Octavia lV toimitusaika

Aloittaja Atsii, 09.08.20 - klo:12:26

« edellinen - seuraava »

95e

Ei taida olla plugari?
Octavia combi RS iV graphite grey

skoro

Lainaus käyttäjältä: skoro - 09.01.23 - klo:23:05
Onko Nordic Edition autoja saapunut maahan?
Tilattu 31.3.2022 Ocu Style 1.0 eTEC Nordic Edition.

Tänään tuli myyjältä tieto, että menisi tuotantoon vko 19/23. Jospa sitä juhannuksena saisi uuden auton ajoon.
Nyt: Octavia 1.0 TSI Style Nordic Edition eTEC DSG vm. -23
Ent: Octavia 1.0 TSI Style BusinessLine DSG vm. -19
       Octavia 1.6 TDI Elegance DSG vm. -13
       Octavia 1.6 TDI Elegance DSG vm. -10

Alex70

Lainaus käyttäjältä: skoro - 19.04.23 - klo:16:30
Tänään tuli myyjältä tieto, että menisi tuotantoon vko 19/23. Jospa sitä juhannuksena saisi uuden auton ajoon.
Oliko tuo tuotantoviikko vahvistettu, vai suunniteltu?
Itse olen saanut ainakin 5 tai 6 "scheduled build week" ilmoituksia myyjältä, jotka kaikki ovat pettäneet ja aina tullut vain uusi tilalle. Viimeksi viikko 9, se meni ja tuli, sitten tuli viikko 15 joka tuli ja meni, sen jälkeen taas ei mitään tietoa.

skoro

Lainaus käyttäjältä: Alex70 - 20.04.23 - klo:08:17
Oliko tuo tuotantoviikko vahvistettu, vai suunniteltu?
Itse olen saanut ainakin 5 tai 6 "scheduled build week" ilmoituksia myyjältä, jotka kaikki ovat pettäneet ja aina tullut vain uusi tilalle. Viimeksi viikko 9, se meni ja tuli, sitten tuli viikko 15 joka tuli ja meni, sen jälkeen taas ei mitään tietoa.
Enpä ole varma, sanoikohan että vahvistettu (toiveajattelua!)
Nyt: Octavia 1.0 TSI Style Nordic Edition eTEC DSG vm. -23
Ent: Octavia 1.0 TSI Style BusinessLine DSG vm. -19
       Octavia 1.6 TDI Elegance DSG vm. -13
       Octavia 1.6 TDI Elegance DSG vm. -10

Mauno Meikäläinen

Lainaus käyttäjältä: Mauno Meikäläinen - 25.03.23 - klo:08:55
Liitytään kanssa keskusteluun. Octavia PHEV Style tilattu 10/2021. Eilen tuli kyseltyä tilannetta. Myyjän mukaan PHEVin tuotanto on ollut osittain seis alkuvuodesta (mitähän tämäkin sitten mahtaa tarkoittaa?). Nyt huhtikuun alusta pitäisi tuotannon jatkua. Myyjän mukaan hänen vanhin myymänsä PHEV on tuotannossa (talvella muistelen hänen puhuneen, että vanhin olisi tilattu 8/2021), uskoi meidän auton valmistuvan Q2:lla. Katsotaan kuinka hyvä uskossa on elää :), huhtikuussa pitäisi ruveta autojen tuotantopäivät taas lukkiutumaan.

Unohtui laittaa viikolla tähän viestiä. Tiistaina tuli myyjältä tieto, että meidän auton tuotantoon meno on lukkiutunut viikolle 20. Siitä pari viikkoa, niin auton pitäisi olla valmis. Jee!

Folkkendeerus

Lainaus käyttäjältä: Mauno Meikäläinen - 23.04.23 - klo:12:00
Unohtui laittaa viikolla tähän viestiä. Tiistaina tuli myyjältä tieto, että meidän auton tuotantoon meno on lukkiutunut viikolle 20. Siitä pari viikkoa, niin auton pitäisi olla valmis. Jee!

Toivoa siis on. Mulla tilattu vk 4, 2022 ja vielä ei mitään hajua koska tulossa... Octavia IV Nordic + koukku, muuten ei pahemmin rastiteltuna mitään ekstraa...

Teaz

Lainaus käyttäjältä: Teaz - 22.03.23 - klo:13:07
Kyselin tänään oman Combi PHEV NE:ni perään ja sain positiivisen kuuloisen viestin. Tilattu 05/22, vahvistettu tuotantoviikko vk16/23, toimitusarvio 05/23 (joka oli myös alkuperäinen arvio). Toivottavasti pitää paikkaansa eikä viikko hirveästi enää muutu...

Tänään sain tiedon, että auto on lähtenyt tehtaalta ja luovutus alustavasti kesäkuun alussa 😊

ToyoCorolla

Onneksi olkoon.

Ei näytä tulevan Suomeen uusia Octavioita yhtään paremmin vieläkään. Viime kuussa rekisteröity uusia Octavioita vain 116 kpl. Ei näytä komponentipula ainakaan vielä helpottavan.
Skoda Octavia VRS Combi 1,4 Phev 2024
Toyota Corolla Touring Sports Style Hybrid 2019
Toyota Auris Touring Sports Active edition 2014
Skoda Octavia Vrs TDI 2007
Toyota Avensis Linea Terra 1999

ninzaa

Hienoa että jotkut saavat autojaan tuolta tehtaalta ulos. En vaan oikein aina ymmärrä tätä toimituslogiikkaa. Taannoista iltasanomissa vai iltalehdessä ollutta juttua ja siinä esiintynyttä Helkama auton henkilöä siteeraten "vanhimmat toimitukset ovat etusijalla". Ei ihan kaikissa tapauksissa näytä näin olevan.

migis2

Lainaus käyttäjältä: ninzaa - 03.05.23 - klo:12:29
Ei ihan kaikissa tapauksissa näytä näin olevan.

Juu, oma PHEV NE tilattu 2/2022. Ei ollut viime viikolla vielä mitään tietoa saatavilla. Myöhemmin tilattuille jo vahvistettu tuotantoja.
Omassa lisävarusteina moon white, DCC, laminoidut etusivulasit, crew proctect assistant, Dynamic-paketti, takaistuimen sivuturvatyynyt, 230 V pistoke, lämmitettävät takasivuistuimet (ehkä noista jotain kuului jo oletuksena NE:hen, ei voi enää muistaa), jos niillä sitten on vaikutusta asiaan.
Skoda Octavia Combi PHEV Style 2024 (11/2023)

Alex70

Lainaus käyttäjältä: ninzaa - 03.05.23 - klo:12:29
Hienoa että jotkut saavat autojaan tuolta tehtaalta ulos. En vaan oikein aina ymmärrä tätä toimituslogiikkaa. Taannoista iltasanomissa vai iltalehdessä ollutta juttua ja siinä esiintynyttä Helkama auton henkilöä siteeraten "vanhimmat toimitukset ovat etusijalla". Ei ihan kaikissa tapauksissa näytä näin olevan.
Vanhimmat tilaukset ovat olleet halvempia. Hintoja korotettu kai ainakin pari kertaa 21 jälkeen. Tehdään pois uudempia jotka jättävät enemmän katetta ja vanhoista viis, toivotaan että peruvat tilauksia kun toimitusajat venyvät. Ehkä kyynisesti ajateltu mutta…

Possu

Tuota on monesti epäilty, että autoja toimitettaisiin käänteisessä järjestyksessä parempien katteiden vuoksi. Itse olin tilannut vanhaan hyvään aikaan 7/2021, ja sain auton kuitenkin "jo" 8/2022.

Joten ei se ainakaan suoraviivaisesti noinkaan mene, ettei halvemmalla hinnalla tilattuja autoja toimitettaisi.

ToyoCorolla

Kuulemma alkaa ladattavien tuotanto parantua. Alku vuonna ollut tuotanto kuulemma heikkoa.

Juttelin myyjän kanssa asiasta ja sanoi, että alkavat tuotantopäivät lukittua.

En tiedä mikä on Suomeen toimitettavien prioriteetti, tuleeko muut maat ensin?
Skoda Octavia VRS Combi 1,4 Phev 2024
Toyota Corolla Touring Sports Style Hybrid 2019
Toyota Auris Touring Sports Active edition 2014
Skoda Octavia Vrs TDI 2007
Toyota Avensis Linea Terra 1999

MutkaMikke

Lainaus käyttäjältä: MutkaMikke - 01.03.23 - klo:18:20
Leasing-yhtiöltä (Arval) tuli tieto, että auton luovutus olisi viikolla 15.

Sain juuri tuotantovahvistuksen viikolle 24.
2023 Skoda Octavia Combi 1.5 TSI ETEC DSG Style NE
Ex - Vw Golf Variant Highline 110kw TSI DSG
Ex - Vw Touran 1.6 TDI

Alex70

Tuli tieto että joulukuussa 21 tilattu eTec sedan olisi vahvistettu tuontoon viikolle 20 eli ensi viikko.
Hyvällä tuurilla juhannukseksi ajoon, jos ei jää jumiin Emdenin satamaan.

Terppa77

Lainaus käyttäjältä: Terppa77 - 20.03.23 - klo:12:41
10/21 on tilaus lähtenyt farkku Octavia PHEV Style mallista. Lisävarusteina vain sähköinen vetokoukku. Mitään ei ole autosta tähän päivään kuulunut, muuta kuin arvioitua toimitusaikaa vain aina siirrelty eteenpäin.

Nyt tuli tieto että auto menee tuotantoon kesäkuussa ja pitäisi olla heinäkuussa suomessa.

ToyoCorolla

Nämä taitaa olla peruttuja yksilöitä mitä nopean toimituksen autoja on tullut tuonne Skodan sivuille.

https://stock-cars.skoda-auto.com/443/fi-fi/?vin=TMBJW8NX2PY131630

https://stock-cars.skoda-auto.com/443/fi-fi/?vin=TMBJW8NX8PY011797

Tuo RS on melko hintava verrattuna siihen mistä minä tein kaupat viime kesänä.
Skoda Octavia VRS Combi 1,4 Phev 2024
Toyota Corolla Touring Sports Style Hybrid 2019
Toyota Auris Touring Sports Active edition 2014
Skoda Octavia Vrs TDI 2007
Toyota Avensis Linea Terra 1999

95e

Lainaus käyttäjältä: ToyoCorolla - 16.05.23 - klo:19:51
Nämä taitaa olla peruttuja yksilöitä mitä nopean toimituksen autoja on tullut tuonne Skodan sivuille.

https://stock-cars.skoda-auto.com/443/fi-fi/?vin=TMBJW8NX2PY131630

https://stock-cars.skoda-auto.com/443/fi-fi/?vin=TMBJW8NX8PY011797

Tuo RS on melko hintava verrattuna siihen mistä minä tein kaupat viime kesänä.

Joo melko hintava, on siinä toki jonnin verran lisävarusteita. Itse tilasin työsuhdeautoksi RS plugarin maaliskuussa -22 metallivärillä, vetokoukulla ja webastolla. Auton hinta 43700â,¬.
Octavia combi RS iV graphite grey

heller

Lainaus käyttäjältä: ToyoCorolla - 16.05.23 - klo:19:51
Nämä taitaa olla peruttuja yksilöitä mitä nopean toimituksen autoja on tullut tuonne Skodan sivuille.

https://stock-cars.skoda-auto.com/443/fi-fi/?vin=TMBJW8NX2PY131630

https://stock-cars.skoda-auto.com/443/fi-fi/?vin=TMBJW8NX8PY011797

Tuo RS on melko hintava verrattuna siihen mistä minä tein kaupat viime kesänä.
Onhan tuossa jonkun verran hintaa lisää. Liftback RS iV oli 8/2021 48500e ilman talvirenkaita. Varusteita joku reipas 6ke.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

ToyoCorolla

Lainaus käyttäjältä: heller - 18.05.23 - klo:22:16
Onhan tuossa jonkun verran hintaa lisää. Liftback RS iV oli 8/2021 48500e ilman talvirenkaita. Varusteita joku reipas 6ke.

Itsellä hinta oli Combi RS IV alle 45 000â,¬ ilman talvirenkaita. Varusteet laminoidut lasit, varashälytin, koukun asennusvalmius ja comet kiillotettut vanteet.

Kävin tuossa vakoilemassa onko tullut uusia Skodia liikeiseen. Oli tullut uusia Enyaq muutamia kappaleita pihaan, kun aikaisemmin niitä ei ole aikaisemmin paljon näkynyt. Alkaa näköjään niitä Suomeenkin saapua sähkön voimalla liikkuvia Skodia. 
Skoda Octavia VRS Combi 1,4 Phev 2024
Toyota Corolla Touring Sports Style Hybrid 2019
Toyota Auris Touring Sports Active edition 2014
Skoda Octavia Vrs TDI 2007
Toyota Avensis Linea Terra 1999

Alex70

12/21 tilattu 1.5 TSI Style eTEC DSG Autom ja aika paljon lisävarusteita on nyt valmistunut linjalta ja lähtee kohti Suomea. Joskus kesäkuun lopulla varmaan uusi auto alla.
On tämä ollut aikamoista odottelua kyllä.

heller

Lainaus käyttäjältä: ToyoCorolla - 20.05.23 - klo:20:16
Itsellä hinta oli Combi RS IV alle 45 000â,¬ ilman talvirenkaita. Varusteet laminoidut lasit, varashälytin, koukun asennusvalmius ja comet kiillotettut vanteet.

Kävin tuossa vakoilemassa onko tullut uusia Skodia liikeiseen. Oli tullut uusia Enyaq muutamia kappaleita pihaan, kun aikaisemmin niitä ei ole aikaisemmin paljon näkynyt. Alkaa näköjään niitä Suomeenkin saapua sähkön voimalla liikkuvia Skodia.
Juu aika linjassa. Itellä on Challenge+ paketti, laminoidut lasit, koukku ja webasto varmaan ne isoimmat varusteet.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

heller

Lainaus käyttäjältä: heller - 22.05.23 - klo:15:05
Juu aika linjassa. Itellä on Challenge+ paketti, laminoidut lasit, koukku ja webasto varmaan ne isoimmat varusteet.
edit: cantonit löytyy myös, vaikka kovasti peloteltiin että niiden kanssa toimitus venyy.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

ToyoCorolla

Lainaus käyttäjältä: heller - 23.05.23 - klo:16:53
edit: cantonit löytyy myös, vaikka kovasti peloteltiin että niiden kanssa toimitus venyy.

Eikö ne ole RS versiossa vakiona. Sen käsityksen olen saanut, kun olen katsellut noita käytettyjen autojen osastolta.
Skoda Octavia VRS Combi 1,4 Phev 2024
Toyota Corolla Touring Sports Style Hybrid 2019
Toyota Auris Touring Sports Active edition 2014
Skoda Octavia Vrs TDI 2007
Toyota Avensis Linea Terra 1999

markusmm

Lainaus käyttäjältä: ToyoCorolla - 23.05.23 - klo:18:46
Eikö ne ole RS versiossa vakiona. Sen käsityksen olen saanut, kun olen katsellut noita käytettyjen autojen osastolta.
Ei ole Cantonit vakiona eikä niitä edes saanu lisävarusteenakaan enää keväällä 22.
Nykyinen:
Tesla Model 3 Highland Long Range AWD -24
Entiset:
Skoda Octavia 1,4 TSI PHEV RS IV -23
KIA Stinger 2,0 T-GDI RWD GT-Line A/T -18
Skoda Octavia 2,0 TSI RS Man. Liftback -14
Fiat Stilo 95 Actual 5D -05

heller

Lainaus käyttäjältä: ToyoCorolla - 23.05.23 - klo:18:46
Eikö ne ole RS versiossa vakiona. Sen käsityksen olen saanut, kun olen katsellut noita käytettyjen autojen osastolta.
Ei ole missään varustetasossa vakiona. Myyjä kyseli kesken tilauksen että jätänkö cantonit pois nopeuttakseni toimitusta. En onneksi jättänyt.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

Teaz

Lainaus käyttäjältä: Teaz - 02.05.23 - klo:14:51
Tänään sain tiedon, että auto on lähtenyt tehtaalta ja luovutus alustavasti kesäkuun alussa 😊

Auto noudettu tänään! Oli kuulemma kolmas luovutettu Octavia tälle vuodelle. Mitään logiikkaa ei kuulemma ole mitä tulee ja milloin, myyjän mukaan tässä kävi vain hyvä tuuri.

MutkaMikke

Lainaus käyttäjältä: Teaz - 26.05.23 - klo:16:34
Auto noudettu tänään! Oli kuulemma kolmas luovutettu Octavia tälle vuodelle. Mitään logiikkaa ei kuulemma ole mitä tulee ja milloin, myyjän mukaan tässä kävi vain hyvä tuuri.

Kolmas Octavia kaikenkaikkiaan vai kolmas plugariOcu?
2023 Skoda Octavia Combi 1.5 TSI ETEC DSG Style NE
Ex - Vw Golf Variant Highline 110kw TSI DSG
Ex - Vw Touran 1.6 TDI

Teaz

Lainaus käyttäjältä: MutkaMikke - 26.05.23 - klo:17:40
Kolmas Octavia kaikenkaikkiaan vai kolmas plugariOcu?
Oletin että kaiken kaikkiaan, kun sanoi että ennen näitä luovutettiin melkein kolme viikossa. Mutta en kyllä kysynyt tarkemmin 😊

snap

25.2.22 tilattu 1.5 TSI Style eTEC DSG Nordic Edition Dynamic-paketilla on menossa tuotantoon viikolla 25. Luovutus varmaan joskus Heinäkuun loppupuolella.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy