Kirjoittaja Aihe: Luotettavin TSI-moottori  (Luettu 11109 kertaa)

Poissa ram1

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 3.185
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #90 : 15.09.20 - klo:19:51 »
Kyllähän noissa 1.8/2.0Tsi koneissa vikoja on ollut, mutta koskee EA888 gen 1-2 moottoreita, riippumatta merkistä. Tämä nyt ei mikään uusi juttu.Uudemmista en itse ole kuullut. En tiedä nyt mistä koneesta tässä kyse.Gen3 moottoriin tuli enemmän uudistuksia. Lohko, kansi, männät/renkaat, pakosarja, turbo...
Pyöreästi vuodesta 2012 eteenpäin, tai helpommin ajateltuna GolfVII sukupolvi ja B8 face.
Leon Fr Act, (CZEA)
Ex- Vagit:1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Poissa sakal83

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.419
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #91 : 15.09.20 - klo:20:00 »
Olet varmaan Skodan mies.
Ei tarvitse muuta kun katsoa sisustusmateriaaleja ja yleisilmettä niin selvän eron huomaa.
Kaikista helpoin tapa on testata Audia ja Skodaa kun lämäyttää oven kiinni niin Audin ovi tusahtaa vain vaimeasti kun taas Skodan ovessa on peltimäinen rämähdys.  Skodan yleisilme on kauttaaltaan kalsea ja rajamailla hipovat materiaali jne...  Kaikki tiivisteet ovissa luukuissa niissä on hieman alakuloinen leima. Eihän sitä nyt laatua ilman kustannuksia saa. Audilla on omat moottöritehtaat Göyrijöitten  ;D kylässä Unkarissa.
Harva ihminen jaksaa pönkittää niinkin keskinkertaista, alitehoista, vajaavetoista, karvanoppa mallin audiaan kuin sirkuspelle.
Mutta hyvä että pysytään tosiasioissa  ;D

Poissa SNG

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 2.630
  • Ocu Scout 2.0Tdi ´08
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #92 : 15.09.20 - klo:20:08 »
Olet varmaan Skodan mies.
Ei tarvitse muuta kun katsoa sisustusmateriaaleja ja yleisilmettä niin selvän eron huomaa.
Kaikista helpoin tapa on testata Audia ja Skodaa kun lämäyttää oven kiinni niin Audin ovi tusahtaa vain vaimeasti kun taas Skodan ovessa on peltimäinen rämähdys.  Skodan yleisilme on kauttaaltaan kalsea ja rajamailla hipovat materiaali jne...  Kaikki tiivisteet ovissa luukuissa niissä on hieman alakuloinen leima. Eihän sitä nyt laatua ilman kustannuksia saa. Audilla on omat moottöritehtaat Göyrijöitten  ;D kylässä Unkarissa.

A3 SB:n ovet rämähtävät toisin kuin Skodassa. A3:ssa nahkasisustus, ja se on kyllä mukava. Ovien sisäverhoilut Audissa halvemman tuntuiset. Kojelauta samanoloinen molemmissa.

A3 vajaavetoinen DSG6:lla. Vajaaetoinen on ankea ajaa talvella! Niin s-tronichan on audin keksimä nimitys DSG:lle, vaikka DSG-loota siellä makoilee.

A3:n ovien tiivisteet ankeat verrattuna Skodaan. Skodassa tuplatiivisteet. Audin ovi todellakin rämähtää suljettaessa. Ja Audin sisämelu PALJON kovempi. Ero on huomattava.

Bosen audiot soivat paremmin kuin Skodan Soundsystems. Molemmat lisävarustelistalta napsittuja.

A3:n helmat maalattu kiveniskemämassan päälle, mikä on aika ankean näköistä.

Ei Audissa ole yhtään mitään premiumia, jos se ei ole A5, A6 tai A8.

Olet todellakin eniten pihalla oleva pelle tällä palstalla pitkiin pitkin aikoihin.

Poissa Erkka

  • Moderaattori
  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 3.191
  • SF Caravan 11252
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #93 : 15.09.20 - klo:20:47 »
Onko tällä "sirkustirehtöörillä" Audi A3?

Erkka
- Tilattu VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021
- VW T-Roc Style 1.5 TSI EVO 110 kw DSG autom. 2020
- Matkailuvaunu Fendt 390 FHS Bianco Activ 2020

Poissa joonasn1

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #94 : 15.09.20 - klo:20:56 »
A3 SB:n ovet rämähtävät toisin kuin Skodassa. A3:ssa nahkasisustus, ja se on kyllä mukava. Ovien sisäverhoilut Audissa halvemman tuntuiset. Kojelauta samanoloinen molemmissa.

A3 vajaavetoinen DSG6:lla. Vajaaetoinen on ankea ajaa talvella! Niin s-tronichan on audin keksimä nimitys DSG:lle, vaikka DSG-loota siellä makoilee.

A3:n ovien tiivisteet ankeat verrattuna Skodaan. Skodassa tuplatiivisteet. Audin ovi todellakin rämähtää suljettaessa. Ja Audin sisämelu PALJON kovempi. Ero on huomattava.

Bosen audiot soivat paremmin kuin Skodan Soundsystems. Molemmat lisävarustelistalta napsittuja.

A3:n helmat maalattu kiveniskemämassan päälle, mikä on aika ankean näköistä.

Ei Audissa ole yhtään mitään premiumia, jos se ei ole A5, A6 tai A8.

Olet todellakin eniten pihalla oleva pelle tällä palstalla pitkiin pitkin aikoihin.

Itse pallottelin Octavian, Golfin ja A3 välillä omaa hankintaa ja päädyin valitsemaan A3:sen.

Tuo väite sisätilojen materiaalista koskien A3 vs Octavia on täyttä paskaa. Octavian sisätilojen materiaalit ovat käytännössä ämpärimuovia. Audissa ämpärimuovia löytyy lähinnä vain ovien alaosista. Golfin materiaalit ovat myös hieman paremmalla tasolla kuin Octavian.

Melutasoissa ei mitään eroa. Toki eroa on, jos vertaa porrasperää viistoperään.

Ovista en jaksa edes alkaa väittelemään, sillä omassa ei ovet ainakaan rämähdä.

Moottorit kaikilla merkeillä samaa paskaa. Ajotuntumassa on eroa. Omasta löytyy myös neliveto..

Youtubesta löytyy useita A3 vs Golf vertailuja, joissa A3 tulee aina ykköseksi, jos hintaa ei huomioida. Rahalla saa parempaa.
« Viimeksi muokattu: 15.09.20 - klo:21:05 kirjoittanut joonasn1 »

Poissa SNG

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 2.630
  • Ocu Scout 2.0Tdi ´08
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #95 : 15.09.20 - klo:21:10 »
Itse pallottelin Octavian, Golfin ja A3 välillä omaa hankintaa ja päädyin valitsemaan A3:sen.

Tuo väite sisätilojen materiaalista koskien A3 vs Octavia on täyttä paskaa. Octavian sisätilojen materiaalit ovat käytännössä ämpärimuovia. Audissa ämpärimuovia löytyy lähinnä vain ovien alaosista. Golfin materiaalit ovat myös hieman paremmalla tasolla kuin Octavian.

Melutasoissa ei mitään eroa. Toki eroa on, jos vertaa porrasperää viistoperään.

Ovista en jaksa edes alkaa väittelemään, sillä omassa ei ovet ainakaan rämähdä.

Moottorit kaikilla merkeillä samaa paskaa. Ajotuntumassa on eroa. Omasta löytyy myös neliveto..

Youtubesta löytyy useita A3 vs Golf vertailuja, joissa A3 tulee aina ykköseksi, jos hintaa ei huomioida. Rahalla saa parempaa.

Vertailu vähän vanhemmista vuosimalleista. Ihan omakohtaisiin kokemuksiin perustuen. Niiden osalta ei todellakaan paskaa. Kuitenkin auto on pääsääntöisesti vain kulkuväline.

Uusi Passat on muuten todella laadukkaan oloinen miellyttävän hiljainen varsinkin GTE:nä.

Ehkäpä otsikon alle sopisi 2.0 TSI tai hihnallinen pienempi TSI.

Poissa Jönglööraaja

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 823
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #96 : 16.09.20 - klo:09:12 »
A3 SB:n ovet rämähtävät toisin kuin Skodassa. A3:ssa nahkasisustus, ja se on kyllä mukava. Ovien sisäverhoilut Audissa halvemman tuntuiset. Kojelauta samanoloinen molemmissa.

A3 vajaavetoinen DSG6:lla. Vajaaetoinen on ankea ajaa talvella! Niin s-tronichan on audin keksimä nimitys DSG:lle, vaikka DSG-loota siellä makoilee.

A3:n ovien tiivisteet ankeat verrattuna Skodaan. Skodassa tuplatiivisteet. Audin ovi todellakin rämähtää suljettaessa. Ja Audin sisämelu PALJON kovempi. Ero on huomattava.

Bosen audiot soivat paremmin kuin Skodan Soundsystems. Molemmat lisävarustelistalta napsittuja.

A3:n helmat maalattu kiveniskemämassan päälle, mikä on aika ankean näköistä.

Ei Audissa ole yhtään mitään premiumia, jos se ei ole A5, A6 tai A8.

Olet todellakin eniten pihalla oleva pelle tällä palstalla pitkiin pitkin aikoihin.

Oli aika huvittava tapaus kun kaverini tuli esittelemään uuttaa Octaviaa. "Tämä on ihan sama kuin VW tai Audi".
Katoppas kun on samoja osiakin kuin Volkkarissa ja näytti IV koppasen Golfin ovenkahvoja. Laiha lohtu halppisautolle. Niinpäs halvalla tehty mikä tehty.

Poissa Popo

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 438
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #97 : 16.09.20 - klo:09:19 »
Oli aika huvittava tapaus kun kaverini tuli esittelemään uuttaa Octaviaa. "Tämä on ihan sama kuin VW tai Audi".
Katoppas kun on samoja osiakin kuin Volkkarissa ja näytti IV koppasen Golfin ovenkahvoja. Laiha lohtu halppisautolle. Niinpäs halvalla tehty mikä tehty.

Toki toki. Jo I Octavia oli vain halppiskopio VW Borasta lisättynä hermeettisellä takaloosterilla. Ihan hyödytöntä tuo tavaratila, kuin laatu on kuraa niin kuraa...  ;D
Skoda Octavia Elegance TSI 1.2 vm. 2012/MY13

Poissa SNG

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 2.630
  • Ocu Scout 2.0Tdi ´08
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #98 : 16.09.20 - klo:09:35 »
Oli aika huvittava tapaus kun kaverini tuli esittelemään uuttaa Octaviaa. "Tämä on ihan sama kuin VW tai Audi".
Katoppas kun on samoja osiakin kuin Volkkarissa ja näytti IV koppasen Golfin ovenkahvoja. Laiha lohtu halppisautolle. Niinpäs halvalla tehty mikä tehty.

OK. Kaverin auton näyttämiset ja autokaupan penan (joka sai myytyä juuri haluamansa auton) puheet ovat niitä kovia faktoja.

Tuon mainitsemani A3:n ovenkahvat ovat ihan paskaa. Sellaiset lipareet joita käytettiin 70-80-luvun autoissa paitsi Audissa toki muovia. Ocun kahvaa pystyy käyttämään rukkaset kädessäkin.

Mikähän on sirkushahmon koulutustaso. Välillä pistää mietityttämään.

Niin noista moottoreista: https://www.kauppalehti.fi/uutiset/audi-keskeytti-tuotannon-ingolstadtin-tehtaallaan/c1e937cc-a758-40c1-939b-407e3bded249

Poissa Jönglööraaja

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 823
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #99 : 16.09.20 - klo:09:59 »
Toki toki. Jo I Octavia oli vain halppiskopio VW Borasta lisättynä hermeettisellä takaloosterilla. Ihan hyödytöntä tuo tavaratila, kuin laatu on kuraa niin kuraa...  ;D

Sehän on itsestään selvää,että halvalla tehdyssä autossa säästetään kustannuksia kaikissa paikoissa.
Materiaalit täytyy vetää viimeisen päälle mahdollisimman rajamaille ja saada halvalla.
 Onhan tietenkin niinkin, että toisen ihmisen silmä ei näe sitä laatueroa jos verrataan vaikka Audiin.
Esimerkkinä voi vaikka mainita auton alustan suojaus missä huomaa kustannusten säästämisen. Audi alustan  suojaus on todella huolella toteutettu suojapellitetty kaikki arat alustan osat ja todella huolellisen näköisesti tehty. Skodassa ei juurikaan ole näihin asioihin panostettu juuri lainkaan. Tuossa joku itki kun helmoissa kiveniskumassan päälle on vedetty maali. Olisiko se ensin pitänyt maalata ja sitten vetää "purukumimassa" päälle. Heh.
Kyllä se auton laatu ja hinta kulkee käsi kädessä.
Kyllähän sen huomaa jo auton melussa. Hyvin yleinen toteama on, että kun ajonopeus alkaa ylittämään 70 km/h niin sisämelu alkaa vaivaamaan ja muuttuu osittain jopa todella jopa häiritseväksi, on kokemusta/pettymys. Joitakin Skodan omistajia on melu häirinnyt niin paljon, että ovat epätoivoisina repineet koko auton sisustukset esille ja epätoivoisina laittaneet lisäeristystä. Kyseenalainen vaikutus työn määrään nähden. Kaukana ollaan laadukkaasta autosta.
Pahin haitta mikä on ajomelu ja lisäksi saataisiin luotettavat moottorit siinä ensimmäiset kapulat Itäauton parantamiseksi. Moottoreissa on hieman menty eteenpäin, mutta öljynsyönti ongelmat ovat vieläkin yleisiä 1.2 TSI moottorin ominaisuuksiin kuuluu myös lisääntynyt öljynkulutus joka alkaa 150 th. kilsojen paikkeilla. Automyyjä totesi tämänkin ihan suoraan. Näistä 1.0 eli litran mukeista en osaa sanoa mitään. Itselläni on sellainen käsitys, että litran mukiin ei mahdu muu kuin kunnollinen "aamukusi".

Poissa Popo

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 438
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #100 : 16.09.20 - klo:10:10 »
Pahin haitta mikä on ajomelu ja lisäksi saataisiin luotettavat moottorit siinä ensimmäiset kapulat Itäauton parantamiseksi. Moottoreissa on hieman menty eteenpäin, mutta öljynsyönti ongelmat ovat vieläkin yleisiä 1.2 TSI moottorin ominaisuuksiin kuuluu myös lisääntynyt öljynkulutus joka alkaa 150 th. kilsojen paikkeilla. Automyyjä totesi tämänkin ihan suoraan. Näistä 1.0 eli litran mukeista en osaa sanoa mitään. Itselläni on sellainen käsitys, että litran mukiin ei mahdu muu kuin kunnollinen "aamukusi".

Ajatko Sinä jollain yli 150 tkm rullanneella kiesillä? Minä en niin vanhalla ja kuluneella vehjeksellä lähtisi edes aamukuselle...
Skoda Octavia Elegance TSI 1.2 vm. 2012/MY13

Poissa M_M

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 2.541
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #101 : 16.09.20 - klo:10:15 »
Sirkustaiteilija taisi olla aiemmin täällä toisella nimimerkillä joka olikin ainoa jonka olen koskaan joutunut ignoreen laittamaan, niin paljon sieltä paskaa suollettiin ettei siinä jaksanut enää kahlata. Sama varmaan auttaa tämän nykyisenkin nimimerkin höpötyksiin, mitään tolkkuahan noissa höpinöissä ei ole.  ;D
VCDS (HEX-V2) käytettävissä, Kotkan seudulla

Skoda Kodiaq 2.0TDI 4x4 DSG -17
Audi A3 SB 1.8TFSI Quattro S-tronic -13

Täältä löydät kaikki korjausoppaat ja kytkentäkaaviot autoosi

Poissa b1mpo

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 3.362
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #102 : 16.09.20 - klo:10:22 »
Aika rapsakka pohja a4:ssä oli.
https://youtu.be/nnzgBbbRTbU

Ja mitä joidenkin b8 a4 alle kattellu, niin ei kovin kummoisia olleet kunnolleen, varsinkaan taka-akselin seutuvilta. Eli ei se laatu näy siellä. Tietysti jos ruskea väri on jollekin laadun tae.

Ihanko oikeasti joku luulee, että audi tekisi autoja hyvää hyvyyttään?
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Poissa Daatta

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 2.573
  • Auto Emoción
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #103 : 16.09.20 - klo:10:23 »
Langan teema alusta loppuun: https://www.youtube.com/watch?v=2f9PxDXmlO8

Sirkustaiteilija voisi tosiaan siirtyä Suomi24:een, siellä asuvat kaltaisesi totuudenpuhujat.  ::)
Leon Cupra ST 300 4drive -18
Ex: Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Poissa Popo

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 438
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #104 : 16.09.20 - klo:10:33 »
Sirkustaiteilija voisi tosiaan siirtyä Suomi24:een, siellä asuvat kaltaisesi totuudenpuhujat.  ::)

Juu, Suomi24 ja sirkusohjelmassa tarjolla faktaa totuudenjälkeisessä maailmassa. Ja faktathan ovat yleisesti kaikkien tiedossa, ei niitä tarvitse erikseen perustella...  ;)
Skoda Octavia Elegance TSI 1.2 vm. 2012/MY13

Poissa Jönglööraaja

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 823
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #105 : 16.09.20 - klo:10:40 »
Ajatko Sinä jollain yli 150 tkm rullanneella kiesillä? Minä en niin vanhalla ja kuluneella vehjeksellä lähtisi edes aamukuselle...

Minun A4 on vm. 2020 ml.16 000 km.
Vanhempi sinä varmaan oot.

Poissa Popo

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 438
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #106 : 16.09.20 - klo:10:48 »
Minun A4 on vm. 2020 ml.16 000 km.
Vanhempi sinä varmaan oot.

Juu, varmasti olen vanhempi, ainakin täysi-ikäinen...   8)
Skoda Octavia Elegance TSI 1.2 vm. 2012/MY13

Poissa sakal83

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.419
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #107 : 16.09.20 - klo:12:10 »
Minun A4 on vm. 2020 ml.16 000 km.
Vanhempi sinä varmaan oot.
Tollanen karvanoppa A4 on hinnaltaan josain 30k€.
Joten lähes kaikki uudet skodat ovat tätä laadultaan parempia jos hinta ja laatu kulkee käsi kädessä ;D

Poissa mattinen

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 980
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #108 : 16.09.20 - klo:14:35 »
Onko tällä "sirkustirehtöörillä" Audi A3?

Sirkustaiteilija taisi olla aiemmin täällä toisella nimimerkillä joka olikin ainoa jonka olen koskaan joutunut ignoreen laittamaan, niin paljon sieltä paskaa suollettiin ettei siinä jaksanut enää kahlata. Sama varmaan auttaa tämän nykyisenkin nimimerkin höpötyksiin, mitään tolkkuahan noissa höpinöissä ei ole.

Useimmat foorumin Audi-keskusteluihin osallistuneet tunnistavat tämän jönglööraavan herran. Hänen aikaisempi taiteilijanimensä oli ”rami”. Hänen seikkailujaan ovat monet seuranneet henkeään pidättäen, mutta samalla hänen asiantuntemuksensa ja kokemuksensa edessä nöyrästi hiljentyen.

Valitettavasti ”ramilla” on ollut kosolti huonoa onnea autojensa suhteen. Hänen Audi A3:taan (SB 1.6 TDI Stronic) vaivasivat huutavat takajarrut, nuljuva ohjaus, pomppivat pyyhkimen sulat, viallinen GALA-toiminto, ”kojelaudansuuttmet” sekä liian pieni tavaratila. 

Fiksuna miehenä ”rami” teki ainoan oikean johtopäätöksen:

On kyllä niin surkea koppero tuo A3 8V. Lähtee kyllä koirankoppi tästä huushollista eikä takuulla toista Audia tule. Ei tule suurempaa eikä pienempää.

Tämän vuoksi foorumilla kuultiinkin hämmästynyt kohahdus "ramin" ilmoittaessa

Numeroa suurempi. Uudella A 4:llä mennään. Mittarilukema 154 km.

”Ramin” huono onni kuitenkin jatkui. A4:ssa ongelmia aiheuttivat ”uikuttava ääni” konehuoneesta, sekä erilaiset resonoinnit, räminät ja natinat.

Johtopäätös oli ilmeinen:

Ei näistä ongelmista näytä muuten pääsevän eroon kun jättää koko VG romut ja vaihtaa merkkiä.
Tästä lähtien alan kyllä katselemaan luotettavempia autoja tilostoista.

Olette te Audijullit aika sokeita ja rakastuneita niihin kotteroihinne. Minulle tuo "premiumauto" oli todellinen viuden paikka. Ei ikinä näitä paskoja kannata enää ostaa. Rahat menee kuin kankkulan kaivoon. Laatu täyttä paskaa. Auto kesti 6000 km ja alkoi sitten oireileen. Naapurin ukko osti Tojon samaan aikaan eikä autossa ollut mitään vikoja.

Kun historia on tämä, on merkin vaihtaminen itsestäänselvyys. Mutta jälkeen kerran ”rami”, nyt tosin "jönglööraajaksi" muuttuneena, yllätti:

Vapuksi pitäisi uusi A4 tulla ajoon tuolla 2.0 myllyllä.

Meidän kaikkien on nyt syytä pitää peukkuja ”ramille/jönglööraajalle”. Vaikka ”rami” selvästikin rakastaa Audia, ei hänenkään vieterinsä voi venyä loputtomiin. Mahdollisesta merkin vaihtamisesta seuraisi, ettemme enää pääsisi nauttimaan ”ramin/jönglööraajan” massiivisesta asiantuntemuksesta tällä foorumilla. Ja sitähän ko. nimimerkillä riittää, sillä

Suurin osa teistä on kuseskellut vaippoihin jo silloin kun minä olen ajanut ensimmäiset 100 000 km autolla.
« Viimeksi muokattu: 16.09.20 - klo:14:39 kirjoittanut mattinen »

Poissa Popo

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 438
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #109 : 16.09.20 - klo:14:55 »
Nonni. Onnea "ramille" (ja voimia omaisille). Itse jatkan tsekkiläisellä Itäautolla toistaiseksi, ties mitä sattuu, jos unkarilaiseen Länsiautoon vaihtaa... ::)
Skoda Octavia Elegance TSI 1.2 vm. 2012/MY13

Poissa SNG

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 2.630
  • Ocu Scout 2.0Tdi ´08
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #110 : 16.09.20 - klo:15:26 »
YP:n kannattaisi ehkä tsekata ip:t  ;)

Poissa -karppa-

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.893
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #111 : 17.09.20 - klo:07:51 »
Tollanen karvanoppa A4 on hinnaltaan josain 30k€.
Joten lähes kaikki uudet skodat ovat tätä laadultaan parempia jos hinta ja laatu kulkee käsi kädessä ;D

Kyllä nyt paukutellaan henkseleitä, kun wannabe muka urheilullinen Seat:n leon FR vaihtui pappa mallin superbiin ja sen jälkeen alkaa skeidan hehkuttaminen  ;D.

Näin se vain mieli muuttuu...
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

Poissa sakal83

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.419
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #112 : 17.09.20 - klo:08:18 »
Kyllä nyt paukutellaan henkseleitä, kun wannabe muka urheilullinen Seat:n leon FR vaihtui pappa mallin superbiin ja sen jälkeen alkaa skeidan hehkuttaminen  ;D.

Näin se vain mieli muuttuu...
Näin ne pellet puolustaa toisiaan.
Odottele sinä rauhassa, kyllä se ramppi alkaa kohta jäätymään, niin pääset sinäkin laukomaan idiotismejäsi.
Sitä ennen voit rauhassa lukea ja etsiä ne kohdat jossa paukutellaan henkseleitä.
Jotkut meistä vaihtaa joskus autoja.

Poissa -karppa-

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.893
    • Profiili
Vs: Luotettavin TSI-moottori
« Vastaus #113 : 17.09.20 - klo:14:01 »
Näin ne pellet puolustaa toisiaan.
Odottele sinä rauhassa, kyllä se ramppi alkaa kohta jäätymään, niin pääset sinäkin laukomaan idiotismejäsi.
Sitä ennen voit rauhassa lukea ja etsiä ne kohdat jossa paukutellaan henkseleitä.
Jotkut meistä vaihtaa joskus autoja.

Kylläpä meni ihon alle ja takki kääntyy, kuin kepulla konsanaan  ;D.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

 





Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy