Neste Pro Diesel hävinnyt mittareilta ?

Aloittaja shaman, 11.04.20 - klo:13:36

« edellinen - seuraava »

shaman

Itse olen nyt varmaan 100tkm käyttänyt vain tätä litkua ja ihmetys oli suuri kun nyt sitä ei enää mittareilla olekaan, kadonnut kuin tuhka tuuleen eikä missään ole asiaa mainittu sen koommin, tai ainakaan minun silmiin ei ole osunut. Pk-seudusta puhun. Soito tuttuun huoltamoon ja kertoi, että Neste ei pysty tuottamaan kannattavasti kolmea eri laatua dieseliä.

Olen lähinnä hiukkaspöntön ja webaston takia tähän litkuun ennakoivasti luottanut.

Mutta kysymys kuuluu, mitä sitten alettaisiin käyttämään. Tuohon 100% jätedieseliin en jostain syystä arvaa vielä siirtyä.

Suberb 2012

se on tuo korona ja karanteenit, kun kuriittaa isonkirkon kuluttajaa...Periferiassa on vielä hyvästi diiseliä asemilla. Juur kävin tila-auton tankkamassa (Shellillä) piripintaan. Voip meinaa ensviikolla diiselin hinta pomssahtaa...

Juzu84

Lainaus käyttäjältä: Suberb 2012 - 11.04.20 - klo:15:35
Voip meinaa ensviikolla diiselin hinta pomssahtaa...

Miten perustelet tämän väittämän?
Golf -12 TSI, Jetta TDI -11
VCDS apua tarjolla Ylivieskasta muutaman kymmenen kilometrin säteellä. Kalustona HEX-NET-PRO unlimited ja koodaukset OBD11. Muihin merkkeihin pääsy hoituu myös aina ajantasalla olevalla Icarsoft CR MAXilla. Yhteyttä voi ottaa privalla.

apche

Lainaus käyttäjältä: shaman - 11.04.20 - klo:13:36

Mutta kysymys kuuluu, mitä sitten alettaisiin käyttämään. Tuohon 100% jätedieseliin en jostain syystä arvaa vielä siirtyä.

Mikäs siinä jätedieselissä, eli My Dieselissä tökkii? Itse tankkaisin vain ja ainostaan sitä, jos myytäisiin järkevän etäisyyden päässä.

Suberb 2012

Lainaus käyttäjältä: Juzu84 - 11.04.20 - klo:15:46
Miten perustelet tämän väittämän?

Ihan vain uutisia seuraamalla, en tosin iltapäivälehtiä lue...

Juzu84

Lainaus käyttäjältä: Suberb 2012 - 11.04.20 - klo:16:22
Ihan vain uutisia seuraamalla, en tosin iltapäivälehtiä lue...

Joopa joo, vähän paremmin perustelemalla saattaisit saada jotain painoarvoa "kommenteilles". Kyllähän tuo Trumppi näköjään joillain tariffeilla uhkailee mutta se on asia erikseen mitä se vaikuttaa pumppuhintoihin. Oilprice.com on ihan pätevä sivusto energia-alan uutisten seuraamiseen.
Golf -12 TSI, Jetta TDI -11
VCDS apua tarjolla Ylivieskasta muutaman kymmenen kilometrin säteellä. Kalustona HEX-NET-PRO unlimited ja koodaukset OBD11. Muihin merkkeihin pääsy hoituu myös aina ajantasalla olevalla Icarsoft CR MAXilla. Yhteyttä voi ottaa privalla.

Juzu84

Lainaus käyttäjältä: shaman - 11.04.20 - klo:13:36
Itse olen nyt varmaan 100tkm käyttänyt vain tätä litkua ja ihmetys oli suuri kun nyt sitä ei enää mittareilla olekaan, kadonnut kuin tuhka tuuleen eikä missään ole asiaa mainittu sen koommin, tai ainakaan minun silmiin ei ole osunut. Pk-seudusta puhun. Soito tuttuun huoltamoon ja kertoi, että Neste ei pysty tuottamaan kannattavasti kolmea eri laatua dieseliä.

Olen lähinnä hiukkaspöntön ja webaston takia tähän litkuun ennakoivasti luottanut.

Mutta kysymys kuuluu, mitä sitten alettaisiin käyttämään. Tuohon 100% jätedieseliin en jostain syystä arvaa vielä siirtyä.
Kysyin huvikseni tätä asiaa eräästä erittäin luotettavasta lähteestä niin Neste alkaa jakelemaan Pron tilalla tätä jätedieseliä ja tarkoituksena olis että tämä jätediesel korvaa Pron kokonaisuudessaan.
Golf -12 TSI, Jetta TDI -11
VCDS apua tarjolla Ylivieskasta muutaman kymmenen kilometrin säteellä. Kalustona HEX-NET-PRO unlimited ja koodaukset OBD11. Muihin merkkeihin pääsy hoituu myös aina ajantasalla olevalla Icarsoft CR MAXilla. Yhteyttä voi ottaa privalla.

HiTecci

Lainaus käyttäjältä: Suberb 2012 - 11.04.20 - klo:15:35
Juur kävin tila-auton tankkamassa (Shellillä) piripintaan
Ja siellä Shellillähän tuota Nesteen Pro:ta onkin myynnissä huru mykke, jep jep ;D Ei sitten kannattaisi edes lukea ensin mihin ylipäätään vastaa, jookos ::)

Mutta siis tosiaan Pro poistuu myynnistä ja korvataan (jollain aikavälillä) My:llä. Itse(kään) en ymmärrä moista tempausta, joten jatkossa sitä on kai sitten itse tehtävä nämä "Pro:t" tankkiin tankkaamalla ensin hiukka My:tä ja loput Futuraa sitten tankilliseen perään ;)

Citroën Berlingo III 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Dethleffs C'Go 495 QSK -16, Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: apche - 11.04.20 - klo:15:46
Mikäs siinä jätedieselissä, eli My Dieselissä tökkii? Itse tankkaisin vain ja ainostaan sitä, jos myytäisiin järkevän etäisyyden päässä.

Itsellä ainakin hinta.. Pro:ta oli kotoa katsottuna toisiksi lähimmällä asemalla ja sieltä sai sen 3 senttiä / litra alennusta Nesteen yksityisluottokortilla johon oli liitetty firman henkilökunta-alennus niin ei ollut hirveästi eroa hinnassa perus dieseliin. MyDiesel onkin sitten jonkun verran kalliimpaa.

Taisi olla jo viime vuoden puolella kun kyseinen asema muuttui Neste Automaatti asemasta Neste Express asemaksi ja samalla Pro vaihtui perus dieseliksi.
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

Suberb 2012

Lainaus käyttäjältä: HiTecci - 11.04.20 - klo:18:25
Ja siellä Shellillähän tuota Nesteen Pro:ta onkin myynnissä huru mykke, jep jep ;D Ei sitten kannattaisi edes lukea ensin mihin ylipäätään vastaa, jookos ::)

Mutta siis tosiaan Pro poistuu myynnistä ja korvataan (jollain aikavälillä) My:llä. Itse(kään) en ymmärrä moista tempausta, joten jatkossa sitä on kai sitten itse tehtävä nämä "Pro:t" tankkiin tankkaamalla ensin hiukka My:tä ja loput Futuraa sitten tankilliseen perään ;)

Nii, huolto asemalta saa menovettä. Toki kuka vaan voi uskoa tiesmihin lupauksiin ja ostaa unelmia :D
35 vuotta ja muutaman miljoonan olen ihan dieselillä pärjännyt, vai oletko joskus nähnyt jonkun raskaan sielä ”erikoispumpulla”.
Kaupunkilaiset on omaa sorttia...

shaman

Joo, tämä jäbä voi mun puolesta imeä parsaa jos ei muuta sanottavaa asioihin noin yleisellä tasollakaan ole, ja pysy siellä maalla. Antakaa bannia ja pysykää turvassa.

quote author=Suberb 2012 link=topic=45400.msg700761#msg700761 date=1586619704]
Nii, huolto asemalta saa menovettä. Toki kuka vaan voi uskoa tiesmihin lupauksiin ja ostaa unelmia :D
35 vuotta ja muutaman miljoonan olen ihan dieselillä pärjännyt, vai oletko joskus nähnyt jonkun raskaan sielä ”erikoispumpulla”.
Kaupunkilaiset on omaa sorttia...
[/quote]

HiTecci


Citroën Berlingo III 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Dethleffs C'Go 495 QSK -16, Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy