Kirjoittaja Aihe: AppConnect ja Android Auto ei funkkaa.  (Luettu 411 kertaa)

Poissa DBRM68

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
AppConnect ja Android Auto ei funkkaa.
« : 02.08.20 - klo:18:19 »
Mikä ihme siinä on kun ei AppConnect suostu yhdistymään Android Auton kanssa kuin ihan satunnaisesti? Yleensä vaan herjaa, että "tarkasta onko mobiililaite vapautettu". Vapautettu mistä? On kokeiltu sitten sun seitsemäätoista eri kaapelia, on tyhjätty sovelluksen välimuistia, ja poistettu tietoja ja asennettu uudestaa uusin versio, nyt menossa 5.5.602933, on buutattu puhelinta, on muutettu usb-yhteyden defaulttitoimintoa, mutta aina vaan sama juttu että tarkasta onko mobiililaite vapautettu. App-Connectin versio 4101.438.1.5. Laitteen Hardware on H41 ja Software on 0472. Media-koodekki on 4101.0.0.0. Puhelin on Samsung J5 2016 ja Android versio on 7.1.1. Lisäksi toi Volkkarin laite buuttailee itseänsä ihan millon se haluaa kesken käytön. Onko vika autossa, puhelimessa, Android Autossa, asetuksissa vai niissä kaikissa? Silloin harvoin kun ton AA:n saa toimimaan se on ihan mukava käyttää ja navin saa isommalle ruudulle, mutta ei siitä ole paljon iloa kun se ei yhdistä silloin kun sitä tarttis. Kyllä elämä koettelee. ;)
Auto on Polo Gti 2019.

Poissa ksuuk

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: AppConnect ja Android Auto ei funkkaa.
« Vastaus #1 : 02.08.20 - klo:18:23 »
Mikä ihme siinä on kun ei AppConnect suostu yhdistymään Android Auton kanssa kuin ihan satunnaisesti?

Toimiiko sama puhelin toisessa autossa tai toinen puhelin samassa autossa AA -n kanssa?

Poissa PeteFinn

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 244
    • Profiili
Vs: AppConnect ja Android Auto ei funkkaa.
« Vastaus #2 : 02.08.20 - klo:19:31 »
Samaa ehdotan ensimmäisiksi testeiksi kuin ksuuk, eli olisi hyvä kokeilla toisella Android-puhelimella omassa autossa ja vastavuoroisesti omalla puhelimella toisessa autossa. Jos Polon infotainment buuttailee itsekseen, niin kannattaa kysyä huollon tiskiltä mahdollisia softapäivityksiä, ellet jo sitä ole tehnyt.

Jos käyt tuota päivitystä huollossa kysymässä, voit samalla testata AA:ta muutamalla myymälän esittelyautolla tai pihan koeajoautolla. Näin olen itse tehnyt pari kertaa, kun on pitänyt selvittää jotain AA:n tai muun infotainment-puolen ongelmaa tai epäselvyyttä. Ja varuilta vaikka kaksi piuhaa mukaan. Ja tietenkin sellaiset piuhat, joita pitkin kulkee myös data eivätkä ole pelkkiä latauspiuhoja.

Itselläni oli litrainen perus-Polo lainassa viitisen päivää huollon puolelta viime vuonna, ja AA toimi siinä aivan sujuvasti omalla luurilla (Galaxy S8), ei ollut mitään ongelmia kytkemisen tai käytön kanssa.

Poissa DBRM68

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: AppConnect ja Android Auto ei funkkaa.
« Vastaus #3 : 03.08.20 - klo:09:35 »
Dänx vastauksista. Ensin siis kaverien puhelimia lainaan ja AA sisään ja sitten kaapelit kaulassa kohti marmoritiskiä ja uutta softaa Poloiseen.

 





Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy