Yeti 1.8TSI 4x4 DSG

Aloittaja Yeti18, 22.02.11 - klo:09:39

« edellinen - seuraava »

Karvis

Lainaus käyttäjältä: anatol1 - 28.01.12 - klo:08:37
On varmaankin jo aiheesta keskusteltu, mut olis mukava tietää, koskahan tulis bensakoneella YETI 1,8 4x4 manual. Alkais varmaan näillä polttoainehinnoilla kiinnostaan, DSG on mulle vähän kynnyskysymys...

Sehän on ollut alusta lähtien tuotannossa, jostain syystä se poistui meidän viimeisimmästä hinnastosta.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

automaattori

Lainaus käyttäjältä: anatol1 - 28.01.12 - klo:08:37
On varmaankin jo aiheesta keskusteltu, mut olis mukava tietää, koskahan tulis bensakoneella YETI 1,8 4x4 manual. Alkais varmaan näillä polttoainehinnoilla kiinnostaan, DSG on mulle vähän kynnyskysymys...

1.8TSI 4x4 manuaali oli mallistossa ihan alusta asti, mutta tämän vuoden mallistossa se on korvattu DSG-mallilla Suomessa.
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

automaattori

Karvis kerkes näköjään ensin. Saksastahan semmoisen saa jos on ihan pakko ajaa manuaalilla   ;)
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

upupa

Lainaus käyttäjältä: anatol1 - 28.01.12 - klo:08:37
On varmaankin jo aiheesta keskusteltu, mut olis mukava tietää, koskahan tulis bensakoneella YETI 1,8 4x4 manual. Alkais varmaan näillä polttoainehinnoilla kiinnostaan, DSG on mulle vähän kynnyskysymys...

No, tuota manuaaliahan on tehty jo "pitkään" ja sellainen käytetty on myynnissä Vehossa (Helsinki, Pitäjänmäki). Nyt manuaalin tuotannossa on jotain ongelmia, siksi sitä ei juuri nyt voi tilata. Sinun avantarkuvan auto on kauniin värinen. Onko se Tangerine Orange (jota enää ei saa :( ) ??
viimeiset VW Passat 1.8 -99, Volvo S80T6 A -00, Volvo S40T5 A -04,
Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience -12

ents

eikö siis Suomessa ole enää manuaali 1,8TSi Yetia? :o Meillä se kylla vielä on hinnastossa.

automaattori

Lainaus käyttäjältä: ents - 30.01.12 - klo:14:28
eikö siis Suomessa ole enää manuaali 1,8TSi Yetia? :o Meillä se kylla vielä on hinnastossa.

Suomesta poistui malli hinnastosta. Voi tietysti olla väliaikaistakin vain.
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

Skoda Octavia 1.2T

Otsikon autoa parhaalla varustetasolla (+ lähes kaikki lisävarusteet) vakavassa harkinnassa.

- Kannattaako ostaa audiosystems? Mitä se sisältää?
- Kannattaako webasto ottaa tehtaalta, vai suomesta? Perustelut?

Miten n.41Kâ,¬ hinta muuttuu uuden veron myötä tämän auton kohdalla?
Nykyinen: 2014 Octavia III Combi 1.4TSI DSG. Candy White
Edellinen: 2010 Octavia II 1.2TSI Candy White

VWRiddare

#37
Lainaus käyttäjältä: Skoda Octavia 1.2T - 18.02.12 - klo:19:41
Otsikon autoa parhaalla varustetasolla (+ lähes kaikki lisävarusteet) vakavassa harkinnassa.

- Kannattaako ostaa audiosystems? Mitä se sisältää?
- Kannattaako webasto ottaa tehtaalta, vai suomesta? Perustelut?

Miten n.41Kâ,¬ hinta muuttuu uuden veron myötä tämän auton kohdalla?

Tuohon audiosysteemiin en osaa ottaa kantaa, koska ei ole siittä kokemuksia. Mutta jos musiikkia paljon kuuntelee, niin miksei. Mutta minun mielestäni tuo Webasto kannattaa ottaa Suomesta, niin luultavasti toimii varmemmin. Edellisessä autossa oli tehdasasennettu, ja sen kanssa oli ongelmia. Aikaisemmat ovat olleet jälkiasenteisia, ja ne ovat toimineet moitteetta. Omana mielipiteenäni voin vielä sanoa sen verran, että luotan kyllä Eberiin enemmän.

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Skoda Octavia 1.2T - 18.02.12 - klo:19:41
Miten n.41Kâ,¬ hinta muuttuu uuden veron myötä tämän auton kohdalla?
Hinta nousee n. 7.6%

automaattori

Lainaus käyttäjältä: Skoda Octavia 1.2T - 18.02.12 - klo:19:41
Otsikon autoa parhaalla varustetasolla (+ lähes kaikki lisävarusteet) vakavassa harkinnassa.

- Kannattaako ostaa audiosystems? Mitä se sisältää?
- Kannattaako webasto ottaa tehtaalta, vai suomesta? Perustelut?

Miten n.41Kâ,¬ hinta muuttuu uuden veron myötä tämän auton kohdalla?


Tästä linkistä löytyy heti myyntiin ajamaton hyvin varustettu 1.8 TSI 4x4 DSG   http://www.lerbacka.fi/vaihtoautot

Kyseiseen malliin ei saa tehdaswebastoa, mutta maahantuoja asentaa niitä kohtuuhintaan. Voihan Weban tietenkin asennuttaa missä vain.
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

Kapa

Lainaa- Kannattaako webasto ottaa tehtaalta, vai suomesta? Perustelut?

Aika hyvin asiasta kertoo nuo tehdas Webastojen ongelmien valituspalstat täällä areenassa. Sanoisin myös, että on olemassa myös jälkiasenteinen Eberi.

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 18.02.12 - klo:20:10
Tästä linkistä löytyy heti myyntiin ajamaton hyvin varustettu 1.8 TSI 4x4 DSG   http://www.lerbacka.fi/vaihtoautot

Kyseiseen malliin ei saa tehdaswebastoa, mutta maahantuoja asentaa niitä kohtuuhintaan. Voihan Weban tietenkin asennuttaa missä vain.


Mistähän sitä repäisisi ylimääräisen toimintakymppitonnin  ::)...tuossa olisi näiden talvikelien ihannevehje. Ja on kyllä ulkoisesti namu.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 18.02.12 - klo:20:23
Mistähän sitä repäisisi ylimääräisen toimintakymppitonnin  ::)...tuossa olisi näiden talvikelien ihannevehje. Ja on kyllä ulkoisesti namu.

Santanderilta :P
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05


Skoda Octavia 1.2T

Missä hinnoissa pyörii otsikon auton 30tkm ja 60tkm huollot jne? Onko koneessa ketju?
Nykyinen: 2014 Octavia III Combi 1.4TSI DSG. Candy White
Edellinen: 2010 Octavia II 1.2TSI Candy White

automaattori

Lainaus käyttäjältä: Skoda Octavia 1.2T - 20.02.12 - klo:20:25
Missä hinnoissa pyörii otsikon auton 30tkm ja 60tkm huollot jne? Onko koneessa ketju?


Vaikea sanoa kun tuskin kukaan on kyseisellä yhdistelmällä Suomessa muutamaa tuhatta kilometriä enempää ajanut.
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

Late

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 20.02.12 - klo:20:31
Vaikea sanoa kun tuskin kukaan on kyseisellä yhdistelmällä Suomessa muutamaa tuhatta kilometriä enempää ajanut.

Eipä ainakaan tänään tullut vastaan.. kun piti kaupungissa pyörähtää... ;)

Skoda Octavia 1.2T

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 20.02.12 - klo:20:31
Vaikea sanoa kun tuskin kukaan on kyseisellä yhdistelmällä Suomessa muutamaa tuhatta kilometriä enempää ajanut.

Ok. Jos nyt kuitenkin villejä veikkailuja?  ;)
Jos Octavia 1.2TSI manuaali 30tkm huolto on jotain 300e luokkaa, niin voidaanko tässä puhua helposti yli 1000e huollosta?
Nykyinen: 2014 Octavia III Combi 1.4TSI DSG. Candy White
Edellinen: 2010 Octavia II 1.2TSI Candy White

Newman

Lainaus käyttäjältä: Skoda Octavia 1.2T - 20.02.12 - klo:20:50
Ok. Jos nyt kuitenkin villejä veikkailuja?  ;)
Jos Octavia 1.2TSI manuaali 30tkm huolto on jotain 300e luokkaa, niin voidaanko tässä puhua helposti yli 1000e huollosta?
Onko tämä joku vitsi? Jos ei, niin ei varmasti maksa 1000 euroa. Samaa luokkaa lienee 30 tkm LL-huolto, korkeintaan vähän kalliimpi. Paikasta riippuen. Se 60 tkm huolto maksanee enemmän mutta kyse lienee silti korkeintaan luokkaa parin sadan lisälaskusta. Vai ymmärsinkö taas jotain väärin?

Skoda Octavia 1.2T

Lainaus käyttäjältä: Newman - 20.02.12 - klo:20:51
Onko tämä joku vitsi? Jos ei, niin ei varmasti maksa 1000 euroa. Samaa luokkaa lienee 30 tkm LL-huolto, korkeintaan vähän kalliimpi. Paikasta riippuen.

Ei vitsi, tietämättömän utelua. Eli 30tkm huollossa ei vielä DSG ja Haldex saa hoitoa?
Nykyinen: 2014 Octavia III Combi 1.4TSI DSG. Candy White
Edellinen: 2010 Octavia II 1.2TSI Candy White

Newman

Lainaus käyttäjältä: Skoda Octavia 1.2T - 20.02.12 - klo:20:53
Ei vitsi, tietämättömän utelua. Eli 30tkm huollossa ei vielä DSG ja Haldex saa hoitoa?
Ei ja ei. Eiköhän se ole ihan öljynvaihto ja valohoitohuolto.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Newman - 20.02.12 - klo:20:54
Ei ja ei. Eiköhän se ole ihan öljynvaihto ja valohoitohuolto.

No vaihdetaanhan siellä paljon muutakin kuin öljyt 30tkm kohdilla, mutta eiköhän hinta ole hyvin pitkälle sama kuin pikkukoneessakin. Huolto jossa haldex&dsg huolletaan on varmasti jonkun verran kalliimpi, mutta en ole varma onko niiden huoltoväli 60tkm vai enemmän.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

automaattori

Lainaus käyttäjältä: Late - 20.02.12 - klo:20:44
Eipä ainakaan tänään tullut vastaan.. kun piti kaupungissa pyörähtää... ;)

Harmi, pyörin kyllä päivällä kaupunkialueella, mutta suurin osa ajasta meni suurteollisuualueella. Nyt mittarissa 320km, huomenna tämän auton eka kunnollinen maantiekeikka, arviolta 250km. Pääsee testaan enemmän ohituksiakin, toivottavasti :) Säätiedotus pahus kylläkin lupas taas lumisadetta, onneksi reissu on valoisaan aikaan :(
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

Newman

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 20.02.12 - klo:21:02
No vaihdetaanhan siellä paljon muutakin kuin öljyt 30tkm kohdilla, mutta eiköhän hinta ole hyvin pitkälle sama kuin pikkukoneessakin. Huolto jossa haldex&dsg huolletaan on varmasti jonkun verran kalliimpi, mutta en ole varma onko niiden huoltoväli 60tkm vai enemmän.
Niinkö? Tämä oli uutta. Eikös kaikki VAGit mene 30 tkm aika minimitoimenpiteillä?

automaattori

#54
Jotenkin mulla on sellainen muistikuva että kuusvaihteisen DSG:n öljynvaihtoväli olis 60000km ja ne litkut maksaa laatikkoon kait 200-250â,¬, korjatkaa jos olen väärässä. Oliskohan koko huolto sitten 500-650â,¬, siis 60000km kohdalla. 30000km luulis olevan ihan perushuolto?
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

Juppa

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 20.02.12 - klo:21:13
Jotenkin mulla on sellainen muistikuva että kuusvaihteisen DSG:n öljynvaihtoväli olis 60000km ja ne litkut maksaa laatikkoon kait 200-250â,¬, korjatkaa jos olen väärässä. Oliskohan koko huolto sitten 500-650â,¬, siis 60000km kohdalla. 30000km luulis olevan ihan perushuolto?
DSG6:n öljynvaihtoväli 60000km mun mielestäkin kyllä. Erään korjaamoketjun esitteestä asiasta luin, ja muistaakseni hinta oli lähempänä 300 euroa. Ihan varma tuosta hinnasta en kyllä ole.
Tehdäänkö näille DSG7-lootille minkämoisia huoltotoimenpiteitä muuten?

Newman

Lainaus käyttäjältä: Juppa - 20.02.12 - klo:21:24
Tehdäänkö näille DSG7-lootille minkämoisia huoltotoimenpiteitä muuten?
Juu, niitä vaihdellaan koko ajan uusiin ja herkeämättä. Liekö kukaan ajellut yli 100 tkm? Tunnustakaa.

Juppa

Lainaus käyttäjältä: Newman - 20.02.12 - klo:21:26
Juu, niitä vaihdellaan koko ajan uusiin ja herkeämättä. Liekö kukaan ajellut yli 100 tkm? Tunnustakaa.
:D Niin joo.
Omallani tosin on ajettu vasta 7500km.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Newman - 20.02.12 - klo:21:07
Niinkö? Tämä oli uutta. Eikös kaikki VAGit mene 30 tkm aika minimitoimenpiteillä?

Edelliseen Ocuun tuli vaihdettiin myös ilmansuodatin sekä raitisilmasuodatin öljyjen lisäksi, muuten taisi mennä aikalailla valohoidolla. Jaa mutta taisi ne tehdä jarruillekkin jotain, tästä en tosin ole aivan sata varma.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

PeHa

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 20.02.12 - klo:21:13
Jotenkin mulla on sellainen muistikuva että kuusvaihteisen DSG:n öljynvaihtoväli olis 60000km ja ne litkut maksaa laatikkoon kait 200-250â,¬, korjatkaa jos olen väärässä. Oliskohan koko huolto sitten 500-650â,¬, siis 60000km kohdalla. 30000km luulis olevan ihan perushuolto?

DSG6 öljynvaihtoväli on 60tkm, samoin kuten Haldexin. Edellisen RS DSG:n 60tkm huolto maksoi 605,72â,¬, josta DSG öljynvaihto-osuus 220,90.
Eriteltynä:
DSG-vaihteistoöljyn vaihto 36,00
Öljynsuodatin 35,70
Öljyt 6L 148,20
Jätemaksu 1,00
Octavia Scout 2.0TDI 184 4x4 DSG 2017
VW Amarok Highline 4Motion 2.0BiTDI 2012

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy