Yeti 1.8TSI 4x4 DSG

Aloittaja Yeti18, 22.02.11 - klo:09:39

« edellinen - seuraava »

automaattori

Pari kuvaa, miten auto muuttuu valon mukaan. Päiväkuva ihan tuore, iltarusko pari päivää sitten.
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

-ruoska-

Aika hieno värin muutos.
Onko kuvat otettu samoilla manuaaliasetuksilla ja white balancet kunnossa?
Ajossa:
Cupra Born 2022 58kWh

automaattori

Lainaus käyttäjältä: -ruoska- - 28.10.12 - klo:17:17
Aika hieno värin muutos.
Onko kuvat otettu samoilla manuaaliasetuksilla ja white balancet kunnossa?

Raw tiedostoina kuvattu ja harmaatasapaino on kyllä kohdallaan molemmissa.
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

automaattori

Yetissäni 1.8 TSI 4x4 DSG Experience huoltomittari on piipannut jo viikon, vaikka kilometrejä on vasta vajaa 21000km. Auto on vuoden vanha. Huollossa sanoivat että noin käy kun ajot ovat jatkuvia lyhyitä pätkiä. Niitähän mulla on nyt puolivuotta ollut kun olen toipunut kohtuullisen ankarasta keuhkokuumeesta, joka vei mut teho-osastolle viikoksi. Yleensä kilometrejä tulee noin 30.000km-40.000km ja suurin osa maantietä. Nyt olen jo melkein entiseni ja kilometrejä rupeaa taas kertymään.

Yetissä ei ole ollut muita ongelmia ekan vuoden aikana kuin että hattuhyllyyn tippui tipoittain vettä heti uutena painepesussa, se korjattiin hetkessä.

Nyt vuoden ajettuna on ollut pientä kolinan tapaista ääntelyä kun ajaa vaikkapa kivetyksien päältä, ei paha, mutta häiritsevä kuitenkin. Luulin että se tulee peräluukusta, mutta Kokkolan Autohuollon kaverit Timo Saari ja Jouni Kalliokoski sitkeästi moneen kertaan testasivat ja paikallistivat inhottavan "kolinan". Ongelmaksi ammattitaitoiset kaverit löysivät vian takaoven lukon väärään asentoon, joka resonoi auton takapäähän.

Nyt on taas juhlaa ajaa kun ei ole ole ylimääräisiä ääniä. Kiitos Kokkolan Autohuollolle nopeasta ja huippuammattimaisesta työstä!

Kokonaisuutena Yeti 1.8 TSI DSG 4x4 on uskomattoman hyvä paketti, ei tietenkään täydellinen, mutta aika lähellä parasta omassa sarjassaan;-)
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

upupa

Minulla on ajettu alle 18.000 km ja auto on ollut 13 kuukautta minulla ajossa. Nyt huoltomuistutin haluaa menna pajalle 15 päivän päästä. Ajattelin viedä syyskuussa, silloin kilometrejä lienee noin 20t.

Ongelmia ei ole ollut, paitsi pieni "kauristöytäisy"  :o
viimeiset VW Passat 1.8 -99, Volvo S80T6 A -00, Volvo S40T5 A -04,
Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience -12

automaattori

Jep, Yeti on kyllä testivoittojensa arvoinen. Nyt tuli pieni kivenisku tuulilasiin kun ( sininen Audi  kurvasi eteen sivutieltä vaikka mulla oli sallittu 100km/h, eikä se diisseliropponen onneton kiihtynyt tarpeeksi nopeasti pois edestä, niin heitti kiven tuulilasiin), joka on lämmitettävää mallia. Ã,,rsyttää, mutta olkoon, vaikka mulla onkin tuulilasivakuutus, on niin pieni kolhu ettei kannata omavastuuta maksaa. Liikennevaloissa olin sitten audikuskin kanssa vierekkäin ja tyyppi näytti juuri siltä, mitä oletinkin ;D
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

Husky

Eihän kiveniskukorjauksessa tarvitse maksaa omavastuutta, sehän on vain lasin vaihdon yhteydessä. Näin ainakin itselläni.

clacson

Oma monsteri tuli tänään takaisin tuulilasin vaihdosta. Ensin tuli iskemä ja sitten se levisi pystysuunnassa koko lasiin, joten vaihtoehdot olivat vähissä. Omavastuu teki 200 euroa ilman bonusmenetyksiä ja vaihdon aikana oli vuokra-auto käytössä.
Vasta suorakoipisten valtakunnassa opin varmaan pitämään suuni pienemmällä, silloin lienee kyllä hiukka myöhäistä.

automaattori

Kiitos viesteistä Huskylle ja clasonille. Soittelen vakuutusyhtiöön maanantaina.
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

automaattori

Jos voittais lotossa, niin tämmöistä vois harkita kakkosautoksi. http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/pieni-kauneusleikkaus-range-rover-evoqueen

Sopivasti ovat varastaneet väriyhdistelmän Yetistä ;D
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

headman78

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 01.09.13 - klo:13:21
Jos voittais lotossa, niin tämmöistä vois harkita kakkosautoksi. http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/pieni-kauneusleikkaus-range-rover-evoqueen

Sopivasti ovat varastaneet väriyhdistelmän Yetistä ;D

Miksei samantien uusittu Range Rover Sport8)
Ambition is a poor excuse for not having enough sense to be lazy.

automaattori

Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy