työmatkansa on 20km per suunta ja mulla taas nyt etänä 0km tai toimistolle mennessä 3km...  :D

Faceliftattua Karoqia ei nyt ihan ehtinyt tulla, ens syksynä taitaa tulla tarjolle, eli ekat päivitetyt Karoqit saa ajoon 2022. Tää FL TIguan on kyllä vähän Karoqia isompi ja ulkoa hieman paremman näköinen kuin Karoq, sisällä ei eroa ollut mielestäni suuntaan tai toiseen. Kieltämättä houkutteleva paketti tuo 245hv hybridi ja nyt olisi vielä talvikampanjasta saanut talvipaketin edullisesti. Tosin ehybridiinhän ei saa webastoa, 1.5TSI malliin olisi saanut. Ilmeisesti auto on kuitenkin lämmennyt ilmankin, ei tartte jääkaappiin istahtaa?  :)

Katellaan sitten taas tuossa 2-3v kuluttua, että mikä fiilis on. Karoqilta on silloin tarjolla FL malli ja varmaan hybridiversiokin ja kokonaan uusi Tiguan tullee 2023 tai 2024.
Hybridi ei ole meille kulujen puolesta sen edullisempi, kalliimpi hankintahinta ei taida tulla kuitatuksi, jos pidän autoa sellaiset 3v. Mutta jos muuten tekee mieli sähköllä ajella,
tai nauttia mukavasta yhteistehosta, niin mikä ettei. Katellaan tosiaan fiiliksiä sitten seuraavan autonvaihdon yhteydessä...

Nyt siis päädyin päivittämään Karoq 1.5TSI DSG (vm. 2018) mallin uuteen. Sen verran muuttuu, että nykyinen väri business grey vaihtuu lava blue väriin ja Style varustus parhaimpaan Exclusive varustetasoon. Tuntuupahan sitten ainakin vähän erilaiselta, kun väri vaihtuu ja varusteita on auto täynnä  :D . Suurimmat erot nykyiseen ainakin nahkapenkit, panoraamakattoikkuna, isompi näyttö navilla ja progresiivinen ohjaus & mukautuva alustansäätö.

Auto on tilattu tammikuun alussa ja ens kuussa pitäisi olla pihassa...jos ei ole muuttununut, niin on menossa ensi viikolla tuotantoon.
Ajossa: Skoda Karoq 1.5 TSI DSG Exclusive Lava Blue -21

Erkka

Kaltsu75. Kiitos kattavasta autonvaihtoraportista ja onnittelut uuden Karoqin hankinnasta. Hyvä kulkuneuvo on sinullekin tulossa. Auton ulkovärinmuutoksella ja kattavilla lisävarusteilla on uudella autolla mukava lähteä tienpäälle.

Meilläkin molemmat, minä ja vaimoni ajetaan Tiguanilla lähes päivittäin. Itse olen eläkkeellä ja vaimo osa-aikaeläkkeellä, niin ei kilometrejä kovin paljon kerry talviaikaan. Enemmän tulee ajettua kylillä "kortterirallia" näin talviaikaan. Kesällä kun otetaan asuntovaunu vetokoukun nokkaan, niin kilometrejä kertyy ihan toiseen malliin.

Ei muuta kuin uuden auton odotusta ja mukavaa talvenjatkoa teille molemmille.  :)
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Tussi

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 07.02.21 - klo:06:39
JAK.
Kyllä liikennemerkkitunnistus toimii näissä uusissa Tiguaneissa. Ainakin näin kaupunkinopeuksissa toiminut moitteettomasti.

Tussi.
Itse en näe Tiguan Stylessä etu- enkä takaroiskeläppiä tarpeelliseksi. Koska autonsivuhelmoja ja takapuskuria kiertää korkeahkot muovilsuojukset. Lisäksi hieman vähenee tuulenvastus, kun ei ole kuraläppiä (energiansäästöä)  ;)

Nykyisessä autossani, Skoda Kodiaq, on yhtälailla helmat ja takapuskuri muovia. En itse miellä niitä suojuksina.

Yhdessä bemarissa mulla ei ollut eturoiskeläppiä ja siihen tuli yhden kevään aikana heti jälkiä. Laitoin sit heti kesärenkaiden vaihdon yhteydessä ne. Skodaan roiskeläpät tuli eteen vakiona. Laitoin lisäksi taakse roiskeläpät itse. On näiden materiaali sitten mikä tahansa (vrt. R-linessa maalattu pinta), saattaa kivenhakkaumia kokemukseni mukaan tulla, vaikka ei sorateillä ajelesikaan. Asiaa kannattaa seurata.

Erkka

Ok. Pitääkin miettiä uusiksi tämä kuraläppien mahdollinen asennus.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Kaltsu75

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 07.02.21 - klo:14:57
Kaltsu75. Kiitos kattavasta autonvaihtoraportista ja onnittelut uuden Karoqin hankinnasta. Hyvä kulkuneuvo on sinullekin tulossa. Auton ulkovärinmuutoksella ja kattavilla lisävarusteilla on uudella autolla mukava lähteä tienpäälle.

Meilläkin molemmat, minä ja vaimoni ajetaan Tiguanilla lähes päivittäin. Itse olen eläkkeellä ja vaimo osa-aikaeläkkeellä, niin ei kilometrejä kovin paljon kerry talviaikaan. Enemmän tulee ajettua kylillä "kortterirallia" näin talviaikaan. Kesällä kun otetaan asuntovaunu vetokoukun nokkaan, niin kilometrejä kertyy ihan toiseen malliin.

Ei muuta kuin uuden auton odotusta ja mukavaa talvenjatkoa teille molemmille.  :)

Eipä mitään, tuosta tulikin aika pitkä stoori, että miten meni omalta osalta ostoprosessi  :D

Ja kiitokset sekä onnittelut uudesta Tiguanista, varmasti soiva peli, jolla on mukava lähteä kohti kevättä  :)

Ajossa: Skoda Karoq 1.5 TSI DSG Exclusive Lava Blue -21

Tussi

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 07.02.21 - klo:17:51
Ok. Pitääkin miettiä uusiksi tämä kuraläppien mahdollinen asennus.

Ainakin kannattaa seurailla. Kyllähän tuo näyttää sitten onko tarpeen vai pärjääkö ilmankin. Varsinkin edessä tarve voi näyttäytyä selvemmin.

UrhoTapio

Tervehdys
Minäkin ole Tiguan ehybridin tuleva omistaja. Saan auton ensi torstaina. Se on tilattu 30.10.2020. Väri: Nightsade blue, vetokoukku, navi ja ergopenkit. On ollut mukava lueskella Erkan ja muiden tarinoita autoa odotellessa. Hyvää kevään odotusta kaikille!

Erkka

Urho Tapio, tervetuloa foorumille ja isot onnittelut Tiguanin tilauksesta. Ei tarvitse enää kauan odotella, kun Tiguan on Suomessa ja sen jälkeen onkin jo auton luovutus. Jaksaa jaksaa...

Hyvää kevään odotusta.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

JAK

Tuo ergo penkki on jännä kapistus, itsellä takapuoli puutui toiselta puolelta. Millään ei osunut mikään säätö kohdilleen. Vaimo taas kovasti piti penkistä. Ollaan pitkiä niin oikein missään autossa ei ikinä "täydellistä" penkkiä ole ollut, itse 201cm ja vaimo 190cm (tyttö160cm aikuisena).

Erkka

Oho. Teille on kertynyt tuota pituusmittaa.

Itse olen 174 pitkä ja vaimo 168. Tuo nahkaverhoiltu Vienna, sähkösäätöinen kuljettajan istuin muistitoiminnolla, sopii kuin nenä päähän meidän vartaloille.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

JAK

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 07.02.21 - klo:21:00
Oho. Teille on kertynyt tuota pituusmittaa.

Itse olen 174 pitkä ja vaimo 168. Tuo nahkaverhoiltu Vienna, sähkösäätöinen kuljettajan istuin muistitoiminnolla, sopii kuin nenä päähän meidän vartaloille.

Meillä oli ekssa Tiquanissa nahkaverhoilu ja siinä oli ihan ok istua. Noin 30 vuotta duunia kuljetusalalla eikä noissa raskaiden kalustojen penkeissäkään mikään ollut ns voittajan valinta. Paras penkki on ollut Saab 900.

Tkh66

Lainaus käyttäjältä: Tkh66 - 30.01.21 - klo:18:45
Itselle Tigu tulossa vasta toukokuussa... Joko jollakin alkaa olla selvyyttä ja ymmärrystä, miten se sähköinen lisälämppäri-webaston korvaaja oikeasti toimii? Toimiiko ilman 220V verkkovirtaa? Lämmittääkö oikeasti? Ohjautuuko appsin kautta kännykällä? Saako myös jäähdytyksen kesällä, siis ilman verkkovirtaa?

Moi,
Mukava lukea ensipuraisuja kokemuksistanne... omani tulossa siis huhtikuussa. Onko jo kokemuksia tuosta lämmityssysteemistä?

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Tkh66 - 07.02.21 - klo:23:03
Moi,
Mukava lukea ensipuraisuja kokemuksistanne... omani tulossa siis huhtikuussa. Onko jo kokemuksia tuosta lämmityssysteemistä?

Ilman latausjohtoa en ole vielä lisälämmitystä testaillut. Jospa tänään testin saisi aikaiseksi. Lämmitysjohdon kautta esilämmitys toimii kännykällä We-Connegt APP:n kautta moitteettomasti (itsellä iPhone Xs Max). Joka kerta on käskyt menneet perille ja auto alkanut lämmetä. We-Connect APP:ssa on myös toiminto lämmitys tuulilasille. Tuokin täytyy vielä tänään testata, miten toimii.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Erkka

...jatkoa edelliseen. We Connect APP:ssa on täppä: Salli ilmastointi/lasinlämmitys akkukäytössä, joka minulla on Aktivoitu.

Jos sallit toimintoja akkukäytössä, se tarkoittaa, että nämä toiminnot voidaan aktivoida myös ilman ulkoista virransyöttöä. Tällöin akun lataustila vähenee ja toimintamatka lyhenee jopa 7 km.

Testaanpa tuonkin.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Epes

Lainaus käyttäjältä: JAK - 07.02.21 - klo:20:50
Tuo ergo penkki on jännä kapistus, itsellä takapuoli puutui toiselta puolelta. Millään ei osunut mikään säätö kohdilleen. Vaimo taas kovasti piti penkistä. Ollaan pitkiä niin oikein missään autossa ei ikinä "täydellistä" penkkiä ole ollut, itse 201cm ja vaimo 190cm (tyttö160cm aikuisena).

Tiguanin ergoista en tiedä mutta samaa olen ihmetellyt -17 mallin Passatin ergopenkistä. Tuntuu aluksi loistavalta mutta jo 100km jälkeen alkavat paikat puutua. Itsellä mittaa 196cm. Vaimo 170cm pitää penkkejä hyvinä.

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 08.02.21 - klo:06:56
...jatkoa edelliseen. We Connect APP:ssa on täppä: Salli ilmastointi/lasinlämmitys akkukäytössä, joka minulla on Aktivoitu.

Jos sallit toimintoja akkukäytössä, se tarkoittaa, että nämä toiminnot voidaan aktivoida myös ilman ulkoista virransyöttöä. Tällöin akun lataustila vähenee ja toimintamatka lyhenee jopa 7 km.

Testaanpa tuonkin.

Etälämmitys/ ilmastointi testattu We Connect APP:lla  22 asteen lämpötilaan ilman 220V järjestelmää / ilman latauskaapelia. Hyvin lähti etälämmitys toimimaan iPhone puhelimella. Käväisin vielä autolla varmistamassa, että lämmöt lähtivät puhisemaan. Jes!   :)

Testailin vielä erikseen Lasinlämmityksen. Sekin toimi ilman latauskaapelia moitteetta. Lasinlämmityksenkuvakkeessa paloi merkkivalo. Lämmittääkö pelkkää takalasia. Se täytyy vielä tsekata paremmalla ajalla. eHybridissä, kun ei ole tuulilasinlämmitystä.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Tkh66

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 08.02.21 - klo:08:11
Etälämmitys/ ilmastointi testattu We Connect APP:lla  22 asteen lämpötilaan ilman 220V järjestelmää / ilman latauskaapelia. Hyvin lähti etälämmitys toimimaan iPhone puhelimella. Käväisin vielä autolla varmistamassa, että lämmöt lähtivät puhisemaan. Jes!   :)

Testailin vielä erikseen Lasinlämmityksen. Sekin toimi ilman latauskaapelia moitteetta. Lasinlämmityksenkuvakkeessa paloi merkkivalo. Lämmittääkö pelkkää takalasia. Se täytyy vielä tsekata paremmalla ajalla. eHybridissä, kun ei ole tuulilasinlämmitystä.

Kuulostaa loistavalle!
Eli jos nyt ymmärrän oikein, niin johdossa ollessaan lataa akut + korvaa lohkolämppärin ja sisätilalämppärin. Ja kun ei ole piuhan päässä, niin korvaa webaston. Jos vielä kesällä osaa jäähdyttää auton valmiiksi, niin a vot...
Kiitos taas infoista, kuume nousee....

Epes

Lainaus käyttäjältä: Tkh66 - 08.02.21 - klo:08:43
Kuulostaa loistavalle!
Eli jos nyt ymmärrän oikein, niin johdossa ollessaan lataa akut + korvaa lohkolämppärin ja sisätilalämppärin. Ja kun ei ole piuhan päässä, niin korvaa webaston. Jos vielä kesällä osaa jäähdyttää auton valmiiksi, niin a vot...
Kiitos taas infoista, kuume nousee....

Lämmittääkö kuitenkaan moottoria?

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Tkh66 - 08.02.21 - klo:08:43
Kuulostaa loistavalle!
Eli jos nyt ymmärrän oikein, niin johdossa ollessaan lataa akut + korvaa lohkolämppärin ja sisätilalämppärin. Ja kun ei ole piuhan päässä, niin korvaa webaston. Jos vielä kesällä osaa jäähdyttää auton valmiiksi, niin a vot...
Kiitos taas infoista, kuume nousee....

Juuri näin homma pelittää.

Itsekin olen ihmetyksen vallassa, kuinka hyvin kaikki esilämmitys/ ilmastointi vaiheet on pelannut We Connectin kautta. Epäilys toimimattomuudesta on ollut ajatuksissa, kun olen lukenut muiden VAG-autojen latausongelmista etänä.

Olisikohan Tiguan eHybridiin tehty uusia päivityksiä etälämmityksien osalta?
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Epes - 08.02.21 - klo:08:47
Lämmittääkö kuitenkaan moottoria?

Moottoria ei ilmeisesti lämmitä? Tuokin pitää vielä selvittää. Näkeekö Tiguan eHybridin valikoista polttomoottrin lämpötilan?
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy